M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SC Johnson (firma)"

Kraj, 14 grudnia 2015

Grupa Media Direction zredukuje zatrudnienie o ok. 10 proc.

Zmiany w Media Direction OMD i PHD Media Direction wiążą się z zakończeniem współpracy z wieloletnimi klientami tych agencji.

Zagranica, 21 października 2015

SC Johnson z największą kampanią wizerunkową w historii

Minutowy spot rozpoczynają słowa założyciela firmy, a przekaz skupia się na powinnościach wobec pokoleń.

Zagranica, 18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

Zagranica, 15 stycznia 2015

SC Johnson konsoliduje globalne planowanie mediów

Spółka przekazuje swój globalny budżet mediowy PHD.

Zagranica, 22 grudnia 2014

Francja: ponad 950 mln euro łącznej kary dla 13 potentatów FMCG

Francuskie instytucje ds. zwalczania nieuczciwej konkurencji ukarały takich potentatów jak P&G, Unilever, Henkel, L’Oreal czy Gillette, karami na łączną kwotę 950 mln euro, za stosowanie nieuczciwych praktyk handlowych w latach 2003-2006.

Zagranica, 4 czerwca 2013

Pepsi zatrudnia byłego marketera "Playboya"

Kristian Patrick rozpoczął współpracę z marką.

Kraj, 23 października 2012

Nowy dyrektor w Edelman Polska

Awans w agencji PR.

Kraj, 13 sierpnia 2012

SC Johnson wprowadza do Polski markę Glade

Zastąpi nią markę Brise.

Kraj, 16 marca 2012

Sprostowanie: Draft FCB + AdFabrika pracowała dla SC Johnson

We wczorajszej informacji błędnie podaliśmy nazwę marketera.

Kraj, 15 marca 2012

SC Johnson w Polsce głównie z Gruppa66 Ogilvy

W wyniku globalnego przetargu nastąpiło przesunięcie budżetu również w Polsce.

Przetargi, 27 grudnia 2011

PHD Media Direction i Maxus obsłużą budżet SC Johnson

Obsługa mediowa m.in. marek Raid i Off będzie podzielona między PHD Media Direction i Maxusa.

Kraj, 28 października 2011

Sidolux po trzech latach wraca z reklamą do TV

Marketer komunikuje repozycjonowanie marki i chce budować jej prestiżowy wizerunek.

Przetargi, 29 września 2011

SC Johnson od nowego roku w Maxusie

W efekcie międzynarodowego przetargu budżet mediowy polskiego oddziału firmy trafi do Maxusa.

Zagranica, 18 sierpnia 2011

Cięcia w DraftFCB po stracie SC Johnson

W oddziale agencji w Chicago pracę straci 10 proc. załogi.

Kraj, 10 sierpnia 2011

Edelman otwiera oddział digital

10-osobowym zespołem pokieruje Małgorzata Celarek, p.o. digital unit director.

Zagranica, 4 sierpnia 2011

Maxus zajmie się globalnym budżetem SC Johnson

SC Johnson w Wielkiej Brytanii przesuwa wart 9 mln funtów budżet z UM do Maxusa, co jest związane z przejęciem globalnego budżetu przez tę sieć oraz Omnicom Media Group.

Kraj, 4 sierpnia 2011

SC Johnson - zmiana obsługi do końca roku

W wyniku międzynarodowego rozstrzygnięcia w Polsce biznes oddadzą DraftFCB + Ad Fabrika i BrandConnection.

Zagranica, 1 sierpnia 2011

DraftFCB po pół wieku traci obsługę SC Johnson

Budżet marketera będą teraz obsługiwać BBDO oraz Ogilvy & Mather.

Zagranica, 18 marca 2011

Globalny budżet mediowy Sara Lee do wzięcia

Wartość budżetu dywizji spożywczej marketera szacuje się na 125 mln funtów rocznie.

Kraj, 8 lutego 2011

Monika Banaś pokieruje marketingiem marki Duck

W SC Johnson ma zarządzać markę w regionie Europy Środkowej.

