M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Shape (marka)"

Kraj, 8 lipca 2015

RASP będzie dystrybuować tytuły Marquarda

Przeniesienie procesu dystrybucji do RASP ma pozwolić Marquard Media bardziej optymalnie promować tytuły w punktach sprzedaży.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Edipresse z nowym miesięcznikiem "Be Active"

Wydawca wesprze miesięcznik kampanią za 4,5 mln zł, a naczelną redakcji zostanie Ewa Chodakowska.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Coty reklamuje też Adidas 6 w 1

Agencja 4Frame wspiera wejście nowej linii kosmetyków.

Kraj, 27 maja 2014

Anna Zejdler-Ibisz content directorem w Burda International Polska

Nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa.

Kraj, 8 listopada 2012

Drągowska i Kalisz w marketingu G+J

"Glamour", "Claudia" i "Moje Gotowanie" mają nowych brand managerów.

Kraj, 12 października 2012

Polskie gwiazdy pojawią się na okładkach "Harper’s Bazaar"

Od lutego br. magazyn będzie w stałej sprzedaży. Wydawca nie zdradza wielkości nakładu i ceny.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Ibisz szefową "InStyle'a"

Naczelna "Joya" będzie szefową "InStyle'a".

Kraj, 1 sierpnia 2012

Kolejny redaktor naczelny żegna się z Marquardem

Szefowa redakcji "Joya" odchodzi z końcem września br.

Kraj, 14 maja 2012

Bauer przejmuje licencję "Joy"

W Niemczech Bauer przejmie tytuły premium Marquarda. Na razie nie wiadomo, jaki to będzie miało wpływ na polski rynek.

Kraj, 8 maja 2012

Bauer przygląda się Marquardowi

Według doniesień niemieckiego magazynu "Horizont" Jurg Marquard prowadzi negocjacje z grupą Bauer Media w sprawie sprzedaży kilku tytułów. Na razie nie wiadomo, czy będzie to miało wpływ na polski rynek.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Góra prawdopodobnie pokieruje polskim "Harper's Bazaar"

Naczelna magazynów "Shape" i "Hot" prawdopodobnie zostanie szefową redakcji nowego magazynu Marquarda.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Marquard reorganizuje dział reklamy online

W związku z przejęciem kilku serwisów internetowych wydawca wprowadza zmiany w swoich strukturach reklamowych.

Kraj, 1 lipca 2011

Monika Ruszkowska odchodzi z BR Marquarda

Po wielu latach pracy z biura reklamy męskich tytułów Marquard Media Polska odchodzi z wydawnictwa.

Kraj, 7 czerwca 2011

Tenisistki w reklamie Oriflame

Na layoutach prasowych można zobaczyć m.in. Agnieszkę Radwańską.

Kraj, 15 marca 2011

Fitness według planu PanMedia Western

Popraw formę z Decathlonem - nawołuje nowa kampania.

Kraj, 14 marca 2011

Nowi szefowie Media Solutions i MobiJoy!

Marek Ruszkowski objął stanowisko dyrektora Media Solutions w strukturach One-2-One, a Tomasz Długiewicz, wiceprezes grupy, będzie zarządzał agencją MobiJoy!.

Kraj, 21 lutego 2011

Citi Handlowy uruchamia program multipartnerski

Bank wraz z siedmioma partnerami handlowymi będzie go reklamował.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Energetyczne płatki od Lubelli

Grupa Maspex wspiera kampanią markę płatków ActiVita.

Kraj, 2 czerwca 2010

Crazy Mouse do celu

Agencja zrealizuje kampanię serwisu należącego do Wirtualnej Polski.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Podwodne inspiracje Oriflame

Oriflame rozpoczął kampanię promocyjną nowej serii kremów do twarzy Aqua-Rhythm.

Kraj, 1 października 2009

"Pani Domu" przejdzie w ręce Edipresse

Marquard Media zamierza sprzedać Edipresse Polska tygodnik "Pani Domu" oraz miesięczniki "Cienie i Blaski" i "Sekrety Serca". Jednocześnie Marquard ma...

