M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Skoda Auto Polska (firma)"

Kraj, 20 listopada 2013

Leszek Płonka dyr. zarządzającym Hyundai Motor Poland

W lipcu br. z tego stanowiska zrezygnował Marcin Okrój.

Kraj, 8 października 2013

Opcom i MediaCom dla Skody

Producent aut promuje instalacje LPG.

Kraj, 25 września 2013

Skoda startuje z aplikacją muzyczną

Za jej przygotowanie odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Kraj, 8 kwietnia 2013

Skoda nie zmienia zasad współpracy z GoldenSubmarine

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę brand portalu Skody, PR portalu i wybranych projektów "Skoda. Wiesz, co dobre!".

Przetargi, 5 kwietnia 2013

Opcom wygrywa obsługę Skody

Change Integrated traci budżet, który obsługiwał od pięciu lat.

Kraj, 21 września 2012

Monika Dąbrowska odeszła ze Skoda Auto Polska

Z importerem rozstała się po niespełna roku pracy.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Skoda z nową mobilną stroną

Serwis można przeglądać m.in. w smartfonach.

Kraj, 3 sierpnia 2012

Skoda lubi czytać

Importer rozpoczął wspólny projekt z serwisem czytelniczym.

Kraj, 10 lipca 2012

Skoda wprowadza wakacyjne rabaty na wybrane modele

Ich promocyjną sprzedaż wspiera kampanią.

Kraj, 28 maja 2012

Skonfiguruj Skodę Yeti na iPadzie

Nowa aplikacja pozwala dostosować samochód do potrzeb i poznać jego cenę.

Kraj, 18 maja 2012

Skoda wspiera akcję Skoda Autolab

Importer edukuje na temat bezpieczeństwa na drodze.

Kraj, 11 maja 2012

GoldenSubmarine w Leo Burnett?

Przedstawiciele obu firm nie chcieli komentować naszych doniesień.

Kraj, 14 marca 2012

Skoda chce podtrzymać zainteresowanie modelem Superb [wideo]

Wizerunkowe działania mają też umocnić pozycję importera na rynku.

Kraj, 27 stycznia 2012

PR Skody z nowym szefem

Monika Dąbrowska wcześniej pracowała w Estee Lauder, gdzie była marketing managerem i odpowiadała za markę Clinique w kilku krajach Europy.

Kraj, 29 listopada 2011

Skoda dedykuje serwis WWW klientom flotowym

Uruchamia serwis dla klientów biznesowych.

Kraj, 8 września 2011

Skoda taktycznie wspiera Fabię i Roomstera

Importer promuje w mediach limitowaną ofertę Family Pack.

Kraj, 7 lipca 2011

Z PR-owca na international marketing managera

Tomasz Piasny, dotychczasowy szef PR-u Skody w Polsce, awansuje ma marketing managera w centrali firmy w Pradze.

Kraj, 1 czerwca 2011

Knorr - Marką Roku, a Carlsberg Polska - Marketerem Roku 2010 według "MMP"

Redakcja miesięcznika w nowej edycji raportu specjalnego "Marka i Marketer Roku" przyznała też kilkanaście wyróżnień.

Kraj, 12 maja 2011

Skoda reklamuje auto "z pazurem"

Kampania wizerunkowa Yeti potrwa do końca czerwca.

Kraj, 11 lutego 2011

Tomasz Piasny w brytyjskim oddziale Skody

Zostanie tam do maja, wyznaczono następców do kontaktów z mediami.

Artykuły weekendowe, 5 listopada 2010

Modele Skody najpopularniejsze w Polsce

Dwa modele Skody otwierają ranking najpopularniejszych aut na polskim rynku.

Kraj, 8 lipca 2010

Perspektywy z ofertą do wielu etapów edukacji

Wydawca nie chce koncentrować się tylko na maturzystach, sięga także po gimnazjalistów i absolwentów. Sebastian Szczęsny dołączył do działu marketingu.

Kraj, 2 lipca 2010

"Filmowy pościg lata" z Cinema City

S4 przygotowała ogólnopolską kampanię reklamową sieci multipleksów.

Kraj, 28 czerwca 2010

Polacy po Cannes: dwa srebrne i jeden brązowy Lew

Na 80 zgłoszonych do konkursu prac z Polski tylko trzy okazały się zwycięskie.

Kraj, 24 czerwca 2010

Drugi Lew dla Change Integrated

Kolejna nagroda podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions trafiła do polskiej agencji. Tym razem w kategorii Cyber Lions.

Kraj, 22 czerwca 2010

Dwie nagrody dla Polski w Cannes

Change Integrated i San Markos zdobyły Lwy.

Kraj, 7 maja 2010

Badowski dyrektorem sprzedaży Mazdy

Do zespołu polskiego oddziału Mazdy dołączył Rafał Badowski i wypełnił wielomiesięczny wakat.

Kraj, 2 lutego 2010

Skoda w niestandardowej kampanii promuje flagowy model w ofercie - Superb

Skoda Auto Polska pod hasłem "Jeszcze bardziej Superb" rozpoczęła kampanię promującą flagowe auto w swojej ofercie - model Superb w...

Kraj, 15 stycznia 2010

Stanisław Kijowski w zespole Saatchi & Saatchi Think Tank

Do zespołu Saatchi & Saatchi Think Tank dołączył Stanisław Kijowski, który objął stanowisko brand & communication plannera. Będzie odpowiedzialny za...

