M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Royal Unibrew Polska (firma)"

Kraj, 11 grudnia 2014

Maciej Ładwiński nowym dyrektorem marketingu Perła - Browary Lubelskie

Współtwórca marketingowego sukcesu piwa Łomża będzie teraz kierował marketingiem lubelskiego browaru.

Kraj, 31 stycznia 2014

Radosław Kasyk odchodzi ze Stroera

Obowiązki dyrektora działu marketingu przejmuje Bartosz Barański.

Przetargi, 2 października 2012

Pięc domów mediowych walczy o budżet piwa Łomża

Wśród zaproszonych nie ma dotychczasowej agencji mediowej marketera.

Kraj, 22 czerwca 2012

Radosław Kasyk wraca do Grupy Stroer

Firma ma nowego dyrektora marketingu.

Kraj, 21 marca 2012

Carlsberg wprowadzi na rynek nową markę Somersby

Na innych rynkach funkcjonuje ona jako cydr, u nas będzie promowana jako piwny napój o smaku jabłkowym.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Trade marketing sprzedaje piwo [CASE STUDY]

W drugiej połowie 2010 r. firma Royal Unibrew Polska przeprowadziła intensywną akcję trademarketingową. O projekcie pisze Damian Mierzejewski, który przez ponad trzy lata zajmował się trade marketingiem w browarze.

Kraj, 4 listopada 2011

Beata Pawłowska w branży mięsnej

Była prezes Royal Unibrew Polska pokieruje Zakładami Mięsnymi "Madej & Wróbel".

Kraj, 26 października 2011

Streetcom tworzy stanowisko promotion directora

Iwona Gniedziejko-Płuciennik dołączyła do zespołu firmy marketingu rekomendacji jako PR & promotion director.

Kraj, 21 lipca 2011

Shade Cider raczej już nie wróci

Producent wstrzymuje się z wprowadzenia na rynek cydru; jeśli pojawi się w sprzedaży, to dopiero za rok.

Kraj, 29 czerwca 2011

Radosław Kasyk nie jest już szefem marketingu Łomży

Jego odejście jest prawdopodobnie efektem napięć personalnych, jakie miały miejsce po połączeniu browarów Unibrew i Van Pur.

Kraj, 26 maja 2011

Łomża wprowadza połączenie piwa i lemoniady

Nowy Cooler browaru to w 45 proc. piwo, a w 55 proc. - lemoniada.

Kraj, 11 kwietnia 2011

Beata Pawłowska nie zarządza już Browarami Regionalnymi Łomża

Spółką kieruje obecnie dwuosobowy zarząd związany z Van Purem.

Kraj, 30 marca 2011

Shade Cider będzie wspierany sponsoringiem

Mimo że nowy produkt Browarów Regionalnych "Łomża" jest słabszy niż mocne piwa, nie może być reklamowany np. w telewizji.

Kraj, 24 marca 2011

Van Pur Łomża wprowadzi nową markę Shade Cider

Producent piwa chce otworzyć na polskim rynku nową kategorię napojów alkoholowych - cydru.

Kraj, 16 marca 2011

Royal Unibrew inwestuje w nową Łomżę

Po raz pierwszy w ogólnopolskiej telewizji pojawią się reklamy piwa o smaku miodowym.

Kraj, 20 stycznia 2011

Kubuj Strategia zatrudnia i poszerza portfolio

Firma doradztwa strategicznego Dariusza Kubuja i Katarzyny Staweckiej zrealizowała projekty m.in. na Litwie i w Luksemburgu.

Kraj, 8 grudnia 2010

Browary Lubelskie wprowadzają Perłę Niepasteryzowaną

Kampania nowej marki rozpocznie się w styczniu.

Kraj, 6 grudnia 2010

Royal Unibrew Polska łączy się z Van Purem

Czwarty i piąty co do wielkości gracz na polskim rynku piwa połączą siły, dzięki czemu powstanie firma mająca pięć browarów, kilkanaście marek i ok. 8 proc. udziałów w rynku.

