M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sharp (firma)"

Zagranica, 20 listopada 2015

Sharp do pracowników: kupujcie nasze produkty!

Borykający się z coraz większymi spadkami popytu japoński koncern elektroniczny Sharp wyznaczył pracownikom i kadrze menedżerskiej "targety zakupowe". Muszą kupować własne produkty.

Kraj, 9 stycznia 2015

Produkty konsumenckie Sharpa przechodzą pod skrzydła słowackiej UMC i tureckiego Vestela

Sharp Electronics Europe oddział w Polsce przestał z końcem roku dostarczać do sklepów produkty RTV i AGD. Wkrótce ich dystrybucję i marketing mają przejąć nowe spółki.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Sharp i SodaStream we wspólnej promocji

Rusza promocja chłodziarko-zamrażarek Sharp, w której na kupujących czeka nagroda - ekspres do napojów SodaStream.

Kraj, 31 marca 2014

Rusza internetowa kampania telewizorów Sharp

Planowaniem oraz zakupem mediów zajęła się międzynarodowa sieć reklamy natywnej online - Interactions Europe.

Kraj, 18 lutego 2014

Sharp: kup lodówkę, a gratis dostaniesz telewizor

Producent zastosował "transakcję wiązaną". Zakup chłodziarkozamrażarki premiuje bonusem w postaci 32- lub 39-calowych telewizorów. Promocja dotyczy jednak drogich modeli, a liczba nagród jest mocno ograniczona.

Kraj, 24 października 2013

Tomasz Woźniak odpowiada za client service Kamikaze

Nowy szef obsługi klienta z branżą interaktywną związany jest od 11 lat.

Kraj, 24 lipca 2013

Sharp promuje telewizory w sieci Interactions

Kampania prowadzona jest na sześciu rynkach, również w Polsce.

Kraj, 16 lipca 2013

Sharp promuje duże telewizory - od 50 do 90 cali

Marketer rozda 1,2 tys. nagród za blisko 890 tys. zł.

Kraj, 10 lipca 2013

Radosław Drzazga w San Markos

Kolejna osoba w zespole kreacji agencji.

Kraj, 21 czerwca 2012

TVP na razie zarobiła na Euro 83 mln zł

Po zakończeniu I fazy rozgrywek wpływy reklamowe TVP wyniosły ponad 80 mln zł.

Kraj, 11 kwietnia 2012

Nowa platforma Sharpa

Producent elektroniki hasłem "This is why" połączy swoje produkty. Firma prawdopodobnie wejdzie na rynek telefonów.

Kraj, 15 marca 2012

Sharp Fan Labs najważniejszym projektem firmy na Euro 2012

Marketer zbada zachowania kibiców podczas turnieju, planuje kampanię.

Kraj, 4 stycznia 2012

MasterCard sponsorem Euro 2012

Firma na pewno będzie chciała ten fakt wykorzystać marketingowo, podobnie jak Visa, jej konkurent i sponsor olimpiady w Londynie.

Kraj, 25 października 2011

McDonald's rozdaje bilety

Oficjalny sponsor startuje z promocją Euro 2012.

Kraj, 15 września 2011

Sharp na stadiony Euro 2012

Sponsor imprezy zadbał o obecność swoich produktów na głównych arenach imprezy.

Zagranica, 9 września 2011

Sharp wybrał agencję na Euro 2012

Work Club zajmie się obsługą działań w Europie wspierających sponsorowanie przez marketera przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 18 lipca 2011

Euro 2012 w obiektywie Canona

Japoński producent sprzętu fotograficznego i drukarek został dziewiątym globalnym partnerem przyszłorocznych piłkarskich mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 4 lipca 2011

Carlsberg z Sharpem dla pubów

Jedna z pierwszych wspólnych akcji sponsorów Euro 2012 adresowana jest do kanału HoReCa.