Kraj, 15 stycznia 2010

Skoda nie będzie zmniejszać tegoroczonego budżetu reklamowego

Skoda Auto Polska wkrótce poszerzy swoją ofertę modelową o nowość - Superb Combi. W tym roku do sprzedaży trafią modele...

Kraj, 14 stycznia 2010

Skoda nawiązuje współpracę z Leszkiem Kuzajem

Skoda Auto Polska podpisała z kierowcą rajdowym Leszkiem Kuzajem list intencyjny o współpracy. Nie wiadomo na razie, czy i w...

Kraj, 18 grudnia 2009

GoldenSubmarine zaoferuje usługi SEM we współpracy z Widzialni.pl

Agencja GoldenSubmarine rozwija kompetencje w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. W tym celu podpisała umowę o stałej współpracy z firmą Widzialni.pl...

Kraj, 6 listopada 2009

Skoda poleca filmy widzom N

Skoda Auto Polska rozpoczęła kolejny etap kampanii programu rekomendacyjnego "Wiesz, co dobre". Na platformie telewizji N umieszczona została specjalna zakładka...

Kraj, 2 października 2009

Hubert Żyżkowski nowym kierownikiem ds. marketingu i PR w Mediach Regionalnych

Do zespołu Mediów Regionalnych dołączył Hubert Żyżkowski, który objął stanowisko kierownika ds. marketingu i PR. Ma doświadczenie na stanowiskach związanych...

Kraj, 16 września 2009

Skoda Yeti promuje się w zoo

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowego modelu Yeti (segment SUV). Początek komunikacji stanowią działania ambientowe wykorzystujące grę z nazwą...

Przetargi, 13 sierpnia 2009

IQ Marketing zdobyła budżet BTL Skody Yeti

Agencja IQ Marketing będzie realizowała część działań BTL wspierających launch Skody Yeti - nowego samochodu z portfolio Skoda Auto Polska....

Kraj, 10 sierpnia 2009

Sprzedaż aut w lipcu wciąż wyższa niż rok temu - raportuje Samar

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w Polsce wciąż rośnie w stosunku do ub.r., mimo że z miesiąca na miesiąc spada -...

Kraj, 3 sierpnia 2009

Arkadiusz Legoń dyrektorem ds. strategii w GoldenSubmarine

Do agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączył Arkadiusz Legoń, który objął stanowisko dyrektora ds. strategii. Jest odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji marek....

Kraj, 22 lipca 2009

Według Samaru w I połowie br. sprzedaż aut wzrosła

Sprzedaż nowych samochodów osobowych na polskim rynku w pierwszym półroczu br. utrzymuje tendencję wzrostową - wynika z danych Instytutu Badań...

Kraj, 24 czerwca 2009

Lider sprzedaży stawia w komunikacji na telewizję

Skoda Auto Polska, po pierwszych pięciu miesiącach tego roku lider sprzedaży nowych samochodów osobowych, jest również liderem wydatków na reklamę...

Kraj, 9 czerwca 2009

Sprzedaż nowych aut spada; Skoda nadal liderem

W maju br. sprzedaż nowych samochodów na polskim rynku wyniosła 25,3 tys. szt., czyli o 3,2 proc. mniej niż rok...

Kraj, 20 maja 2009

Marcin Weksej odpowiada za kontakty z mediami w Skoda Auto Polska

Marcin Weksej objął stanowisko specjalisty ds. kontaktu z dziennikarzami w Skoda Auto Polska. Dołączył do zespołu PR, którego kierownikiem jest...

Kraj, 15 maja 2009

Skoda wyprzedziła Fiata w rankingach sprzedaży

Skoda Auto Polska jest po czterech miesiącach br. liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych - wynika z raportu Instytutu Badań Rynku...

Kraj, 13 maja 2009

Sebastian Szczęsny konsultantem w Q&A Consulting

Sebastian Szczęsny, do kwietnia br. communications manager w Skoda Auto Polska, dołączył do zespołu agencji Q&A Consulting zajmującej się komunikacją...

Kraj, 5 maja 2009

Skoda Fabia najchętniej kupowanym autem w Polsce

W I kwartale br. najchętniej kupowanym modelem auta wśród nowych samochodów osobowych była Skoda Fabia - wynika z zestawienia Instytutu...

Kraj, 29 kwietnia 2009

Toyota największym reklamodawcą wśród marek samochodowych w I kwartale

Toyota była największym wśród importerów samochodów osobowych reklamodawcą w I kwartale br. - wynika z danych Expert Monitora. Marketer przeznaczył...

Zagranica, 24 kwietnia 2009

Reinhard Fleger odpowiada za marketing i sprzedaż w Skoda Auto Polska

Reinhard Fleger zostanie z początkiem czerwca br. nowym członkiem zarządu ds. sprzedaży i marketingu Skoda Auto Polska. Zastąpi na tym...

Kraj, 16 kwietnia 2009

GoldenSubmarine planuje rozwój przez akwizycje i zwiększenie przychodów o 25 proc.

Agencja interaktywna GoldenSubmarine rozbudowuje dział strategii, planuje akwizycje i zwiększenie w tym roku przychodów przynajmniej o 25 proc. W najbliższym...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Fiat umacnia pozycję lidera sprzedaży m.in. dzięki reeksportowi

Fiat Auto Poland pozostaje liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych zarówno w zestawieniu za marzec br., jak i I kwartał br....

Kraj, 9 marca 2009

Sprzedaż aut wzrosła o ponad 13 proc.; Fiat liderem rankingu

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w lutym br. wyniosła blisko 30,2 tys. sztuk - wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego...