M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Samar (firma)"

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Kraj, 16 stycznia 2014

Skoda po raz piąty

Według danych firmy Samar po raz piąty z rzędu w Polsce liderem w rejestracji nowych samochodów osobowych jest Skoda. Udział w rynku tego producenta wyniósł 12,6 proc.

Kraj, 22 maja 2012

Sektor motoryzacyjny zmniejszył wydatki reklamowe

Jak szacuje Equinox na podstawie danych Kantar Media, wydatki w branży motoryzacyjnej w I kwartale br. zmniejszyły się o ok. 17 proc.

Kraj, 13 stycznia 2012

Mazda chce zwiększyć aktywności w internecie

Kluczowym modelem importera w tegorocznych działaniach ma być Mazda CX-5.

Kraj, 27 grudnia 2011

Telewizja i internet wiodącymi mediami Opla

Importer chce utrzymać w 2012 r. budżet na tegorocznym poziomie.

Kraj, 5 listopada 2010

Renault chce więcej wydawać na internet

Marketer skupi się na komunikacji marketingowej w telewizji i zwiększy swój udział w internecie.

Kraj, 12 lutego 2010

Podróżnik Marek Kamiński ambasadorem Peugeota w Polsce

Peugeot Polska podjął współpracę ze znanym polskim podróżnikiem i polarnikiem Markiem Kamińskim, który został ambasadorem marki. Podjęcie współpracy z Markiem...

Kraj, 15 stycznia 2010

Skoda nie będzie zmniejszać tegoroczonego budżetu reklamowego

Skoda Auto Polska wkrótce poszerzy swoją ofertę modelową o nowość - Superb Combi. W tym roku do sprzedaży trafią modele...

Kraj, 25 czerwca 2009

Fiat obniża wydatki na reklamę w telewizji

Fiat Auto Poland zredukował wydatki na reklamę telewizyjną w tym roku. Do maja br. włącznie marketer wydał na reklamę TV...

Kraj, 13 maja 2009

Kampania Cruze pierwszymi działaniami według nowej strategii Chevroleta

Należący do General Motors Chevrolet Poland startuje z kampanią reklamową nowego modelu Cruze. Działania reklamowe potrwają do połowy czerwca br....

Kraj, 27 kwietnia 2009

Jacek Nawara communication directorem Fiat Auto Poland

Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor ds. reklamy i mediów, objął stanowisko communication directora w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland. To nowa...

Kraj, 24 lipca 2008

KBC Lease uruchamia spółkę zajmującą się full service leasingiem pojazdów

Należąca do grupy KBC spółka KBC Lease rozszerza działalność na polskim rynku. Utworzona w jej ramach spółka KBC Autolease Polska...

Kraj, 16 lipca 2008

Peugeot inwestuje we wsparcie serii "nice" modelu 207

Peugeot Polska realizuje kampanię reklamową modelu 207 w limitowanej wersji "nice". Reklamowane auto oprócz klimatyzacji ma dodatkowe, bogate wyposażenie. Kreacja...

Kraj, 14 lutego 2008

Sprzedaż nowych aut w styczniu powyżej oczekiwań

Ponad 28 tys. nowych samochodów sprzedano w Polsce w styczniu br. - wynika z raportu SAMAR-u. To 25 proc. więcej...

Kraj, 11 grudnia 2007

O blisko 23 proc. wzrosła sprzedaż nowych aut w br. - wynika z danych SAMAR-u

W okresie styczeń-listopad br. o 22,75 proc. wzrosła sprzedaż nowych samochodów w Polsce w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego...

Kraj, 30 lipca 2007

Suzuki wspiera kampaniami w prasie swoją sieć serwisową oraz portfolio quadów

Suzuki Motor Poland prowadzi dwie kampanie w prasie. Jedna z nich ma charakter wizerunkowy, a jej celem, jak mówi Łukasz...

Kraj, 4 grudnia 2006

Citroen Polska walczy o wyższy segment akcją BTL "Król na C6"

Pod hasłem "Król na C6" Citroen Polska realizuje akcję marketingu bezpośredniego związaną z wprowadzeniem na polski rynek nowego modelu klasy...

