M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Samo Zdrowie (marka)"

Kraj, 28 października 2014

Izabela Sarnecka nową dyrektor biura reklamy Bauera

Ewa Kozłowska, dotychczasowa dyrektor, rozstaje się z wydawnictwem.

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Izabela Sarnecka powraca do biura reklamy Bauera

Obejmie funkcję dyrektora działu reklamy pism telewizyjnych, którą pełniła już w latach 2008-2009.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Michał Helman i Iwona Surała awansują w Burdzie

Wydawnictwo tworzy dwa nowe stanowiska, na które awansują menedżerowie firmy.

Kraj, 14 marca 2011

"InStyle" zachęca do "Szaleństwa zakupów"

Magazyn wspiera jubileusz akcją kuponową. Wykorzystuje również social media.

Kraj, 19 listopada 2010

Anna Mandes-Tarassov pokieruje dwoma tytułami

Naczelna "Samego Zdrowia" teraz będzie kierowała także redakcją miesięcznika "Dobre Rady", który po odejściu Beaty Dzięgielewskiej pozostał bez redaktora naczelnego.

Kraj, 24 czerwca 2010

Izabela Sarnecka odeszła z Bauera

Jeden z zastępców dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Bauer odszedł z firmy.

Kraj, 22 marca 2010

Synoptis poszerza linię Nursea i szuka agencji reklamowej

Synoptis Pharma, spółka należąca do grupy kapitałowej Torfarm (zmieniającej obecnie nazwę na Neuca), rozpoczyna dystrybucję na rynku aptecznym nowego suplementu...

Kraj, 20 stycznia 2010

Burda reorganizuje team tytułów poradniczych w biurze reklamy, zatrudnia Renatę Gietko

Renata Gietko dołączyła do zespołu biura reklamy tytułów poradniczych wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie pełnić funkcję senior account executive, zastępując...

Kraj, 7 października 2009

Katarzyna Krzywińska poprowadzi zespół tytułów w Burdzie

Katarzyna Krzywińska obejmie stanowisko advertising sales managera w wydawnictwie Burda Polska. Poprowadzi zespół magazynów poradnikowych ("Dobre Rady", "Przyślij przepis","Burda", "Samo...

Kraj, 2 lipca 2009

Burda wprowadza pakietowe oferty na sezon jesienno-zimowy

Wydawnictwo Burda Media Polska przygotowało ofertę pakietową "Superoferta". Od numerów wrześniowych br. do numerów styczniowych 2010 r. będzie można wybrać...

Kraj, 3 czerwca 2009

Tarnowska przechodzi do działu reklamy "Dobrych Rad"

Beata Tarnowska będzie odpowiedzialna za magazyn "Dobre Rady" w biurze reklamy Burda Media Polska. Do tej pory była odpowiedzialna za...

Kraj, 13 marca 2009

Kampania "Życie miodem słodzone" wraca do mediów w kolejnej odsłonie

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej...

Kraj, 1 grudnia 2008

Burda zwalnia i łączy stanowiska szefów redakcji tytułów grupy living

Grupa Hubert Burda Media zlikwiduje 20 stanowisk we wszystkich trzech spółkach, które wchodzą w jej skład: Burda Media Polska, Burda...

Kraj, 4 września 2008

Burda reorganizuje strukturę; nie będzie rekrutować szefa marketingu

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło nową strukturę swojego wydawnictwa i podzieliło tytuły na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z...

Kraj, 16 maja 2008

ASA wspiera loterią i kampanią prasową dwa nowe suplementy diety

Firma ASA specjalizująca się w wytwarzaniu suplementów diety oraz kosmetyków medycznych powiększyła portfolio produktów o kolejne dwa preparaty. Producent wprowadza...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Sylwia Bodych dołączyła do biura reklamy Burdy

Sylwia Bodych objęła stanowisko senior account executive'a w biurze reklamy Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w...

Kraj, 26 marca 2008

Cezary Żelazowski head group managerem pism komputerowych Burdy

Cezary Żelazowski od kwietnia br. zostanie head group managerem tytułów komputerowych ("Chip", "CRN") w Burda Media Polska. Dotychczas pracował w...

