M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Shell Polska (firma)"

Kraj, 17 lutego 2015

Shell promuje swoje karty paliwowe

Podkreśla, że dzięki niej można uiszczać opłaty drogowe w Polsce i Europie.

Kraj, 20 lutego 2012

Paweł Królikowski nowym dyrektorem trade marketingu w Grupie Żywiec

Menedżer zastąpił Ewę Mendelewską, która rozstaje się z firmą.

Kraj, 6 lipca 2011

Coffeeheaven z Shellem

Sieć kawiarni wstawia na stacje specjalne ekspresy.

Kraj, 1 czerwca 2011

Monika Brzózka zarządza finansami w Grupie Heureka

Wcześniej była związana z Hypermedia Isobar.

Kraj, 17 czerwca 2010

Paweł Królikowski z CEDC do Avonu

W nowej firmie objął stanowisko customer activation directora z kompetencjami w regionie.

Kraj, 16 kwietnia 2009

GoldenSubmarine planuje rozwój przez akwizycje i zwiększenie przychodów o 25 proc.

Agencja interaktywna GoldenSubmarine rozbudowuje dział strategii, planuje akwizycje i zwiększenie w tym roku przychodów przynajmniej o 25 proc. W najbliższym...

Kraj, 12 lutego 2009

CEDC awansuje menedżerów w dziale marketingu

Paweł Królikowski, dotychczas product group manager w Central European Distribution Corporation (CEDC), awansował na dyrektora trade marketingu. W przejętym przez...

Kraj, 2 grudnia 2008

Aleksander Sterianos przeszedł z A Linei do Marketing & Media

Aleksander Sterianos, senior copywriter w agencji A Linea, rozstał się z firmą i jako senior copywriter dołączył do działu kreacji...

Kraj, 20 października 2008

Piotr i Paweł wchodzi ze sklepami na stacje Shella

Jeszcze w tym miesiącu na stacjach paliwowych Shell w Warszawie, Poznaniu i Swarzędzu rozpoczną działalność sklepy delikatesowej sieci Piotr i...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Serwisy Shell Autoserv w Polsce zmieniają nazwę na Feu Vert Car Service

Serwisy Shell Autoserv w Polsce zmieniają nazwę na Feu Vert Car Service. Feu Vert w języku francuskim oznacza "Zielone światło"...

Kraj, 28 lipca 2008

Łukasz Radzymiński szefem marketingu Shell w Polsce i krajach bałtyckich

Łukasz Radzymiński jest nowym kierownikiem ds. marketingu na Polskę i kraje bałtyckie oraz koordynatorem marketingu w krajach Europy Środkowej w...

Przetargi, 13 czerwca 2008

AMS pokonał Clear Channel i Stroera w przetargu Shella

AMS, firma reklamy zewnętrznej, zwyciężyła w przetargu na obsługę sieci stacji paliwowych Shell Polska. W jego finale pokonała Clear Channel...

Kraj, 9 czerwca 2008

Newpublic rozbudowuje zespół

Newpublic, firma specjalizująca się w komunikacji w przestrzeni miejskiej, poszerzyła zespół. Artur Ogonowski jako sales manager będzie promował wśród klientów...

Kraj, 12 maja 2008

Marcin Burdach marketing & sponsorship managerem w Carlsbergu

Marcin Burdach został marketing and sponsorship managerem Carlsberg Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój marek regionalnych wchodzących w skład portfolio Carlsberg...

Kraj, 8 maja 2008

Radio Zet i Shell przygotowały wspólny konkurs

Radio Zet i Shell Polska rozpoczęły nowy konkurs w porannym programie "Dzień dobry bardzo" polegający na odtwarzaniu przez słuchaczy dźwięków...

Kraj, 31 lipca 2007

Piotr Samson nowym szefem marketingu LOT-u

Piotr Samson, dotychczasowy doradca zarządu ds. strategii, został nowym dyrektorem biura marketingu i produktu Polskich Linii Lotniczych LOT. Na tym...

Zagranica, 25 stycznia 2007

Shell wyda 2 mln funtów na film reklamowy związany z F1

Koncern paliwowy Shell przygotowuje nowy film reklamowy, w którym będzie się chwalił współpracą z zespołem rajdowym Ferrari Formuły 1. Spot...

Kraj, 5 czerwca 2006

Shell wprowadza nowatorską usługę badania oleju na stacjach

Shell Polska na 100 wybranych stacjach benzynowych na terenie kraju wprowadza nowatorską usługę polegającą na badaniu jakości olejów silnikowych w...