Zagranica, 3 stycznia 2011

SC Johnson rozpisał globalny przetarg kreatywny

Obsługi tego budżetu broni sieć agencji reklamowych DraftFCB.

Kraj, 13 grudnia 2010

Sara Lee ogołocona z marek

Po akwizycjach marek przez P&G, Unilever i SC Johnson amerykańska firma pozostaje tylko z jedną marką i jednym marketingowcem.

Kraj, 2 grudnia 2010

Marta Ignaczak awansowała w Nestle Polska

W strukturach marketingowych firmy nadal zarządza markami Nesquik i Princessa.

Zagranica, 29 września 2010

O'Toole Awards wyróżniło najlepsze kreacje

Zakończyła się tegoroczna edycja konkursu kreatywnego. Najczęściej nagradzane były prace BBDO, The Martin Agency i Mono.

Kraj, 16 września 2010

Małgorzata Kalicka z angielsko-polską firmą

Pictures Experience oferuje nowe narzędzie marketingowe.

Od redakcji, 9 lipca 2010

Wyjaśnienie: nie zawieszki, lecz krążki

Krążki Duck Fresh Discs kontra tradycyjne zawieszki.

Kraj, 8 lipca 2010

Ekspertki Streetcomu testują zawieszki SC Johnson

Zawieszki Duck Fresh Discs promowane poprzez marketing szeptany.

Kraj, 8 lutego 2010

DraftFCB + Ad Fabrika w przebudowie; nowy szef kreacji od maja

DraftFCB + Ad Fabrika szykuje się do relaunchu marki. Zmianom personalnym towarzyszy przebudowa zarówno struktury, jak i systemu pracy agencji....

Kraj, 9 listopada 2009

Cezary Jóźków new business directorem w 4Frame; nowe osoby w zespole

Do zespołu agencji reklamowej 4Frame dołączyły cztery nowe osoby. Agnieszka Pacałowska, Cezary Jóźków, Alicja Sobecka oraz Marcin Zbrożek wzmocnią działy:...

Zagranica, 28 sierpnia 2009

Jaime Cohen Szulc został globalnym CMO w Levi Strauss & Co.

Firma odzieżowa Levi Strauss & Co. wybrała nowego chief marketing officera, którym został Jaime Cohen Szulc. Wcześniej Szulc pracował jako...

Kraj, 19 marca 2009

SC Johnson przypomina o kleszczach

Agencja Cruso Public Relations rozpoczęła realizację kampanii PR dla marek Raid, Autan i Off firmy SC Johnson. Kampania złożona z...

Kraj, 28 lipca 2008

Małgorzata Krumplewska w holenderskim oddziale JWT

Małgorzata Krumplewska, do jesieni ub.r. account director w DraftFCB w Londynie, zaczęła pracę w holenderskim oddziale agencji reklamowej JWT. Odpowiada...

Kraj, 6 maja 2008

Cruso PR przygotowała kampanię preparatu Hedrin

Agencja Cruso Public Relations rozpoczęła realizację kampanii PR dla preparatu Hedrin (Thornton & Ross), który pomaga pozbyć się wszawicy głowowej....

Kraj, 14 kwietnia 2008

Lisner pracuje z Cruso PR, awans Magdaleny Tryboń-Przysuchy

Firma Uniq Lisner, producent przetworów rybnych, powierzyła agencji Cruso Public Relations realizację projektu komunikacji PR na br. Głównym celem prowadzonych...

Kraj, 1 kwietnia 2008

SC Johnson wspiera działaniami public relations markę Autan

Cruso Public Relations rozpoczyna realizację kampanii PR dla nowego produktu firmy SC Johnson - Autan Ochrona Przed Kleszczami. Głównym celem...

Kraj, 31 marca 2008

Krystyna Odolińska deputy managing directorem w Digital One

Krystyna Odolińska objęła stanowisko deputy managing directora w agencji interaktywnej Digital One. Będzie odpowiedzialna przede wszystkim za rozwój działu obsługi...