Kraj, 7 września 2009

Jelfa SA kontynuuje inwestycje w markę Falvit

We wrześniu br. rozpoczęła się druga już w tym roku odsłona kampanii Falvitu, produkowanego przez Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa SA suplementu...

Kraj, 13 lipca 2009

Bożena Strawa zastąpiła Dorotę Sulich w Marquardzie

W lipca do biura reklamy wydawnictwa Marquard Media Polska dołączyła Bożena Strawa, która objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy magazynów "Voyage"...

Kraj, 24 czerwca 2009

Całoroczna kampania wspiera markę Nan

Nestle Polska prowadzi kampanię marki dla niemowląt Nan obejmującą działania w telewizji (m.in.: TVP, TVN, Polsat, TV4), prasie parentingowej (m.in.:...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Sante wystartowało z największą w swej historii kampanią

Wystartowała kampania reklamowa firmy Sante, producenta żywności funkcjonalnej. Działania będą miały charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. Są to pierwsze aktywności...

Kraj, 6 marca 2009

Jelfa startuje z kampanią odświeżającą wizerunek Falvitu

Rusza kampania Falvitu produkowanego przez jeleniogórską Jelfę suplementu diety dla kobiet. Nad nowym wizerunkiem marki pracuje agencja Marketing & Communications...

Kraj, 5 listopada 2008

Marquard reorganizuje struktury marketingowe

Wydawnictwo Marquard Media Polska na początku grudnia br. wprowadzi zmiany w organizacji marketingu. Nowa struktura ma być m.in. zgodna z...

Zagranica, 23 września 2008

Bauer wprowadza "Arenę" na Ukrainie

Bauer Media wprowadza na rynek ukraiński męski magazyn "Arena". Będzie to 7. edycja tego tytułu na świecie. Obecnie "Arena" ukazuje...

Kraj, 5 lutego 2008

Nike przygotowało wielowymiarowy projekt adresowany do kobiet

Firma Nike rozpoczęła w Polsce kampanię marketingową pod hasłem "Taka jestem", która ma promować kobiety sportowców, a zarazem zachęcić do...

Kraj, 14 stycznia 2008

Zarębska i Gajewska kierownikami promocji pism luksusowych Bauera

W dziale promocji pism luksusowych Wydawnictwa Bauer utworzono dwa stanowiska kierownicze. Monika Zarębska została kierownikiem promocji magazynu "Twój Styl", a...

Kraj, 2 lipca 2007

Marquard przejmuje od Springera magazyny kobiece, a Springer od Marquarda - tytuły sportowe

Wydawnictwa Marquard Media Polska i Axel Spinger Polska zawarły transakcję wiązaną. Obie strony zgodnie stwierdzają, że warunki finansowe transakcji nie...

Kraj, 13 czerwca 2007

Nowości Kamis Fit Up! wsparte kampanią i sponsoringiem

Kamis rozpoczął działania reklamowe wokół najnowszej linii Kamis Fit Up!. Składają się na nią naturalne sosy sałatkowe oraz czipsy owocowe...

Kraj, 30 maja 2007

Springer podejmie decyzję w sprawie magazynów kobiecych do końca lipca br.

Przyszłość tytułów kobiecych Axel Springer Polska (miesięcznik "Olivia", tygodnik "Pani Domu") ma rozstrzygnąć się do końca lipca br., dowiedzieliśmy się...

Kraj, 7 listopada 2006

Springer potencjalnym nabywcą "Przeglądu Sportowego"?

Nasiliły się spekulacje o możliwości przejęcia przez Axel Springer Polska dziennika "Przegląd Sportowy", który wydaje Marquard Media Polska. Pierwsza fala...

Kraj, 5 września 2006

WP rusza z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową

Portal Wirtualna Polska ruszył z silną ogólnopolską kampanią wizerunkową z hasłem przewodnim "Internet z widokiem na...". Kampania wykorzystuje także media...

Kraj, 12 lipca 2006

Barbara Argasińska odchodzi z Wydawnictwa Zwierciadło

Barbara Argasińska, dyrektor biura reklamy magazynu "Zwierciadło", odchodzi z Wydawnictwa Zwierciadło. Zajmie się prowadzeniem własnej firmy niezwiązanej z mediami. Ze...