Kraj, 11 października 2006

Według Samaru jest szansa na odwrócenie niekorzystnego trendu sprzedaży aut osobowych

Po trzech kwartałach br. sprzedaż nowych aut osobowych wyniosła 175,4 tys. sztuk, jest to o 4,7 proc. mniej niż przed...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Rynek sprzedaży nowych aut nadal w dołku, Toyota liderem z niewielkim wzrostem rok do roku

W lipcu sprzedanych zostało w Polsce 18 991 nowych samochodów osobowych - o 3,2 proc. mniej niż przed rokiem. To...

Kraj, 28 czerwca 2006

"Truck & Business Polska" - trzeci tytuł wydawnictwa Eurologistics

Z końcem września br. na rynku ukaże się pierwszy numer nowego dwumiesięcznika wydawnictwa Eurologistics - "Truck & Business Polska". Czasopismo...

Kraj, 19 maja 2006

GM Poland wspiera trzy modele Opla w kampanii promującej ofertę kredytową i jazdy testowe

General Motors Poland przygotował kampanię wspierającą trzy modele marki Opel: Astra III, Zafira i Vectra. Trzy różne layouty prasowe z...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Kraj, 13 lutego 2006

Według Samaru Toyota Motor Poland jest liderem sprzedaży nowych samochodów

W styczniu br. sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła w Polsce 18 555 sztuk, co jest wynikiem o 16,6 proc. niższym...

Kraj, 21 grudnia 2005

Skoda Fabia liderem sprzedażowym; Toyota intensyfikuje działania reklamowe

Skoda Fabia jest liderem sprzedażowym aut w największym segmencie polskiego rynku nowych samochodów, tzw. segmencie B, wynika z raportu analitycznego...

Zagranica, 24 sierpnia 2005

Firmy motoryzacyjne coraz mocniej zachęcają klientów promocjami w salonach

Firmy motoryzacyjne przeznaczają coraz więcej pieniędzy na akcje promocyjne w salonach dealerskich. Najwięcej na akcje promocyjne w przeliczeniu na jeden...

Kraj, 8 czerwca 2005

Skoda po pięciu miesiącach liderem polskiego rynku nowych aut

Skoda Auto Polska SA jest po pięciu miesiącach br. (styczeń-maj) liderem sprzedażowym polskiego rynku nowych samochodów. Skoda sprzedała przez te...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Toyota wystartowała z "antypromocyjną" kampanią reklamową

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię wymierzoną w kupowanie aut wyłącznie na podstawie atrakcyjności aktualnej promocji cenowej. Pomysł kreatywny opiera się...

Kraj, 26 października 2004

Ford promuje możliwość wygrania 4 samochodów

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. Podobnie jak w wypadku poprzedniej akcji...

Kraj, 18 października 2004

GM Poland wspiera reklamą sprzedaż samochodów Opel Vectra

GM Poland rozpoczął kampanię reklamową Opla Vectra. Adaptacją kreacji zajęła się agencja McCann-Erickson Polska, a media planował i kupował dom...

Kraj, 14 października 2004

Skoda promuje wizerunek odświeżonej Fabii

Skoda Auto Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową odświeżonej Fabii. Potrwa do połowy listopada, kreację przygotowała agencja PZL, a media planował...

Kraj, 14 października 2004

GM Poland reklamuje nową Astrę w telewizji i prasie

General Motors Poland rozpoczął kampanię reklamową nowego Opla Astra. Adaptacją materiałów reklamowych zajęła się agencja McCann-Erickson, a planowaniem i zakupem...

Kraj, 13 października 2004

Ford promuje kolejną kumulację - możliwość wygrania 3 samochodów

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. W DS "MMP" 28 września pisaliśmy...

Kraj, 1 października 2004

Kampania Volkswagena ma poszerzyć dotychczasowy target tej marki

Kulczyk Tradex rozpoczyna dzisiaj prosprzedażową kampanię reklamową promującą korzystną ofertę kredytową na samochody Volkswagen. - Próbujemy pozyskać ludzi, którzy dotychczas...

Kraj, 30 września 2004

Fiat prezentuje kolekcję aut ubranych w zimowe stroje

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię reklamową wersji specjalnych aut Alaska. Na layoutach widać samochody ubrane w: kurtkę puchową, kożuch lub...

