M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Saatch & Saatchi (firma)"

Kraj, 19 września 2018

Visa zachęca do płatności kartą za drobne zakupy

Kampania obejmuje m.in. emisję spotów telewizyjnych oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Zagranica, 11 czerwca 2018

IPG nie powalczy o budżet reklamowy Forda, Omnicom - zapewne tak

Chodzi o konflikt interesów: należąca do Interpublic Group of Companies sieć McCann obsługuje Chevroleta, markę General Motors, wielkiego rywala Forda.

Zagranica, 10 kwietnia 2018

P&G: jedna agencja zamiast kilku

Chcąc zwiększyć efektywność działań marketingowych, Procter & Gamble zamierza powołać nową agencję kreatywną do obsługi marek detergentów w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 20 października 2017

Kwartalne wyniki Publicisu rozczarowują

Szef grupy reklamowej Arthur Sadoun poinformował też, że wyniki w ostatnim kwartale br. są "trudne do przewidzenia".

Kraj, 21 września 2017

Saatchi & Saatchi znów dla Carrefoura

Rusza nowa odsłona kampanii z Napoleonem

Kraj, 4 kwietnia 2016

Alior przejmie BPH, choć nie w całości

Zapłaci 1,53 mld zł, ale znacząco umocni pozycję: jego aktywa wzrosną z 40 do 60 mld zł, dzięki czemu awansuje z 11. na 9. pozycję w sektorze. Możliwe, że klienta stracą Saatchi i Starlink.

Kraj, 3 czerwca 2013

Kampania wizerunkowa Visy

W telewizji i kinach będą emitowane 1,5-minutowe spoty.

Kraj, 31 sierpnia 2012

Saatchi & Saatchi Digital dla PAH-u

Agencja przygotowała akcję "Głęboko pod ziemią".