M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Rowenta (marka)"

Przetargi, 30 kwietnia 2014

Groupe SEB wybrał 24/7Communication

Agencja będzie odpowiedzialna za koordynację działań public relations dla czterech marek globalnych: Tefal, Moulinex, Krups i Rowenta.

Kraj, 14 listopada 2013

Rowenta - zadowolenie lub zwrot pieniędzy

Za przygotowanie projektu odpowiadają agencje Focus Advantage i Comfitura.

Kraj, 18 grudnia 2012

Paweł Świerszcz szefem Comfitury

Przez ostatnich pięć lat Świerszcz związany był z Media Direction OMD.

Kraj, 27 lipca 2012

Nowe twarze w Focus Advantage

Do agencji dołączyły: Dorota Dzienkiewicz, Olga Juarez i Aleksandra Kołodziejek.

Kraj, 2 listopada 2009

Varta Baterie zwiększy aktywność reklamową, chce poprawić sprzedaż o 15 proc.

Firma Varta Baterie przygotowuje się do kampanii reklamowej marki produktów Remington. W planach spółki są kampanie telewizyjna oraz internetowa, rozważana...

Kraj, 14 września 2009

Karolina Kłopotowska odpowiada za marketing produktów konsumenckich Philipsa

Po odejściu z Philips Polska Piotra Mirosława, który w randze członka zarządu odpowiadał za marketing działu Consumer Lifestyle (o jego...

Przetargi, 24 stycznia 2007

MindShare przejmuje obsługę Groupe SEB

Dom mediowy MindShare Polska rozpoczyna współpracę z Groupe SEB Polska. Będzie planował i kupował media do kampanii marek sprzętu AGD:...

Kraj, 10 lipca 2006

Groupe SEB wprowadza na polski rynek włoską markę Lagostina

Groupe SEB Polska, producent i dystrybutor sprzętu AGD marek Tefal, Moulinex, Rowenta i Krups, wprowadza na polski rynek markę Lagostina....

Kraj, 6 lipca 2006

Edelman Polska poprowadzi PR dla Lagostiny, ekskluzywnej marki AGD

Agencja Edelman Polska poprowadzi działania PR inicjujące wprowadzenie na polski rynek marki Lagostina oferującej ekskluzywne włoskie naczynia kuchenne. Edelman będzie...

Kraj, 30 marca 2005

Groupe SEB Polska rozpoczyna program motywacyjny dla detalistów

Groupe SEB Polska (marki sprzętu AGD Krups, Rowenta, Tefal, Moulinex) rozpoczyna program motywacyjny dla detalistów. Jest to już trzecia jego...

Kraj, 19 lipca 2004

BC MFD Media Communications będzie pracować dla Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Agencja public relations BC MFD Media Communications w wyniku przetargu pozyskała nowego klienta - Polskie Towarzystwo Kardiologiczne. Szczegóły na temat...

Kraj, 2 kwietnia 2003

Dom mediowy Brand Connection wygrał budżet Groupe SEB

Dom mediowy Brand Connection, należący do domu mediowego Initiative Media Warszawa, wygrał budżet mediowy firmy Groupe SEB, dystrybutora marek AGD:...