M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Schering-Plough (firma)"

Zagranica, 22 sierpnia 2011

Międzynarodowy przetarg kreatywny Mercka

Globalne wydatki reklamowe firmy farmaceutycznej wynoszą ponad miliard dolarów.

Przetargi, 2 marca 2010

Initiative wygrało przetarg Schering-Plough

Initiative przejmuje od The Media Insight (Mindshare) obsługę budżetu mediowego firmy farmaceutycznej Schering-Plough. W przetargu marketera według naszych informacji brał...

Przetargi, 28 stycznia 2010

Schering-Plough finalizuje przetarg mediowy

Schering-Plough wytypował agencje na short-listę w przetargu mediowym, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wyniki przetargu mają być ogłoszone w najbliższych dniach. Nie...

Przetargi, 29 kwietnia 2009

Media Insight rozpoczyna współpracę z Schering-Plough

Startuje pierwsza kampania reklamowa Claritine SPE, leku o działaniu przeciwalergicznym z portfolio Schering-Plough. Media miks obejmuje telewizje ogólnopolskie i kanały...

Zagranica, 16 grudnia 2008

Euro RSCG trzeci rok z rzędu zdobywa tytuł największej globalnej agencji reklamowej

Global Marketers Report magazynu “Advertising Age" trzeci rok z rzędu przyznał Euro RSCG Worldwide tytuł największej globalnej agencji reklamowej. Pozycję...

Kraj, 4 listopada 2008

Janusz Krupa w Millward Brown regionu CEMENA

Janusz Krupa objął stanowisko dyrektora departamentu badań medycznych firmy badawczej Millward Brown w regionie CEMENA. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu...

Przetargi, 6 kwietnia 2007

Schering-Plough rozpocznie współpracę z agencją reklamową Tippingpoint

Firma farmaceutyczna Schering-Plough rozstrzygnęła konkurs na obsługę reklamową. Do przetargu były zaproszone m.in. Publicis i Tippingpoint. Wygrała agencja reklamowa Tippingpoint,...

Kraj, 28 sierpnia 2006

Anna Nagler ma pozyskiwać budżety reklamowe do TVN Med

Anna Nagler objęła stanowisko account managera w nowo powstałym kanale tematycznym TVN Med. Wcześniej pracowała na stanowisku product specialist w...

Zagranica, 18 kwietnia 2006

Pfizer startuje z dwiema nowymi kampaniami dotyczącymi Viagry

Koncern farmaceutyczny Pfizer rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych dwie kampanie związane z Viagrą. Jedna będzie promować markę, druga informować o dysfunkcji...

Zagranica, 29 marca 2005

Hallmark Channel przebudowuje strategię sprzedaży czasu reklamowego

Hallmark Channel, stacja telewizyjna poświęcona filmowi, przebudowuje strategię sprzedaży czasu reklamowego. Nadawca zapowiedział, że będzie przerywał filmy reklamami jedynie przez...

Zagranica, 10 stycznia 2005

Wart 400 mln dol. budżet Schering-Plough trafił do Omnicomu i Publicis Groupe

Koncern Schering-Plough wybrał po przeglądzie ofert agencje reklamowe BBDO (Omnicom) i Publicis do obsługi swoich marek. Przegląd agencji Schering-Plough prowadził...

Kraj, 3 stycznia 2005

Brytyjscy katolicy są oburzeni reklamą środka antykoncepcyjnego Levonelle

Brytyjscy katolicy są oburzeni kampanią środka antykoncepcyjnego Levonelle firmy Schering-Plough, która właśnie wystartowała na Wyspach. National Association of Catholic Families...

Zagranica, 30 grudnia 2004

Brytyjscy katolicy są oburzeni reklamą środka antykoncepcyjnego Levonelle

Brytyjscy katolicy są oburzeni kampanią środka antykoncepcyjnego Levonelle firmy Schering-Plough, która właśnie wystartowała na Wyspach. National Association of Catholic Families...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Schering-Plough skonsoliduje globalny budżet marketingowy

Firma farmaceutyczna Schering-Plough poinformowała, że prowadzi rozmowy z grupami reklamowymi Havas, Omnicom, Publicis Groupe i WPP Group na temat konsolidacji...

Zagranica, 8 marca 2004

Agencja BBDO Worldwide wygrała budżet leku Nasonex

Agencja BBDO Worldwide z Nowego Jorku (Omnicom Group) wygrała przetarg na budżet leku Nasonex - sprayu na alergię. Brand należy...

Zagranica, 13 marca 2003

Bridge Worldwide dla rynku farmaceutycznego

Agencja marketing services Bridge Worldwide uruchamia oddział, który będzie zajmować się rynkiem farmaceutycznym i medycznym. Agencja ma już kilku znaczących...

Zagranica, 21 stycznia 2002

TBWA zdobyła budżet marki Coppertone z portfolio Schering-Plough

Schering-Plough przekazał europejski budżet marki kosmetyków słonecznych Coppertone agencji reklamowej TBWA Worldwide. Wcześniej Coppertone współpracował z różnymi agencjami na terenie...

Zagranica, 13 sierpnia 2001

KONSUMENCI PRZECIWKO REKLAMIE LEKARSTWA SCHERING-PLOUGH

Grupa konsumentów amerykańskich skierowała pozew do sądu w New Jersey, w którym zarzuca koncernowi farmaceutycznemu Schering-Plough i grupie WPP przekazywanie...

Zagranica, 22 maja 2001

WART 50 MLN DOL. BUDŻET SCHERING-PLOUGH DO WZIĘCIA

Koncern farmaceutyczny Schering-Plough poszukuje domu mediowego, która zajmie się zakupem i planowaniem mediów na potrzeby kampanii reklamowych lekarstw OTC oraz...