M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "RMS Polska (firma)"

Kraj, 12 lutego 2010

Sebastian Olszowy odchodzi z Mindshare, założy własny biznes

Sebastian Olszowy rozstaje się z Mindshare Polska. Partner zarządzający agencji postawi na własny projekt, o szczegółach ma poinformować wkrótce. Jak...

Kraj, 12 lipca 2005

Ewa Ołów przeszła z Mediaedge:cia do Universal McCann

Ewa Ołów, dotychczas TV buyer w domu mediowym Mediaedge:cia, rozpoczęła pracę w Universal McCann na stanowisku media plannera w zespole...

Kraj, 10 stycznia 2005

Witold Kruk odchodzi z Brokera FM

Witold Kruk, który od dwóch lat pracował jako media planner w Brokerze FM, domu sprzedaży m.in. Radia RMF FM, z...

Kraj, 26 listopada 2004

Agora Radio zakupiła software planersko-optymalizacyjny Break Time

Grupa radiowa Agory SA zakupiła od firmy Telmar Polska oprogramowanie Break Time służące do planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. Jak...

Kraj, 25 maja 2004

Firma Peaktime ma zamiar rozwijać swoją działalność w Polsce

Francusko-belgijska firma Peaktime dostarczająca usługi i narzędzia do optymalizacji zarządzania branżą radiowo-telewizyjną zamierza rozwijać swoją działalność w Polsce. "Obecnie na...

Kraj, 14 kwietnia 2004

Padalak został dyrektorem ds. marketingu firmy Vox-Chemia

Hubert Padalak, były prezes zarządu firmy marketing services Men at Work, został dyrektorem ds. marketingu w spółce Vox-Chemia produkującej profile...

Kraj, 27 stycznia 2004

Broker FM wybrał software Break Time, a nie MarkSell, jak wcześniej planował

Broker FM, dom sprzedaży radia RMF FM, podpisał umowę z francuską firmą Peak Time na zakup oprogramowania Break Time służącego...

Kraj, 9 kwietnia 2003

Sebastian Olszowy został dyrektorem mediów MindShare Polska

Sebastian Olszowy, który do końca marca był dyrektorem generalnym firmy RMS Polska, został dyrektorem mediów w domu mediowym MindShare Polska,...

Kraj, 13 stycznia 2003

Broker reklamy radiowej RMS Polska zakończył działalność

Zarząd Radio Marketing Service Hamburg poinformował zespół zarządzający RMS Polska o podjęciu decyzji o zakończeniu działalności polskiego oddziału brokera reklamy...

Kraj, 4 listopada 2002

RMS Polska obchodzi rocznicę działalności operacyjnej

RMS Polska z początkiem listopada 2002 zakończył pierwszy rok działalności operacyjnej. RMS Polska współpracuje obecnie z większością domów mediowych oraz...

Kraj, 17 października 2002

SMG/KRC proponuje rezygnację z próby terenowej w badaniu Radio Track

Instytut SMG/KRC A Millward Brown Company, wykonawca badania Radio Track, zarekomendował rezygnację z próby terenowej (wywiady ankieterów na populacji respondentów...

Kraj, 25 września 2002

Broker FM zakupi prawdopodobnie software planerski Markdaty

Broker FM, dom sprzedaży Radia RMF FM, podpisze prawdopodobnie umowę na zakup software'u planerskiego od firmy Markdata Polska. "Umowa nie...

Kraj, 29 lipca 2002

Olszowy zastąpił Hilta na stanowisku dyrektora generalnego RMS Polska

Sebastian Olszowy zajmie stanowisko dyrektora generalnego brokera radiowego RMS Polska. Funkcję tę zacznie pełnić od 1 sierpnia br. Zastąpi na...

Kraj, 25 lipca 2002

Transmisje z mundialu podniosły słuchalność Programu I PR

Według najnowszych wyników badania Radio Track SMG/KRC Poland Media udział Programu I Polskiego Radia SA w rynku słuchalności radia w...

