M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sharp (marka)"

Kraj, 6 września 2013

Drugi etap kampanii "Ja i mój Big Mac"

Spot i konkurs to kolejne elementy promujące flagowy produkt sieci.

Kraj, 14 marca 2013

Ipla na platformie NetRange

Aplikacja na Smart TV obsługiwać będzie w pierwszej kolejności treści dostępne bezpłatnie, w modelu reklamowym.

Kraj, 8 marca 2012

McDonald’s z promocją konsumencką [wideo]

Kampanię promocyjną przygotowała agencja DDB.

Kraj, 2 marca 2012

Marka BP korzysta z praw Castrola do Euro 2012

Wśród brandów, które rozdają bilety na imprezę, niespodziewanie pojawiła się sieć stacji paliw.

Kraj, 28 lutego 2012

Carlsberg zaoferuje 20 tys. noclegów na Euro 2012

W projekt Carlsberg FanCamp zaangażowały się także: Adidas, Coca-Cola oraz Sharp.

Kraj, 22 lutego 2012

Media Markt szykuje projekt nawiązujący do Euro 2012

Sieć marketów z elektroniką, sprzętem AGD i multimediami w przewrotny sposób postanowiła nawiązać do Euro 2012.

Kraj, 19 października 2011

Samsung najczęściej komentowaną marką RTV w sieci

Agencja interaktywna Think Kong i firma badawcza Zetema sprawdziły, o jakich markach RTV i w jaki sposób najczęściej wypowiadają się internauci.

Kraj, 30 marca 2011

Wedel pierwszym narodowym sponsorem Euro 2012

Bilety na mecze dla konsumentów, specjalne linie produktów, kampania reklamowa - takie m.in. plany ma marketer w związku ze sponsorowaniem rozgrywek piłkarskich.

Kraj, 24 listopada 2010

Carlsberg już gra w piłkę

Piwna marka realizuje pierwszy projekt związany z Euro 2012.

Kraj, 21 października 2010

Sharp liczy na odbicie rynku RTV

Japoński producent ruszy niebawem ze wsparciem sprzedaży telewizorów Aquos.

Kraj, 1 września 2009

Sharp reklamuje w mediach i sklepach telewizory z funkcją Full LED

We wrześniu rozpoczyna się kampania reklamowa najnowszych telewizorów marki Sharp - Sharp Aquos Full LED. Obejmie ona telewizję, prasę, internet...

Zagranica, 10 marca 2009

Toyota, Honda i Sony w czołówce najdroższych japońskich marek

Toyota jest najdroższą japońską marką - wynika z rankingu firmy konsultingowej Interbrand. Wartość koncernu szacowana jest na 31,6 mld dol....

Kraj, 1 października 2008

Cyfra Plus świętuje 10-lecie nowymi usługami i kampanią promocyjną

Kierownictwo firmy Canal Plus Cyfrowy zapowiedziało, że poszerzy ofertę platformy Cyfra Plus. Ma to związek z obchodami 10-lecia istnienia tej...

Zagranica, 28 lipca 2008

Datamonitor ostrzega przed wykorzystywaniem celebrities w reklamach

Firma badawcza Datamonitor ostrzega przed wykorzystywaniem celebrities w kampaniach reklamowych. Zdaniem analityków konsumenci są już zmęczeni komunikacją z użyciem gwiazd....

Kraj, 6 czerwca 2007

Rusza TV McDonald's

Firma PPI ETC wprowadza do sieci McDonald's telewizję. Dzięki emitowanym teledyskom i muzyce chce ożywić restauracje i nadać im cieplejszy...

Kraj, 13 stycznia 2006

LookSoft przygotował grę reklamową dla cukierków Frisk w Holandii

LookSoft wykonał na zlecenie holenderskiej firmy Overloaded z grupy Endemol brandingową grę na telefony komórkowe - "Mean Little Mints". Gra...

Kraj, 12 września 2005

Sharp rozpoczyna kampanię telewizorów LCD "More to See"

Rozpoczyna się multimedialna kampania reklamowa marki Sharp pod hasłem "More to See" prowadzona równolegle w całej Europie. Kampania obecna będzie...