Kraj, 2 czerwca 2011

Firma energetyczna ma sponsorować Euro 2012

UEFA negocjuje zakup pakietu krajowego związanego ze sponsoringiem imprezy z co najmniej dwoma firmami. Według naszych informacji jedną z nich jest PGE.

Kraj, 17 maja 2011

UEFA negocjuje z firmą finansową i energetyczną

Organizatorzy Euro 2012 szukają minimum dwóch sponsorów narodowych.

Kraj, 12 kwietnia 2011

60 tys. miejsc w pakietach hospitality na Euro

Przewidziano dwie opcje pakietów: Platinium i Gold.

Kraj, 1 marca 2011

Sharp więcej wyda z okazji Euro 2012

Nakłady marketingowe na aktywności w Polsce w latach 2011 i 2012 mogą wzrosnąć kilkakrotnie.

Kraj, 11 lutego 2011

Kampania Unilevera na nośnikach Headz

Headz Marketing Partner, dostawca wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej, realizuje dwumiesięczną kampanię promocyjną "Gorący Kubek" w największych polskich kurortach narciarskich.

Artykuły weekendowe, 4 lutego 2011

Nie kawa, nie herbata, ale Sharp

Na zamówienie TVP1 Sharp złożył jeden z największych telebimów. Łącznie potrzebował do tego dziewięciu monitorów.

Kraj, 11 stycznia 2011

Orange będzie oficjalnym partnerem Euro 2012

Telekomunikacja Polska, właściciel sieci komórkowej Orange, dopiero 19 stycznia przedstawi szczegóły współpracy z UEFA podczas mistrzostw Euro 2012.

Kraj, 16 września 2010

Multikino cyfrowe

Od października Multikino rusza z całkowicie cyfrową technologią.

Kraj, 3 września 2010

Z ZOG-a do Equinoksa

Szczepan Okła został account directorem w domu mediowym Equinox.

Zagranica, 3 września 2010

Sharp sponsorem piłkarskiego Euro 2012

Marketer podpisał umowę sponsorską z UEFA ważną do końca 2013 r.

Kraj, 6 października 2009

Samsung do końca br. będzie intensywnie reklamował telewizory

Samsung Electronics Polska zaplanował intensywną i szerokozasięgową kampanię reklamową telewizorów nowej generacji z podświetleniem LED (wprowadził je i reklamował wiosną...

Kraj, 1 września 2009

Sharp reklamuje w mediach i sklepach telewizory z funkcją Full LED

We wrześniu rozpoczyna się kampania reklamowa najnowszych telewizorów marki Sharp - Sharp Aquos Full LED. Obejmie ona telewizję, prasę, internet...

Kraj, 14 sierpnia 2009

Paweł Milcarz rozstaje się z ZenithOptimedia Group

Paweł Milcarz, client service director, z końcem września odchodzi z domu mediowego ZenithOptimedia Group. Po 11 latach pracy zdecydował się...

Kraj, 4 września 2008

Sharp inwestuje we wsparcie sprzedaży LCD w Polsce

Sharp rozpoczął największą jak dotąd kampanię reklamową prowadzoną w Polsce. Swym zasięgiem obejmie prasę, telewizję (TVP, TVN i Polsat), outdoor...

Kraj, 28 sierpnia 2008

Krzysztof Stępień product managerem w Ricoh Polska

Krzysztof Stępień dołączył do zespołu marketingu Ricoh Polska, firmy produkującej m.in. cyfrowe urządzenia biurowe. Objął stanowisko product managera. Jest odpowiedzialny...

Kraj, 26 czerwca 2008

Cyfra Plus będzie promować swoją ofertę podczas eventów "Lata z radiem"

Platforma Cyfra Plus po raz trzeci została sponsorem eventów programu "Lato z radiem", nadawanego podczas wakacji w Programie I PR....

Zagranica, 11 grudnia 2007

Sharp przenosi budżet marki Aquos do Lowe

Sharp przenosi budżet reklamowy marki telewizorów LCD Aquos do agencji Lowe Worldwide. Wcześniej marka była obsługiwana przez Wieden & Kennedy,...

