M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Rodzice (marka)"

Kraj, 4 grudnia 2012

Kosek zastąpi Szlaską w Zwierciadle

Katarzyna Kosek została dyrektorem ds. promocji i PR Wydawnictwa Zwierciadło.

Kraj, 24 maja 2011

W czerwcu silne działania marki Gerber

Nestle szeroką kampanią będzie promować nowości produktowe.

Kraj, 17 sierpnia 2010

Blanka Muraszew przeszła z G+J do Bauera

Segment pism młodzieżowych Bauera ma nowego promotion managera.

Kraj, 19 kwietnia 2010

G+J rozwiązał zespół pisma "Rodzice"

Miesięcznik "Rodzice" wydawany przez wydawnictwo G+J zostanie przekształcony w kwartalnik.

Kraj, 15 lutego 2010

Nowe mleko Nestle Junior reklamowane w prasie parentingowej

W prasie parentingowej (m.in.: "Mamo, to ja", "Mam dziecko", "Dziecko", "Twój Maluszek", "Twoje Dziecko" i "Rodzice") od marca startuje kampania...

Kraj, 9 lutego 2010

G+J po odejściu Anny Niewodzkiej reorganizuje biuro reklamy

Anna Niewodzka, dyrektor reklamy "Glamour", odchodzi z G+J Polska. W związku z tym wydawnictwo zreorganizowało struktury biura reklamy. Obowiązki Niewodzkiej...

Kraj, 13 października 2009

Bakuś ma nową strategię komunikacji - ruszyła kampania z matkami znanych sportowców

"Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca mama!" - pod takim hasłem prowadzone są najnowsze działania komunikacyjne dziecięcej marki serków Bakuś...

Kraj, 25 września 2009

Genexo wspiera komunikacyjnie markę synbiotyku Multilac

Firma Genexo rozpoczęła jesienną kampanię reklamową nowej formuły synbiotyku Multilac zawierającego składnik probiotyczny oraz prebiotyczny. Kampania "Bierzesz antybiotyk? ...weź synbiotyk"...

Kraj, 17 sierpnia 2009

G+J inwestuje w multimedialne platformy tematyczne

Wydawnictwo G+J Polska swój rozwój opiera na tworzeniu i rozwijaniu multimedialnych platform tematycznych oraz społeczności z nimi związanych. Strategia ta...

Kraj, 7 lipca 2009

Sieroń odchodzi z G+J

Renata Sieroń, dyrektor wydawnicza i redaktor naczelna miesięcznika "Rodzice", rozstaje się z wydawnictwem G+J. Powodem jej odejścia są nowe plany...

Kraj, 24 czerwca 2009

Całoroczna kampania wspiera markę Nan

Nestle Polska prowadzi kampanię marki dla niemowląt Nan obejmującą działania w telewizji (m.in.: TVP, TVN, Polsat, TV4), prasie parentingowej (m.in.:...

Kraj, 12 maja 2009

"Rodzice" promują ojcostwo

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) po raz pierwszy na okładce wykorzystał zdjęcie ojca. Jak tłumaczy Joanna Zielewska, p.o. redaktor naczelna "Rodziców",...

Kraj, 2 kwietnia 2009

Rodzice.pl jedną z części międzynarodowej platformy parentingowej G+J

Wydawnictwo G+J uruchomiło nowy serwis parentingowy Rodzice.pl, który zastąpił dotychczasowy serwis RodziceOnline.pl. - Serwis powstał w ramach międzynarodowej platformy serwisów...

Kraj, 11 lutego 2009

Zielewska czasowo pokieruje redakcją "Rodziców", Muraszew awansuje w dziale marketingu

Joanna Zielewska, dotychczas z-ca redaktora naczelnego magazynu "Rodzice" (G+J Polska), czasowo obejmie stanowisko szefa redakcji tego pisma. Tym samym przejmie...

Kraj, 29 grudnia 2008

G+J Polska redukuje zespół; łączy redakcje i marketing

G+J Polska zredukowało zespół i zwolniło kilkadziesiąt osób. Liczba ta nie przekroczyła jednak 10 proc. ogółu zatrudnienia. Do tej pory...

Kraj, 7 listopada 2008

G+J uruchomi nową platformę parentingową RodziceOnline.pl

Na początku roku G+J Polska uruchomi nową platformę parentingową RodziceOnline.pl. Polski oddział wydawnictwa uczestniczy w projekcie międzynarodowej platformy parentingowej G+J...

Kraj, 12 września 2008

"Kobieta i Życie" wraca na rynek, ponad 5 mln zł na promocję

Wydawnictwo Bauer w październiku br. wprowadzi na rynek miesięcznik "Kobieta i Życie". Magazyn ma być poradnikiem skierowanym do kobiet aktywnych...

