M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Romantica (firma)"

Kraj, 29 kwietnia 2009

Fanta komunikuje w kampanii brak konserwantów

Ruszyła kampania reklamowa marki Fanta (Coca-Cola Poland Services) mająca na celu m.in. wzmocnienie wizerunku produktu jako napoju premium. Działania prowadzone...

Kraj, 17 marca 2008

Multimedia Polska poszerza ofertę wideo na żądanie

Operator kablowy Multimedia Polska poszerza ofertę związaną z usługą VOD (wideo na żądanie). Sieć dołącza pakiet filmów polskiego kina niezależnego....

Kraj, 24 sierpnia 2006

250. numer "Vivy!" ze zmianami, wsparty kampanią reklamową

Kampania wspiera jubileuszowe wydanie dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Na rynek wchodzi właśnie jego 250. numer. Z tej okazji magazyn wprowadził...

Kraj, 23 sierpnia 2006

Kampania telewizyjna wspiera tzw. wydanie charytatywne "Przyjaciółki"

Silna kampania telewizyjna wspiera nowe wydanie "Przyjaciółki" (Edipresse Polska), które jest tzw. wydaniem charytatywnym. Pięć procent wpływów z reklam zamieszczonych...

Kraj, 20 czerwca 2006

Zone Vision i jego kanały zmienią nazwę

Firma Zone Vision Networks zmienia nazwę na Zonemedia. Nowa nazwa zostanie wprowadzona także w Polsce. Nastąpi to w przyszłym tygodniu....

Kraj, 12 kwietnia 2006

Telewizja Kablowa Poznań wprowadza dwa nowe pakiety cyfrowe

Telewizja Kablowa Poznań (TKP) stworzyła dwa nowe pakiety cyfrowe. Przed mistrzostwami świata w piłce nożnej wprowadzony zostanie pakiet Sport. Dla...

Kraj, 17 marca 2006

Dom sprzedaży At Media rozbudowuje zespół

Do zespołu domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyło pięć osób. Objęły one nowo utworzone stanowiska. Aleksandra Kossowska rozpoczyna pracę...

Kraj, 11 stycznia 2006

UPC Polska promuje równolegle swoje trzy usługi

Firma UPC Polska rozpoczęła pierwszą kampanię reklamującą wszystkie trzy usługi - dostęp do telewizji kablowej, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz...

Kraj, 11 stycznia 2006

Fundacja Urszuli Jaworskiej ruszyła z trzymiesięczną kampanią

Ruszyła społeczna kampania pt. "Wyrok" przygotowana przez agencję TBWA dla Fundacji Urszuli Jaworskiej. Celem kampanii, która potrwa do końca marca...

Kraj, 6 stycznia 2006

Visa rusza z dużą kampanią - chce przekonać do częstszego korzystania z kart

Visa Europe startuje z nową intensywną, kilkumiesięczną kampanią reklamową, która ma przekonać posiadaczy kart Visa, aby płacili nimi nie tylko...

Kraj, 19 grudnia 2005

Amnesty International startuje ze świąteczną kampanią

Dziś rozpocznie się świąteczna kampania Amnesty International. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa McCann-Erickson. Spoty pojawią się m.in. w...

Kraj, 5 grudnia 2005

P&G ruszył z kampanią reklamową nowej serii kosmetyków Pantene Pro-V

Koncern Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową nowej serii kosmetyków do pielęgnacji włosów Pantene Pro-V Gęste i Mocne. Adaptację reklamy...

Kraj, 31 października 2005

At Media wprowadzi nową formę reklamy w stacjach Canal Plus

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, wprowadzi nową formę reklamy dostępną w stacjach Canal Plus. Będzie ona dawała możliwość wirtualnego...

Kraj, 26 października 2005

At Media zmieni od przyszłego roku grupę rozliczeniową pakietów GRP

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, zamierza od przyszłego roku zmienić grupę rozliczeniową w sprzedaży pakietów ratingowych. Dotychczasowa grupa: wszyscy...

Kraj, 10 października 2005

Kampania listopadowego "Elle" o rekordowej objętości

Listopadowe "Elle" (Hachette Filipacchi Polska), od dziś na rynku, jest wzmocnione kampanią telewizyjną, internetową i promocją w miejscach sprzedaży. Jest...

Kraj, 26 września 2005

LU Polska wspiera markę ciastek Petitki Go

Spółka LU Polska należąca do Danone'a rozpoczęła kampanię reklamową, która ma umocnić świadomość marki ciastek Petitki Go. W lipcu producent...

Kraj, 22 września 2005

Dorota Staszewska reklamuje szampony Head & Shoulders

Koncern Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową nowego szamponu Head & Shoulders Ocean Energy. W firmie reklamowym wystąpiła Dorota Staszewska,...

Kraj, 18 lipca 2005

Żywiec Zdrój reklamuje w telewizji wody smakowe

Żywiec Zdrój należący do francuskiego koncernu Danone wraz z kampanią reklamową wody mineralnej Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię telewizyjną promującą warianty...

Kraj, 11 lipca 2005

"Siła z gór" - nowa kampania i nowe pozycjonowanie wody Żywiec Zdrój

Pod hasłem "Siła z gór" ruszyła nowa kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój (Danone), której celem jest zbudowanie nowego pozycjonowania tej...

