M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Route 66 (marka)"

Kraj, 5 marca 2013

Dyrektor marketingu Imperial Tobacco Polska odchodzi

Waldemar Zegar po roku pracy żegna się z firmą.

Kraj, 23 kwietnia 2012

BAT zmienia opakowania marki Nevada

Nowy layout ma podkreślić amerykański charakter marki.

Kraj, 19 kwietnia 2012

Waldemar Zegar nowym dyr. marketingu Imperial Tobacco

Odpowiada zarówno za marketing konsumencki, jak i handlowy.

Kraj, 10 lutego 2012

Route 66 w nowych opakowaniach

Imperial Tobacco odświeża markę papierosów Route 66.

Kraj, 17 marca 2010

Superslimy Route 66 mają poszerzyć target tej marki

Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...

Przetargi, 1 grudnia 2009

Endorfina Events zdobyła budżet BTL Imperial Tobacco Polska

Agencja Endorfina Events wygrała przetarg na obsługę producenta papierosów - koncernu Imperial Tobacco Polska (właściciel m.in. marek: West, Route 66,...

Przetargi, 15 maja 2008

Data Solutions zrealizuje konkurs dla marki Route 66

Agencja marketingu relacji Data Solutions wygrała przetarg na przygotowanie i obsługę konkursu SMS dla marki Route 66 z portfolio koncernu...

Kraj, 12 lipca 2006

Imperial Tobacco promocyjnie i wizerunkowo wspiera markę Route 66

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska przygotowała promocję konsumencką i edycję limitowaną "Easy Going Way" papierosów marki Route 66. Trzy warianty...

Kraj, 22 maja 2006

Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska

Agencja Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska mający na celu poprawę ekspozycji i zwiększenie obrotu papierosów marek:...

Kraj, 25 maja 2005

Imperial Tobacco wspiera akcją promocyjną markę Mocne

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA przygotowała wsparcie marki papierosów Mocne w postaci konkursu konsumenckiego pod hasłem "Mocne na lato",...

Kraj, 9 maja 2005

Paramount - nowa marka papierosów Imperial Tobacco

Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Paramount w dwóch wariantach: Gold i Red. Towarzyszy im reklama...

Kraj, 4 maja 2005

Wojciech Usak jest nowym dyrektorem marketingu Imperial Tobacco Polska

Wojciech Usak został nowym dyrektorem marketingu firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska SA. Zastąpił na tym stanowisku Carmen Zieringer, która kierowała...

Kraj, 22 listopada 2004

Imperial Tobacco wprowadza markę papierosów Maxim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Maxim w dwóch wariantach: Original (full flavour)...

Kraj, 6 stycznia 2004

Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska

Koncern tytoniowy Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska. Nowa nazwa jest związana z przejęciem w maju 2002 niemieckiej...

Kraj, 12 września 2003

Reemtsma atakuje średni segment nową promocją marki Route 66

Reemtsma Polska chce umocnić swoją pozycję w średnim segmencie papierosów przez wprowadzenie limitowanej edycji i promocję konsumencką marki Route 66....

Kraj, 3 września 2003

Jacek Jurek został prezesem zarządu agencji reklamowej Just

Jacek Jurek został prezesem zarządu agencji reklamowej Just. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Suchanka. Jurek pełnił dotąd funkcję dyrektora kreatywnego,...

Kraj, 28 maja 2003

Letnia promocja męskiego zapachu Route 66 rozpocznie się w czerwcu br.

Na początku czerwca br. rozpocznie się w hipermarketach na terenie całej Polski letnia promocja konsumencka męskiego zapachu Route 66, która...

Kraj, 8 listopada 2002

Polska premiera papierosów Route 66

Reemtsma Polska wprowadza na polski rynek nową międzynarodową markę papierosów o nazwie Route 66, która pojawi się w sklepach już...

Kraj, 12 lipca 2002

Andrzej Schonert, szef marketingu Coty Polska, ma nowe obowiązki

Andrzej Schonert, dyrektor marketingu Coty Polska, zwiększył zakres swoich obowiązków. Oprócz dotychczasowych działań na rzecz marketingu oddziału Coty w Polsce...

Kraj, 23 maja 2002

Coty Polska inwestuje w internet i kosmetyki zapachowe

Coty Polska planuje duże inwestycje w internet. Zamierza uruchomić strony dla wiodących marek koncernu, m.in. dla brandu kosmetyków kolorowych Rimmel....