M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Skoda (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Małgorzata Słychań dołącza do Havas Sports & Entertainment

Zajmie stanowisko project managera.

Zagranica, 4 listopada 2015

Skoda szuka agencji do aktywności kontentowych

Przetarg dotyczy działań globalnych.

Kraj, 8 czerwca 2015

Opcom z autorską kampanią dla Skody [wideo]

Działania potrwają do końca czerwca.

Przetargi, 30 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa zdobył budżet Porsche

Tym samym poszerza współpracę z markami z grupy Volkswagen.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Łukasz Zadworny nowym dyrektorem marki Volkswagen, a Tomasz Porawski - marki Skoda

Po 13 latach pracy dla marki Skoda Łukasz Zadworny przejmie odpowiedzialność za markę Volkswagen. Zastąpi go Tomasz Porawski, który przez sześć lat odpowiadał za sprzedaż Skody w Polsce.

Przetargi, 16 stycznia 2015

Pięć agencji na nowej liście w Skodzie

Opcom pozostaje w grze o utrzymanie klienta.

Zagranica, 13 stycznia 2015

Volkswagen w 2014 sprzedał ponad 10 milionów aut

Grupa Volkswagen AG w ubiegłym roku sprzedała ponad 10 milionów samochodów. Ten cel miał zostać osiągnięty dopiero za cztery lata.

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Przetargi, 29 października 2014

Rozpoczyna się przetarg kreatywny na Skodę

Zaproszenia trafiły do ośmiu agencji.

Kraj, 9 lipca 2014

Marka Lamborghini oficjalnie w Polsce

Za obsługę komunikacyjną marki odpowiada BrandLab.

Przetargi, 16 czerwca 2014

Europejski przetarg Skody nie zmienia układu w Polsce

Lokalny budżet reklamowy Skody pozostaje w agencji Opcom.

Zagranica, 2 czerwca 2014

Fallon wygrywa europejski przetarg Skody

Fallon będzie wiodącą agencją prowadzącą działania marketingowe dla Skody, niebawem otwiera biuro w czeskiej Pradze.

Kraj, 2 kwietnia 2014

MediaCom przedłuża współpracę z VW Group do 2016 r.

W Polsce dom mediowy przejmuje obsługę wszystkich marek.

Kraj, 1 kwietnia 2014

Skoda promuje system ratalny [wideo]

Kampania przebiega pod hasłem "Nowy jest lepszy".

Kraj, 6 marca 2014

GoldenSubmarine ponownie poprowadzi Skoda Auto Muzyka

W tegorocznej edycji akcji udział biorą Fisz, Mela Koteluk, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik, Wojciech Waglewski.

Kraj, 24 lutego 2014

Dilerzy samochodowi aktywni w social mediach

Fanpage Toyota Radość ma najwięcej fanów, Auto Księżyno - najbardziej zaangażowanych.

Kraj, 28 stycznia 2014

Krzysztof Studziński w zespole LeadR

Agencja zatrudnia project managera.

Kraj, 3 grudnia 2013

Czterowymiarowy spot Skody w kinie [wideo]

W reklamie czeskiej marki zostały wykorzystane takie efekty specjalne, jak ruchome fotele, woda i wiatr.

Zagranica, 15 listopada 2013

Skoda szuka agencji

Marka planuje paneuropejski przetarg na usługi marketingowe.

Kraj, 14 listopada 2013

Skoda silnie wspiera model Rapid Spaceback [wideo]

Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa są zaangażowane w kampanię pierwszego hatchbacka w ofercie Skody.

Kraj, 9 lipca 2013

Opcom zatrudnia menedżerów

Dwie osoby zasiliły team agencji.

Kraj, 24 czerwca 2013

MediaCom Warszawa zajmie się obsługą marki Seat

Dom mediowy poszerza liczbę obsługiwanych marek z grupy VW.

Kraj, 10 kwietnia 2013

Marka E świętuje 40-lecie

Trwają intensywne działania reklamowe dla marki, której właścicielem jest obecnie Henkel (wcześniej PZ Cussons).

Kraj, 12 lutego 2013

Volkswagen Bank Direct z nową platformą komunikacji

Opracowała ją agencja Diferente.

Od redakcji, 14 stycznia 2013

Konkurs Škody zakończony

Kompleksowy projekt był realizowany przez trzy agencje.

