M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Siemens (marka)"

Kraj, 3 lipca 2014

Amica wchodzi do rywalizacji o przejęcie FagorMastercooka

BSH Bosch und Siemens dostał zielone światło od urzędu antymonopolowego na przejęcie mienia upadłego FagorMastercooka, a tymczasem z kontrofertą wyszła polska Amica.

Kraj, 22 maja 2014

Wrocławski FagorMastercook wznowi produkcję sprzętu AGD

Stanie się to dzięki podpisaniu wartej 86 mln zł umowie z algierską firmą Cevital.

Przetargi, 29 stycznia 2013

BSH wybrał agencję interaktywną

Insignia przedłuża umowę z klientem na kolejne dwa lata.

Kraj, 20 sierpnia 2012

Jesienne aktywności Siemensa

BSH szykuje promocje piekarników i zmywarek.

Przetargi, 9 lipca 2012

BSH rozpisał duży przetarg na internet

Dziesięć agencji walczy o budżet internetowy marketera.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 18 czerwca 2012

"Odkryj siedem zmysłów" z Siemensem

Kampania promuje ekskluzywne ekspresy ciśnieniowe Siemens EQ.7 Plus.

Kraj, 26 stycznia 2012

Siemens wspiera słabo rozpoznawalną kategorię

Promocja suszarek do ubrań potrwa do maja br.

Kraj, 22 sierpnia 2011

Insignia dla Siemensa i Finisha

Motywem działań promujących zmywarki jest "30 minut przyjemności".

Kraj, 9 sierpnia 2011

BSH rozdaje pralki do testów

Producent liczy na konsumentów zainteresowanych kupnem nowego sprzętu.

Kraj, 18 maja 2011

Tetra Pak z agencją PR

Firma nawiązała współpracę z United PR.

Przetargi, 28 marca 2011

BSH wybrał Insignię

Agencja zajmie się projektami internetowymi dla marek Bosch i Siemens.

Kraj, 17 marca 2011

Siemens wspiera sprzedaż poprzez akcję społeczną

Niemiecka marka wspiera WWF i zachęca do oszczędzania prądu, jednocześnie promuje własne urządzenia AGD.

Kraj, 16 marca 2011

Marcin Wieczorkowski zarządza 303

Nowy menedżer w grupie Y&R odpowiadał wcześniej za komunikację marki Play w firmie P4.

Kraj, 3 lutego 2011

Siemens zachęca do odświeżenia szafy

Marketer organizuje konkurs dla miłośników mody z atrakcyjnymi nagrodami. Wspiera w ten sposób sprzedaż suszarek do ubrań.

Kraj, 14 października 2010

Nowy team kreatywny w JWT

Michał Sęk i Radosław Dudzic przeszli z MarketShare do JWT.

Kraj, 10 sierpnia 2010

Jelp użyje zdjęcia nadesłanego przez konsumentki

Marketer wprowadził na rynek nowy żel do prania.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Siemens w trosce o wiosenny nastrój

Siemens rusza z nową promocją 5 lat gwarancji.

Kraj, 19 lutego 2010

BSH zwiększa rolę internetu w reklamie, ma nowe agencje dla Boscha i Siemensa

Spośród trzech marek należących do BSH Polska: Bosch, Siemens i Gaggenau, dla obrotów firmy najistotniejsze są dwie pierwsze. Jak mówi...

Przetargi, 12 stycznia 2010

San Markos zdobyła w przetargu budżet Siemensa

Agencja reklamowa San Markos wygrała przetarg na realizację kampanii reklamowej dla pralek marki Siemens. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii...

Kraj, 23 listopada 2009

AGD w ofercie Komputronika, Philips partnerem strategicznym

Komputronik SA, polski dostawca sprzętu IT i elektroniki użytkowej, wprowadza do swojej oferty sprzęt AGD. Znajdzie się w niej m.in....

Kraj, 14 stycznia 2009

Siemens prowadzi promocję "Śpij spokojnie. Wszystko pod kontrolą"

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego prowadzi pod hasłem "Śpij spokojnie. Wszystko pod kontrolą" akcję promocyjną sprzętu gospodarstwa domowego marki Siemens. Każdy...

