M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Skoda (firma)"

Kraj, 25 listopada 2015

Skoda przyciąga poczuciem bezpieczeństwa [wideo]

Rusza kampania modelu Octavia.

Zagranica, 26 października 2015

Skoda szuka agencji strategicznej

Skoda rozpoczęła proces przetargowy celem wyłonienia agencji, z którą zamierza nawiązać strategiczną współpracę przy tworzeniu globalnego kontentu.

Kraj, 16 września 2015

Bartek Jaroszewski awansuje w OS3

Po dwóch latach pracy w agencji Jaroszewski objął stanowisko dyr. kreatywnego.

Kraj, 10 września 2015

Julia Rogowska w gronie reżyserów Papaya Films

Dla tego studia będzie pracować na wyłączność.

Kraj, 31 lipca 2015

Skoda ponownie wspiera Transatlantyk Festival

W projekt zaangażowany jest MediaCom Beyond Advertising.

Kraj, 21 lipca 2015

Małgorzata Jackowiak i Anna Miller dołączają do Grupy Fresh

Objęły stanowisko account managerów w agencji interaktywnej eFresh.

Kraj, 21 lipca 2015

Skoda napędza Tour de France [wideo]

Marka prowadzi działania wizerunkowe.

Kraj, 14 maja 2015

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

Zagranica, 8 maja 2015

Skoda sponsorem transmisji Tour de France przez kolejne dwa lata

Skoda przez kolejne dwa lata, począwszy od lipca br., będzie oficjalnym sponsorem transmisji wyścigu Tour de France w ITV oraz wszystkich kanałach mobilnych.

Przetargi, 4 maja 2015

Skoda potwierdza wybór Opcomu

Firmy współpracują od kwietnia 2013 r., a kolejna umowa między agencją a marką zostanie podpisana na okres trzech lat.

Przetargi, 29 kwietnia 2015

Skoda ponownie wybiera Opcom

Kończy się przetarg kreatywny Skody ogłoszony w październiku ub.r. Marketer nie komentuje naszych informacji.

Przetargi, 31 marca 2015

Skoda przedłuża proces wyboru agencji kreatywnej

Zwycięzcę mamy poznać pod koniec kwietnia. Przetarg trwa blisko pół roku.

Kraj, 27 marca 2015

Skoda i iTaxi umożliwją darmową jazdę nową Fabią

Z okazji będzie można skorzystać w trzech miastach Polski.

Kraj, 18 marca 2015

Ruszyła nowa kampania Skody [wideo]

Działania realizowane są pod hasłem "Poznaj korzyści do potęgi max".

Kraj, 18 lutego 2015

Kowalik i Kozina biorą rozwód

Team concept creatives z Isobar Poland odchodzi z agencji. Kozina dołączy do 180heartbeats + Jung von Matt, a Kowalik do Fallon Prague.

Kraj, 1 grudnia 2014

Julia Mirny art directorem w Isobar Poland

Kreatywna przechodzi z Change Integrated.

Kraj, 21 listopada 2014

Sebastian Owczarek SEM/SEO managerem w OMD Digital

Będzie odpowiedzialny m.in. za wdrażanie nowych kompetencji związanych ze strategiami digitalowymi i za rozwój biznesu.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Skoda prowadzi jednocześnie dwie kampanie [wideo]

Opcom, MediaCom i Kalicińscy.com odpowiadają za ich przygotowanie.

Kraj, 6 maja 2014

Wojciech Kowalik i Maciej Kozina przeszli do Isobar Poland

Nowy team concept creatives w agencji.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Dwie nowe osoby w dziale kreacji agencji Gong

Powiększono team graphic designerów.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Istotne wzmocnienia personalne w Kalicińscy.com

Agata Piotrowska awansowała. Do agencji przeszły dwie osoby z PZL.

Kraj, 31 marca 2014

Krzysztof Zwierzyński założył AppNetMedia

Firma specjalizuje się w planowaniu i zakupie kampanii w mobilnych kanałach komunikacji oraz doradztwie w komunikacji mobilnej.

Kraj, 3 lutego 2014

Skoda Yeti porywa [wideo]

Ruszyła kampania Skody Yeti.

Kraj, 13 stycznia 2014

Pierwsza lokalna kampania Skody autorstwa Opcomu [wideo]

Trwa kampania wyprzedażowa modeli z rocznika 2013.

Przetargi, 21 listopada 2013

Skoda ponownie sprawdza agencje

Paneuropejski przetarg na kreację nie dotyczy wyłącznie Wielkiej Brytanii.

