M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Screen Network (firma)"

Kraj, 24 września 2018

4Fun Media z 16-proc. wzrostem przychodów

To dzięki wynikom działu digital signage i usługom agencji reklamowej główny biznes telewizyjny wypada bowiem słabiej.

Kraj, 25 kwietnia 2018

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą

Nowym produktem będzie m.in. retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie DOOH, zobaczą go drugi raz lub jego kontynuację na swoim smartfonie.

Kraj, 5 grudnia 2017

Maciej Lisowski key account managerem Move Media

Wcześniej pracował w Screen Network.

Kraj, 29 września 2017

4Fun wspiera jesienną ramówkę kampanią [wideo]

W kampanii biorą udział prezenterzy stacji.

Kraj, 8 września 2017

Agnieszka Godlewska prezesem Screen Network

Do zarządu dołączyła też Aneta Parafiniuk.

Kraj, 1 września 2017

Dobre półrocze 4Fun Media

18-proc. wzrost przychodów z reklam TV, wyniki grupy znacząco poprawia też agencja reklamowa.

Kraj, 23 maja 2017

Polsat Media nawiązuje współpracę ze Screen Network

Powstaje Polsat Media AdScreen.

Kraj, 17 maja 2017

Agencja reklamowa Brigde2Fun zarobiła w I kw. br. 664 tys. zł

Przychody r./r. wzrosły o 132 proc. - do 1,74 mln zł.

Kraj, 7 marca 2017

Rafał Baran prezesem Screen Network

Zastąpił Janusza Malinowskiego.

Kraj, 24 listopada 2016

Opcom realizuje niestandardową akcję dla Skody [wideo]

Komunikat na ekranie LED dopasuje się do zmiany sygnalizacji świetlnej.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Ponad 5 proc. wzrostu wartości rynku OOH w Polsce

IGRZ publikuje raport za II kwartał 2016 r.

Kraj, 12 sierpnia 2016

OOH Media Polska powiększa zespół

Małgorzata Dyoniziak obejmuje stanowisko key account managera.

Kraj, 13 lutego 2015

Screen Network poszerza ofertę o sieć wielkopowierzchniowych nośników LED

System online stwarza warunki do bezpośredniego łączenia przekazu na nośnikach z innymi obszarami mediów cyfrowych, np. portalami społecznościowymi, stronami WWW, bazami danych klientów itd.

Kraj, 7 lutego 2014

Birkett i Całka dołączają do Screen Network

Anna Birkett i Agnieszka Całka wcześniej związane były z European Licensing Company.

Kraj, 17 października 2013

Content Media wydziela strukturę think:sport

Pokierują nią Artur Grochowski i Marcin Frankowski, wcześniej związani z rynkiem wydawniczym,

Kraj, 14 stycznia 2013

OMD zbadało skuteczność digital OOH

Na podstawie jednej z kampanii Johnson & Johnson dom mediowy przeanalizował skuteczność nośników digital OOH.

Kraj, 19 listopada 2012

Noc Reklamożerców promowana na digital OOH

Kampania wydarzenia pojawi się na nośnikach Screen Network.

Kraj, 12 listopada 2012

Skoda Rapid na nośnikach OOH

Przy projekcie outdoorowym pracują MediaCom i Screen Network.

Kraj, 26 września 2012

J&J promuje soczewki Acuvue

Poza standardowymi mediami marketer po raz pierwszy na taką skalę wykorzystał DOOH do kampanii marki Acuvue.

Kraj, 20 września 2012

Posterscope wprowadza narzędzie dla digital OOH

Prism Screen debiutuje na rynku.

Kraj, 21 czerwca 2012

Sport.pl na nośnikach DOOH

Za kampanię odpowiada Screen Network.

Kraj, 18 maja 2012

Digital OOH w kampanii Grupy Renault

Screen Network dla marek Renault Megane oraz Dacia Duster.

Kraj, 1 lutego 2012

Neckermann w podróży

Oferta biura pojawi się w składach pociągów PKP.

Kraj, 29 listopada 2011

Socializer z dyr. operacyjnym i większym teamem

Stanowisko dyr. operacyjnego objął Artur Manista, wcześniej m.in. wiceprezes firmy Hator.

Kraj, 18 lutego 2011

Screen Network przyspieszy rozwój

2 mln euro pozyskane od funduszu Enterprise Venture z grupy Enterprise Investors w zamian za 27 proc. udziałów ma przyspieszyć rozwój sieci Screen Network.

Kraj, 12 maja 2008

Andrzej Rosiński business development directorem w agencji Yak

Andrzej Rosiński został business development directorem w agencji reklamowej Yak. Dotychczas był dyrektorem sprzedaży w firmie Screen Network. W Yak...

Kraj, 28 marca 2007

TUI Poland zamierza kontynuować inwestycje w sieć POS TV

Biuro podróży TUI Poland podjęło decyzję o kontynuowaniu inwestycji w sieć reklamową POS TV. Przedstawiciele marketera uważają, że ten sposób...