Kraj, 17 grudnia 2008

BSH zamierza zwiększyć w przyszłym roku wydatki na reklamę

Spółka BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, właściciel marek Bosch i Siemens, zamierza mimo spodziewanego spowolnienia gospodarczego zwiększyć wydatki reklamowe. Przedstawiciele spółki...

Kraj, 7 listopada 2008

Bosch reklamuje promocję - kup piekarnik, a dostaniesz wkrętarkę

Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o., dystrybutor sprzętu AGD marek Bosch i Siemens, przygotowała promocję konsumencką pod hasłem...

Kraj, 4 kwietnia 2008

Siemens wspiera linię blackEdition, sponsoruje "Szkło kontaktowe"

Ruszyła kampania prasowa nowej linii urządzeń AGD blackEdition marki Siemens. Reklamy prasowe ukażą się w kwietniowych i majowych tytułach prasy...

Kraj, 23 maja 2007

BenQ zapowiada reaktywację i walkę o odzyskanie rynku telefonów komórkowych

Pół roku po zaskakującej decyzji o zamknięciu polskiej filii zajmującej się sprzedażą telefonów komórkowych BenQ/Siemens, tajwański koncern BenQ Corp. zamierza...

Kraj, 2 kwietnia 2007

Siemens ujednolica komunikację swojej marki

Koncern Siemens ujednolicił globalnie zasady komunikacji wizualnej swojej marki. Dotychczas różne branże Siemensa na całym świecie posługiwały się własnymi layoutami....

Kraj, 9 listopada 2006

Nokia chce wzmocnić image marki poprzez kampanię telefonów muzycznych

Nokia rozpoczyna kampanię reklamową telefonów komórkowych z funkcją odtwarzania muzyki. Kampania obejmie zasięgiem telewizję, prasę i outdoor. Choć przygotowana została...

Kraj, 20 lipca 2006

Agencja Jet kolejny rok obsługuje B/S/H

B/S/H, producent sprzętu AGD marki Bosch i Siemens, kontynuuje współpracę z agencją promocji Jet w zakresie obsługi BTL. Zatrudnieni przez...

Kraj, 13 lipca 2006

Johan H. Ohlson dołącza do działu kreacji Saatchi & Saatchi

Johan H. Ohlson objął stanowisko art directora w dziale kreacji w polskim oddziale sieci agencji reklamowych Saatchi & Saatchi. Jest...

Kraj, 19 grudnia 2005

Orange przygotował loterię dla klientów biznesowych, wspiera ją kampanią

Orange (PTK Centertel) przygotował loterię dla klientów biznesowych korzystających z oferty Orange dla Firm (bądź nowych klientów decydujących się na...

Kraj, 14 grudnia 2005

Peppermint Medical rozwija zespół i dział badań medycznych

Peppermint Medical, samodzielna firma specjalizująca się w działaniach marketingowych dla rynku farmaceutycznego, wydzielona w br. z agencji Peppermint, poszerza zespół....

Kraj, 24 listopada 2005

BenQ szuka nowych kanałów komunikacji w reklamach telefonów Siemens

Rusza pierwsza kampania telefonu komórkowego Siemens (model CX75) w telewizji, prasie, outdoorze i internecie, w której na reklamach po raz...

Kraj, 17 października 2005

Plus i Nokia rozdają działki na Księżycu

W najnowszej promocji Plusa i Nokii 100 osób wygra certyfikaty poświadczające prawo własności działki na Księżycu. Od 15 października do...

Kraj, 10 października 2005

BenQ Poland rozpoczyna działalność; Kinga Kozicka odpowiada za marketing telefonów komórkowych

Oficjalnie na początku miesiąca zainaugurowała działalność BenQ Poland Sp. z o.o., która jest filią tajwańskiego koncernu BenQ Corporation produkującego elektronikę...

