M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sensors PR (firma)"

Kraj, 21 marca 2007

Volvo odmładza markę i poszerza grupę docelową w Polsce

Volvo Auto Polska rozpoczęło realizację nowej strategii marketingowej, której celem jest zmiana pozycjonowania marki i dotarcie do nowych grup konsumentów....

Kraj, 3 października 2006

Trzy nowe osoby na stanowisku senior specialist w agencji Sensors

Agencja public relations Sensors ma trzech nowych pracowników. Są to: Gabriela Piekarniak, Dorota Tuszyńska i Tomasz Wajda, którzy objęli stanowiska...

Kraj, 2 października 2006

Aleksandra Zarychta odchodzi z agencji Sensors

Aleksandra Zarychta, senior specialist firmy public relations Sensors, rozstaje się z firmą. W Sensors pracowała przez dwa lata. Nie ujawnia...

Przetargi, 31 sierpnia 2006

Sensors będzie obsługiwać Centrum Medyczne Enel-Med

Firma public relations Sensors rozpoczęła współpracę z Centrum Medycznym Enel-Med. Współpraca jest wynikiem przetargu, nie wiadomo jednak, jakie są nazwy...

Kraj, 7 lipca 2006

Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację do projektu "Piłeś - nie prowadź"

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowała kampanię społeczną "Piłeś - nie prowadź" dotyczącą prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu. Jest to...

Przetargi, 8 czerwca 2006

Kompania Piwowarska wybrała agencje Ciszewski PR, 180° PR i Sensors do obsługi budżetów PR marek piwa

Kompania Piwowarska SA wyłoniła agencje PR do obsługi poszczególnych marek piwa ze swojego portfela produktów. W wyniku trwającego od stycznia...

Kraj, 23 maja 2006

Katarzyna Rucińska przeszła z Ad.netu do Digital One

Katarzyna Rucińska została group account directorem w agencji interaktywnej Digital One należącej do grupy Euro RSCG. Będzie współpracowała z innymi...

Kraj, 22 maja 2006

Powstaje sieć agencji Euro RSCG Worldwide PR, Sensors staje się jej częścią i dostaje klientów

Na bazie istniejących w sieci Euro RSCG Worldwide agencji public relations poprzez powołanie zarządu i szefów globalnych praktyk powstała globalna...

Kraj, 18 maja 2006

Tomasz Borowski szefem nowego zespołu event marketingu w Euro RSCG 4D

Tomasz Borowski został szefem nowego zespołu event marketingu w agencji Euro RSCG 4D. Agencja podjęła decyzję o wyodrębnieniu i usamodzielnieniu...

Kraj, 17 maja 2006

Piotr Cywiński new business managerem w Ciszewski PR

Do zespołu firmy public relations Ciszewski PR dołączył Piotr Cywiński, który objął podwójną funkcję: new business managera i account managera....

Kraj, 24 kwietnia 2006

Adriana Kajca brand managerem marki Peroni w KP SA

Adriana Kajca, dotychczas regionalny trade marketing manager w Kompanii Piwowarskiej SA, objęła stanowisko brand managera piwa marki Peroni Nastro Azzurro,...

Przetargi, 21 kwietnia 2006

IQ Marketing wygrała przetarg na obsługę marki piwa Peroni

Agencja marketing services IQ Marketing pracuje dla nowej marki piwa Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Agencja przygotowała m.in. duży event...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Sensors wybrana do realizacji europejskiego projektu Cafe d'Europe

Agencja public relations Sensors (grupa Euro RSCG) została zaproszona do realizacji w Polsce europejskiego projektu Cafe d'Europe. Biorą w nim...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Marka Peroni wchodzi do Polski

Kompania Piwowarska SA wprowadza na polski rynek włoską upmarketową markę piwa Peroni Nastro Azzurro. Marka należy do koncernu SABMiller, który...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Sensors wydzielił zespół do obsługi farmaceutyków

W strukturach firmy public relations Sensors (grupa Euro RSCG) został wyodrębniony siedmioosobowy zespół do obsługi klientów farmaceutycznych. Zarządza nim Janusz...

Kraj, 20 marca 2006

Marka Absolut kreuje wizerunek przez prezentację projektu "Absolut miasta"

Marka Absolut Vodka (V&S Luksusowa Zielona Góra) kreuje wizerunek przez prezentację wystawy fotograficznej "Absolut miasta". W marcu, kwietniu i maju...

Kraj, 20 marca 2006

Sieniawski i Korszyński dołączą do Brokera FM

Grzegorz Sieniawski i Maciej Korszyński dołączą do zespołu Brokera FM. Sieniawski obejmie stanowisko account executive, a Korszyński ma pracować na...

