M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Rybnicki Full (marka)"

Kraj, 29 czerwca 2011

Radosław Kasyk nie jest już szefem marketingu Łomży

Jego odejście jest prawdopodobnie efektem napięć personalnych, jakie miały miejsce po połączeniu browarów Unibrew i Van Pur.

Przetargi, 14 grudnia 2010

Royal Unibrew wybrał Testardo Gram

Przetarg na całe portfolio marek został rozstrzygnięty, ale umowa z agencją nie została podpisana.

Kraj, 6 grudnia 2010

Royal Unibrew Polska łączy się z Van Purem

Czwarty i piąty co do wielkości gracz na polskim rynku piwa połączą siły, dzięki czemu powstanie firma mająca pięć browarów, kilkanaście marek i ok. 8 proc. udziałów w rynku.

Kraj, 27 stycznia 2010

Tomasz Trela szefem sprzedaży Royal Unibrew Polska

Tomasz Trela objął stanowisko dyrektora sprzedaży firmy piwowarskiej Royal Unibrew Polska, producenta takich marek, jak: Łomża, Faxe, Strzelec, Rybnicki Full,...

Przetargi, 22 grudnia 2009

Dwie agencje w przetargu na obsługę Łomży

Royal Unibrew Polska, producent piwa m.in. marek: Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, w przetargu na obsługę swojej głównej marki...

Kraj, 21 grudnia 2009

Royal Unibrew planuje utrzymanie nakładów reklamowych na dotychczasowym poziomie

Royal Unibrew Polska (RUP), czwarty co do wielkości producent piwa, m.in. marek Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, prognozuje, że...