Przetargi, 5 listopada 2010

Cztery agencje walczą o Łomżę

Royal Unibrew Polska rozpoczął zapowiadany przetarg reklamowy.

Przetargi, 14 października 2010

Neuron z Royal Unibrew Polska

Agencja zajmie się PR korporacyjnym i produktowym.

Kraj, 29 września 2010

Royal Unibrew wprowadza kolejne piwa niepasteryzowane

Producent zachęcony sukcesem niepasteryzowanego wariantu Łomży wprowadza dwa kolejne takie piwa.

Przetargi, 27 września 2010

Łomża rozpisze przetarg

Browar Royal Unibrew Polska współpracował do tej pory z Brain i Testardo Gram.

Kraj, 24 września 2010

Łomża wspierana nową kreacją [WIDEO]

Nową odsłonę kampanii reklamowej piwa przygotowała agencja Testardo Gram.

Kraj, 4 sierpnia 2010

Łomża zyskuje dzięki nowej strategii

Royal Unibrew po pierwszym półroczu zadowolony ze strategii promującej Łomżę jako flagowe piwo ogólnopolskie firmy.

Kraj, 7 czerwca 2010

Media Markt dla kibiców, a Saturn dla piwoszy

Sieci elektromarketów kuszą klientów. Każda na swój sposób.

Kraj, 5 maja 2010

Kasztelan debiutuje w telewizji

Rusza pierwsza kampania telewizyjna piwa Kasztelan.

Kraj, 5 maja 2010

Łomża z pomysłem

Producent piwa tej marki w sprytny sposób nawiązuje do kampanii konkurencji.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Regionalna kampania Łomży niepasteryzowanej

Producent reklamuje nowy wariant piwa Łomża w północno-wschodniej Polsce.

Kraj, 8 lutego 2010

Browary zmniejszyły cennikowe wydatki reklamowe prawie o 10 proc.

Spośród trzech największych producentów piwa tylko wicelider, czyli Grupa Żywiec, zwiększył w ub.r. nakłady na reklamy w mediach. Cennikowo firma...

Kraj, 27 stycznia 2010

Tomasz Trela szefem sprzedaży Royal Unibrew Polska

Tomasz Trela objął stanowisko dyrektora sprzedaży firmy piwowarskiej Royal Unibrew Polska, producenta takich marek, jak: Łomża, Faxe, Strzelec, Rybnicki Full,...

Kraj, 13 stycznia 2010

Krzysztof Błaszczyk odpowiada za współpracę Royal Unibrew z hipermarketami

Krzysztof Błaszczyk objął stanowisko dyrektora działu do spraw kluczowych klientów w Royal Unibrew Polska, producenta piwa marek: Łomża, Faxe, Rybnicki,...

Przetargi, 22 grudnia 2009

Dwie agencje w przetargu na obsługę Łomży

Royal Unibrew Polska, producent piwa m.in. marek: Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, w przetargu na obsługę swojej głównej marki...

Kraj, 21 grudnia 2009

Royal Unibrew planuje utrzymanie nakładów reklamowych na dotychczasowym poziomie

Royal Unibrew Polska (RUP), czwarty co do wielkości producent piwa, m.in. marek Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, prognozuje, że...

Kraj, 16 października 2009

Jolanta Niedźwiecka senior brand managerem w Royal Unibrew

Jolanta Niedźwiecka, która przez ostatnich 5 lat pracowała w Cadbury Wedel jako senior brand manager czekoladowych batonów, przeszła do marketingu...

Kraj, 20 sierpnia 2009

Piwo Korona Książęca będzie mieć plastikowe opakowanie

Producent piwa Korona Książęca Royal Unibrew Polska wprowadza na rynek nowe opakowanie - litrową plastikową butelkę typu PET jako limitowaną...