Kraj, 4 lipca 2008

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz odeszła z G+J Polska

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca pism popularnonaukowych oraz książek, rozstała się z wydawnictwem G+J Polska. Powody jej odejścia nie są znane. Z...

Kraj, 23 czerwca 2008

Jurajska prowadzi loterię "Zasmakuj natury z Jurajską"

Marka Jurajska rozpoczęła loterię promocyjną "Zasmakuj natury z Jurajską" organizowaną wspólnie z magazynem "Claudia". Promocją konsumencką objęto cztery produkty, w...

Kraj, 11 czerwca 2008

G+J Polska rozwija serię wydań specjalnych "Rodziców " i "Mojego Gotowania"

G+J Polska będzie inwestował w brand extention zmienionych niedawno magazynów - "Rodziców" i "Mojego Gotowania". Zaplanowane są wydania specjalne obu...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Katarzyna Imiołek nową naczelną miesięcznika "Rodzice"

Katarzyna Imiołek została nową redaktor naczelną miesięcznika "Rodzice" (G+J Polska). Zastąpiła Magdalenę Kozińską, która rozstała się z wydawnictwem. Kozińska była...

Kraj, 3 marca 2008

"Rodzice" z ośmiotomową kolekcją o Franklinie

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) rozpoczyna kolekcję "Przygody Franklina", na którą złoży się osiem tomów książek z płytą VCD. Pierwszy tom...

Kraj, 27 lutego 2008

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek odchodzi z G+J Polska

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J Polska, z końcem lutego br. odchodzi z wydawnictwa. Powodem rozstania jest reorganizacja struktury działu marketingu....

Kraj, 19 lutego 2008

Małgorzata Kaferska-Łysek p.o. redaktor naczelną "Mam dziecko"

Małgorzata Kaferska-Łysek rozpoczęła pracę na stanowisku p.o. redaktor naczelnej miesięcznika "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer). Zastąpiła Martę Maruszczak, która niedawno rozstała...

Kraj, 5 lutego 2008

G+J realizuje projekt komunikacyjny magazynu "Rodzice"

G+J Polska inwestuje w kampanię promującą marcowe wydanie miesięcznika "Rodzice". Stanowi kontynuację rozpoczętej w styczniu br. kampanii informującej o zmianach...

Kraj, 1 lutego 2008

Nowe stanowiska dyr. promocji w strukturze G+J

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...

Kraj, 7 stycznia 2008

"Rodzice" mają nowy layout i większy nakład

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) od aktualnego, lutowego wydania, dostępnego od dziś na rynku, odświeża wygląd. Pismo ma nowy layout oraz...

Kraj, 19 czerwca 2007

Jowita Purzycka product managerem trzech czasopism Agory

Jowita Purzycka została w Agorze SA product managerem czasopism: "Ładny Dom", "Kwietnik"' i "Ogrody". Zastąpiła Aleksandrę Karbowiak, która pozostaje w...

Kraj, 17 maja 2007

Wydawnictwo G+J będzie współpracowało z Sare

Wydawnictwo G+J Polska wybrało w drodze konkursu firmę Sare, która obsłuży komunikację newsletterową w ramach platformy serwisów internetowych prowadzonych przez...

Kraj, 11 grudnia 2006

Nowa struktura G+J; nowe osoby w I kwartale 2007: Doleżych, Sykłowski, Bulera

G+J Polska od Nowego Roku zmienia strukturę. Magdalenie Malickiej, prezes wydawnictwa, będzie odtąd podlegać 9 pionów kierowanych przez: dyr. HR,...

Kraj, 1 grudnia 2006

Małgorzata Jarosz została dyr. wydawniczym "Claudii"

Małgorzata Jarosz objęła funkcję dyrektora wydawniczego "Claudii" należącej do G+J Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach wydawnictwa. Dotychczas Jarosz...

Kraj, 15 września 2006

G+J Polska wprowadza zmiany w formule miesięcznika "Rodzice"

Wydawnictwo G+J Polska od październikowego numeru wprowadzi zmiany w formule miesięcznika parentingowego "Rodzice". Zwiększona zostanie objętość. Zmieni się szata graficzna....

Kraj, 10 sierpnia 2006

Nowy naczelny i szereg zmian personalnych w "Nowym Przemyśle"

Redaktorem naczelnym miesięcznika gospodarczego "Nowy Przemysł" (wydawnictwo Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości) został prezes wydawnictwa Wojciech Kuśpik. Zastąpił na tym stanowisku...

Kraj, 3 lipca 2006

Awans Małgorzaty Jarosz w G+J Polska na stanowisko dyr. wydawniczego

Małgorzata Jarosz została dyrektorem wydawniczym tytułów "Moje Gotowanie", "Moje Mieszkanie", "Rodzice" w wydawnictwie G+J Polska. Przez dłuższy czas stanowisko to...

