M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Ringier Axel Springer Polska (firma)"

Kraj, 15 listopada 2018

"PS": Ekstraklasa oferuje TVP 37 meczów w sezonie za 55 mln zł

To podobno oferta "ostatniej szansy".

Kraj, 9 października 2018

Paweł Kowalczyk szefem Esportu w Ringier Axel Springer Polska

Wcześniej rozwijał projekty Esportmania.pl i Polish Esports Awards.

Kraj, 5 października 2018

Ofeminin.pl i Sephora nagrodzą influencerów

Sephora przy okazji promuje nową markę oraz swój projekt CSR - Sephora Accelerate.

Kraj, 5 października 2018

Onet w 13 miastach przed wyborami

Portal zorganizuje debaty mieszkańców z kandydatami na prezydentów.

Kraj, 19 września 2018

Pięć nowości w jesiennej "ramówce" wideo Onetu

Siłą pociągową mają być przede wszystkim kontynuacje - zwłaszcza "Onetu Rano".

Kraj, 20 czerwca 2018

Łukasz Zając szefem działu show-biznes w Fakt24.pl

Wcześniej pracował w "Super Expressie" i portalu Pudelek.

Kraj, 13 czerwca 2018

"Przegląd Sportowy" ze "Skarbem Kibica" w 230-tys. nakładzie

Dziennik z 236-stronicowym dodatkiem za 8,90 zł.

Kraj, 23 listopada 2017

Marcin Biegluk dyrektorem generalnym portfolio prasowego w Grupie Onet-RAS Polska

Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, odchodzi. Firma podjęła decyzję o niepowoływaniu prezesa.

Kraj, 9 listopada 2017

Kryńska-Godlewska i Kania w zarządzie Agory

Będą członkami kierownictwa spółki w czasie wspólnej kadencji, która wygaśnie po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego za 2017 r.

Kraj, 25 października 2017

Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania kandydatami do zarządu Agory

Kryńska-Godlewska była członkiem rady nadzorczej, a Kania to doświadczony specjalista w zarządzaniu finansami.

Kraj, 8 sierpnia 2017

Anna Dudek redaktor prowadzącą Wysokieobcasy.pl

Wcześniej pracowała w "Polska The Times", Natemat.pl i w Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 6 czerwca 2017

Maciej Kossowski dyrektorem zarządzającym Biura Reklamy Polska Press Grupy

Zastąpił Pawła Kosska, który teraz będzie dyrektorem ds. klientów strategicznych.

Kraj, 26 kwietnia 2017

Magdalena Adamowicz w zespole "Business Gate"

Będzie odpowiadać za rozwój projektu oraz wydarzenia specjalne.

Kraj, 4 stycznia 2017

Łukasz Skawiński kieruje obszarem programmatic w Media Impact Polska

Wcześniej pracował w Hcore, Adexonie i IDMnecie.

Kraj, 2 stycznia 2017

Nowe menedżerki w serwisach Gazeta.pl

Rydlewska pokieruje newsroomem Gazeta.pl, a Budyńska Weekend.Gazeta.pl.

Kraj, 6 kwietnia 2016

"Newsweek" powalczy o młodszych czytelników na smartfonach

Użytkownicy aplikacji Newsweek wPunkt codziennie rano dostaną 6-10 unikatowych i dostępnych tylko w aplikacji tekstów, przygotowanych przez redakcję tygodnika.

Kraj, 6 kwietnia 2016

Jarosław Grabowski odchodzi z Grupy Wirtualna Polska

Jego obowiązki związane z produktami mediowymi przejmuje Maciej Kossowski.

Kraj, 1 marca 2016

Boroszko w kwietniu w Media Impact Polska

Jacek Dzięcielak, obecny CEO firmy, dołączy do rady nadzorczej.

Kraj, 25 lutego 2016

Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Zastąpi Jacka Dzięcielaka, CEO firmy.

Kraj, 16 listopada 2015

Adam Różański w Optizen Labs

Poprzednio pracował w Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 1 września 2015

Marlena Jezierska dyrektorem rozwoju biznesu i marketingu Sport.pl

Nowa osoba w zespole serwisu Agory.

Kraj, 31 lipca 2015

Aleksandra Laudańska dołączyła do zespołu sprzedaży w Optizen Labs

Do jej głównych zadań będą należały m.in. sprzedaż oferty reklamowej w grupie klientów bezpośrednich oraz rozwój działań z obszaru content marketingu,

Kraj, 27 lipca 2015

Braughman Group Media na wyłączność dla KimKim.pl

Agencja reklamy outdoorowej na podstawie podpisanej umowy o współpracy od 15 lipca jest wyłącznym agentem oferującym powierzchnie reklamowe w portalu zakupowym www.kimkim.pl.

Kraj, 2 lipca 2015

Maciej Kossowski przechodzi do Grupy Wirtualna Polska

Wspólnie z Joanną Pawlak pokieruje działem sprzedaży.

Kraj, 29 czerwca 2015

Leszek Świerszcz szefem produkcji multimedialnych w portalu Fakt.pl

Będzie odpowiadał za realizację strategii rozwoju, produkcję i publikację multimediów w portalu.

