M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sephora (firma)"

Kraj, 31 lipca 2015

Sephora otwiera w Toruniu

To już druga placówka sieci w mieście.

Kraj, 9 czerwca 2015

Sephora wspiera kampanią błyszczyki Ultra Shine

Media na potrzeby działań promocyjnych zakupił Havas Media.

Kraj, 8 maja 2015

Sephora nagradza mamy z okazji ich święta

Działania promocyjne realizuje Digital One.

Zagranica, 11 marca 2015

Sieć perfumerii Douglas może zostać sprzedana

Amerykański fundusz inwestycyjny Advent rozpoczął procedury zmierzające do sprzedania niemieckiej sieci perfumerii Douglas. Proces mają nadzorować JP Morgan oraz Goldman Sachs.

Kraj, 22 grudnia 2014

Bank Millennium wprowadza kartę kredytową dla mężczyzn - Alfa

Po kobietach przyszedł czas i na panów. Bank nie ujawnia szczegółów planowanego wsparcia reklamowego.

Zagranica, 8 grudnia 2014

Sephora wkracza do Australii

Tuż przed świętami Sephora otworzy swój pierwszy sklep na kontynencie australijskim. Będzie on zlokalizowany w najbardziej prestiżowej galerii handlowej w Sydney - Pitt St Mall. Otwarcie to oznacza, że marketer ma obecnie ponad 1400 sklepów w 30 krajach.

Kraj, 14 listopada 2014

Katarzyna Ejdys awansowała na head of Newcast

Nowe stanowisko w ramach struktur ZenithOptimedia Group podlega Agacie Majeckiej, managing director Performics & Newcast.

Kraj, 5 listopada 2014

Sephora świętuje 15. urodziny

Firma w związku ze swoim jubileuszem w Polsce wprowadza rabat w perfumeriach i promuje wydarzenie w stacjach radiowych.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Sephora rozpoczęła kampanię "3 za 2"

Siec drogerii reklamuje swoje promocje.

Kraj, 22 lipca 2014

Sephora ma nowego kierownika ds. PR korporacyjnego

Nowo utworzone kierownicze stanowisko objęła Joanna Kukla.

Kraj, 28 maja 2014

Sephora wspiera swoje nowości

W nowej kampanii promowane są trzy linie produktów.

Kraj, 12 lutego 2014

Sephora uruchamia sprzedaż online

Na ewentualne zwroty klienci mają miesiąc i mogą je realizować nie tylko online, ale również we wszystkich perfumeriach Sephora w Polsce.

Kraj, 16 stycznia 2014

Sephora rusza z e-commerce wg najlepszych wzorców

Polski sklep ruszy w lutym i będzie wykorzystywał rozwiązania sprawdzone m.in. we Francji i w USA.

Kraj, 10 stycznia 2014

Katarzyna Kulesza awansowała w Youngersach

Agencja powołuje nowego key account directora.

Kraj, 8 stycznia 2014

Z mobilnych płatności PKO BP korzysta już 100 tys. osób

Bank powołał spółkę Polski Standard Płatności. Po uzyskaniu zgody od UOKiK dołączy do niej kolejnych pięć banków.

Kraj, 20 grudnia 2013

W 840 drogeriach Rossmann można płacić telefonem w systemie IKO

Kolejna duża sieć handlowa umożliwia mobilne płatności w systemie IKO PKO BP.

Kraj, 20 grudnia 2013

Marionnaud wycofuje się z Polski

Sieć perfumerii zamyka swoją działalność.

Kraj, 12 listopada 2013

Maspex ogrzewa zimą kakao

Firma ruszyła z loterią dla marki DecoMorreno i poszerzyła portfolio czekolad na gorąco.

Kraj, 11 października 2013

Digital One rozpoczyna obsługę marki Smashbox

To już czwarty brand Esteē Lauder Companies promowany przez tę agencję.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Estēe Lauder Companies poszerza portfolio i mianuje nowego menedżera

Bumble & Bumble i Smashbox wejdą do portfolio Estēe Lauder Companies. Marta Markiewicz przejmuje odpowiedzialność za nowe brandy.

Kraj, 18 czerwca 2013

Największa akcja Visy promująca płatności kartami

Za wszystkie, nawet najmniejsze zakupy w marketach Carrefour płacone kartami Visa klienci otrzymają bonusy. Przez dwa miesiące.

Przetargi, 6 czerwca 2013

Ars Thanea promuje Activię

Agencja wygrała przetarg na obsługę kampanii wprowadzającej letnie smaki jogurtowej marki.

Kraj, 26 marca 2013

Do Polski wchodzi nowa platforma marketingu bezpośredniego

EmailForge4 działa na bazie modelu SaaS (software as a service).

Kraj, 23 listopada 2012

Sephora niebawem ruszy z kampanią w mediach

Sieć perfumerii stawia na makijaż karnawałowy.

Kraj, 8 listopada 2012

Rowenta i Sephora razem w promocji

Akcję wspierają Focus Media Group i agencja Comfitura.

Kraj, 16 października 2012

Drosed rusza z kampanią promocyjną

Produkty będą promowane w miejscach sprzedaży i mediach społecznościowych.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Sephora wprowadza nową linię kosmetyków

Sieć inwestuje w nowy design i zdecydowane kolory opakowań.

Kraj, 27 stycznia 2012

Wspólna promocja Sephory i "Flesza"

Perfumeria przeprowadzi akcję promocyjną, której partnerem będzie magazyn "Flesz".

