M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sensodyne (marka)"

Kraj, 17 lipca 2014

GSK rozpoczyna kampanię specjalistycznych past do zębów

Za kampanię odpowiadają MediaCom i MediaCom Beyond Advertising.

Zagranica, 25 października 2013

GSK szuka agencji digital

Firma rozpoczęła globalny proces przetargowy w związku z planowanymi zmianami w obszarze digital.

Kraj, 15 grudnia 2011

Marta Wierzańska awansowała w GSK

Została menedżerem kategorii past do zębów.

Kraj, 5 maja 2010

Reklama Sensodyne jest etyczna

Rada Reklamy odrzuciła skargę Colgate-Palmolive na reklamę past do zębów z portfolio GlaxoSmithKline.

Kraj, 5 lutego 2009

GlaxoSmithKline aktywizuje markę past Parodontax

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) prowadzi kampanię reklamową wspierającą markę past do zębów Parodontax. To skutek nowej strategii koncernu, który postanowił...

Kraj, 10 października 2008

19 nominacji dla Polaków w kat. outdoor i press podczas Golden Drum

Znani są ostatni w tym roku polscy kandydaci do nagród na festiwalu reklamowym Golden Drum. Short-listy ogłoszono w kategoriach zastrzeżonych...

Kraj, 1 czerwca 2007

Great Open House prowadzi animacje sprzedaży preparatów marki Sensodyne

Agencja marketingu bezpośredniego Great Open House na zlecenie GlaxoSmithKline przeprowadzi animacje sprzedaży produktów marki Sensodyne. Animacje sprzedaży z udziałem hostess...

Zagranica, 29 stycznia 2007

Agencja Worth zdobyła globalny budżet GlaxoSmithKline na działania online

Agencja Worth zdobyła globalny budżet koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK) na działania online. Worth współpracowała już z GSK przez 8 lat...

Przetargi, 8 listopada 2006

GlaxoSmithKline prowadzi regionalny przetarg mediowy

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline zorganizuje przetarg mediowy w regionie Europy Centralnej. Na wszystkich rynkach objętych konkursem marketera obsługują agencje grupy McCann....

Kraj, 30 grudnia 2004

GSK wdraża nową strategię marketingową

Polski oddział koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces wdrażania nowej strategii marketingowej. To konsekwencja połączenia w październiku br. dwóch spółek...

Kraj, 16 lipca 2003

GSK wprowadza na rynek nową pastę Aquafresh Family

Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare wprowadza na polski rynek nową odmianę popularnej marki past do zębów - Aquafresh Family. Nowy produkt...

Zagranica, 13 maja 2002

Grey przejmuje cały brytyjski budżet koncernu GlaxoSmithKline

Agencja reklamowa Grey Worldwide z Londynu sfinalizuje przejęcie specjalistycznej agencji PTK Healthcare, z którą dzieli obsługę budżetu jednego z największych...

Zagranica, 19 listopada 2001

Grey Worldwide wygrał budżet GlaxoSmithKline

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła sieci agencji reklamowych Grey Worldwide swój budżet przeznaczony na strategię i kreację kampanii dwóch przeznaczonych do...