M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Silver Screen (firma)"

Kraj, 14 maja 2014

Tarczyński chce zmienić oblicze przekąsek

Flagowe produkty producenta będą dostępne w kinowych barach.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Multikino partnerem akcji Visy i BP

Osoby kupujące paliwo na stacjach BP, płacąc kartą Visa, mogą kupować bilety na seanse filmowe 2D od poniedziałku do piątku za 10 zł.

Kraj, 5 września 2013

Ferrero nadal z Multikino Media

Marka kontynuuje projekt "Bueno Czwartki".

Kraj, 1 lipca 2013

Promocja Multikina i Radia Zet otrzyma wsparcie reklamowe

Do 5 września we wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko.

Kraj, 21 marca 2013

Multikino zaprasza na seanse za 11 zł

Promocja będzie mocno wspierana kampanią reklamową.

Kraj, 6 grudnia 2012

PZU zapewnia św. Mikołajowi "renifera zastępczego"

PZU podkreśla, że oferuje klientom "święty spokój" - cokolwiek się zdarzy, na ubezpieczycielu mogą polegać.

Kraj, 11 września 2012

Multikino zwiększyło udziały w rynku kinowym

Sieć podsumowała wyniki za drugi kwartał.

Kraj, 13 lipca 2012

Multikino Media współpracuje z PwC

Realizowany we współpracy z PwC projekt jest odpowiedzią na pojawiające się na rynku pytania o pochodzenie przekazywanych przez brokerów danych frekwencyjnych.

Kraj, 10 lipca 2012

Beko promuje lodówki [wideo]

Producent AGD kontynuuje kampanię zimową.

Kraj, 16 maja 2011

Plus w angielskim stylu [WIDEO]

Nowe spoty reklamowe marki zrealizowano w stylistyce brytyjskiego sitcomu.

Kraj, 11 marca 2011

Simplus w klimatach z filmów Kustiricy [WIDEO]

Twórcy najnowszej reklamy marki Simplus, należącej do Polkomtela, zainspirowali się twórczością Emira Kustiricy.

Kraj, 20 października 2010

Awans w biurze reklamy Multikina

Artur Chmielewski został kierownikiem ds. sprzedaży specjalnej i sponsoringu.

Kraj, 21 maja 2010

Rekordowy kwartał Multikina

Dobre wyniki kin to zasługa rosnącej frekwencji na filmach 3D i wzrostu cen biletów.

Kraj, 6 maja 2010

Nokia rusza z kampanią map Ovi

Producent promuje wartość dodaną dla użytkowników swoich komórek.

Kraj, 30 marca 2010

Simplus kontynuuje filmowe adaptacje reklamowe

Polkomtel, operator sieci komórkowej m.in. pod markami Plus i Simplus, dla tej drugiej marki (pre-paid) przygotował nową kampanię reklamową. Wykorzystuje...

Kraj, 9 lutego 2010

Simplus dalej w chińskim kinie akcji

Wczoraj rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki Simplus (Polkomtel SA). Celem tych działań jest przedstawienie najnowszej oferty - darmowych...

Kraj, 21 stycznia 2010

Multikino przejmuje od NAM obsługę warszawskiej Kinoteki

Biuro reklamy Multikina od lutego br. zajmie się sprzedażą reklam w warszawskiej Kinotece. Dotychczas Kinoteka współpracowała w tym zakresie z...

Kraj, 23 grudnia 2009

Cyfra Plus rusza z kinową kampanią wizerunkową i emituje spot w stereoskopii

W kinach rusza nowa kampania wizerunkowa platformy Cyfra Plus (Canal Plus Cyfrowy). Na jej potrzeby został zrealizowany 30-sekundowy wizerunkowy spot...

Kraj, 22 grudnia 2009

Kinga Dołęga, szef biura reklamy, nie pracuje już w Multikinie

Z firmą Multikino rozstała się Kinga Dołęga, dyrektor biura reklamy. Trwają poszukiwania jej następcy, na razie funkcję p.o. dyrektora biura...

Kraj, 20 listopada 2009

"Z Archiwum X" - nowa filmowa odsłona Simplusa

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, startuje z nową kampanią swojej marki pre-paid Simplus. Kontynuuje wykorzystanie formatu kreatywnego bazującego na inspiracjach...