Kraj, 1 października 2007

Sharp i Pioneer łączą doświadczenia technologiczne

Sharp oraz Pioneer podpisały porozumienie biznesowo-kapitałowe, dzięki któremu zwiększą liczbę operacji i wielkość transakcji handlowych dokonywanych między sobą poprzez wzajemne...

Kraj, 3 sierpnia 2007

4D Media Relations pracuje dla Edimax Technology

Agencja public relations 4D Media Relations rozpoczyna współpracę z firmą Edimax Technology, producentem sprzętu sieciowego. Do zadań agencji należy pełna...

Kraj, 25 czerwca 2007

Cyfra Plus promuje telewizję HD podczas koncertów "Lata z radiem"

Cyfra Plus jako sponsor tegorocznej trasy koncertowej "Lata z radiem" (Jedynka Polskiego Radia) promuje telewizję HD (high definition). Kampania prowadzona...

Kraj, 6 czerwca 2007

Rusza TV McDonald's

Firma PPI ETC wprowadza do sieci McDonald's telewizję. Dzięki emitowanym teledyskom i muzyce chce ożywić restauracje i nadać im cieplejszy...

Kraj, 25 stycznia 2007

Cyfra Plus i Sharp będą partnerami w ramach projektu HD

Właściciel platformy Cyfra Plus oraz firma Sharp, producent telewizorów wysokiej rozdzielczości (HD), podpisały porozumienie dotyczące wspólnych działań na polskim rynku....

Kraj, 15 grudnia 2006

PAIIZ reklamuje Polskę w światowych mediach gospodarczych, film nakręciła Communication Unlimited

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych rozpoczęła kampanię gospodarczą Polski w BBC. Do świąt Bożego Narodzenia wyświetlonych zostanie 200 30-sek....

Kraj, 21 czerwca 2006

Ata-Int. Ltd. działająca na rynku automatyki biurowej współpracuje z 4D Media Relations

Ata-Int. Ltd. Sp. z o.o., firma doradczo-wdrożeniowa, działająca na rynku automatyki biurowej, rozpoczęła współpracę z krakowską agencją PR 4D Media...

Zagranica, 25 listopada 2005

Manchester United rezygnuje ze sponsoringu Vodafone

Logo firmy telekomunikacyjnej Vodafone wkrótce zniknie z koszulek piłkarzy klubu Manchester United. Spółka i klub postanowiły zakończyć współpracę, mimo iż...

Kraj, 4 listopada 2005

Sharp buduje wizerunek przez wprowadzenie na rynek największego telewizora LCD

Firma Sharp buduje wizerunek eksperta w dziedzinie płaskich telewizorów przez wprowadzenie na rynek największego na świecie telewizora LCD. Model telewizora...

Kraj, 25 listopada 2004

Sieć sklepów Mars wyda na kampanię reklamową w telewizji 2,5 mln zł

Sieć sklepów ze sprzętem RTV i AGD Mars rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową. Jej celem jest zachęcenie obecnych i przyszłych klientów...

Kraj, 28 października 2004

Sieć sklepów RTV-AGD Mars rozpoczyna kampanię reklamową

Sieć sklepów RTV-AGD Mars rozpoczyna kampanię reklamową. Za strategię i kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Platforma Mediowa Point...

Kraj, 23 maja 2002

Grupa3 otworzyła oddział w Warszawie i poszerzyła usługi o PR

Krakowska agencja reklamowa Grupa3 otworzyła oddział w Warszawie. Zdaniem kierownictwa firmy nowy oddział ma ułatwić współpracę z klientami, którzy mają...

Kraj, 11 lutego 2002

Magdalena Czaja została prezesem agencji reklamowej San Markos

Magdalena Czaja została prezesem agencji reklamowej San Markos - Republika Dobrej Marki, która na początku tego roku wyodrębniła się ze...