Kraj, 8 maja 2002

RMS Polska bada efektywność kampanii radiowych

Polski oddział sieci brokerów reklamy radiowej firma RMS Polska inauguruje realizację programu "RMS checkUP!". W ramach nowej usługi klienci firmy,...

Kraj, 24 kwietnia 2002

CR Media zakupiły badania słuchalności radia od KBR-u

CR Media, broker reklamowy, zakupiły wyniki badań audytorium radiowego w 2002 r. od Komitetu Badań Radiowych (KBR). Wartość kontraktu wynosi...

Kraj, 11 kwietnia 2002

Oświadczenie

W nawiązaniu do informacji zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MiMP" z 9 kwietnia br. firma CR Media nadesłała oświadczenie następującej treści:...

Kraj, 9 kwietnia 2002

RRM i RMS Polska potwierdziły zgodność systemów planerskich obu firm

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji należący do holdingu Eurozet, oraz RMS Polska, broker reklamy radiowej, potwierdziły na podstawie...

Kraj, 5 kwietnia 2002

KBR zaproponował arbitraż SAR w sprawie metodologii badań radiowych

Komitet Badań Radiowych (KBR) zaproponował nadawcom lokalnym i brokerom radiowym arbitraż Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) w spornych kwestiach dotyczących metodologii...

Kraj, 4 kwietnia 2002

Broker radiowy RMS Polska uruchomił platformę internetową

Broker reklamy radiowej uruchomił dzisiaj witrynę internetową pod adresem www.rmspolska.com.pl. Obecnie na stronach RMS Polska można znaleźć najważniejsze informacje na...

Kraj, 15 marca 2002

Nadawcy lokalni i brokerzy radiowi chcą zmian metodologii badań

Radiowi nadawcy lokalni oraz brokerzy tego medium wysłali do Komitetu Badań Radiowych (KBR) list intencyjny, w którym zgłosili gotowość zostania...

Kraj, 6 lutego 2002

RMS Polska przeprowadza panele szkoleniowe dla stacji radiowych

Broker radiowy RMS Polska rozpoczął organizację cyklu paneli szkoleniowych dla stacji radiowych pod hasłem "Efektywne planowanie kampanii radiowych jako narzędzie...

Kraj, 18 stycznia 2002

Nadawcy lokalni i Polskie Radio uważają Porozumienie za obowiązujące

Przedstawiciele nadawców lokalnych i Polskiego Radia SA spotkali się wczoraj z Włodzimierzem Czarzastym, członkiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, w...

Kraj, 17 stycznia 2002

Nadawcy lokalni i Polskie Radio czekają na ofertę cenową TNS OBOP

Przedstawiciele ZPR SA (sieć rozgłośni Eska), Agory SA, Audytorium 17 Sp. z o.o., Agencji Reklamowej WAWa, Agencji Reklamowej Plus Sp....

Kraj, 7 grudnia 2001

RMS Polska utworzył wewnętrzny departament public relations

Broker reklamy radiowej RMS Polska utworzył w swoich strukturach departament public relations. Tym samym broker zakończył sześciomiesięczną współpracę z agencją...

Kraj, 7 grudnia 2001

RMS Polska utworzył wewnętrzny departament public relations

Broker reklamy radiowej RMS Polska utworzył w swoich strukturach departament public relations. Tym samym broker zakończył sześciomiesięczną współpracę z agencją...

Kraj, 11 września 2001

MEDIA TAK PRZESTANIE BYĆ BROKEREM RADIOWYM

Media Tak, dom sprzedaży mediów regionalnych, specjalizujący się w zakupie i planowaniu kampanii reklamowych w lokalnej prasie, sprzedał dział zajmujący...

Kraj, 29 czerwca 2001

RMS POLSKA WCHODZI NA RYNEK BROKERÓW RADIOWYCH

Radio Marketing Service (RMS), jeden z największych brokerów radiowych w Europie, wejdzie w sierpniu br. na polski rynek. Wraz ze...