Kraj, 1 lutego 2006

Paweł Ossoliński menedżerem ds. sprzedaży w firmie Hator

Paweł Ossoliński objął stanowisko menedżera ds. sprzedaży w firmie Hator specjalizującej się w reklamie wielkoformatowej. Ossoliński ostatnio pracował w CR...

Kraj, 25 stycznia 2006

Sensors będzie pracować dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław SA, Orco Property Group i Luksusowej

Agencja public relations Sensors podpisała trzy nowe umowy, w wyniku których będzie pracować dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław, Orco Property Group i...

Kraj, 12 stycznia 2006

Tomasz Zakrzewski został dyrektorem finansowym grupy Euro RSCG

Robert Winiarski, dyrektor finansowy Euro RSCG Warsaw i Sensors, rozstał się z tymi agencjami. Jego obowiązki przejął Tomasz Zakrzewski, dotychczas...

Kraj, 10 stycznia 2006

V&S chce przekroczyć poziom 5 proc. udziałów rynkowych wódki Luksusowej

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra planuje, że do końca br. marka Luksusowa osiągnie 5 proc. udziałów w rynku. Obecnie wódka...

Kraj, 6 grudnia 2005

Jacek Wołowski autorem zdjęć do projektu Absolut Warsaw

Marka Absolut (V&S Luksusowa Zielona Góra) zaprezentuje nową kreację Absolut Warsaw z cyklu "miejskich" wariacji na temat kształtu butelki trunku....

Kraj, 6 grudnia 2005

Jacek Wołowski autorem zdjęć do projektu Absolut Warsaw

Marka Absolut (V&S Luksusowa Zielona Góra) zaprezentuje nową kreację Absolut Warsaw z cyklu "miejskich" wariacji na temat kształtu butelki trunku....

Kraj, 29 listopada 2005

Nowa struktura w ramach Sensors PR, nowe zasady obsługi niektórych klientów w Euro RSCG

Z początkiem przyszłego roku w ramach spółki Sensors PR (grupa Euro RSCG) zostanie powołana struktura Euro RSCG Life do obsługi...

Kraj, 25 listopada 2005

John Domas odchodzi z agencji Euro RSCG Warsaw, zastąpi go Piotr Badowski

John Domas, dyrektor zarządzający agencji Euro RSCG Warsaw, po pięciu latach pełnienia tej funkcji odchodzi z agencji i wyjeżdża z...

Kraj, 17 listopada 2005

Absolut promuje smaki w dużej kampanii BTL "Find Your Flavour"

V&S Luksusowa Zielona Góra rozpoczęła dużą akcję promocyjną "Find Your Flavour" dla marki Absolut Vodka. Celem kampanii jest budowanie wizerunku...

Kraj, 4 listopada 2005

Sharp buduje wizerunek przez wprowadzenie na rynek największego telewizora LCD

Firma Sharp buduje wizerunek eksperta w dziedzinie płaskich telewizorów przez wprowadzenie na rynek największego na świecie telewizora LCD. Model telewizora...

Kraj, 25 października 2005

Krowy z CowParade będą zlicytowane na aukcji charytatywnej

Krowy z warszawskiej CowParade będą zlicytowane na aukcji charytatywnej, która odbędzie się 26 października br. w warszawskim Hotelu Europejskim. Licytować...

Kraj, 18 października 2005

Partner of Promotion najczęściej nominowany do Złotych Spinaczy

Firma public relations Partner of Promotion zdobyła najwięcej nominacji do nagród w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public...

Kraj, 20 września 2005

Uzupełnienie: Sensors PR odpowiedzialna za działania PR dla marki Springfield

W nawiązaniu do informacji podanej w Dziennym Serwisie "MMP" 16 września br. informujemy, że agencja Sensors PR prowadzi aktualnie rozmowy...

Przetargi, 16 września 2005

Springfield Polska po raz pierwszy zatrudni na stałe agencję do obsługi reklamowej

Springfield Polska, producent odzieży o rodowodzie hiszpańskim, po raz pierwszy zatrudnił agencję do stałej współpracy przy obsłudze reklamowej. Będzie to...

Kraj, 12 września 2005

Sharp rozpoczyna kampanię telewizorów LCD "More to See"

Rozpoczyna się multimedialna kampania reklamowa marki Sharp pod hasłem "More to See" prowadzona równolegle w całej Europie. Kampania obecna będzie...

Kraj, 16 sierpnia 2005

Nestle organizuje konkurs fotograficzny City After Eight

Nestle Polska, które jest producentem m.in. czekoladek After Eight, organizuje konkurs fotograficzny dla amatorów i zawodowców pod hasłem City After...