Kraj, 10 marca 2008

Zmiany personalne w dziale reklamy grupy poradników Burdy

Barbara Ożóg objęła stanowisko head group managera magazynów poradnikowych w Burda Media Polska. Będzie koordynowała prace w dziale reklamy tytułów:...

Kraj, 3 marca 2008

Izabela Sarnecka dyr. biura reklamy tytułów TV Bauera

Izabela Sarnecka została dyrektorem działu reklamy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer. Zastąpiła na tym stanowisku Ewę Tenczyńską, która awansowała w...

Kraj, 12 lutego 2008

Alicja Mazurek dołączyła do biura reklamy Burdy

Do zespołu Women's Advisor (obejmuje tytuły: "Dobre Rady", "Samo Zdrowie", "Sól i Pieprz", "Burda", "Anna") w dziale reklamy wydawnictwa Burda...

Kraj, 1 lutego 2008

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska zmieniła nazwę

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100...

Kraj, 2 października 2007

Burda Verlag Osteuropa przejmuje brakujące udziały w HFBP

Burda Verlag Osteuropa GmbH przejmie brakujące 49 proc. udziałów w polskiej firmie-córce Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP). Tym samym stanie...

Kraj, 1 października 2007

"Samo Zdrowie" z okazji 10. urodzin uruchamia cykl spotkań w Akademii Samego Zdrowia

Magazyn "Samo Zdrowie" (HFBP) z okazji swoich 10. urodzin rozpoczyna akcję Akademia Samego Zdrowia. Będzie to cykl spotkań merytorycznie związanych...

Kraj, 24 sierpnia 2007

"Samo Zdrowie" wprowadza specjalną ofertę dla reklamodawców

Obchodzący 10-lecie miesięcznik "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Burda Polska) wprowadza jesienną, specjalną, jubileuszową ofertę dla klientów. Poczynając od numeru październikowego,...

Kraj, 27 listopada 2006

"Dziecko" i "Poradnik Domowy" nagradzają firmy przyjazne mamom

Hewlett-Packard, Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka, Zakłady Farmaceutyczne "Unia" są laureatami drugiej edycji plebiscytu Firma Przyjazna Mamie organizowanego przez "Dziecko" i...

Kraj, 5 października 2006

Unilever funduje pobyty w sanatoriach w promocji Flory

Marka Flora (Unilever Polska) jest partnerem głównym centralnych obchodów Światowego Dnia Serca 2006. Tegorocznej, szóstej w Polsce, a ósmej na...

Kraj, 19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

Kraj, 23 maja 2006

Christian Fiedler zostanie CEO spółki Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...

Kraj, 7 lutego 2006

Kampania marki Flora zaplanowana na cały 2006 r.

Trwa kampania prasowa Flory i Flory Pro.activ, brandów Unilevera, margaryn, które dzięki zawartości zdrowych tłuszczów, steroli roślinnych i witamin mają...

Kraj, 11 stycznia 2006

Powstanie holding Hachette Filipacchi Medias i Burdy na naszym rynku

Grupa Hachette Filipacchi Medias (HFM) i Grupa Burda zawarły umowę mającą na celu połączenie ich wydawnictw w Polsce. W związku...

Kraj, 5 stycznia 2006

Hachette Filipacchi Medias i Hubert Burda Media stworzą w Polsce jedną spółkę

Hachette Filipacchi Medias, właściciel wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, oraz koncern Hubert Burda Media, do którego należy firma Burda Polska, podjęły...

Kraj, 21 grudnia 2005

Hachette inwestuje we wsparcie jubileuszu "Samego Zdrowia"

Wydanie lutowe miesięcznika "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) - na rynku od 3 lutego br. - otrzyma wsparcie promocyjne z...

Kraj, 8 grudnia 2005

Roos nowym product managerem "Samego Zdrowia" w Hachette Filipacchi Polska

Karolina Roos objęła stanowisko product managera magazynu "Samo Zdrowie" w dziale marketingu Hachette Filipacchi Polska. Zastąpiła Sabinę Stępniak-Welc, która przejęła...

