M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Saga (marka)"

Kraj, 10 czerwca 2015

DDB & Tribal dla marki Saga [wideo]

Agencja przygotowała relaunch marki.

Kraj, 21 stycznia 2015

Unilever nie jest zadowolony ze sprzedaży Liptona w Polsce

Takie informacje pojawiły się w globalnej prezentacji wyników spółki za rok 2014.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Saga wraca ze wsparciem TV [wideo]

W kampanii ponownie pojawiają się pluszowe misie, znane z komunikacji tej marki od lat.

Przetargi, 24 kwietnia 2014

Gong wygrał przetarg Dove

Agencja poszerza zakres współpracy z Unileverem.

Kraj, 31 marca 2014

Powstaje LemonSkyJWT, Andrzej Zawadzki odchodzi

Szefowe dotychczasowej Lemon Sky będą zarządzać nową agencją na polskim rynku.

Kraj, 30 września 2013

Saga uruchamia nową kampanię z rodziną misiów

Centralnym punktem komunikacji w social mediach jest tocząca się w Facebooku akcja "Wielka Księga Misiów", w ramach której fani Sagi wspólnie tworzą ilustrowane opowiadanie.

Kraj, 25 września 2013

Kawa bardziej reklamowana od herbaty

Producenci kawy wydają pięć razy więcej na wsparcie reklamowe niż producenci herbaty, wynika z podsumowań Equinox Polska. Ośmiu czołowych graczy zwiększyło wydatki.

Kraj, 24 września 2013

JWT Warszawa autorem nowego spotu herbaty Saga

Pluszowe misie powracają.

Kraj, 11 marca 2013

Hypermedia Isobar aktywizuje społeczność marki Saga

Ruszył kolejny etap konkursu "Stwórz misia swoich marzeń".

Kraj, 24 lipca 2012

Unilever wciąż najaktywniejszy w telewizji

Marketer nadal najwięcej wydaje na reklamę w stacjach telewizyjnych.

Kraj, 18 listopada 2011

Sprzedaż herbaty wyhamowała, wydatki na reklamę też

Producenci herbaty mniej inwestują w reklamę swoich produktów, wynika z zestawień Kantar Media.

Kraj, 14 listopada 2011

Aleksander Pałka odpowiada za region CEE w AmRest

W nowym miejscu pracy odpowiada za markę Pizza Hut.

Kraj, 24 października 2011

Miesięcznik "Handel" przyznał swoje coroczne nagrody

Korony Handlu trafiły do sieci Rossmann, Browaru Ciechan oraz w ręce prezesa TZMO SA.

Kraj, 2 września 2011

Marketerzy promują zdrowsze produkty

Rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".

Kraj, 23 sierpnia 2011

Agencja About Ad dla herbaty Saga

Kampania związana jest z kolejną "misiową" promocją Unilevera.

Kraj, 3 sierpnia 2011

Z Unilevera do Coca-Coli

Wioletta Bartosiewicz-Jarzyńska odpowiada za markę Nestea.

Kraj, 12 lipca 2011

Więcej owocowej Sagi

Wystartował kolejny odcinek kampanii z cyklu rodzinnych opowieści autorstwa JWT.

Kraj, 17 maja 2011

S&F Warszawa zwiększa zespół

Wzmocniony client service, design i new business.

Kraj, 13 stycznia 2011

Saga nie tylko na niepogodę [WIDEO]

Unilever wprowadza nowy wariant herbaty Saga i wspiera go kampanią i akcjami promocyjnymi.

Kraj, 20 grudnia 2010

Aleksander Pałka awansuje w Danone Polska

Odpowiada za markę Danio oraz całą kategorię serków homogenizowanych.

Kraj, 23 września 2010

Misie Sagi w internecie

IDMnet zaprasza do internetu na urodziny marki Saga.

Kraj, 6 września 2010

Unilever wspiera Sagę misiami

Marketer realizuje 10. edycję promocji marki Saga z misiami ukrytymi w opakowaniach.

Kraj, 30 sierpnia 2010

Na 10. edycję promocji

Jubileuszowa kampania Misiów Sagi.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Debiut Pickwicka?

Sara Lee rozważa wejście na rynek herbaty - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 26 października 2009

Herbata Lipton w Polsce jest już "etyczna"; możliwa kampania informacyjna

Herbata Lipton (Unilever Polska) pakowana w Katowicach i sprzedawana na rynek polski jest już "etyczna". Produkty te spełniają standardy organizacji...

Kraj, 6 listopada 2008

Unilever w kampanii informuje o nowym wariancie Sagi

Unilever wystartował z kampanią wprowadzającą na rynek nowy wariant herbaty Saga - Earl Grey (Unilever). Kampania ma charakter multimedialny, jest...

Kraj, 29 października 2008

Edda autorem opakowań herbat Saga Earl Grey

Unilever Polska po raz kolejny zlecił firmie brandingowej Edda rozszerzenie linii opakowań herbaty Saga o wariant Earl Grey. Projekt nie...

Kraj, 24 czerwca 2008

Anna Laskowska account executive Brand Support; awans Urszuli Tamoń

Anna Laskowska rozpoczęła pracę w agencji Brand Support. Jako account executive będzie wspierać realizację bieżących projektów działu client service ze...

