M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Signal (marka)"

Zagranica, 20 lipca 2011

Razorfish globalnie dla kolejnych marek Unilevera

Marketer wybrał globalną agencję dla brandów Surf i Dove Hair.

Artykuły weekendowe, 11 marca 2011

Jak Unilever łowił uśmiechy [CASE STUDY]

Marketer postawił na długoterminową komunikację w internecie w kontekście wsparcia marki pasty do zębów Signal.

Kraj, 4 stycznia 2011

Unilever przedłużył współpracę z 6ix WoMM

Agencja kontynuuje działania dla marki Signal.

Przetargi, 13 sierpnia 2010

NuOrder dla Signala

Agencja wygrała przetarg i zajmie się działaniami interaktywnymi wspierającymi debiut nowego produktu.

Kraj, 11 sierpnia 2010

Podobieństwo niezamierzone

Podobieństwo spotu Signala do Mentosa jest przypadkowe - twierdzi Unilever.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Signal a la Mentos - Unilever zaskoczony [WIDEO]

Trwająca właśnie kampania reklamowa Signal White Now jest łudząco podobna do tej Mentosa sprzed lat.

Zagranica, 19 marca 2010

Unilever wprowadzi w br. 25 innowacji w Europie Zachodniej

Unilever wprowadzi w br. 25 innowacji w Europie Zachodniej - zapowiedział Doug Baillie, CEO Unilevera na ten region. Innowacje mają...

Kraj, 12 października 2009

Colgate kieruje komunikację reklamową do kobiet

Agencja reklamowa Young & Rubicam pod hasłem "Twoim zębom najlepiej jest w bieli" przygotowała kampanię dla marki Colgate (Colgate-Palmolive Polska)....

Kraj, 16 września 2009

Unilever z marką Signal wchodzi w segment płynów do płukania jamy ustnej

Unilever Polska poszerzył markę Signal White Now o płyn do płukania jamy ustnej. Dotychczas pod tym brandem (od początku br.)...

Kraj, 7 maja 2009

Netizens rozwija kompetencje technologiczne; Andrzej Pytlik strategy managerem

Agencja interaktywna Netizens wzmocniła dział strategii i zwiększa kompetencje technologiczne w zakresie m.in. zastosowania aplikacji mobilnych (m.in. na iPhone'a) i...

Kraj, 27 lutego 2009

Unilever konkuruje z P&G w segmencie past wybielających

Unilever rozpoczął kampanię promującą pastę do zębów Signal White Now. Jej unikatową cechą jest efekt natychmiastowego wybielenia optycznego. Kampania obejmuje...

Zagranica, 14 listopada 2008

Unilever szykuje globalne przetargi interaktywne

Unilever szykuje globalne przetargi interaktywne. Będą one dotyczyć globalnej obsługi takich marek, jak: Knorr, Hellmann's, Signal, Vaseline. Przetargi prawdopodobnie nie...

Kraj, 13 października 2008

Unilever będzie wspierał kampanią ATL markę Signal

Unilever będzie wspierał kampanią ATL markę pasty do zębów Signal - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Działania rozpoczną się prawdopodobnie w przyszłym roku...

Zagranica, 12 grudnia 2007

Lowe Worldwide przejmuje globalny budżet marki Signal

Unilever skonsolidował globalny, wart 100 mln dol. budżet reklamowy marki pasty do zębów Signal w rękach agencji Lowe Worldwide. Przekazanie...

Kraj, 28 września 2007

Robert Plesko zarządza jednym z teamów PHD Poland

Robert Plesko został group account directorem w strukturach PHD Poland, domu mediowego z grupy OMG Poland pracującego dla Unilevera. Będzie...

Kraj, 14 marca 2007

Marta Karpińska została art directorem w Tomorrow

Do działu kreacji agencji reklamowej Tomorrow dołączyła Marta Karpińska, która obejmie stanowisko art directora. Do tej pory pracowała w Grey...

Kraj, 17 sierpnia 2005

US Pharmacia zatrudnia specjalistów z Unilevera i Procter & Gamble

Firma farmaceutyczna US Pharmacia pozyskała nowych pracowników do działu marketingu. Arkadiusz Budziński, wcześniej senior brand activation specialist marek Hellmann's, Signal...

Kraj, 2 czerwca 2005

Borys Wróbel senior account managerem w MobiJoy!

Borys Wróbel jest nowym senior account managerem w agencji marketingu mobilnego MobiJoy!. W zakres jego obowiązków wchodzić będzie koordynacja prac...

Zagranica, 15 lipca 2004

Unilever przenosi wart 80 mln euro budżet Flory z Lowe do BBH

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) po dwuetapowym przeglądzie ofert wygrała obsługę wartego ok. 80 mln euro (53 mln funtów...

Zagranica, 8 lipca 2004

Bartle Bogle Hegarty coraz bliżej budżetu Flory Unilevera

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) prawdopodobnie wygra szacowany na 25 mln funtów brytyjski budżet reklamowy marki Flora należącej do koncernu...

Zagranica, 24 maja 2004

Agencje Lowe i BBH walczą o budżet marek Signal i Mentandent Unilevera

Unilever planuje przesunięcie paneuropejskiego budżetu reklamowego marek past do zębów Signal i Mentandent z agencji Lowe & Partners w Paryżu...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Unilever, PTK Centertel, McDonald's i "Super Express" partnerami Kropka

TVN będzie wspierał swoją nową jesienną ramówkę w ramach drugiej edycji promocji interaktywnej Kropek. Celem tej akcji marketingowej jest umocnienie...

Kraj, 16 lipca 2003

GSK wprowadza na rynek nową pastę Aquafresh Family

Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare wprowadza na polski rynek nową odmianę popularnej marki past do zębów - Aquafresh Family. Nowy produkt...

Kraj, 28 maja 2003

Unilever wesprze nowe pasty Signal działaniami BTL

Koncern Unilever wprowadza na polski rynek dwie nowe pasty do zębów sygnowane marką Signal - Signal Integral White i Signal...