M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Selgros (firma)"

Kraj, 18 czerwca 2014

Kampania promocyjna Dorato

Za kreację limitowanej serii odpowiada agencja Walk Creative.

Kraj, 6 grudnia 2012

Philips razem z Sales Link

Agencja przygotowała serię promocji dla Philipsa.

Kraj, 11 lipca 2012

IMS i radia Agory tworzą wspólną ofertę reklamową

Internet Media Services i Radiowe Doradztwo Reklamowe tworzą wspólny pakiet reklamowy.

Kraj, 3 listopada 2011

Sygma Bank reklamuje program rabatowy Sygma Bonus

Bank oferuje ponad milionowi posiadaczy swoich kart kredytowych rabaty u 29 partnerów.

Kraj, 18 sierpnia 2011

Indykpol kusi degustacjami

Nowe produkty z linii wędlin szlachetnych są wspierane w sklepach sieci Real, Selgros i Makro.

Kraj, 18 marca 2011

Partner ASM przejmuje obsługę Rolnika

Obsługę merchandisingową Rolnika tracą agencje Focus i Work Service.

Kraj, 23 marca 2009

Audiomarketing IMS w delikatesach Alma

Internet Media Services (IMS) rozpoczął współpracę z siecią Alma Market. Umowa dotyczy oprawy muzycznej i emisji reklam audio. Współpraca obejmuje...

Przetargi, 25 lutego 2009

Sygma Bank wygrał przetarg na obsługę Praktikera

Sygma Bank Polska - działający na polskim rynku consumer finance - wygrał przetarg na obsługę finansową sieci marketów budowlanych Praktiker....

Kraj, 25 listopada 2008

Partner ASM autorem wsparcia sprzedaży zabawek EPPE w sieciach handlowych

Partner ASM zajęła się budową świątecznych ekspozycji dla zabawek firmy EPEE. Działania mają miejsce w sieciach: Tesco, Real, Makro i...

Kraj, 10 września 2008

IMS przejął właściciela monitorów reklamowych Mall TV

Spółka Internet Media Services (IMS) zajmująca się audio-, wideo- i aromamarketingiem przejęła firmę Mall TV zajmującą się projekcją reklam wideo...

Kraj, 2 lipca 2008

IMS wprowadził system digital signage w sieci Selgros

Internet Media Services, firma specjalizująca się m.in. w audiomarketingu, rozpoczął proces wdrażania systemu digital signage w halach sieci handlowej Selgros....

Kraj, 3 marca 2008

Clear Channel Poland ma wyłączność na część nośników POS w Tesco

Clear Channel Poland pozyskał na wyłączność część nośników POS w hipermarketach sieci Tesco. Prawo wyłączności obejmuje powierzchnie w strefie wejścia...

Kraj, 30 stycznia 2008

Clear Channel Poland poszerza ofertę nośników w sieciach handlowych

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) w związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi rozszerza ofertę nośników reklamowych. W sieci...

Kraj, 24 maja 2007

Orava, słowacka marka RTV/AGD, chce powalczyć o udziały w polskim rynku

Orava, słowacka marka RTV/AGD, chce powalczyć o udziały w polskim rynku. Dystrybutorem i promotorem marki w Polsce jest firma Orava...

Kraj, 9 lutego 2007

Nivea Polska promuje kosmetyki dla mężczyzn przez loterię konsumencką

Nivea Polska promuje technikami BTL kosmetyki dla mężczyzn w hipermarketach. W ramach akcji zostanie przeprowadzona loteria, w której nagrodą główną...

Kraj, 5 czerwca 2006

Bakal Center wspiera piłkarską promocją sprzedaż orzeszków ziemnych

Firma Bakal Center Sp. z o.o. rozpoczęła promocję związaną z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej w Niemczech. Z tej...

Kraj, 26 maja 2006

Clear Channel obsługuje na wyłączność 7 nośników w Tesco; wyjaśnienie niezgodności z danymi Imige Poland

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, obsługuje na wyłączność siedem typów nośników reklamowych w Tesco Polska. Są to: reklama na...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Łukasz Mikołajczak redaktorem prowadzącym nowego pisma "Visual Communication"

Łukasz Mikołajczak objął stanowisko redaktora prowadzącego nowego magazynu "Visual Communication" wydawanego przez European Media Group. Wcześniej Mikołajczak związany był z...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Unilever promuje w punktach sprzedaży placek po węgiersku

Unilever Polska promuje w punktach sprzedaży nowy produkt - placek po węgiersku. Działania przygotowane przez agencję Sales Link prowadzone będą...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Wspólna kampania House i CD Projekt

Nietypową promocję ubrań i multimediów zapowiada na wrzesień największy polski producent gier komputerowych CD Projekt oraz firma Artman SA -...

Kraj, 22 marca 2005

Danlind rozszerza markę specjalistycznych proszków do prania marki Jelp

Firma Danlind poszerza ofertę specjalistycznych proszków do prania Jelp o nową linię Jelp Soft 2 w 1. Produkt ten łączy...

Kraj, 21 czerwca 2004

Option One wspiera sprzedaż marki Radox Sary Lee

Agencja fieldmarketingowa Option One będzie prowadzić akcje animacji sprzedaży dla marki Radox należącej do koncernu Sara Lee. Akcje mają odbywać...

Kraj, 7 maja 2004

Dialog rozpoczyna kampanię mediową prefiksu 1011

Telefonia Dialog SA rozpoczyna dziś kampanię w mediach. W środowym wydaniu DS "MMP" informowaliśmy wstępnie o planach telekomu i ogólnych...

Kraj, 28 kwietnia 2004

SG Marketing Services promuje markę Vanish w sieciach handlowych

Agencja fieldmarketingowa SG Marketing Services rozpoczęła akcję dla marki Vanish należącej do koncernu Reckitt Benckiser. Celem projektu jest zaprezentowanie nowej...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Metsa Tissue Sales wprowadza na rynek nową linię papierów toaletowych Finezja

Producent artykułów higienicznych Metsa Tissue Sales wprowadzi na polski rynek nową linię papieru toaletowego Finezja - o zapachu polskich kwiatów....

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 8 maja 2003

Castrol wspiera reklamą promocję konsumencką olejów samochodowych

Castrol Lubricants, producent m.in. olejów silnikowych Castrol Formula i Castrol GTX, rozpoczął promocję konsumencką pod hasłem "4 koła za 4...

Kraj, 26 marca 2003

Ruszył program lojalnościowy i kampania reklamowa marki Frieskies

Koncern Nestle Polska rozpoczął program konsumencki produktów dla psów i kotów marki Friskies. Jak powiedziała Renata Rychlewska, specjalista ds. PR...

Kraj, 11 czerwca 2002

Jogurtowa promocja konsumencka Unilevera

Tequila/BTL Group przygotowała dla Unilevera promocję konsumencką, która ma zapoznać klientów z nowym produktem - majonezem jogurtowym Yofresh. Do końca...