M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "RMB Polska (firma)"

Kraj, 12 maja 2010

Michał Mozyrko z Eurozetu do IMS

Michał Mozyrko będzie odpowiedzialny za sprzedaż w firmie reklamowej IMS zajmującej się m.in. reklamą audio w sieciach handlowych.

Kraj, 8 czerwca 2005

Tadeusz Brzozowski przechodzi z Galpostera do Bestu

Tadeusz Brzozowski dołączy 17 czerwca do zespołu Best Marketing Promotion Agency. W strukturach Bestu powstanie nowe stanowisko new media &...

Kraj, 3 czerwca 2005

Galposter wycofuje się z kin, rośnie Best, do Bestu przechodzi szef departamentu kinowego Galpostera

Broker reklamy kinowej Best-Marketing Promotion Agency przejął od firmy Galposter obsługę reklamową kin sieci Kinoplex. Oznacza to, że zgodnie z...

Kraj, 13 września 2004

Kinga Dołęga rozpoczyna pracę w strukturach Grupy ITI

Kinga Dołęga, która do końca sierpnia pracowała w New Age Media, rozpoczęła pracę w strukturach Grupy ITI (o jej odejściu...

Kraj, 17 lutego 2004

Kamiński wraz z całym działem handlowym RMB Polska w firmie Galposter

Konrad Kamiński objął stanowisko dyrektora departamentu reklamy kinowej w spółce Galposter. Firma od początku br. zajmuje się sprzedażą reklam w...

Kraj, 8 października 2003

New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam

Broker reklamy kinowej New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam o 10-15 proc. "Wojna cenowa wśród brokerów...

Kraj, 13 marca 2003

RMB Polska wprowadza dwa nowe produkty związane z reklamą kinową

RMB Polska, broker reklamy kinowej, wprowadzi w tym miesiącu dwa nowe produkty do swojej oferty. "Chcemy wyjść z propozycją reklamy...

Kraj, 20 listopada 2002

Kajzer został dyrektorem ds. rozwoju w firmach BTL Euro RSCG

Artur Kajzer, który pod koniec października br. zrezygnował ze stanowiska dyrektora zarządzającego brokera reklamy kinowej RMB Polska (o jego odejściu...

Kraj, 18 października 2002

Obrady konkursu Media Trend zakończone

Wczoraj odbył się drugi i ostatni dzień obrad konkursu Media Trend organizowanego wspólnie przez firmę Eskadra oraz dwutygodnik "Media i...

Kraj, 16 października 2002

Oświadczenie

Joanna Jankowska, marketing & operation manager firmy reklamy kinowej Best Marketing & Promotion Agency, przesłała do redakcji DS "MiMP" list...

Kraj, 14 października 2002

RMB Polska proponuje klientom opłatę za faktyczną liczbę widzów

Broker reklamy kinowej RMB Polska opracował nową ofertę sprzedażową, w ramach której klienci będą płacili tylko za faktyczną liczbę widzów....

Kraj, 27 września 2002

Moby Dick przeprowadzi kampanię reklamową dla Jutrzenki SA

Producent słodyczy Jutrzenka SA rozpocznie w październiku br. produktową kampanią reklamową draży. Strategię i kreację tej akcji przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 26 września 2002

List do redakcji

W odpowiedzi na list Leszka Popowicza, prezesa firmy Best Marketing & Promotion Agency, zajmującej się reklamą kinową (został opublikowany 19...

Kraj, 19 września 2002

List do redakcji

Prezes brokera reklamy kinowej Best Marketing & Promotion Agency Leszek Popowicz przesłał do redakcji DS "MiMP" list następującej treści: W...

Kraj, 12 sierpnia 2002

RMB Polska będzie przeprowadzał badania postrzegalności reklamy

Broker reklamy kinowej RMB Polska zamierza przeprowadzać badania postrzegalności reklamy kinowej przez widzów. "Zamierzamy rozpocząć takie badania jesienią br. lub...

Kraj, 18 czerwca 2002

Nowe multipleksy i usługi w ofercie RMB Polska

W Bielsku-Białej rozpoczęło w maju br. działalność siedmiosalowe kino należące do sieci Kinoplex. Na przełomie czerwca i lipca br. Cinema...