Kraj, 18 listopada 2005

Awanse w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży tytułów Hachette ("Elle", "Marie Claire", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie"), podjął decyzję o kilku...

Kraj, 4 listopada 2005

Agencja Legend Group przygotowała działania dla preparatu Remotiv

Agencja reklamowa Legend Group przygotowała strategię i kreację działań dla preparatu Remotiv. Jest on dystrybuowany w Polsce przez firmę Ewopharma...

Kraj, 20 października 2005

Joanna Karwat zastępuje Xenię Kolińską w "Samym Zdrowiu"

Joanna Karwat, dotychczas szef działu psychologii i seksu w magazynie "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska), objęła stanowisko redaktora naczelnego. Hachette...

Przetargi, 19 października 2005

Hachette przekazuje obsługę mediową ze Star Media do MindShare Polska

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska wybrało nowy dom mediowy. Zwycięzcą przeglądu ofert jest MindShare Polska. W przeglądzie brało udział 7 firm,...

Kraj, 16 września 2005

"Mandaryna" - znana twarz po raz pierwszy na okładce "Samego Zdrowia"

Miesięcznik "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) po raz pierwszy ma znaną twarz na okładce. Magazyn zaprosił na nią i do...

Kraj, 13 września 2005

"Poradnik Domowy" intensywnie wspierany na swoje 15. urodziny

Intensywna kampania reklamowa towarzyszyć będzie jubileuszowemu, październikowemu wydaniu "Poradnika Domowego" (Agora SA). Numer wejdzie na rynek w środę 14 września...

Kraj, 26 sierpnia 2005

Iwona Harris account executive w Interdeco

Zespół Interdeco Hachette Advertising Polska powiększył skład personalny o Iwonę Harris. Stanowisko account executive obejmie ona 1 września br., zastępując...

Kraj, 25 sierpnia 2005

Hachette ogłosiło przegląd ofert przed wejściem nowego tytułu i w okresie rewitalizacji "Filmu"

Hachette Filipacchi Polska ogłosiło przegląd ofert w zakresie obsługi mediowej wydawnictwa. Lista agencji nie jest jeszcze zamknięta. W tej chwili...

Kraj, 19 lipca 2005

Yvette Żółtowska-Darska zostanie dyrektorem ds. rozwoju kanałów tematycznych w TVN

Yvette Żółtowska-Darska obejmie od 1 października br. nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju kanałów tematycznych w Grupie TVN. W wymiarze...

Kraj, 23 czerwca 2005

Czujak i Galińska w zespole biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Jarosław Czujak obejmuje stanowisko dyrektora reklamy tytułów młodzieżowych Wydawnictwa Bauer. Po odejściu z wydawnictwa Moniki Walczak obowiązki szefa działu pełnił...

Kraj, 9 maja 2005

Interdeco Hachette Advertising Polska wzmacnia się personalnie

Do Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, dołączają trzy nowe osoby: Magdalena Kowalczyk, Agnieszka Zakrzewska i...

Kraj, 6 maja 2005

Wasa kontynuuje wsparcie reklamowe marki - rusza kampania pieczywa lekkiego

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o., producent pieczywa Wasa, kontynuuje działania reklamowe mające wzmocnić markę Wasa. Po marcowej kampanii pieczywa...

Kraj, 26 kwietnia 2005

"Samo Zdrowie" proponuje posłom odchudzanie, co nagłośni kampania

Wydanie czerwcowe "Samego Zdrowia" (Hachette Filipacchi Polska) otrzyma dużą kampanię telewizyjną. Jej szczegóły jeszcze nie są podawane przez wydawcę. Poza...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Weight Watchers planuje zintensyfikowanie działań PR

Firma Weight Watchers (Strażnicy Wagi) zajmująca się propagowaniem zdrowego stylu żywienia i odchudzania zamierza zintensyfikować działania public relations. Chce wybrać...