M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sekret Mnicha (marka)"

Kraj, 21 października 2015

FCB Warsaw z rozczulającą kampanią dla marki NaTurek

Wystartowała kampania rebrandingowa marki.

Kraj, 23 marca 2011

What wzmacnia dział client service

Katarzyna Kowalczuk została nowym senior account managerem.

Kraj, 11 maja 2007

Jean Salgi dyrektorem marketingu Bongrain

Jean Salgi został dyrektorem marketingu w Bongrain Polska. Wcześniej pracował w budapeszteńskim oddziale spółki. Portfel marek Bongrain tworzą m.in. Turek,...

Kraj, 10 października 2005

Bongrain realizuje w kampanii nową strategię dla marki Tartare

Agencja Ad Fabrika FCB przygotowała najnowszą kampanię dla marki Tartare należącej do grupy Bongrain (pozostałe marki obsługiwane przez Ad Fabrika...

Przetargi, 23 września 2005

W przetargu Bongrain Polska biorą udział cztery agencje reklamowe

Bongrain Polska planuje do końca listopada br. wybór agencji reklamowej, której powierzy kreatywno-strategiczny budżet serów pleśniowych Turek. W konkursie biorą...

Przetargi, 19 sierpnia 2005

Bongrain Polska prowadzi przetarg reklamowy dla serów Turek

Firma Bongrain rozpoczęła przetarg reklamowy dotyczący flagowej marki ze swojego portfolio serów pleśniowych Turek. Do konkursu zaproszono kilka agencji reklamowych,...

Kraj, 21 stycznia 2004

Wkrótce nowa kampania reklamowa marki Turek

Pod koniec stycznia wystartuje nowa kampania reklamowa serów pleśniowych marki Turek należącej do Bongrain Polska Sp. z o.o. Kampania będzie...

Kraj, 23 kwietnia 2003

Ad Fabrika FCB przygotowała reklamy marki Sekret Mnicha

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przygotowała kolejną kampanię promocyjną serków pleśniowych marki Sekret Mnicha (Grupa Bongrain). Pierwsze działania reklamowe rozpoczną...

Kraj, 21 marca 2003

Hochland wprowadza na rynek nowy ser pleśniowy

Firma Hochland Polska od przyszłego tygodnia wprowadza do sprzedaży pod marką Valbon nowy rodzaj sera pleśniowego z zielonym pieprzem. Launchowi...

Kraj, 29 marca 2002

Ad Fabrika FCB wygrała budżet marki Tartare

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki serków Tartare, należącej do firmy Toska Sp. z o.o....

Kraj, 26 lipca 2001

AGENCJA NOS/BBDO ZDOBYŁA BUDŻET REKLAMOWY SERÓW NAPOLEON

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu serów pleśniowych marki Napoleon produkowanych przez firmę Celia Polska z Sierakowa Wlk....

Kraj, 21 marca 2001

HOCHLAND POLSKA POSZERZA PORTFOLIO PRODUKTÓW

W połowie kwietnia br. Hochland Polska rozszerzy asortyment serów pleśniowych o Valbon Bleu - ser kremowy z niebieską pleśnią. Wprowadzeniu...

Kraj, 27 lutego 2001

MEDIA GRUPY BONGRAIN W STARCOMIE

Starcom wygrał przetarg na scentralizowaną obsługę mediową Grupy Bongrain (planowanie strategiczne i zakup mediów dla wszystkich marek). Wywodząca się z...