Zagranica, 6 marca 2008

Multidyscyplinarny Amphibian debiutuje w Initiative

Interpublic Group ogłosiła powstanie Amphibian, dywizji projektującej kompleksowe rozwiązania dla klientów. Pracuje ona w ramach Initiative. Obsługuje działania w mediach...

Kraj, 6 listopada 2007

Małgorzata Krumplewska odeszła z londyńskiej Draft FCB

Małgorzata Krumplewska, account director, rozstała się z agencją Draft FCB w Londynie. Obecnie zajmuje się wystrojem wnętrz w Warszawie, planuje...

Kraj, 30 marca 2007

SC Johnson wprowadza na rynek nowe produkty pod marką Mr Muscle

SC Johnson wprowadziła do sprzedaży nowe produkty - Mr Muscle Multi-task do łazienki oraz Mr Muscle Multi-task do kuchni. Wykorzystano...

Kraj, 23 marca 2007

SC Johnson odświeża wizerunek marki Pronto, poszerza portfolio produktów

SC Johnson prowadzi działania mające na celu odświeżenie marki Pronto i rozszerzenie oferty środków do pielęgnacji mebli. Odświeżona zostaje szata...

Kraj, 3 lipca 2006

Euro RSCG wygrała globalny budżet Reckitt Benckisera, JWT traci wszystkie marki tego klienta

Sieć Euro RSCG zwyciężyła w przetargu, w którym stawką był globalny budżet Reckitt Benckisera szacowany na 1,6 mld dol. Do...

Kraj, 1 czerwca 2006

Marki Bootsa nie będą już obsługiwane przez McCann Erickson Polska

Agencja reklamowa McCann Erickson Polska rozstanie się ze wszystkimi markami dawnego Bootsa, które obecnie znalazły się w portfolio Reckitt Benckiser....

Zagranica, 22 maja 2006

McCann Erickson wycofuje się z przetargu Reckitt Benckisera

Agencja reklamowa McCann Erickson musiała wycofać się z udziału w przetargu na obsługę globalnego budżetu Reckitt Benckisera z uwagi na...

Zagranica, 6 stycznia 2006

Unilever dołączył do badania "Apollo", które ma zbadać zachowania konsumenckie w zetknięciu z reklamą

Unilever dołączył do pilotażowego projektu badawczego "Apollo", którego celem jest zmierzenie, jak faktycznie reklama przekłada się na zakupy klientów. Unilever...

Kraj, 14 października 2005

Bogusław Kwarciak dyrektorem strategicznym agencji Opus B

Bogusław Kwarciak objął stanowisko dyrektora strategicznego agencji reklamowej Opus B. To nowe stanowisko w firmie. Do zadań nowego dyrektora będzie...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Tomasz Bartnik przechodzi z BrandConnection do Zenithmedia

Tomasz Bartnik, dotychczas junior media planner/buyer w domu mediowym BrandConnection, rozpocznie we wrześniu pracę w Zenithmedia na stanowisku junior media...

Kraj, 25 sierpnia 2005

SC Johnson Polska wprowadził markę Oust i wspiera ją w mediach

Firma SC Johnson poszerzyła portfolio produktów dostępnych w Polsce o markę Oust. Jak powiedziała Magdalena Jańczuk-Zdunek, senior key account z...

Kraj, 17 sierpnia 2005

SC Johnson współpracuje z Rowland Communications przy kampanii Off i Autan

Firma SC Johnson rozpoczęła współpracę z Rowland Communications w zakresie działań public relations dotyczących dwóch marek produktów - Off i...

Kraj, 24 maja 2005

Marcin Więcławski media managerem w BrandConnection

Marcin Więcławski został zatrudniony w domu mediowym BrandConnection na stanowisku media managera. Będzie odpowiadał za planowanie strategiczne, m.in. dla firmy...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Szyfter odchodzi ze stanowiska dyrektora marketingu TPP

Agnieszka Szyfter, dyrektor marketingu TPP, wydawcy ogólnopolskiego dziennika "Metropol", zdecydowała się odejść z firmy z początkiem maja br. - Otrzymałam...