Kraj, 10 października 2005

Ruszyła kampania linii telefonów Siemens 75

W telewizji, prasie, kinach i internecie przez 1,5 miesiąca będzie trwała kampania reklamowa telefonów komórkowych marki Siemens pod hasłem "Poczuj...

Kraj, 27 września 2005

Agencje G7 i Jet przygotowały promocję pralek marki Siemens

Agencja reklamowa G7 przygotowała kreację materiałów BTL na potrzeby promocji pralek Siemens z programem outdoor (do prania i impregnowania odzieży...

Kraj, 18 lipca 2005

Siemens i Era GSM reklamują telefon M65

Kampania reklamowa organizowana jako wsparcie konkursu Ery kierowana jest do nabywców aparatu Siemens M65 lub zestawu M65 z uchwytem rowerowym....

Kraj, 23 czerwca 2005

Siemens wspiera kampanią sponsoring festiwalu kitesurfingowego

Marka Siemens startuje z kampanią reklamową festiwalu kitesurfingowego, który odbędzie się na początku lipca w Chałupach. Siemens jest sponsorem tego...

Kraj, 24 marca 2005

Bancom rozpoczął współpracę z BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

Firma telemarketingowa Bancom rozpoczęła współpracę z BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (marki Bosch i Siemens). Centrum telemarketingowe będzie prowadzić dla BSH...

Kraj, 21 lutego 2005

Magdalena Brejnak account directorem w MRM/Momentum

Magdalena Brejnak jest nowym account directorem w agencji marketing services MRM/Momentum. Będzie odpowiedzialna za obsługę firm: Polkomtel, BSH (Bosch/Siemens), ExxonMobil...

Kraj, 23 grudnia 2004

Telefony Nokia najpopularniejsze według TNS OBOP

Telefony komórkowe Nokia są najpopularniejsze w Polsce, zwłaszcza wśród mężczyzn, na drugim miejscu jest Siemens, na trzecim - Motorola, którą...

Kraj, 27 października 2004

Siemens będzie rozbudowywać obecność w retailu, w komunikacji nacisk na użyteczność telefonów

Siemens Sp. z o.o. planuje rozbudowanie swojej sieci obrandowanych salonów sprzedaży telefonów i akcesoriów. Jak mówi Kinga Kozicka, marketing director...

Przetargi, 4 sierpnia 2004

Siemens prowadzi przetarg strategiczno-kreatywny

Siemens Sp. z o.o. prowadzi przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną jesiennej kampanii wizerunkowej, pierwszej od 1999 r. Do przetargu zaproszono cztery...

Kraj, 22 lipca 2004

Nokia, Gadu-Gadu i Harry Potter najpopularniejsi w sieci według Netsprint.pl

Serwis wyszukiwawczy NetSprint.pl przygotował swój półroczny raport dotyczący najpopularniejszych wśród polskich internautów marek, osób i zagadnień. Ranking powstaje na bazie...

Kraj, 16 lipca 2004

Sagem zapowiada dalszą ekspansję na polskim rynku

Sagem Communication Poland Sp. z o.o., krajowy oddział francuskiego producenta telefonów komórkowych, zapowiada aktywniejszą politykę sprzedaży w celu powiększenia udziałów...

Kraj, 7 lipca 2004

Anna Drozdowska menedżerem ds. reklamy na Europę Środkową w Bosch-Siemens

Anna Drozdowska objęła stanowisko menedżera ds. reklamy na Europę Środkową marki Siemens w firmie Bosch-Siemens BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. Do...

Kraj, 23 czerwca 2004

Siemens zmienił slogan reklamowy dla komórek, rusza kampania modelu CX65

Siemens rozpoczął kampanię nowego modelu telefonu - CX65. Jednocześnie, przy okazji tej kampanii, na polskim rynku zadebiutował nowy slogan reklamowy...

Kraj, 8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

Kraj, 21 maja 2004

Dzieci coraz częściej korzystają z komórek, najfajniejsze marki to Nokia i Heyah

Ponad 66 proc. dzieci w wieku 7-14 lat używa telefonów komórkowych - wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i...