M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Saab (marka)"

Kraj, 18 listopada 2015

Michał Kidała dyrektorem marketingu TMS Brokers

Pracował m.in. w Hypermedia Isobar, ClickAd Group oraz Havas Media Group.

Zagranica, 18 stycznia 2013

Saab prezentuje nowe logo

Szwedzki producent samochodów odświeża wizerunek.

Kraj, 12 lipca 2012

Mieczkowski awansuje w GM Poland

Będzie odpowiadał za marketing, sprzedaż i obsługę posprzedażną wszystkich marek importera.

Kraj, 24 marca 2011

Opcja rozwija współpracę z marką Saab

W internecie ruszyła kampania: "Szwedzki Saab 9-5. Z góry ma więcej".

Kraj, 23 lutego 2011

Saab promuje wszystko za mniej

Marketer reklamuje luksusowy pakiet w wyposażeniu standardowym Saaba 9-3.

Kraj, 29 września 2010

ACR i Opcja.pl dla marki Saab

Przez internet do strategicznej grupy docelowej.

Kraj, 17 maja 2010

Saab stawia na reklamę w radiu i internecie

Agencja reklamowa DSK zwyciężyła w przetargu Saaba i obsługuje go na zasadzie projektowej.

Kraj, 24 listopada 2009

GM wzmacnia markę Chevrolet, zmiany na szczeblu menedżerskim

W związku z ogłoszoną na szczeblu międzynarodowym nową strategią General Motors dotyczącą zwiększenia autonomii i odpowiedzialności poszczególnych marek w Chevrolet...

Przetargi, 9 listopada 2009

MPG zdobywa budżet Hyundaia i Kii

MPG wygrał międzynarodowy przetarg mediowy Kii i Hyundaia. Obecnie Hyundaia i Kię m.in. w Wielkiej Brytanii i Polsce obsługują odpowiednio...

Zagranica, 13 sierpnia 2009

GM zwiększa budżet marketingowy

Koncern motoryzacyjny General Motors zamierza zwiększyć swój budżet marketingowy na działania zaplanowane na br. oraz rok 2010. Władze GM nie...

Przetargi, 7 sierpnia 2009

General Motors prowadzi przetarg mediowy

General Motors rozpoczął paneuropejski przetarg na obsługę mediową. Wartość budżetu szacowana jest na 400 mln funtów. Obecnie domem mediowym GM...

Zagranica, 17 czerwca 2009

General Motors jest bliski sprzedania marki Saab

Koncern motoryzacyjny General Motors jest bliski podpisania wstępnego porozumienia dotyczącego sprzedaży marki samochodów Saab. Rozmowy na ten temat prowadzone są...

Zagranica, 23 lutego 2009

Saab chce się uniezależnić od General Motors

Przedstawiciele należącej do koncernu General Motors szwedzkiej marki samochodów premium Saab ogłosili, że chcą uniezależnić brand od jego struktur. Zamierzają...

Zagranica, 9 lutego 2009

GM restrukturyzuje marketing Opla, Chevroleta i Saaba w Europie

General Motors ogłosił restrukturyzację marketingu i sprzedaży swoich marek w Europie. Ma ona pozwolić na większą niezależność każdego z brandów,...

Zagranica, 15 grudnia 2008

Cięcia budżetowe w GM po wecie Senatu

Budżet reklamowy General Motors (GM) stanął w obliczu poważnych cięć po odrzuceniu w Senacie planu pomocy przeforsowanego przez Kongres. Powodem...

Kraj, 3 grudnia 2008

Peter Fahrni dyrektorem generalnym Chevrolet Poland oraz szefem marketingu GM Poland

Peter Fahrni jest nowym dyrektorem generalnym Chevrolet Poland. Jednocześnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej General Motors...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Według Gemiusa co czwarty internauta chce kupić w ciągu roku auto

Jak wynika z raportu Gemiusa "Internauci a rynek samochodów nowych i używanych", niemal co czwarty internauta (23 proc.) wyraża chęć...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Grzegorz Handzlik w centrali GM w Niemczech; zmiany w polskim oddziale

Grzegorz Handzlik, marketing manager marki Opel w General Motors Poland, przeszedł do centrali GM w Niemczech na równoległe stanowisko. W...

Kraj, 30 stycznia 2008

Dariusz Andrian dyrektorem generalnym agencji Heureka

Dariusz Andrian, ostatnio account director w agencji McCann Erickson, przeszedł do agencji reklamowej Heureka, gdzie został partnerem i dyrektorem generalnym....

Przetargi, 10 października 2006

Budżet mediowy General Motors od przyszłego roku w rękach Carat Polska

Budżet mediowy General Motors będzie od początku przyszłego roku obsługiwany przez Carat Polska. Marketer rozstanie się z domem mediowym Universal...

Kraj, 13 września 2006

Saab w kampanii zaprasza na dni otwarte

Ruszyła kampania reklamowa samochodów Saab 9-3 i Saab 9-5 w wersjach Aero zapraszająca na dni otwarte oraz budująca wizerunek marki...

Zagranica, 28 czerwca 2006

GM zabiera amerykański budżet Cadillaca z Leo Burnett po 70 latach

General Motors przesuwa swój amerykański budżet marki Cadillac, wart ok. 200 mln dol., po 70 latach traci go Leo Burnett...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Kraj, 20 grudnia 2005

GM Poland promuje odnowiony model Saaba 9-5

Trwa kampania flagowego modelu marki Saab 9-5 z portfolio GM Poland. Obejmuje ona telewizję, internet i prasę (dzienniki, tygodniki opinii...