Kraj, 17 maja 2006

Robert Woźniakowski project managerem w Euro RSCG Marketing House

Do zespołu firmy marketing services Euro RSCG Marketing House dołączył Robert Woźniakowski na stanowisko project managera. Jest odpowiedzialny za obsługę...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Isens przygotowała serię prezentacji multimedialnych dla Shell Polska

Agencja interaktywna Isens przygotowała serię prezentacji multimedialnych na potrzeby wewnętrznego eventu Shell Polska. Podczas informacyjno-motywacyjnej imprezy zaprezentowane zostały dwa bloki:...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Miszczuk i Smyklińska dołączyły do zespołu Multi Communications

Do zespołu agencji PR Multi Communications dołączyły Edyta Miszczuk i Ilona Smyklińska. Edyta Miszczuk objęła stanowisko account manager assistant. Będzie...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Lotos Oil planuje wiosenne działania reklamowe

Spółka Lotos Oil, która w Grupie Lotos zajmuje się sprzedażą olejów silnikowych tej marki, wystartuje niebawem z kampanią reklamową. Ma...

Kraj, 7 kwietnia 2006

JWT i MediaCom autorami kampanii Shell Polska

Shell Polska Sp. z o.o. rusza z kampanią reklamową, która ma wesprzeć sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix w okresie wiosennym....

Przetargi, 7 kwietnia 2006

Multi Communications realizuje kongres Microsoft Security Summit

Dział event management agencji public relations Multi Communications wygrał przetarg organizowany przez Microsoft na realizację w Warszawie kongresu Microsoft Security...

Kraj, 13 grudnia 2005

Katarzyna Kołakowska account managerem w agencji Y&R

Katarzyna Kołakowska objęła stanowisko account managera w agencji Young & Rubicam. Dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za prowadzenie budżetów Colgate Palmolive...

Przetargi, 9 czerwca 2005

LeasePlan powierzył budżet PR agencji Multi Communications

Agencja Multi Communications wygrała przetarg na obsługę PR firmy LeasePlan Fleet Management Polska, zarządzającej flotami samochodowymi oraz zapewniającej usługi leasingowe....

Kraj, 7 kwietnia 2005

Shell Polska przesuwa termin rozpoczęcia kampanii reklamowej marki Shell Helix

Jak informuje firma Shell Polska, w związku z żałobą narodową po śmierci Papieża termin rozpoczęcia kampanii launchowej nowych olejów silnikowych...

Kraj, 31 marca 2005

Shell gruntownie odmienia swoją markę Helix

Shell Polska gruntownie odmienia i odświeża komunikację swojej marki olejów silnikowych Shell Helix. W odróżnieniu od dotychczasowych reklam olejów Shell...

Kraj, 13 grudnia 2004

ARBOmedia sprzedaje reklamy na monitorach LCD na stacjach Shella

Broker reklamy ARBOmedia Polska rozpoczął sprzedaż powierzchni reklamowej w sieci monitorów LCD na stacjach benzynowych Shell (na mocy umowy z...

Kraj, 24 listopada 2004

Sprostowanie: Effie za Shella dla MediaComu

Dom mediowy MediaCom Warszawa, a nie, jak napisaliśmy w DS "MMP" z 23 listopada br., dom mediowy Starcom, otrzymał srebrną...

Kraj, 23 listopada 2004

Kampania PZL dla Żubra najlepsza w konkursie Effie 2004

Agencja reklamowa PZL otrzymała Grand Prix oraz złotą statuetkę za kampanię reklamową piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) pod tytułem "Mruczando"...

Kraj, 26 marca 2004

Multi Communications zajmie się obsługą PR wydawnictwa Reader's Digest

Agencja Multi Communications rozpocznie obsługę PR wydawnictwa Reader's Digest. Współpraca będzie dotyczyć produktów wydawnictwa oraz PR korporacyjnego. Agencja zajmie się...

Kraj, 30 maja 2003

Rekopol nowym klientem agencji PR Multi-Event Communications

Do grona klientów agencji public relations Multi-Event Communications dołączył Rekopol Organizacja Odzysku SA. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań...

Kraj, 19 marca 2003

Statoil wprowadził markę piwa produkowaną przez Carlsberg Okocim SA

Firma Statoil Polska wprowadziła na rynek własną markę piwa pod marką Trzy Korony. Produkcją piwa zajmuje się koncern Carlsberg Okocim...

Kraj, 3 grudnia 2002

PR III SA rozpoczyna akcję "Pocztówka do Św. Mikołaja"

Już po raz 10. radiowa Trójka organizuje charytatywną akcję zbierania funduszy na rodzinne domy dziecka pod hasłem "Pocztówka do Św....

Kraj, 4 listopada 2002

Shell Polska rozpoczął wizerunkową kampanię za 0,5 mln dol.

Shell Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, której budżet do końca tego roku wynosi 0,5 mln dol. Kampania jest częścią globalnych...