Kraj, 19 czerwca 2015

Tomasz Bonek na czele połączonych newsroomów biznesowych Onet-RASP

Po 11 latach w Money.pl pokieruje połączonymi newsroomami i redakcjami serwisów biznesowych Grupy Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 12 czerwca 2015

"Przegląd Sportowy": mecze Ekstraklasy przez kolejne cztery lata w NC+; powraca Eurosport

Spółka zarządzającą rozgrywkami oficjalnie nie komentuje.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Ringier Axel Springer Polska został Wydawcą Roku "MMP"

Redakcja magazynu "Media & Marketing Polska" przyznała tytuły i wyróżnienia w corocznym Raporcie Specjalnym "Wydawcy".

Kraj, 7 kwietnia 2015

Nowy dyr. biura reklamy Fratrii i jego zastępca przeszli z Grupy Allegro

Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor biura reklamy Grupy Allegro i GG Network, będzie nowym dyrektorem biura reklamy Fratrii, a jego zastępcą zostanie Marcin Ośmiałowski.

Kraj, 4 marca 2015

Zmiany w zakresie obowiązków członków zarządu Media Impact

Mariusz Wąsiński będzie odpowiadał za sprzedaż oferty Programmatic, a Rafał Karski m.in. za sprzedaż regionalną.

Kraj, 27 lutego 2015

Wydawca "Newsweeka" startuje z autorskim systemem dostępu do płatnych treści

Czytelnicy tygodnika będą mogli korzystać z dostępu do wydań "Newsweek Polska", "Newsweek Historia" oraz do wybranych artykułów z amerykańskiego wydania "Newsweeka".

Kraj, 12 lutego 2015

"Fakt" zmienia layout magazynu telewizyjnego

"Fakt TV" będzie szerzej informował o serialach, produkcjach filmowych, rozbudowuje również część poradnikową.

Kraj, 11 lutego 2015

Media Impact Polska tworzy działy sprzedaży specjalnej i awansuje

Ich zadaniem będzie m.in. poszukiwanie nowych przychodów reklamowych firmy.

Kraj, 26 stycznia 2015

Marika Mstowska dołączyła do zespołu Codest

Codest jest jedną z marek Grupy AdTaily, której głównym udziałowcem jest Agora.

Kraj, 15 grudnia 2014

Monika Radaszewska digital paid models directorem w Ringier Axel Springer Polska

Pokieruje nowym zespołem e-commerce. Pierwszym projektem, który wdroży zespół, będzie oferta płatnych treści w serwisie "Newsweeka".

Kraj, 1 grudnia 2014

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

Kraj, 27 listopada 2014

Ofeminin.pl zmienia design, przechodzi na technologię RWD

Serwis z portfolio Ringier Axel Springer Polska zakończył pierwszy etap zmian.

Kraj, 25 listopada 2014

Aleksy Uchański dołącza do Edipresse

Obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. digital media.

Kraj, 31 października 2014

"Fakt" z nowym dodatkiem stołecznym

Wprowadzenie warszawskiego dodatku na rynek wsparte jest kampanią reklamową.

Kraj, 9 września 2014

Microsoft zmienia MSN, w planach nowe usługi dla reklamodawców

Portal po dużych zmianach - pierwszy poważny krok na polskim rynku.

Kraj, 5 września 2014

Agnieszka Odachowska dyrektorem komunikacji korporacyjnej w RASP

Poprzednio pracowała w Viacom International Media Networks.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Ringier odświeża "Auto Świat"

Wydawca zmienił szatę graficzną i sposób redagowania treści.

Kraj, 30 lipca 2014

Media Impact Polska poszerza ofertę mobilną

Trzy nowe formaty poszerzą portfolio biura sprzedaży.

Kraj, 30 lipca 2014

RASP i Onet tworzą team zarządzający

Firmy powołują group executive board, na którego czele stanie szef Ringier Axel Springer Media AG.

Kraj, 8 lipca 2014

Dariusz Ćwiklak w redakcji "Newsweeka"

Wieloletni dziennikarz i redaktor m.in. "Gazety Wyborczej" dołączył do tygodnika.

Kraj, 10 czerwca 2014

Marta Badurek na czele Ofeminin.pl

Aleksy Uchański oddał część swoich kompetencji.

Kraj, 9 czerwca 2014

Grupa Eurozet ma nowego dyrektora działu online

Tomasz Sofuł zajmie się wdrożeniem strategii rozwoju serwisów internetowych stacji grupy oraz rozwiązaniami mobilnymi.

Kraj, 30 maja 2014

Odchodzi współtwórca "Faktu"

Grzegorz Jankowski ustępuje ze stanowiska naczelnego.

Kraj, 21 maja 2014

Onet wdraża technologię type-ins

Technologia nie tylko lepiej zabezpiecza treści wydawnicze, ogranicza spam i nadużycia, ale przynosi także nowe możliwości reklamowe.

Kraj, 17 kwietnia 2014

Karol Skorupski szefem biura reklamy GG i Allegro

Od sierpnia 2011 r. funkcję tę pełnił Jacek Makowski. Przedstawiciele firmy nie komentują zmiany na tym stanowisku.