Artykuły weekendowe, 2 grudnia 2011

Polacy uczestniczą w programach lojalnościowych, ale słabo je rozpoznają

Najbardziej znane to Tesco Clubcard i Vitay Orlen - według badania ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 23 listopada 2011

Sodexo wspiera sprzedaż Vivaboksów

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa zestawów prezentowych dystrybuowanych przez Sodexo.

Kraj, 16 listopada 2011

Diparlux reklamuje perfumy Givenchy

W kampanii promuje nowość - Ange ou Démon Le Secret Elixir.

Kraj, 2 listopada 2011

Sephora uczy klientki make-upu

Kampanię eventowo-internetową "Make up w wielkim mieście" realizuje Sephora. Celem jest przyciągnięcie klientek i zachęcenie do eksperymentowania z kosmetykami do makijażu.

Kraj, 26 października 2011

Zapachy Gaultier po raz pierwszy w telewizji

Diparlux po raz pierwszy reklamuje zapachy Jean Paul Gaultier w telewizji.

Artykuły weekendowe, 21 października 2011

Decibel Azzaro - debiut produktu [CASE STUDY]

Firma Touchpoints Marketing odpowiadała za projekt wsparcia debiutu rynkowego nowego zapachu z portfolio Optimum Distribution. W działaniach komunikacyjnych wykorzystano indoor, ambient, internet i QR kody.

Artykuły weekendowe, 7 października 2011

Gdzie Polka kupuje kosmetyki?

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal NoweKosmetyki.pl, aż 60 proc. Polek wskazuje sieć Rossmann jako swoją ulubioną drogerię.

Kraj, 27 czerwca 2011

Tomasz Smoczyński w zespole Tribal DDB

Agencja zatrudniła nowego flash developera.

Kraj, 20 kwietnia 2011

AtomClick samodzielnym podmiotem

Dział interaktywny agencji IQ Marketing będzie osobną spółką.

Kraj, 14 grudnia 2010

Douglas wprowadzi kosmetyki pod marką własną

W przyszłym roku w perfumeriach sieci Douglas mają pojawić się kosmetyki pod marką Douglas Beauty System.

Kraj, 9 grudnia 2010

Douglas uruchamia internetową perfumerię

Sieć perfumerii uruchomiła sprzedaż kosmetyków przez internet. W ofercie dostępnych jest 20 tys. produktów 126 marek.

Kraj, 7 grudnia 2010

Nielsen zbada rynek perfumerii w Polsce

Trzy największe sieci perfumerii zleciły badania rynku. Dotychczas perfumerie nie były monitorowane.

Zagranica, 6 września 2010

Zapach Sex Pistols

Nieistniejąca kultowa grupa punkowa Sex Pistols dała nazwę nowym perfumom.

Kraj, 1 września 2010

Sephora promuje kosmetyki marki własnej

Sieć perfumeryjna wraca do telewizji z kampanią reklamową dwóch najważniejszych kategorii dla swojej marki.

Kraj, 3 grudnia 2009

Sieć Sephora intensyfikuje komunikację w związku ze świętami

Sieć perfumerii Sephora rozpoczęła kampanię reklamową prezentów świątecznych. Jest to tradycyjny czas, w którym marketer intensyfikuje swoje działania promocyjne. W...

Kraj, 19 listopada 2009

Oceanic rozszerza linię AA Prestige i debiutuje z kolekcją AA Exotic Spa

Firma Oceanic wprowadza do sprzedaży nowe linie kosmetyków AA Prestige Age Corrector Concentrate 40+. Seria przeznaczona jest do pielęgnacji skóry...

Kraj, 17 sierpnia 2009

Marka Guess poszerzy portfolio firmy Coty

Koncern Coty podpisał kontrakt z Guess Inc. W wyniku nawiązanej współpracy portfolio kosmetyków Coty poszerzy się o nową markę. Od...

Kraj, 6 sierpnia 2009

Grecka marka kosmetyków Korres debiutuje w Polsce

Firma Baltic Company jesienią tego roku wprowadzi do swojej oferty nową markę kosmetyczną Korres. Jest to grecka marka kosmetyków naturalnych...

Kraj, 24 czerwca 2009

Sephora wspiera reklamowo linię Frederic Fekkai

Agencja reklamowa DSK przygotowała dla perfumerii Sephora adaptację kampanii prasowej dla produktów znanego francuskiego fryzjera gwiazd. Frederic Fekkai w 1996...

Kraj, 2 czerwca 2009

Magdalena Bachniak dołączyła do agencji VA Strategic Communications

Do zespołu agencji reklamowej VA Strategic Communications dołączyła Magdalena Bachniak, która objęła stanowisko art directora. Bachniak jest absolwentką wydziału grafiki...

Kraj, 26 maja 2009

Oceanic poszerza dział PR i debiutuje z profesjonalną marką fryzjerską

Beata Maciejczyk-Fołtyn objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy i PR w firmie kosmetycznej Oceanic. Wcześniej była związana z takimi spółkami jak...

Kraj, 6 maja 2009

Sieci drogeryjne mają jedną czwartą rynku sprzedaży kosmetyków wartego 20 mld zł

Pomimo spowolnienia gospodarczego segment sieci drogeryjno-kosmetycznych będzie notował w br. rekordowe tempo rozwoju - wynika z raportu firmy PMR zajmującej...