Kraj, 28 listopada 2012

Motoryzacja zwiększa wydatki reklamowe

Według analizy Equinox Polska koncerny średnio wydają 3,7 tys. zł na reklamę każdego sprzedanego auta.

Kraj, 24 października 2012

Ogłoszono nominacje do Mixx Awards 2012

Nominowano 33 prace w 11 kategoriach.

Kraj, 11 października 2012

Katarzyna Misztal przechodzi do działu PR Skody

Wcześniej pracowała w dziale marketingu.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Michał Cabaj w Volkswagen Group Polska

Odpowiada za komunikację marketingową i PR marki Skoda.

Kraj, 18 maja 2012

Skoda wspiera akcję Skoda Autolab

Importer edukuje na temat bezpieczeństwa na drodze.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Ruszyła kampania TK Maxx

Autorem kampanii jest dział marketingu firmy.

Kraj, 19 marca 2012

Gruppa66 Ogilvy z nowym dyrektorem kreatywnym

Dotychczasowy senior copywriter z Change Integrated trafił do sieciowej agencji.

Kraj, 14 marca 2012

Skoda chce podtrzymać zainteresowanie modelem Superb [wideo]

Wizerunkowe działania mają też umocnić pozycję importera na rynku.

Kraj, 23 lutego 2012

Marta Mucha w Kompanii Piwowarskiej

Marketer ma nowego BTL managera.

Kraj, 3 stycznia 2012

Skoda z nowym projektem wyprzedażowym

Spoty promujące wyprzedaż rocznika 2011 przygotowała agencja Change Integrated.

Kraj, 2 listopada 2011

Eura7 powiększa szeregi

Na pokładzie agencji pojawił się m.in. nowy customer service executive.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 23 lutego 2011

GoldenSubmarine wchodzi w mobile marketing

Szef nowego działu mobilnego będzie powołany z grona pracowników agencji.

Artykuły weekendowe, 5 listopada 2010

Modele Skody najpopularniejsze w Polsce

Dwa modele Skody otwierają ranking najpopularniejszych aut na polskim rynku.

Artykuły weekendowe, 24 września 2010

Schulz o zasadzkach adaptacji

Coraz częściej agencje stają przed zadaniem sprawnego przeniesienia międzynarodowych kampanii na lokalne rynki. O problemach związanych z tego typu projektami piszą menedżerowie agencji reklamowej Schulz.

Kraj, 3 września 2010

Wzmocnienia w Supermedia Interactive

Weronika Sobolak dołączyła do działu client service Supermedia Interactive jako nowy account manager.

Kraj, 18 czerwca 2010

Henryk Klawe w Touch

Będzie odpowiadał za projekty strategii budowania marek.

Kraj, 17 czerwca 2010

Cebra - nowe analizy siły celebrytów

Millward Brown SMG/KRC wprowadza na rynek badania marek i znanych osób o nazwie Cebra. Pozwalają one na wyłonienie odpowiednich par jak znana osoba + marka.

Kraj, 14 czerwca 2010

Skoda kontekstowo w "GW"

Skoda zaskakuje komunikacją.

Kraj, 4 maja 2010

Większy MediaCom Interaction

Konrad Wiak, Augustyn Świątek i Stefan Sawicki dołączyli do działu internetowego agencji.

Kraj, 18 marca 2010

Polski oddział Skody ma według centrali najlepszą strategię marketingową

Skoda Auto Polska otrzymała nagrodę importera roku 2009 w kategorii marketing, przyznawaną co roku przez koncern Škoda Auto. W pięcioletniej...

Kraj, 23 grudnia 2009

Stanisław Tomczak szefem strategii w agencji Minima

Stanisław Tomczak został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Minima. Tomczak ma 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach senior strategy...

Kraj, 10 grudnia 2009

GoldenSubmarine wdroży strategię 360interactive

Agencja interaktywna GoldenSubmarine oficjalnie z początkiem 2010 r. zacznie wdrażać strategię o roboczej nazwie 360interactive. Ma ona repozycjonować firmę z...

Kraj, 8 października 2009

Trzy nagrody dla Polaków w kategorii PR

Z pięciu prac z Polski, które znalazły się na short-liście w nowej kategorii public relations międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum,...

Kraj, 5 października 2009

Pięć polskich prac na short-liście PR, nowej kategorii Golden Drum

Pięć prac z Polski znalazło się na short-liście w nowej kategorii startującego dziś oficjalnie międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum. O...