Kraj, 13 listopada 2009

Platforma N rusza z nowymi działaniami reklamowymi

Ruszają działania reklamowe platformy N (Grupa TVN). Kampania promocyjna obejmie telewizję, kino, radio, prasę i internet. Działania prowadzone będą pod...

Kraj, 30 października 2009

Nowe osoby w biurze reklamy Multikina; w grudniu otwarcie kolejnego multipleksu

W październiku do zespołu biura reklamy Multikina dołączy dwie nowe osoby - Marcin Duda i Krzysztof Nowicki, którzy objęli stanowiska specjalistów...

Kraj, 22 lipca 2009

ZigZap promuje się w 22 kinach w Polsce

Kanał telewizyjny ZigZap zainwestuje w kampanię wizerunkową, która rozpocznie się w piątek 24 lipca br. W 22 kinach w całej Polsce będzie...

Kraj, 9 czerwca 2009

Fabryka Pomysłów wspiera projekt Kissing Point

Fabryka Pomysłów na zlecenie serwisu randkowego Sympatia.pl (Grupa Onet.pl) wspiera organizację ogólnopolskiej akcji Kissing Point. W specjalnie oznakowanych miejscach (właśnie...

Kraj, 20 maja 2009

Kilka tygodni potrwa kampania reklamowa wspierająca akcję Eski

Eska (Grupa Time) wspiera kampanią reklamową akcję "Eska płaci Twoje rachunki" (pisaliśmy o niej w DS "MMP" z 13 maja...

Kraj, 9 marca 2009

Hallmark wspiera reklamowo wieczory kryminalne

Hallmark Channel startuje z działaniami promującymi cykl wieczorów kryminalnych pod hasłem "Mamy punkt krytyczny. To, czego potrzebujemy, to Ty!". Kampania...

Kraj, 30 września 2008

Multikino liczy na 30-proc. wzrost wpływów z reklam w tym roku

Multikino zamierza uzyskać w tym roku ok. 50 mln zł przychodów z tytułu sprzedaży reklam i działań offscreenowych. - Poprawimy...

Kraj, 24 czerwca 2008

Sprostowanie: NAM dysponuje 368 ekranami

New Age Media, największy na rynku broker reklamy kinowej, dysponuje ofertą 368 ekranów, a nie jak napisaliśmy w DS "MMP"...

Kraj, 23 czerwca 2008

UOKiK wydał zgodę na fuzję Multikina z Silver Screen

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) wydał zgodę na przejęcie sieci Silver Screen przez Multikino. Zgoda jest warunkowa - Multikino...

Kraj, 29 kwietnia 2008

MBank angażuje internautów w tworzenie reklam; za zwycięski film zapłaci 25 tys. zł

Internetowy bank mBank (BRE Bank) ogłosił konkurs mFestiwal, w którym zachęca do stworzenia spotów i plakatów reklamowych. Każdy zainteresowany do...

Kraj, 25 kwietnia 2008

Internetowy mBank w ambientowej kampanii kusi niskimi opłatami

Internetowy bank mBank (Grupa BRE Bank) rozpoczął kampanię ambientową, w której zwraca uwagę na niskie opłaty. Przez dwa tygodnie w...

Kraj, 7 kwietnia 2008

Biuro reklamy Multikina przejmuje kino z oferty firmy Best

Biuro reklamy Multikina zajmie się sprzedażą reklamy w warszawskim kinie Atlantic. Od 1998 r. sprzedaż reklam w kinie Atlantic z...

Przetargi, 18 lutego 2008

ITI przejmuje Silver Screen, wkrótce przetarg reklamowy

Grupa ITI, właściciel sieci Multikino, podpisała umowę przejęcia sześciu kin Silver Screen - pięciu w Polsce i jednego we Lwowie...

Kraj, 2 stycznia 2008

"National" wprowadza zmiany od aktualnego, jubileuszowego, setnego wydania

Ukazał się właśnie jubileuszowy setny numer "National Geographic Polska" (G+J RBA). Przy tej okazji wprowadzono w tytule liczne zmiany odświeżające...

