M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Saab (firma)"

Kraj, 8 października 2013

Insignia wzmacnia dział kreacji

Copywriterzy dołączają do agencji interaktywnej.

Kraj, 18 września 2012

Rynek mobilny wzbogacił się o nową agencję

Digital Touch założyli Łukasz Jach-Bartha i Jakub Tutak związani w przeszłości m.in. z Hypermedia Isobar.

Zagranica, 27 maja 2011

Saab szuka agencji reklamowej

W przetargu agencje będą walczyć o wart 70 mln funtów globalny budżet marki.

Kraj, 26 października 2010

Proximity rozbudowuje struktury interaktywne

Urszula Czyżewska została nowym senior account managerem.

Kraj, 19 maja 2009

Michał Cudny, SEM manager, odchodzi z Hypermedia; do agencji dołączył Leszek Wolany

Michał Cudny, SEM manager agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar) z końcem maja br. kończy współpracę z agencją - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 6 marca 2008

Student Szkoły Mistrzów Reklamy pracuje w McCannie

Piotr Harland, student Szkoły Mistrzów Reklamy działającej przy Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, rozpoczął pracę...

Kraj, 15 stycznia 2008

Dwie nowe osoby w dziale kreacji DougFaberFamily

Dział kreacji agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF) został wzmocniony o Aleksandrę Cieślak, designera, i Roberta Olszewskiego, senior copywritera. Olszewski jest absolwentem...

Kraj, 6 września 2007

Glob Media realizuje projekty dla Saaba, TP SA i Centralwings

Firma Glob Media rozpoczęła realizację projektów reklamowych dla trzech klientów: Saaba, Telekomunikacji Polskiej i Centralwings. Projekt dla Saaba realizowany jest...

Kraj, 31 sierpnia 2007

Nowe osoby w dziale kreacji DFF

Kreacja agencji DougFaberFamily powiększyła się o trzy nowe osoby: Kamilę Kanclerz na stanowisku designera, Ewą Rostalską - art directora, oraz...

Kraj, 18 grudnia 2006

McCann WorldGroup likwiduje markę Zentropy; rozdziela MRM i Momentum

Grupa reklamowa McCann WorldGroup wprowadza zmiany w organizacji struktur i zakresach kompetencyjnych poszczególnych spółek. Agencja interaktywna Zentropy Partners przekształci się...

Zagranica, 7 kwietnia 2005

Saab skoncentruje się na "wszechstronności pogodowej" modelu 9-3

Saab przygotowuje w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową modelu 9-3. Przekaz ma podkreślać praktyczne właściwości samochodu - "wszechstronność pogodową" Saaba 9-3,...

Zagranica, 4 kwietnia 2005

Debra Kelly-Ennis pokieruje marketingiem Diageo w Ameryce Północnej

Debra Kelly-Ennis została nowym chief marketing officerem firmy Diageo w Ameryce Północnej (jest to największy światowy producent alkoholi). Do tej...

Zagranica, 3 września 2004

Saab reklamuje diesle w kampanii marketingu bezpośredniego

Saab wesprze wprowadzenie swoich dwóch modeli 9-3 diesel kampanią mailingu bezpośredniego. W materiałach zwraca się uwagę na dobre osiągi tych...

Zagranica, 29 kwietnia 2004

Producent samochodów Saab zaprasza kierowców na sesje zdjęciowe

Saab w Wielkiej Brytanii opracował nowy sposób na zacieśnianie relacji ze swoimi klientami. Pomysł oparty jest na wysyłce spersonalizowanych przesyłek...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Marcin Cendrowicz został szefem nowo utworzonej dywizji Nokii

Marcin Cendrowicz objął w polskim oddziale Nokii stanowisko szefa dywizji, która zajmuje się akcesoriami do telefonów komórkowych. Została ona utworzona...

Zagranica, 2 grudnia 2003

Saab kieruje mailing do obecnych właścicieli samochodów tej marki

Saab kieruje mailing do obecnych posiadaczy samochodów Saab mający na celu zwrócenie uwagi na nowe ulepszone wersje modeli tej marki....

Zagranica, 6 listopada 2003

Saab edukuje dealerów w kwestii wykorzystywania oryginalnych części zamiennych

Saab prowadzi w Wielkiej Brytanii kampanię directmarketingową kierowaną do niezależnych zakładów naprawy samochodów. Celem ma być zachęcenie ich do wykorzystywania...

Zagranica, 7 maja 2003

Saab startuje z wartą 100 mln dol. kampanią reklamową

Koncern Saab Cars USA rozpoczyna pierwszą od dwóch lat wizerunkową kampanię reklamową w Stanach Zjednoczonych. Będzie miała miejsce głównie w...

Zagranica, 16 grudnia 2002

Lowe People będzie pracować dla Mercedesa w Szwecji

Firma Mercedes-Benz należąca do koncernu DaimlerChrysler przekazała swój budżet reklamowy przeznaczony dla rynku szwedzkiego nowo powstałej agencji Lowe People będącej...

Zagranica, 2 września 2002

Saab wspiera wprowadzenie modelu 9-3 kampanią reklamową

Saab rozpoczyna największą w swej historii kampanię reklamową, która towarzyszyć ma wprowadzeniu na rynek nowego modelu Saab 9-3. Saab nie...

Zagranica, 12 czerwca 2002

Szwedzka grupa BGC liderem na rynku reklamy BtoB

Business Communication Group (BCG) dokonała za 30 mln dol. akwizycji skandynawskiej agencji reklamy BtoB - Sandberg Trygg. W ten sposób...

Zagranica, 15 maja 2002

Saab wyłonił finalistów przetargu na niemiecką część budżetu firmy

Należąca do koncernu motoryzacyjnego General Motors szwedzka firma Saab ujawniła finalistów przetargu na niemiecką część budżetu reklamowego. Na krótkiej liście...

Zagranica, 6 kwietnia 2001

CORDIANT PRZEJMUJE HISZPAŃSKĄ AGENCJĘ

Cordiant Communications Group przejęła w Hiszpanii lokalną agencję ESC Comunicacion. Celem zakupu jest planowana fuzja hiszpańskiej agencji z należącą do...

Zagranica, 12 marca 2001

LOWE GROUP ZAKŁADA SIEĆ AGENCJI MARKETINGOWYCH

Należąca do Interpublic Group of Cos. Lowe Group założyła sieć agencji marketigowych obrandowanych jako Lowe Live. Agencje będą specjalizować się...

Zagranica, 12 marca 2001

LOWE GROUP ZAKŁADA SIEĆ AGENCJI MARKETINGOWYCH

Należąca do Interpublic Group of Cos. Lowe Group założyła sieć agencji marketigowych obrandowanych jako Lowe Live. Agencje będą specjalizować się...