Kraj, 3 czerwca 2005

Lindner i Karasińska zajmą się marketingiem kanałów Zone Vision Networks

Krzysztof Lindner został marketing managerem w firmie Zone Vision Networks, która jest właścicielem i dystrybutorem telewizyjnych stacji tematycznych. Lindner będzie...

Kraj, 5 maja 2005

Kofola przygotowała plany marketingowe dla marek Jupik i Jupi

Kofola Sp. z o.o. (przedstawiciel czeskiego producenta o tej samej nazwie), importer i dystrybutor napojów dla dzieci Jupik, rusza z...

Kraj, 20 stycznia 2005

Premium Foods reklamuje herbatki owocowe Vitax

Premium Foods SA rozpoczęła intensywną miesięczną kampanię reklamową herbatek owocowych Vitax pod hasłem "Zdrowe, bo owocowe".15-sekundowy spot emitowany jest we...

Kraj, 6 stycznia 2005

Sery w McDonald's wsparte kampanią

McDonald's Polska wprowadza do menu cztery nowe produkty serowe pod wspólną nazwą SERia SERów. Są to: sałatka Camembert Premiere, kanapki...

Kraj, 21 października 2004

Kanały Zone Vision głównym sponsorem konkursu dla telewizji lokalnych

Trzy kanały telewizyjne: Romantica, Europa Europa i Reality TV należące do Zone Vision, producenta i dystrybutora kanałów tematycznych, zostały głównym...

Kraj, 21 października 2004

Kobiecy kanał Romantica chce poszerzyć i odmłodzić grupę docelową

Grupa Zone Vision zamierza poszerzyć i odmłodzić grupę odbiorców kobiecego kanału Romantica. W tym celu firma wprowadzi do jesienno-zimowej ramówki...

Kraj, 13 października 2004

Sony promuje w telewizji aparaty Cybershot

Sony Poland rozpoczęło kampanię cyfrowych aparatów fotograficznych. Ma ona na celu promowanie nowych modeli z linii Cybershot. Potrwa do końca...

Kraj, 22 września 2004

Reklama czajników Romix pojawi się na antenach TVP i Romantica

Agencja reklamowa DSK przygotowała kampanię reklamową czajników Romix dla firmy Team International Polska. Zadaniem kampanii jest poinformowanie konsumentów o tym,...

Kraj, 23 sierpnia 2004

At Media będą obsługiwały kanał AXN

Od początku września br. firma At Media zajmie się sprzedażą czasu reklamowego kanału AXN. Stacja AXN kierowana jest przede wszystkim...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Rusza nowa kampania Ramy Creme Bonjour

Unilever Polska SA, producent m.in. serków do pieczywa Rama Creme Bonjour, zaplanował 6-tygodniową telewizyjną kampanię reklamową wspierającą tę markę. Rusza...

Kraj, 12 lipca 2004

Mmd Public Relations Poland będzie pracować dla Zone Vision

Agencja Mmd Public Relations Poland rozpoczyna współpracę z Zone Vision, właścicielem kilku kanałów tematycznych (Europa Europa, Romantica, Reality TV). Współpraca...

Kraj, 4 września 2003

Euro RSCG zrealizowała kampanię dla WWF

Od września do listopada potrwa przygotowana przez Euro RSCG New Europe kampania zrealizowana na zlecenie WWF (World Wildlife Fund). Celem...

Kraj, 20 sierpnia 2003

Kanał telewizyjny Romantica odświeża ramówkę i wydłuża emisję

Od września br. kanał telewizyjny Romantica (dystrybutor i producent Zone Vision) nadawany będzie przez 7 dni 24 godziny na dobę....

Kraj, 13 czerwca 2003

Wasa wprowadza dwa nowe produkty wspierane kampanią

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty pieczywa chrupkiego - Wasa Original i Wasa Break....

Kraj, 26 maja 2003

Czas reklamowy w Reality TV będzie sprzedawany od 1 czerwca br.

Od 1 czerwca br. będzie sprzedawany czas reklamowy w kanale tematycznym Reality TV. Brokerem reklam w tym kanale jest dom...

Kraj, 9 maja 2003

Wasa Barilla Poland planuje intensyfikację działań reklamowych

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. planuje w tym roku jeszcze trzy kolejne kampanie wizerunkowe marki pieczywa chrupkiego Wasa. Obecnie...

Kraj, 29 sierpnia 2002

Reality TV i Romantica dostępne w sieciach kablowych Multimedia Polska

Zone Vision, producent i dystrybutor tematycznych kanałów telewizyjnych, podpisał umowę ze spółką Multimedia Polska, polskim operatorem telewizji kablowej, na dystrybucję...

Kraj, 9 sierpnia 2002

Trzy nowe kanały telewizyjne w portfolio firmy At Media

At Media, broker czasu reklamowego w telewizyjnych kanałach tematycznych, poszerzył portfolio obsługiwanych przez siebie klientów. Kierownictwo firmy podpisało umowy z...

Kraj, 11 czerwca 2002

At Media poszerzy portfolio obsługiwanych kanałów telewizyjnych

At Media, broker czasu reklamowego w telewizyjnych kanałach tematycznych, poszerza portfolio obsługiwanych przez siebie kanałów. Prawdopodobnie do oferty firmy już...

Kraj, 4 grudnia 2001

At Media brokerem reklam w kolejnych telewizyjnych kanałach tematycznych

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media będzie sprzedawał czas reklamowy dla Canal Plus, Mini Max/Hyper i Ale Kino!. Firma podpisała...