Kraj, 19 czerwca 2006

Rusza druga odsłona kampanii Lech Lite

Dzisiaj rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie...

Kraj, 1 czerwca 2006

Onet rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 10. urodzin

Onet.pl rozpoczyna dziś kampanię reklamową z okazji swoich 10. urodzin. Kampania z hasłem przewodnim "10 lat Onet.pl - pierwsze multimedium_dzięki...

Kraj, 16 marca 2006

Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie magazynu "Joy"

Wydawnictwo Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie miesięcznika "Joy". Ma to być luksusowy magazyn skierowany do młodych, dynamicznych i aktywnych...

Kraj, 3 lutego 2006

Budżety promocyjne dla tytułów Marquarda na takim samym poziomie jak w ub.r.

Wejście "Joy" (Marquard Media Polska) i planowane wydatki na jego promocję (ponad 6 mln zł) nie będą miały wpływu na...

Kraj, 2 lutego 2006

Marquard przeznaczy ponad 6 mln zł na kampanię wprowadzającą "Joya"

Marquard Media Polska przeznaczy ponad 6 mln zł na kampanię reklamową wprowadzającą magazyn dla młodych kobiet "Joy". Jego premiera spodziewana...

Kraj, 14 grudnia 2005

W "Cosmo", "Shape" i "Przeglądzie Sportowym" ceny reklam wzrastają średnio o 4-5 proc.

Wydawnictwo Marquard Media Polska podjęło decyzję o podwyżkach cen reklam w wybranych tytułach. Jak poinformowała Alicja Skrzypczak, dyr. reklamy w...

Kraj, 28 listopada 2005

Konrad Siuda dyrektorem artystycznym "Gazety Prawnej"

Konrad Siuda objął stanowisko dyrektora artystycznego dziennika "Gazeta Prawna" wydawanego przez Grupę Wydawniczą "Infor". Zastąpił Janusza Łukowicza, który odszedł z...

Kraj, 12 września 2005

Adidas wprowadza do Polski kolekcję Stelli McCartney, wykorzysta ją wizerunkowo

Adidas wprowadza do Polski kolekcję ubrań sygnowaną nazwiskiem Stelli McCartney (projektantka mody, córka Paula McCartneya). O wstępnych planach Adidasa dotyczących...

Kraj, 10 maja 2005

Nike ruszył z polską odsłoną kampanii "Power to your feet"

Nike Poland wystartował z polską odsłoną paneuropejskiej kampanii "Power to your feet", która w Europie Zachodniej rozpoczęła się dwa tygodnie...

Kraj, 6 maja 2005

Wasa kontynuuje wsparcie reklamowe marki - rusza kampania pieczywa lekkiego

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o., producent pieczywa Wasa, kontynuuje działania reklamowe mające wzmocnić markę Wasa. Po marcowej kampanii pieczywa...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Reebok promuje linię modową Classic, w maju kampania technologiczna

Reebok Poland przeprowadzi w maju kampanię promującą technologię The Pump stosowaną w nowych butach tej firmy ("pompka" dopasowuje automatycznie but...

Kraj, 31 marca 2005

CH Wola Park zareklamuje fitness club i korty do squasha

Centrum handlowe Wola Park rozpocznie 1 kwietnia br. podwójną kampanię informacyjno-wizerunkową. Jedna z nich zachęca do odwiedzenia fitness clubu oraz...

Kraj, 29 marca 2005

Marquard wyda "Joya" jesienią albo za rok, pracuje nad pismem luksusowym dla pań

Marquard Media Polska pracuje nad poszerzeniem swego portfolio magazynów skierowanych do kobiet. Planowane są dwa, a być może trzy tytuły....

Kraj, 23 lutego 2005

Adidas Polska wzmocni w tym roku komunikację do kobiet, zwiększa budżet

Adidas Polska zamierza skoncentrować swoje tegoroczne najważniejsze działania marketingowe w tym roku w dwóch nurtach. Firma z jednej strony będzie...