Kraj, 16 kwietnia 2002

RMB Polska przygotowuje 10. edycję Nocy Reklamożerców

Broker reklamy kinowej RMB Polska przygotowuje 10. jubileuszową edycję Nocy Reklamożerców. "Przejęliśmy organizację imprezy od Francuskiego Instytutu Gospodarki. Będziemy przygotowywać...

Kraj, 11 lutego 2002

Firma Best podpisze umowę z Syrena Entertainment Group

Broker reklamy kinowej firma Best Marketing & Promotion Agency finalizuje rozmowy z dystrybutorem filmowym Syrena Entertainment Group dotyczące przygotowywania dla...

Kraj, 16 stycznia 2002

Od marca RMB Polska zajmie się sprzedażą reklamy w Multikinach

Od marca br. dom sprzedaży reklamy kinowej RMB Polska przejmie na wyłączność obsługę Multikina, największej w Polsce sieci multipleksów. Do...

Kraj, 16 stycznia 2002

Od marca RMB Polska zajmie się sprzedażą reklamy w Multikinach

Od marca br. dom sprzedaży reklamy kinowej RMB Polska przejmie na wyłączność obsługę Multikina, największej w Polsce sieci multipleksów. Do...

Kraj, 11 grudnia 2001

Kolejne kino IMAX zostanie otwarte w Krakowie

W Krakowie zostanie otwarte 12 grudnia br. kolejne po warszawskim kino IMAX. Będzie umiejscowione w centrum rozrywkowo-handlowym Kraków Plaza, gdzie...

Kraj, 4 grudnia 2001

At Media brokerem reklam w kolejnych telewizyjnych kanałach tematycznych

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media będzie sprzedawał czas reklamowy dla Canal Plus, Mini Max/Hyper i Ale Kino!. Firma podpisała...

Kraj, 3 sierpnia 2001

RMB BĘDZIE ORGANIZATOREM NOCY REKLAMOŻERCÓW W 2002 R.

Broker reklamy kinowej RMB Polska będzie organizować przyszłoroczny pokaz Nocy Reklamożerców. Firma chce zmienić oblicze tego wydarzenia. "Chcemy, aby impreza...

Kraj, 27 lipca 2001

HELIOS ZAINWESTUJE 45 MLN EURO W BUDOWĘ NOWYCH KIN

Developer kinowy Helios zainwestuje 45 mln euro w budowę nowych kin wielosalowych. W ciągu trzech lat ma powstać ok. 15...

Kraj, 6 lipca 2001

PIERWSZY MULTIPLEKS KINEPOLIS WEJDZIE DO OFERTY RMB POLSKA

Pierwszy i zarazem największy w Polsce multipleks belgijskiej sieci kinowej Kinepolis został otwarty w Poznaniu. Kosztował 120 mln zł. Multipleks...

Kraj, 7 maja 2001

CZY STER CENTURY SPRZEDA SWOJE MULTIPLEKSY?

Południowoafrykański inwestor Ster Kinekor zamierza sprzedać swoją spółkę zależną Ster Century, która zajmuje się budową sieci multipleksów i zarządzaniem nią....

Kraj, 28 marca 2001

MARIA GÓRECKA-WARCHOŁ NOWYM DYREKTOREM REKLAMY PDW

Polski Dom Wydawniczy, wydawca m.in. "Pani", "Urody", "Kobiety i Życia", ma nowego dyrektora reklamy. Została nim Maria Górecka-Warchoł. Odpowiada za...

Kraj, 26 marca 2001

RMB POLSKA PODAJE INFORMACJE O FAKTYCZNEJ WIDOWNI KINOWEJ

Firma RMB Polska specjaluzująca się w pośrednictwie na rynku reklamy kinowej zdecydowała się na umieszczanie w swoich ofertach informacji o...

Kraj, 19 grudnia 2000

RMB POLSKA ROZPOCZĘŁA SPRZEDAŻ W KOLEJNYM MULTIPLEKSIE

Firma RMB Polska specjalizująca się w sprzedaży czasu reklamowego w kinach poszerzyła swoją ofertę o kolejny multipleks. Jest nim warszawski...