Kraj, 29 września 2004

Fiat Auto Poland zrekompensuje płatnikom VAT część podatku

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię promującą rabat mający zrekompensować płatnikom VAT część podatku niepodlegającą odliczeniu. Przygotowana przez agencję reklamową Leo...

Kraj, 29 września 2004

Toyota reklamuje program Toyota CorpoCars Management

Koncern Toyota Motor Poland wystartował z kampanią reklamową programu wynajmu długoterminowego floty samochodowej Toyota CorpoCars Management. Kreację przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 28 września 2004

Ford Motor Company umożliwia wygranie dwóch samochodów w kumulacji

Ford Motor Company rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje możliwość wygrania dwóch samochodów. W "Gazecie Wyborczej" ukazał się layout prezentujący...

Kraj, 16 września 2004

Hyundai zareklamuje Matriksa i Dni Otwarte

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową modelu Matrix. Potrwa ona do połowy października i będzie się toczyła w prasie, radiu...

Kraj, 15 września 2004

Skoda Auto Polska promuje nową wersję modelu Octavia

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowej Skody Octavii. "Celem kampanii jest uświadomienie klientom, że na rynek wprowadzona została zupełnie...

Kraj, 13 września 2004

Hyundai startuje z kampanią "wiele mogącego" Getza

Hyundai Motor Poland zaczyna dzisiaj kampanię telewizyjną Getza. Prasowa odsłona działań reklamowych związanych z tym modelem rozpoczęła się tydzień temu....

Kraj, 9 września 2004

Starcom eksponuje reklamy Fiata Seicento na elewatorach zbożowych

Dom mediowy Starcom przygotował dla Fiat Auto Poland kampanię reklamową modelu Seicento skierowaną do rolników. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo...

Kraj, 8 września 2004

Toyota rozpoczyna follow-up kampanii Avensisa

Toyota rozpoczyna jesienną kampanię telewizyjną modelu Avensis. Jest to kontynuacja działań z pierwszej połowy br., jednak tym razem wykorzystany w...

Kraj, 3 września 2004

Ford promuje nowego diesla Mondeo w kampanii wizerunkowej

Ford Motor Company wystartował z kampanią reklamową diesla Mondeo TDcI z nowym sześciocylindrowym silnikiem. Będzie się ona toczyła we wrześniu....

Kraj, 1 września 2004

Fiat przeprowadzi we wrześniu kampanię 3 modeli: Seicento, Punto i Albea

Koncern Fiat Auto Poland przeprowadzi we wrześniu br. kampanię reklamową promującą modele: Seicento, Albea i Punto. Kreację przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 27 sierpnia 2004

Skoda Auto Polska reklamuje promocyjne zakupy Fabii

Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową, której tematem są upusty oraz usługi finansowe na zakup modelu Fabia. Potrwa ona do...

Kraj, 25 sierpnia 2004

Daewoo FSO-Motor prowadzi kampanię promującą rabat i pakiet ubezpieczeń

Daewoo FSO-Motor prowadzi kampanię reklamową promującą zakup samochodów Lanos lub Matiz z rabatem do 2,5 tys. zł. i specjalnym pakietem...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Bezpieczeństwo Volkswagena Golfa V będzie promowane w kampanii porównawczej

Kulczyk Tradex rozpocznie za tydzień kampanię reklamową promującą model Volkswagen Golf V. Jej przedmiotem będzie 12 gwiazdek, jakie model ten...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Iberia promuje modele specjalne

Iberia Motor Company rozpoczęła kampanię reklamową o charakterze prosprzedażowym modeli specjalnych Toledo Sprint i Ibiza Fresc. "Grupą docelową działań reklamowych...

Kraj, 5 sierpnia 2004

Toyota będzie repozycjonować Yarisa w związku z planami produkcji mniejszego auta

Toyota Motor Poland planuje na jesień kampanię modelu Yaris. Szczegóły kampanii nie są jeszcze znane, ale wiadomo, że będzie ona...

Kraj, 23 lipca 2004

Corolla Verso będzie jednym z priorytetów Toyoty w jesiennych działaniach reklamowych

Samochód Corolla Verso będzie jednym z aut priorytetowych dla Toyoty w jesiennych akcjach reklamowych. "Debiut rynkowy tego auta w Polsce...