M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Sakowicz Anna (ludzie)"

Kraj, 19 stycznia 2017

Wojciech Kowalczyk w radzie nadzorczej IAB Polska

Zastąpił Marcina Gudowicza, byłego szefa Biura Reklamy TVP.

Kraj, 7 września 2015

SMG wprowadza na polskim rynku markę SMG PM

Na czele nowej struktury performance'owej stanie Jakub Bielerzewski z SMG związany od 2003 r.

Kraj, 20 października 2014

Paweł Wojciechowski dyrektorem e-commerce w agencji Next

Agencja wzmacnia kompetencje e-commerce i zatrudnia menedżera z wieloletnim doświadczeniem.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Mariusz Wąsiński w radzie nadzorczej IAB Polska

Rada nadzorcza sprawuje kontrolę oraz wpływa na strategię związku.

Kraj, 3 lipca 2014

Anna Sakowicz członkiem rady nadzorczej IAB

Starcom drugim obok MEC członkiem zwyczajnym IAB.

Kraj, 17 czerwca 2014

Piotr Michalak został digital knowledge managerem w Next

Agencja ma stać się centrum wiedzy i inspiracji digitalowej dla całej struktury grupy Starcom MediaVest.

Kraj, 27 listopada 2013

Anna Sakowicz w zarządzie Starcom MediaVest

Grupa domów mediowych wzmacnia zarząd o top managera odpowiedzialnego za digital.

Kraj, 20 listopada 2013

Anna Sakowicz odchodzi z Mindshare Polska

W związku z odejściem Sakowicz do zarządu domu mediowego dołączyła Joanna Kazak.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Paulina Kierczyńska partnerem Mindshare

Dotychczas Kierczyńska była jednym z dyrektorów pionu client leadership.

Kraj, 9 listopada 2011

Pride & Glory triumfuje na gali Mixx Awards

Marketerem roku została Grupa Żywiec, a za najlepszy dom mediowy uznano Starcom.

Artykuły weekendowe, 28 kwietnia 2011

Gdzie się chowasz?

Anna Sakowicz i Kacper Szczepanowski, eksperci Mindshare Polska, uważają, że Facebook Places i inne aplikacje geolokalizacyjne będą stanowiły coraz większą wartość dla marek, także w Polsce.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Anna Sakowicz w zarządzie Mindshare

Agencja potwierdziła awans swojej menedżerki.

Kraj, 12 lutego 2010

Sebastian Olszowy odchodzi z Mindshare, założy własny biznes

Sebastian Olszowy rozstaje się z Mindshare Polska. Partner zarządzający agencji postawi na własny projekt, o szczegółach ma poinformować wkrótce. Jak...

Kraj, 2 marca 2009

Made in Mind będzie się zajmowała branded contentem i product placementem

Made in Mind, agencja reklamowa działająca w strukturach Mindshare, poszerza zakres działalności o branded content i product placement. Agencja ma...

Kraj, 5 stycznia 2009

Mindshare wdrożył nowy system organizacji pracy

Dom mediowy Mindshare Polska zakończył reorganizację struktur. Zlikwidowano marki, pod którymi funkcjonowały dotąd specjalizacje, a wszystkie kompetencje agencji zebrano w...

Kraj, 21 listopada 2008

Mindshare udostępnia swój serial internetowy w wersji mobilnej i w YouTube

Dom mediowy Mindshare Polska udostępnia swój serial internetowy "Citylajf.pl" w wersji mobilnej. Internauci mogą pobierać odcinki tej produkcji bezpośrednio ze...

Kraj, 10 października 2008

Mazda i LG partnerami serialu internetowego autorstwa Mindshare

Dom mediowy Mindshare przygotował serial internetowy "Citylajf.pl". - To pierwsza tego typu produkcja w Polsce. Traktujemy serial jako poligon doświadczalny,...

Kraj, 12 grudnia 2007

MindShare Polska tworzy nowy dział - New Media

MindShare Interaction, jeden z działów domu mediowego MindShare Polska, wydzielił w ramach swojej struktury nową komórkę przeznaczoną dla nowych mediów....

Kraj, 14 października 2005

Krzysztof Sobieszek dołączył do zespołu mOne

Krzysztof Sobieszek dołączył do zespołu mOne, działu zajmującego się komunikacją one-to-one domu mediowego MindShare Polska. Sobieszek będzie media plannerem/buyerem. To...

Kraj, 27 września 2005

MOne, dział internetowy sieci MindShare, zmieni nazwę na MindShare Interaction

Na początku 2006 r. mOne, struktura zajmująca się mediami interaktywnymi w ramach sieci mediowej MindShare, zmieni nazwę na MindShare Interaction....

Kraj, 13 maja 2004

MindShare Polska wprowadza zmiany w strukturze mOne

Dom mediowy MindShare Polska wprowadza zmiany w strukturze swojego działu mOne zajmującego się komunikacją one-to-one, dodając nowych pracowników i zmieniając...

Kraj, 14 kwietnia 2003

Sieci MindShare i OgilvyOne tworzą wspólnie sieć mOne

Sieć domów mediowych MindShare Worldwide oraz sieć agencji OglivyOne, należące do grupy WPP, utworzyły sieć agencji o nazwie mOne zajmujących...