Kraj, 13 października 2005

Aleksandra Granat pokieruje marketingiem SsangYong Poland

Aleksandra Granat pokieruje marketingiem SsangYong Poland (jako specjalista ds. marketingu), firmy, która właśnie inauguruje swoją działalność rynkową jako dystrybutor samochodów...

Kraj, 13 października 2005

Marka SsangYong po raz trzeci "debiutuje" na polskim rynku

Koreańska marka motoryzacyjna SsangYong już po raz trzeci chce wejść na polski rynek. Tym razem jej dystrybucją zajmie się nowo...

Zagranica, 29 sierpnia 2005

General Motors rusza z kampanią launchową Saaba 9-3 Sport Combi w Szwecji

General Motors launchuje na szwedzkim rynku samochód Saab 9-3 Sport Combi. Debiut tego modelu jest wsparty jedną z największych jak...

Kraj, 21 czerwca 2005

Monika Krzesak została rzecznikiem Kia Motors Polska

Monika Krzesak, do niedawna rzecznik spółki Almeco (wyłączny dystrybutor aut marki SsangYong na Polskę), została rzecznikiem Kia Motors Polska. W...

Zagranica, 17 grudnia 2004

GM konsoliduje obsługę mediową w Universal McCann, wyjątkiem rynek brytyjski

General Motors Europe wybrał sieć domów mediowych Universal McCann do obsługi wartego 400 milionów funtów budżetu. Umowa obowiązuje wszystkie rynki...

Kraj, 14 grudnia 2004

Model Rexton pozostanie priorytetem marketingowym Almeco w 2005 r.

Rexton będzie w 2005 r. wciąż flagowym i najintensywniej wspieranym reklamowo modelem marki SsangYong w Polsce. Monika Krzesak, rzecznik spółki...

Kraj, 21 września 2004

Almeco rozpoczęło sprzedaż aut marki SsangYong

Spółka Almeco, polski przedstawiciel koreańskiego koncernu SsangYong, rozpoczęła sprzedaż aut tej marki. W polskiej ofercie znajdują się wyłącznie samochody terenowe:...

Zagranica, 16 września 2004

Leagas Delaney zajmie się obsługą paneuropejskiego projektu dla Saaba

Agencja reklamowa Leagas Delaney zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy model samochodu Saab 9-3...

Kraj, 7 września 2004

McCann-Erickson Polska rozpocznie obsługę marki Saab w regionie

Agencja reklamowa McCann-Erickson Polska zajmie się obsługą marki Saab w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jak powiedział Wojciech Borowski, dyr. zarządzający McCann-Erickson...

Kraj, 6 września 2004

GM Poland zreorganizował strukturę marketingową

Firma motoryzacyjna General Motors Poland zakończyła proces reorganizacji struktury marketingowej. Ma to związek z przejmowaniem przez spółkę w ciągu bieżącego...

Kraj, 14 czerwca 2004

Statoil Polska rozpoczyna akcję "Los się do Ciebie uśmiechnie"

Sieć stacji Statoil Polska rozpoczęła akcję pod hasłem "Los się do Ciebie uśmiechnie", w której nagrodami są: 1,7 tys. darmowych...

Zagranica, 29 kwietnia 2004

Producent samochodów Saab zaprasza kierowców na sesje zdjęciowe

Saab w Wielkiej Brytanii opracował nowy sposób na zacieśnianie relacji ze swoimi klientami. Pomysł oparty jest na wysyłce spersonalizowanych przesyłek...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Almeco importerem samochodów marki Ssangyong do Polski

Spółka Almeco podpisała w kwietniu umowę z firmą Ssangyong Motor Company i została wyłącznym importerem samochodów Ssangyong na polski rynek....

Kraj, 23 kwietnia 2004

GM Poland będzie reprezentować markę samochodów Saab w Polsce

Koncern General Motors Poland (GM Poland) przejmuje od spółki Almeco import i sieć dealerską samochodów marki Saab. Proces ten na...

Kraj, 18 lutego 2004

Almeco rozbudowuje sieć salonów sprzedaży samochodów marki Saab

Pod koniec lutego br. w Krakowie zostanie otwarty nowy punkt dealerski marki Saab. Wyłącznym importerem samochodów Saab na rynek polski...

Kraj, 4 grudnia 2003

Almeco testuje telemarketing, ma zamiar stosować go w 2004 r.

Spółka Almeco Co. Ltd., która jest wyłącznym importerem samochodów Saab do Polski, przeprowadziła w listopadzie br. eksperymentalną akcję o charakterze...

Zagranica, 18 czerwca 2003

GM ogłosił przetarg na media w Wielkiej Brytanii

General Motors Corp. rozpoczął przetarg na dom mediowy, który ma obsługiwać brandy: Vauxhall, Saab i Daewoo w Wielkiej Brytanii. Budżety...

Zagranica, 3 stycznia 2002

Saab rozszerza portfolio produktów i startuje z nową kampanią

Agencja reklamowa Lowe Lintas z Nowego Jorku pracuje nad nowym spotem, który odświeży wizerunek sedana i kombi Saab. Kampania powstaje...

Zagranica, 23 kwietnia 2001

ROSYJSKI BUDŻET GENERAL MOTORS W RĘKACH D'ARCY

Genaral Motor Corp. przekazało swój rosyjski budżet w ręce agencji D'Arcy. Budżet szacowany na 5,6 mln dol. dotyczy takich marek...

Zagranica, 9 stycznia 2001

INTERPUBLIC OTWIERA WE FRANKFURCIE KOLEJNY ODDZIAŁ MCCANNA

Interpublic Group of Cos. poinformowała o otwarciu McCann-Erickson Brand Communication Agency i zamknięciu frankfurckiego oddziału Lowe Lintas & Partners Worldwide....