M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Rzontkowski Dariusz (ludzie)"

Kraj, 23 marca 2016

Walk Creative dla marki Alugastrin [wideo]

Startuje kampania pod hasłem "Poczuj ulgę, zapewnij ochronę".

Kraj, 21 września 2015

Ruszyły zgłoszenia do Young Creative Eurobest 2015

Teamy można zgłaszać do 2 października br.

Kraj, 10 września 2015

Czekoladowy Mentos na leżance u psychoanalityka

Wystartowała pierwsza kampania Walka dla marki Perfetti Van Meele.

Kraj, 17 czerwca 2014

Pierwsza w historii wspólna kampania wszystkich instytucji ubezpieczeniowych

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, na który składają się wszyscy ubezpieczyciele, uświadamia, jakie konsekwencje może mieć jazda czyimś autem bez OC. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Walk Digital.

Kraj, 8 grudnia 2009

Adam Szczepocki trzecim partnerem w Fat Baby

Adam Szczepocki, który w agencji reklamowej Fat Baby objął stanowisko head of design (patrz DS "MMP" z 4 listopada br.),...

Kraj, 4 listopada 2009

Adam Szczepocki head of design w Fat Baby

Do agencji reklamowej Fat Baby dołączył Adam Szczepocki, który objął stanowisko head of design i odpowiada za rozwój designerskich kompetencji...

Kraj, 8 stycznia 2009

Cezary Antoń przechodzi z Brain do Fatbaby

Cezary Antoń, który przez rok pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Brain, zdecydował się rozstać z agencją. Dołączy do Dariusza Rzontkowskiego i...

Kraj, 27 listopada 2008

Fatbaby nadal pracuje dla DM&B

Agencja Fatbaby, w składzie Dariusz Rzontkowski i Lechosław Kwiatkowski, która współpracowała z Demner, Merlicek & Bergmann (DM&B) przy przetargu sieci...

Kraj, 14 października 2008

DM&B ma polskich partnerów; Media Markt wybiera agencję

Demner, Merlicek & Bergmann (DM&B), austriacka agencja reklamowa obecna w 15 europejskich krajach, będzie współpracować w trakcie lokalnego przetargu organizowanego...

Kraj, 23 marca 2007

Tomasz Kapuściński i Mariusz Joński dyrektorami kreacji G7, Dariusz Rzontkowski odchodzi

Grzegorz Wyrzykowski, dyrektor generalny agencji G7, powołał Tomasza Kapuścińskiego i Mariusza Jońskiego na stanowiska dyrektorów kreatywnych współzarządzających liczącym 22 osoby...

Kraj, 13 marca 2007

Tomasz Kapuściński associate creative directorem w G7

Tomasz Kapuściński objął stanowisko associate creative directora w agencji reklamowej G7. Do tej pory pracował w agencji jako senior copywriter....

Kraj, 10 października 2005

Saatchi ratuje honor Polski w Portorożu

Saatchi & Saatchi uratowała honor Polski, zdobywając dla nas jedyną w głównym konkursie Nowej Europy w Portorożu nagrodę - Brązowy...

Kraj, 22 czerwca 2005

Rzontkowski odchodzi z TBWA/Warszawa, prawdopodobnie do G7

Dariusz Rzontkowski, drugi obok Bartłomieja Bartoszka dyr. kreatywny TBWA/Warszawa, odchodzi z agencji z końcem miesiąca. Prawdopodobnie rozpocznie pracę w G7...

Kraj, 25 stycznia 2005

Obcokrajowcy w składzie jury drugiej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy

Ruszyła druga edycja konkursu Klubu Twórców Reklamy. Obok kategorii reklama (print, TV, radio) znajdują się w nim także kategorie: grafika/design,...

Kraj, 9 grudnia 2003

Sprostowanie

We wczorajszym DS "MMP" błędnie podaliśmy nazwisko Dariusza Rzontkowskiego. Za pomyłkę przepraszamy.