M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Schweppes (marka)"

Zagranica, 3 grudnia 2015

Jeden z założycieli M&C Saatchi odchodzi z firmy

James Lowther po prawie 20 latach żegna się z firmą.

Kraj, 20 maja 2015

Launch marki Orangina; będzie kampania TV

Orangina Schweppes Polska wprowadza napój gazowany pozycjonowany na krótkiej na razie półce premium.

Zagranica, 17 kwietnia 2015

Suntory ogłasza przetarg mediowy

Suntory Beverage & Food, właściciel takich marek jak Lucozade, Schweppes czy Orangina, ogłosił przetarg na obsługę wartego 100 mln euro europejskiego budżetu mediowego. Przetarg dotyczy także Polski.

Kraj, 12 lutego 2014

Schweppes reklamuje Bitter Lemon

Marka napojów gazowanych wraca z komunikacją.

Zagranica, 27 września 2013

Wieden & Kennedy traci Schweppesa

Coca-Cola przenosi obsługę kreatywną marki w regionie Wielkiej Brytanii do Publicis London.

Kraj, 2 września 2013

Reklama napojów bezalkoholowych w Polsce lekko w górę

W porównaniu z ubiegłym rokiem producenci zwiększyli o 6 proc. wydatki.

Kraj, 28 czerwca 2013

Schweppes rusza z pierwszą dużą kampanią

Działania mają na celu podkreślenie wizerunku Schweppes jako napojów kategorii premium.

Kraj, 18 czerwca 2013

Fat Baby dla Schweppes

Agencja będzie odpowiadać za adaptację kampanii Axford Tjon na polski rynek.

Przetargi, 24 maja 2013

Orangina Schweppes Polska szuka agencji do samplingu

Nowy marketer na rynku napojów szykuje się do sezonu.

Kraj, 20 maja 2013

Schweppes i Dr. Pepper chcą podwoić sprzedaż

Nowy gracz na rynku napojów ma ambitne plany.

Kraj, 7 maja 2013

Stanisław Krucki marketing managerem Orangina Schweppes Polska

Nowa spółka szykuje się do ekspansji.

Przetargi, 22 kwietnia 2013

Havas Media zwycięża w przetargu Orangina Schweppes Polska

Dom mediowy obsłuży nowego marketera z branży napojów.

Zagranica, 15 kwietnia 2013

Helena Rubinstein nawiązuje do kampanii Schweppesa

Marka kosmetyczna wykorzystuje motywy reklamy toniku sprzed dwóch lat.

Zagranica, 7 czerwca 2011

Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus

Na kultowym londyńskim neonie pojawi się logo koreańskiej firmy.

Zagranica, 11 marca 2010

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują koktajle

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują na rynku brytyjskim koktajle w kampanii wartej 4 mln funtów. Projekt obejmuje zarówno bary, jak...

Zagranica, 18 lutego 2010

Schweppes wprowadza format o pojemności 0,5 l

W przyszłym miesiącu należąca do koncernu Coca-Cola marka Schweppes wprowadzi na rynek brytyjski po raz pierwszy w historii wariant napoju...

Zagranica, 9 maja 2008

Schweppes wdraża nową platformę komunikacyjną

Producent marki napojów Schweppes wprowadza nową platformę komunikacyjną, która odwołuje się do historii brandu. Projekt o nazwie "Creator of flavours...

Kraj, 23 maja 2007

Pepsi-Cola będzie w najbliższych latach znacząco wspierać markę 7Up

Pepsi-Cola General Bottlers będzie w najbliższych latach znacząco wspierać markę napoju 7Up. Realizowana przez Brainshop U-Boot, Digital One i Media...

Zagranica, 7 czerwca 2006

Coca-Cola szykuje się do relaunchu Schweppesa

Coca-Cola przeprowadzi w Wielkiej Brytanii relaunch napojów marki Schweppes. Przygotowanie kampanii reklamowej zlecono agencji Mother. Akcja ruszy w sierpniu br....

Zagranica, 28 stycznia 2005

Cadbury planuje konsolidację budżetu reklamowego

Cadbury-Schweppes rozważa konsolidację budżetu kreatywnego szacowanego na blisko 500 mln funtów w ramach jednego holdingu reklamowego. Koncern zwrócił się do...