Kraj, 14 grudnia 2007

Multikino i iBlue stworzą wspólną ofertę reklamową

Biuro reklamy Multikina oraz firma iBlue, specjalizująca się w realizacji proximity advertising, wprowadzą na rynek wspólną ofertę reklamową. Będzie ona...

Kraj, 3 września 2007

Nike korzysta z nietypowej komiksowej kreacji i wizerunku Kuby Wojewódzkiego

Nike Poland rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą trzecią edycję największej masowej imprezy biegowej w Polsce - Run Warsaw, która odbędzie się...

Kraj, 10 maja 2007

Wirtualna Polska buduje wizerunek w rozebranej kampanii

Wirtualna Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem: "Ściągniesz z nas wszystko". Kampania oparta na koncepcji, że WP to...

Kraj, 24 października 2006

"Świat Tissot" - magazyn custom publishing słynnej marki zegarków

Marka zegarków Tissot należąca do szwajcarskiej Swatch Group będzie miała swój magazyn typu custom publishing. "Świat Tissot" ma ukazywać się...

Kraj, 1 września 2006

Concept Publishing Polska wyda wkrótce dwa nowe tytuły

Concept Publishing Polska, wydawca tytułów typu customer publishing, najprawdopodobniej jeszcze we wrześniu br. wyda dwa nowe tytuły. Wydawca nie zdradza...

Kraj, 21 lipca 2006

Wydawnictwo Concept Publishing Polska współpracuje z Kostrzewa PR

Wydawnictwo Concept Publishing Polska rozpoczęło współpracę z agencją Kostrzewa PR w celu usprawnienia komunikacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz...

Kraj, 6 lipca 2006

Opel rozpoczął kampanię modeli Meriva i Zafira w telewizji i kinach

General Motors Poland rozpoczął kampanię telewizyjno-kinową wspierającą modele Meriva i Zafira. 30-sekundowy spot emitowany będzie w TVN, TVN24, TVN Style...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Kreacja Pro przygotowała reklamy 11. Europejskiego Festiwalu Filmowego

Agencja reklamowa Kreacja Pro przygotowała kampanię reklamową 11. Europejskiego Festiwalu Filmowego organizowanego przez sieć kin wielosalowych Silver Screen. Kampania rozpocznie...

Kraj, 20 października 2005

Mołek, Holtz i Jungowska w kampanii społecznej "Kobieta a HIV"

Na zlecenie agendy ONZ ds. rozwoju (UNDP), Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i agendy ONZ ds. uchodźców (UNHCR) ruszyła kampania społeczna...

Kraj, 26 września 2005

Oświadczenie: Organizatorzy pokazu Cannes Lions przepraszają G7

Marek Kurkowski, prezes zarządu firmy Best, przesłał do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "W dniu 22 września 2005 roku...

Kraj, 20 września 2005

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

Kraj, 19 września 2005

Krzysztof Ziółkowski nowym accountem w agencji reklamowej Martis

Krzysztof Ziółkowski dołączył do działu account agencji reklamowej Martis. Z branżą reklamową jest związany od dziewięciu lat, ostatnio jako account...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Best poszerzy ofertę o kolejne wielosalowe kina sieci Helios

Do końca 2005 roku liczba kin obsługiwanych brokersko przez Best Marketing Promotion Agency zwiększy się o kolejne kina wielosalowe sieci...

Kraj, 8 czerwca 2005

Tadeusz Brzozowski przechodzi z Galpostera do Bestu

Tadeusz Brzozowski dołączy 17 czerwca do zespołu Best Marketing Promotion Agency. W strukturach Bestu powstanie nowe stanowisko new media &...

Kraj, 3 czerwca 2005

Galposter wycofuje się z kin, rośnie Best, do Bestu przechodzi szef departamentu kinowego Galpostera

Broker reklamy kinowej Best-Marketing Promotion Agency przejął od firmy Galposter obsługę reklamową kin sieci Kinoplex. Oznacza to, że zgodnie z...

Kraj, 4 stycznia 2005

Wola Park reklamuje kino Silver Screen oraz sezonowe wyprzedaże

Centrum handlowe Wola Park prowadzi kampanię outdoorową, której tematem jest kino Silver Screen otwarte w tym centrum jesienią. Zabawny layout...