M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "ShowMax (firma)"

Kraj, 31 października 2018

Cztery nominacje dla serwisu Showmax w Mixx Awards 2018

Łącznie w konkursie przyznano 52 nominacje.

Kraj, 31 października 2018

TTV, Telewizja Puls i TVP ABC nagrodzone w raporcie "Nadawcy 2018" miesięcznika "Media & Marketing Polska"

Najnowsze wydanie raportu zawiera portrety 25 największych nadawców i po raz pierwszy osobną sekcję poświęconą VoD.

Kraj, 24 września 2018

Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej

Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.

Kraj, 22 sierpnia 2018

Platige Image oraz Dobro stworzyły czołówkę do “Rojst"

Reżyserem czołówki jest Sebastian Pańczyk.

Kraj, 30 lipca 2018

Monika Brodka w kampanii serialu "Rojst"

Showmax rozpocznie emisję serialu jeszcze w sierpniu.

Kraj, 18 lipca 2018

Wavemaker dla ScreenLovers: "Ucho prezesa" najpopularniejsze w grupie 65+

"Ucho prezesa", serial produkowany przez Showmax, ma ok. 3 mln regularnych widzów w Polsce, pokazuje badanie Wavemaker zrealizowane dla ScreenLovers. Produkcja jest popularna przede wszystkim wśród mężczyzn i seniorów.

Kraj, 11 czerwca 2018

Digital Kingdom realizuje nową kampanię dla Showmaksa [wideo]

Promowany jest drugi sezon serialu "Opowieści Podręcznej".

Kraj, 22 lutego 2018

"Netfilm" - Bauer testuje nowy format

Wydawnictwo wypuszcza magazyn pod redakcją Artura Kosińskiego dla użytkowników platform VoD.

Kraj, 23 stycznia 2018

Wavemaker: rośnie SVoD, spada znaczenie torrentów

Marki serwisów SVoD zadomowiają się na naszym rynku. 63 proc. internetowych widzów kojarzy już w Polsce Netflix, a ponad połowa zna Showmax. Ruch w e-wideo nadal przesuwa się w kierunku serwisów streamingowych, już tylko co piąty internauta ściąga programy z torrentów.

Kraj, 24 listopada 2017

Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Kraj, 24 października 2017

Tomasz Oświeciński w kampanii serwisu Showmax

Za realizację projektu odpowiadają Bridge2Fun i PHD.

Kraj, 12 września 2017

Rośnie popularność TV śniadaniowej w internecie

Spada za to popularność dokumentów i wiadomości.

Kraj, 17 sierpnia 2017

MEC: SVOD odmienia obyczaje europejskich młodych widzów, w Polsce TV wciąż stabilna

Widać wyraźny związek między popularnością serwisów na życzenie z oryginalnymi produkcjami własnymi a czasem oglądania telewizji. Na rynkach, które podbiły serwisy SVOD, telewizja jest w odwrocie w młodych grupach wiekowych, pokazuje analiza MEC.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Bridge2Fun przygotowała nową kampanię dla Showmax [wideo]

"Zacisze" to krwawa produkcja z gatunku kina grindhouse.

Kraj, 17 maja 2017

Showmax zacieśnia współpracę z Play i zapowiada polskie produkcje

Trwa selekcja pomysłów na nowe polskie seriale.

Kraj, 29 marca 2017

KRRiT proponuje ograniczenia w zakresie koncentracji na rynku mediów

Polsat je krytykuje jako zbyt restrykcyjne i mogące bardziej zaszkodzić rodzimym nadawcom.

Kraj, 23 marca 2017

Showmax z drugą odsłoną kampanii od Bridge2Fun [wideo]

Produkcją zajął się dom produkcyjny FilmIt.