Kraj, 24 czerwca 2008

Program "Wiem, co wybieram" ruszy z kampanią informacyjną

Program "Wiem, co wybieram" promujący zdrową żywność rozpocznie w najbliższych tygodniach kampanię informacyjną adresowaną do konsumentów. Akcja będąca częścią światowej...

Kraj, 28 maja 2008

Brand Support autorem advertoriali promujących owocowe smaki herbat Saga

Agencja Brand Support przygotowała cykl advertoriali na temat herbatek owocowych Saga należących do Unilever Polska. Advertoriale zawierające rodzinne historie związane...

Kraj, 29 lutego 2008

Monika Stanke-Rusin awansuje i przechodzi z OMD do PHD

Monika Stanke-Rusin, dotychczas media planner w Optimum Media OMD, awansowała na stanowisko accounta i zmieniła dom mediowy w ramach Omnicom...

Kraj, 11 lutego 2008

Kamis właścicielem tajemniczej marki herbaty - Irving; kampania przed Wielkanocą

Kamis-Przyprawy zadebiutuje wkrótce w kategorii herbat. Na rynek wprowadzi markę Irving. Nowa marka ma być pozycjonowana na średniej-wyższej półce cenowej,...

Kraj, 21 maja 2007

Lipton wprowadza herbaty w torebkach w kształcie piramid

Unilever Polska wprowadził pod marką Lipton linię herbat w nowym rodzaju opakowań - torebkach w kształcie piramid. Nowa linia składa...

Kraj, 16 maja 2007

Unilever reklamuje Sagę w większych opakowaniach

Agencja JWT przygotowała dla marki Saga (Unilever) spot telewizyjny, którego celem jest komunikacja nowych większych opakowań herbaty czarnej. Kampania ruszyła...

Kraj, 16 lutego 2007

Unilever rozpoczyna promocję marek ekonomicznych

Firma Unilever rozpoczyna trzecią edycję promocji konsumenckiej "Koloniada" dla marek: Saga, Kasia, Delma Extra i Amino. Celem akcji jest wzrost...

Kraj, 14 lutego 2007

IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną AtomClick

Agencja marketing services IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną pod nazwą AtomClick. Na razie działa ona wewnątrz spółki, ale może być...

Kraj, 24 października 2006

Saatchi & Saatchi zdobyło Grand Prix Effie 2006

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...

Kraj, 21 grudnia 2005

Koncern Unilever poszerzy portfolio produktów w Polsce

Unilever zainwestuje 200 mln zł w rozbudowę swoich fabryk w Polsce. W Katowicach zbuduje nową fabrykę konfekcjonowania herbaty, której wartość...

Kraj, 15 grudnia 2005

Unilever wybuduje w Polsce nową fabrykę konfekcjonującą herbatę

Unilever Polska wybuduje w przyszłym roku nową fabrykę konfekcjonującą herbatę - w Katowicach. Stanie ona obok dotychczasowej fabryki Unilevera, która...

Kraj, 21 lutego 2005

Unilever buduje rodzinny wizerunek brandów ekonomicznych

Unilever rozpoczął promocję konsumencką marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino realizowaną pod nazwą Koloniada 2005. Celem akcji jest wzrost...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Promocja konsumencka herbaty Saga - "Weź misiaka do plecaka"

Unilever Polska rozpoczyna promocję konsumencką herbat Saga - "Weź misiaka do plecaka". Jej celem jest budowanie lojalności konsumenckiej, a także...

Kraj, 19 lipca 2004

Jacek Bielicki nowym brand managerem marki Amino w Unileverze

Jacek Bielicki obejmie stanowisko brand managera marki zup i sosów Amino w koncernie Unilever. Dotychczas zajmował się marką herbat Lipton...

Kraj, 12 lipca 2004

Unilever rozpoczął realizację programu lojalnościowego Klub Cook Profit

Unilever Polska rozpoczął drugą edycję programu lojalnościowego dla odbiorców gastronomicznych pod nazwą Klub Cook Profit. Program jest prowadzony przez UBF...

Kraj, 13 kwietnia 2004

PZL odpowiada za wsparcie cross-promocji trzech marek economy Unilevera

Unilever Polska SA przygotował cross-promocję trzech swoich marek z segmentu ekonomicznego: Amino, Delma Extra i Saga, pod hasłem "Wielkie połowy"....

Kraj, 26 stycznia 2004

Zmiany personalne w koncernie Unilever Polska

Katarzyna Czerwiakowska została marketing managerem kategorii herbaty w Unilever Polska. Z firmą jest związana od 10 lat. Ostatnio pracowała w...

Kraj, 26 stycznia 2004

Zmiany personalne w koncernie Unilever Polska

Katarzyna Czerwiakowska została marketing managerem kategorii herbaty w Unilever Polska. Z firmą jest związana od 10 lat. Ostatnio pracowała w...

Kraj, 16 czerwca 2003

Posti planuje długofalową promocję konsumencką wspartą kampanią

Producent herbaty Posti planuje na sierpień br. rozpoczęcie dużej promocji konsumenckiej, którą zamierza wesprzeć kampanią reklamową. "Szczegółów promocji jeszcze nie...

Kraj, 29 maja 2001

PIERWSZE WYNIKI WSPARCIA AKCJI PAJACYK PRZEZ UNILEVERA

Po dwóch miesiącach trwania kampanii "Delma i Saga wspierają Akcję Pajacyk" ufundowano już 30 tys. obiadów dla dzieci z najbiedniejszych...