Kraj, 9 czerwca 2005

Żmijewska i Cywiński powiększyli zespół Sensors

1 czerwca 2005 roku do zespołu Sensors dołączyli dwaj nowi konsultanci - Magda Żmijewska na stanowisko senior account executive i...

Kraj, 9 czerwca 2005

Anna Pasek-Paszkowska event managerem w Euro RSCG 4D

Anna Pasek-Paszkowska dołączyła do Euro RSCG 4D na stanowisko event managera. Będzie odpowiedzialna za projekty z zakresu event marketingu i...

Kraj, 2 czerwca 2005

Sensors realizuje projekt dla marki After Eight z portfolio Nestle Polska

Sensors Public Relations rozpoczęła realizację projektu wizerunkowego dla marki After Eight (Nestle Polska). Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację...

Kraj, 10 maja 2005

Sensors PR i Euro RSCG Warsaw rozpoczynają obsługę Sharp Electronics

Agencja Sensors PR będzie obsługiwać producenta sprzętu RTV i AGD firmę Sharp Electronics. Agencja pozyskała tego klienta po przetargu, nazw...

Kraj, 4 kwietnia 2005

BM Factus aromatyzuje salony Wólczanki

Wólczanka SA zatrudniła firmę BM Factus do zaprojektowania zapachu salonów firmowych na terenie Polski. W sklepach ma się unosić zapach...

Kraj, 13 grudnia 2004

Na rynku debiutuje wódka Level

Do segmentu wódek luksusowych obecnych na polskim rynku dołączyła wódka Level. Producentem i właścicielem marki Level jest V&S Absolut Spirits,...

Kraj, 2 listopada 2004

PKO BP zawalczy o najbogatszych klientów

PKO BP ma ambitne plany promocji usług bankowości prywatnej. Od lipca ub.r. bank ma dwa programy: Aurum - dla klientów...

Kraj, 26 października 2004

Sensors PR odpowiada za komunikację marketingową The Famous Grouse i The Macallan

Agencja Sensors Public Relations rozpoczęła realizację programu public relations dla marki The Famous Grouse, whisky produkowanej przez The Edrington Group,...

Kraj, 22 października 2004

Sensors Public Relations realizuje projekt dla US Pharmacii

Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną US Pharmacia. Agencja odpowiedzialna jest za działania media relations dla marki Ibuprom,...

Kraj, 13 października 2004

23 prace nominowane do Złotych Spinaczy

Organizator konkursu Złote Spinacze - Związek Firm PR - ogłosił wyniki pierwszego etapu rywalizacji. Spośród 47 prac, które stanęły do...

Kraj, 6 września 2004

Sensors PR zatrudnił trzech nowych pracowników

Zespół firmy Sensors PR (Euro RSCG Group) powiększył się o trzy nowe osoby. Maciej Korszyński objął stanowisko senior account executive....

Kraj, 3 września 2004

TBWA/Warszawa może realizować projekty BTL dla Absoluta

Vin & Sprit Polska, oferujący markę wódki Absolut, rozważa rozszerzenie współpracy z agencją TBWA/Warszawa o działania BTL. TBWA jest agencją...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Absolut rozpoczął projekt muzyczny Absolut Tracks

Marka Absolut (Vin & Sprit Polska) rozpoczęła muzyczny projekt public relations pod nazwą Absolut Tracks. Czterech didżejów - po jednym...

Kraj, 20 sierpnia 2004

Wódka Luksusowa wykorzystuje w komunikacji zdobyte laury

Wódka Luksusowa (V&S Luksusowa Zielona Góra), która w ostatnich tygodniach zdobyła dwie prestiżowe nagrody za jakość - International Wine and...

Przetargi, 8 czerwca 2004

PKO BP wybrało Sensors PR do obsługi public relations kont Premium i Aurum

Agencja Sensors PR zajmie się obsługą public relations kont Premium i Aurum z portfolio banku Pekao BP. W przetargu wzięło...

Kraj, 30 kwietnia 2004

Dominika Nawrocka dołączyła do zespołu Sensors PR

Do zespołu firmy Sensors PR działającej w ramach grupy Euro RSCG dołącza Dominika Nawrocka, która obejmuje stanowisko account managera. Nawrocka...

Przetargi, 29 kwietnia 2004

PKO BP powierzył obsługę PR Obligacji Skarbu Państwa agencji Partner of Promotion

Partner of Promotion wygrał przetarg na obsługę budżetu działań public relations Obligacji Skarbu Państwa. Przetarg rozpisał Bank PKO BP będący...