Kraj, 27 maja 2009

Resort zdrowia nie chce rozmawiać z browarami o ograniczeniu reklam

Rząd pracuje nad nowelizacją Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Jeden z proponowanych zapisów zakazuje reklam piwa w...

Kraj, 26 maja 2009

Marek Raczkowski rysuje reklamy dla ING

ING Bank Śląski kontynuuje swoje działania reklamowe, w których przekonuje odbiorców, że oszczędzać warto nawet w kryzysie (siebie prezentując oczywiście...

Kraj, 11 maja 2009

Beata Pawłowska dyrektorem generalnym Royal Unibrew Polska

Beata Pawłowska została nowym dyrektorem generalnym Royal Unibrew Polska (RUP), czwartego w kraju producenta piwa m.in. marek: Łomża, Strzelec, Cooler...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Royal Unibrew inwestuje we wsparcie marki Strzelec

Royal Unibrew Polska (RUP), który rozpoczął niedawno ogólnopolską (i pierwszą od lat w telewizji) kampanię piwa marki Łomża (patrz DS...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Royal Unibrew inwestuje w Łomżę; liczy na 6-proc. wzrost sprzedaży

Marka piwa Łomża ma stać się mocną, ponadregionalną marką - zapowiada jej producent, Royal Unibrew Polska (RUP). Marketer poszerza jej...

Kraj, 3 kwietnia 2009

Piwo Łomża ruszyło z kampanią teaserową

Royal Unibrew Polska rozpoczął kampanię teaserową piwa Łomża na nośnikach outdoorowych. Hasła reklamowe w zabawny sposób przekształcają motywy z reklam...

Kraj, 27 lutego 2009

Royal Unibrew stawia na Łomżę i redukuje zatrudnienie; KP także zwalnia

Royal Unibrew Polska planuje w tym roku wydanie na reklamy sumy zbliżonej do tej, którą zainwestował w 2008 r. W...

Kraj, 12 lutego 2009

Branża piwowarska będzie lobbowała przeciw ograniczeniom reklam piwa w TV

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" zamierza lobbować przeciwko projektom zmian w Ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi...

Przetargi, 20 listopada 2008

Starlink rozpocznie współpracę z Royal Unibrew Polska

Dom mediowy Starlink będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Royal Unibrew Polska, do którego należą między innymi marki...

Kraj, 16 października 2008

Maciej Rybicki prezesem zarządu ZPPP "Browary Polskie"

Maciej Rybicki jest nowym prezesem zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie". Maciej Rybicki pełni także funkcję prezesa Royal Unibrew...

Kraj, 14 października 2008

Royal Unibrew wprowadza piwo Łomża Specjalne Mocne

Royal Unibrew Polska wprowadza na rynek sezonowy produkt Łomża Specjalne Mocne. Piwo będzie dostępne w kluczowym regionie marki Łomża, czyli...

Kraj, 22 lipca 2008

Gniedziejko-Płuciennik PR & sponsorship managerem Royal Unibrew Polska

Iwona Gniedziejko-Płuciennik objęła stanowisko PR & sponsorship managera w firmie Royal Unibrew Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki....

Kraj, 18 czerwca 2008

Marka Brok będzie informować w kampanii o nagrodzie Monde Selection

Marka piwa Brok (Royal Unibrew Polska) będzie informować w kampanii o złotym medalu w konkursie Monde Selection w Brukseli. Piwo...

Kraj, 19 maja 2008

KP rusza z nową komunikacją marki Gingers autorstwa PZL

Kompania Piwowarska, która w sierpniu przejęła Browar Belgia, a wraz z nim portfolio jego marek, w tym markę Gingers, zdecydowała,...

Kraj, 28 marca 2008

Browary umieszczają na opakowaniach piw apel do kierowców

Od 1 kwietnia br. przemysł piwowarski wprowadza oznakowanie opakowań piwa symbolem "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu". Symbol pojawi się na...