Kraj, 20 czerwca 2006

Magazyn "Rodzice" i Fundacja Komunikacji Społecznej w akcji promującej więź ojca z dzieckiem

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) oraz Fundacja Komunikacji Społecznej prowadzą kilkumiesięczną akcję "Bycie tatą to działanie. Każdego dnia". Jej celem jest...

Kraj, 26 maja 2006

Bożena Makowska nową naczelną "Podróży"

Bożena Makowska od początku czerwca br. obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Podróże" należącego do Wydawnictwa Murator. Zastąpi na tym stanowisku...

Kraj, 31 stycznia 2006

G+J przeznaczy część przychodów ze sprzedaży na pomoc rodzinom ofiar katastrofy w Chorzowie

Wydawnictwo G+J Polska przeznaczy część przychodów ze sprzedaży swoich aktualnych wydań na rzecz pomocy rodzinom ofiar i poszkodowanym w katastrofie...

Kraj, 14 września 2005

Śnieżka SA wprowadziła farby Disney do malowania dziecięcych pokoi

Firma Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" SA wprowadziła na rynek kolekcję farb i akcesoriów do malowania pokojów dziecięcych Disney. Są...

Kraj, 14 września 2005

Miesięcznik "Rodzice" będzie dostępny w wersji z gadżetem i bez gadżetu

Wydawnictwo Gruner + Jahr Polska będzie wydawać dwie wersje miesięcznika "Rodzice". W połowie września ukaże się numer pisma w wersji...

Kraj, 9 września 2005

Nowa struktura wydawnicza G+J Polska, Izabela Zaleska dołączy do zespołu

Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło nową strukturę wydawniczą. Stworzono trzy grupy wydawnicze: poradnikowe magazyny kobiece ("Claudia", "Naj", "Rodzice", "Moje Mieszkanie", "Moje...

Kraj, 14 lipca 2005

"Mam dziecko" osiągnęło rekordową dla siebie sprzedaż i najlepszą w segmencie w kwietniu br.

"Mam dziecko", miesięcznik parentingowy Wydawnictwa Bauer, w kwietniu br. osiągnął rekordową sprzedaż w swojej historii, o czym poinformował wydawca na...

Kraj, 5 maja 2005

G+J Polska i Motor-Presse Polska planują wspólne działania wspierające

W najbliższych tygodniach dojdzie do rozmów kierownictw G+J Polska i Motor-Presse Polska odnośnie do pomysłów na wzajemne działania wspierające w...

Kraj, 22 marca 2005

"Naj" wdraża nową inicjatywę G+J Polska dołączania CD z nagranymi książkami

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) testuje nową inicjatywę na polskim rynku wydawniczym, jaką jest dołączanie do prasy CD-ROM-ów z nagranymi książkami....

Przetargi, 27 grudnia 2004

DougFaberFamily wygrała przetarg na obsługę marki Alpenliebe

Agencja reklamowa DougFaberFamily przygotuje kampanię reklamową cukierków Alpenliebe (Perfetti Van Melle). Promocja w telewizji (adaptacja spotów korporacyjnych) oraz intensywna kampania...

Kraj, 10 listopada 2004

Możliwe przejęcie Motor-Presse Polska przez G+J Polska?

Wydawnictwo Motor-Verlage prowadzi negocjacje z wydawnictwem G+J w sprawie sprzedaży firmy lub części jej udziałów. Doniesienia o trwających rozmowach potwierdziła...

Kraj, 4 listopada 2004

Beata Czuma-Banecka, redaktor naczelna "Mam dziecko", odchodzi z Bauera

Beata Czuma-Banecka, redaktor naczelna miesięcznika dla rodziców "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), złożyła wymówienie, które zostało przyjęte przez wydawnictwo. W tej...

Kraj, 16 września 2004

Nutricia pierwszym sponsorem programu w TVN Style, rusza kampania BoboVity

Nutricia Polska, producent żywności dla niemowląt, nawiązała współpracę z kanałem TVN Style. Magazyn "Klub młodej mamy" będzie sponsorowany przez markę...

Kraj, 31 sierpnia 2004

G+J powołało czteroosobowy management team i dwie grupy wydawnicze

Wydawnictwo G+J Polska stworzyło nową strukturę. Celem zmian jest ulepszanie pracy wydawnictwa i jego szybszy rozwój. Aktualne zmiany kontynuują proces...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Monolith Films i McDonald's przygotowują wspólny projekt promocyjny

Dystrybutor filmowy Monolith Films zapowiada przeprowadzenie intensywnej kampanii reklamowej związanej z wejściem na ekrany polskich kin filmu "W 80 dni...

Kraj, 24 maja 2004

Startuje polska część europejskiej kampanii aparatów Olympus

Rozpoczęła się kampania reklamowa aparatów fotograficznych Olympus. Wyłącznym przedstawicielem marki Olympus w Polsce jest firma Euro-Color. Kampania potrwa do końca...