M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Royal Unibrew (firma)"

Kraj, 20 marca 2015

Michał Kubczak w zespole EmLabu

Zajmie się realizacją prac graficznych dla klientów agencji.

Kraj, 24 marca 2011

Van Pur Łomża wprowadzi nową markę Shade Cider

Producent piwa chce otworzyć na polskim rynku nową kategorię napojów alkoholowych - cydru.

Kraj, 4 stycznia 2011

Mocniejsza strategia w Grey

Marcin Ejsmont wraca do strategii Grey Group.

Przetargi, 14 grudnia 2010

Royal Unibrew wybrał Testardo Gram

Przetarg na całe portfolio marek został rozstrzygnięty, ale umowa z agencją nie została podpisana.

Kraj, 24 listopada 2010

Grey Group rozszerza kompetencje strategii

Ireneusz Turski na czele działu strategii i rozwoju biznesu Grey Group.

Kraj, 28 października 2010

Nowy dyrektor strategiczny w S4

Robert Michalik zastąpił Marcina Samka.

Kraj, 14 października 2010

Rumowska z Testardo do Momentum

Agencja rozbudowuje client service.

Artykuły weekendowe, 8 października 2010

Granice "lokalności" piwa

Czy lokalne browary należące do dużych koncernów straciły trochę z lokalności? Czy reprezentują te same wartości co mali, regionalni wytwórcy i jak duże znaczenie ma to dla konsumenta? O dylematach branży pisze Kornelia Radzięta, strategic planner z Schulz Brand Friendly.

Kraj, 23 września 2010

Lewis PR dla Huddleston Associates

Agencja rozpoczyna współpracę ze studiem graficznym.

Kraj, 8 czerwca 2010

Z piwa do kosmetyków

Iwona Gniedziejko-Płuciennik przeszła z Royal Unibrew do Phenome.

Kraj, 11 maja 2010

Niepasteryzowane wzmocni autentyczność Łomży

Nowy produkt Royal Unibrew ma pomóc marce parasolowej i trafić do konsumentów nielubiących masówki. Jest to pierwszy projekt nowej firmy Touch projektującej innowacje.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Faxe Original – specjalnie dla Polaków

Debiutuje nowa odmiana sztandarowej marki browaru Royal Unibrew. Wkrótce kampania.

Kraj, 23 marca 2010

Royal Unibrew wprowadzi Łomżę niepasteryzowaną

Royal Unibrew wprowadzi piwo Łomża niepasteryzowane. - Przygotowujemy taki produkt, ale nie mogę na razie zdradzić żadnych szczegółów - mówi...

Kraj, 25 listopada 2009

Carlsberg pracuje nad ogólnopolskim launchem ekonomicznego piwa Książ

Carlsberg Polska pracuje nad projektem ogólnopolskiego launchu piwa Książ - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, ale decyzja w tej sprawie nie została...

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Kraj, 28 września 2009

"Obiecujące" wyniki Warki w PET; dodatkowa produkcja w Serbii

Grupa Żywiec jest zadowolona z pierwszych wyników sprzedaży piwa Warka w plastikowych butelkach PET o pojemności 1,5 l, jednak na...

Kraj, 26 sierpnia 2009

Kompania Piwowarska rozważa wprowadzenie Wojaka w butelkach PET

Kompania Piwowarska rozważa wprowadzenie piwa Wojak w plastikowych butelkach PET - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marketer jednak nie potwierdza tych informacji....

Kraj, 21 lipca 2009

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce. Obecnie CEDC, dystrybutor marki, prowadzi kampanię tego produktu, którą przygotowały m.in....

Kraj, 14 lipca 2009

Grzechnik i Kubczak przeszli z Testardo Gram do Argonauts

Do agencji interaktywnej Argonauts (Grey Group Poland) dołączyli account manager Katarzyna Grzechnik i junior art director Michał Kubczak. Oboje wcześniej...

Kraj, 6 lipca 2009

Marka piwa Brok przechodzi do portfolio Van Pura

Marka piwa Brok przechodzi do portfolio Van Pura. Jest to związane z transakcją sprzedaży browaru w Koszalinie przez dotychczasowego właściciela...

Kraj, 4 czerwca 2009

Robert Michalik dyrektorem działu analiz i planowania strategicznego Demo

Robert Michalik został dyrektorem działu analiz i planowania strategicznego w agencji reklamowej Demo Effective Launching. Zastąpił na tym stanowisku Macieja...

Kraj, 19 maja 2009

Christopher Barrow nowym prezesem ZPPP "Browary Polskie"

Christopher Barrow został nowym prezesem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie". Jest związany z branżą od 20 lat. Doświadczenie zdobył...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Royal Unibrew promuje Broka w regionie

Royal Unibrew promuje markę Brok w regionie pomorskim. Kampania reklamowa autorstwa agencji Testardo Gram odwołuje się przede wszystkim do motywów...

Kraj, 13 marca 2008

Piwo Cooler wraca do gry; Testardo i Brand Connection pracują nad relaunchem

Royal Unibrew Polska (RUP) zdecydował, że marka piwa Cooler (segment piw smakowych) powróci na rynek. Ogólnopolskie działania reklamowe związane z...

Kraj, 2 października 2007

Royal Unibrew wprowadza Brok i Łomżę na rynek ogólnopolski

Royal Unibrew będzie promować piwa Brok i Łomża jako marki ogólnopolskie. Właśnie przygotowaniu wsparcia tych brandów ma służyć trwający obecnie...

Kraj, 6 lipca 2007

Royal Unibrew promuje marki lokalne, rozdaje złote kufle o wartości 60 tys. zł

Royal Unibrew promuje marki lokalne i rozdaje złote kufle. Akcją objęte są marki piwa Brok i Rybnicki. Główną nagrodą w...