M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Skoda Octavia (marka)"

Kraj, 16 stycznia 2014

Skoda po raz piąty

Według danych firmy Samar po raz piąty z rzędu w Polsce liderem w rejestracji nowych samochodów osobowych jest Skoda. Udział w rynku tego producenta wyniósł 12,6 proc.

Kraj, 18 lipca 2013

Kampania Skody wykorzystuje flesh mesh

Nowa technologia po raz pierwszy w reklamie OOH.

Kraj, 14 marca 2013

Skoda na muralu i w kinie

Premierze nowej Skody Octavii towarzyszy m.in. pierwszy w Polsce pokaz video mappingu 3D na muralu oraz w sali kinowej.

Kraj, 18 grudnia 2012

Sukces kampanii wyprzedażowej Opla

W listopadzie Opel poprawił swój udział w rynku, sprzedając najwięcej samochodów osobowych.

Kraj, 22 października 2012

Change wspiera sprzedaż Skody

Nowa kampania startuje w połowie października.

Kraj, 9 września 2009

Iberia inwestuje we wsparcie odnowionego Leona

Iberia Motor Company rozpoczęła kampanię modelu nowego Seata Leona. Auto po wprowadzonych zmianach ma charakteryzować się większym indywidualizmem i licznymi...

Kraj, 28 sierpnia 2009

Modele Skody wciąż najpopularniejsze, Fiesta z największą dynamiką sprzedaży

Najpopularniejszym pod względem sprzedaży modelem samochodu osobowego po pierwszych siedmiu miesiącach br. jest podobnie jak w poprzednich miesiącach Skoda Octavia...

Kraj, 24 czerwca 2009

Lider sprzedaży stawia w komunikacji na telewizję

Skoda Auto Polska, po pierwszych pięciu miesiącach tego roku lider sprzedaży nowych samochodów osobowych, jest również liderem wydatków na reklamę...

Kraj, 23 czerwca 2009

Skoda najchętniej kupowana w maju, Fiat 500 z największą dynamiką sprzedaży

Najchętniej kupowanym modelem nowego samochodu osobowego w maju br. była Skoda Octavia - wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego...

Kraj, 29 maja 2009

Skoda Octavia najlepiej sprzedającym się modelem auta w kwietniu

Skoda Octavia była najchętniej kupowanym modelem samochodu w Polsce w kwietniu br. - wynika z najnowszego zestawienia Instytutu Badań Rynku...

Kraj, 16 marca 2009

Juicy przygotowała kampanię o niezmienionych cenach Skody

Skoda Auto Poland prowadzi działania reklamowe informujące o tym, że na modele z 2009 r. będą obowiązywały do kwietnia br....

Kraj, 12 lutego 2009

Reklamy Skody Octavii odwołują się do wizerunku zdecydowanego klienta

Skoda Auto Polska prowadzi pod hasłem "Wiesz, co dobre" kampanię promującą odświeżoną Skodę Octavię. Spot reklamowy emitowany jest w największych...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Skoda Auto Polska wyróżniona za strategię marketingową

Skoda Auto Polska SA już po raz drugi została wyróżniona przyznawanym przez koncern Skoda Auto tytułem Importer Roku w kategorii...

Kraj, 9 czerwca 2005

Skoda promuje ekonomiczne silniki FSI we współpracy z siecią BP

Skoda Auto Polska promuje ekonomiczne silniki FSI we współpracy z siecią stacji benzynowych BP. Głównym celem kampanii realizowanej przez agencję...

Kraj, 27 października 2004

Skoda Auto Polska wspiera mailingiem nową Octavię

Agencja marketing services Peppermint realizuje mailing promujący nową Skodę Octavia. Pakiet zawierający m.in. CD-ROM zawiera informacje o nowym modelu, a...

Przetargi, 23 maja 2003

PZL wygrała przetarg na opracowanie adaptacji spotu Skody Octavii

Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na opracowanie adaptacji spotu reklamowego samochodu Skoda Octavia. W przetargu zorganizowanym przez Skoda Auto Polska...

Kraj, 9 maja 2003

Skoda powierzyła adaptację spotu reklamowego agencji V&P Int.

Firma Skoda Auto Polska rozpoczęła w maju br. telewizyjną kampanię reklamową dotyczącą promocyjnej ceny klimatyzacji w samochodzie marki Skoda Fabia....

Kraj, 6 listopada 2002

Skoda rozpoczęła wizerunkową kampanię samochodu marki Octavia

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową samochodu marki Skoda Octavia. Kampania ma charater wizerunkowy i potrwa do końca listopada br....