Kraj, 19 czerwca 2013

Skoda ruszyła z kampanią Octavii Combi

Kampania wizerunkowa z oryginalnie rozpisanym claimem ma uwiarygodnić wyjątkowość modelu.

Kraj, 7 czerwca 2013

Wydatki reklamowe w letnich kurortach mogą wynieść ok. 20 mln zł

Producenci samochodów, telekomy i usługi finansowe to główni reklamodawcy podążających za urlopowiczami.

Kraj, 4 czerwca 2013

Pierwsza kampania Opcomu dla Skody [wideo]

Komunikacja promuje samochody w modelach Fabia, Rapid i Roomster.

Kraj, 22 maja 2013

Skoda sponsoruje innowacyjną technologię czterowymiarowej projekcji

Technika 4DX stwarza nowe możliwości dla marketerów i jest dostępna w sieci Cinema City.

Kraj, 10 kwietnia 2013

Marka agencji Peppermint wraca na rynek

Netizens Peppermint dzieli się na dwa brandy.

Kraj, 14 marca 2013

Skoda na muralu i w kinie

Premierze nowej Skody Octavii towarzyszy m.in. pierwszy w Polsce pokaz video mappingu 3D na muralu oraz w sali kinowej.

Kraj, 27 lutego 2013

Change powiększa dział kreacji

Do działu kreacji agencji dołączył nowy copywriter.

Kraj, 7 stycznia 2013

Finał Škoda Auto Muzyka

Marka kończy trwającą od ponad czterech miesięcy akcję.

Kraj, 6 grudnia 2012

Change Integrated rośnie w siłę

Do agencji dołącza dwóch pracowników działu design.

Kraj, 15 października 2012

Kia szykuje kampanię wizerunkową najważniejszych modeli

W ubiegłym miesiącu firma osiągnęła najwyższe w historii udziały. Wkrótce ruszy z promocją nowego modelu Kia Cee'd kombi oraz swoich najważniejszych modeli.

Kraj, 12 października 2012

Awanse w Change Integrated

Zmiany nastąpiły w dziale client service.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Nowi pracownicy w 180heartbeats + Jung von Matt

Agencja kreatywna ma dwóch nowych concept directorów.

Kraj, 25 czerwca 2012

Skoda zaprasza na interaktwyną wystawę

Fani marki w Facebooku za pomocą aplikacji mogą wygrać wejściówki do centrum bezpieczeństwa Skoda Autolab.

Kraj, 15 czerwca 2012

Skoda promuje wersje Fresh

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Nic nie zaskakuje tak dobrze, jak prezent bez okazji".

Kraj, 22 maja 2012

Sektor motoryzacyjny zmniejszył wydatki reklamowe

Jak szacuje Equinox na podstawie danych Kantar Media, wydatki w branży motoryzacyjnej w I kwartale br. zmniejszyły się o ok. 17 proc.

Kraj, 14 grudnia 2011

Platige Image wycenione na 50 mln zł

Dzisiaj akcje spółki debiutują na parkiecie New Connect.

Kraj, 6 września 2011

Ars Thanea wzmacnia dział kreacji

Krzysztof Rejek objął w agencji stanowisko senior designera.

Kraj, 10 maja 2011

Tomasz Danielewicz zarządza kreacją Golden Submarine

Agencja interaktywna powołała stanowisko dyrektora kreatywnego.

Artykuły weekendowe, 8 kwietnia 2011

Branża moto wybiera reklamę efektywnościową

Paweł Lebiedziński, dyrektor sprzedaży w Novem, wylicza przykłady marketerów motoryzacyjnych, którzy rezygnują z kampanii cost per click.

Kraj, 2 marca 2011

Skoda prezentuje nową identyfikację

Nowy corporate design marki definiuje hasło "Nowa siła Skody".

Zagranica, 12 stycznia 2011

VivaKi przejmuje firmę konsultingową

Casablanca to francuska firma konsultingowa i komunikacyjna specjalizująca się w projektach filmowych.

Kraj, 30 listopada 2010

Symetria poszerza zespół kreatywny

Adam Węgrzynowicz dołączył do działu kreatywnego agencji interaktywnej.

Kraj, 21 września 2010

Nowa Kampania Škody Yeti

Spot promuje wyposażenie modelu.

Kraj, 16 września 2010

Projekcje Skody na Pałacu Staszica

W weekend Skoda wyświetli videomappingowe obrazy.

Kraj, 6 września 2010

Mistrz ortografii copywriterem

Adam Borczyński w El Padre.