M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Smart (marka)"

Kraj, 22 maja 2014

Change Integrated współpracuje przy napoju Smart, będzie rozliczana za zyski sprzedażowe

Group One pomogła startupowi napojowemu i rozliczy się z nim w nowym modelu.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Smart w Orange coraz bliżej

Operator anonsuje już konkurs.

Kraj, 17 maja 2011

Smart aktywny w Facebooku

ID prowadzi dla marki projekt w mediach społecznościowych.

Kraj, 17 listopada 2010

Paula Kaliszewicz odpowiada za PR w OMG

Nowy menedżer grupy mediowej OMG wcześniej obsługiwał ZenithOptimedia.

Kraj, 23 września 2010

Musiałowska po 19 latach żegna się z "Polityką"

Jeden z najdłużej pracujących specjalistów ds. sprzedaży rozstaje się z biurem reklamy tygodnika.

Kraj, 9 czerwca 2010

Tymbark w nowych smakach, Kubuś dla sportowców

Maspex poszerza ofertę swoich produktów i wspiera je kampaniami reklamowymi.

Kraj, 12 marca 2009

Toyota iQ mała ciałem, ale wielka duchem

Toyota Motor Poland wprowadza właśnie na polski rynek najmniejszy w swojej gamie model samochodu - Toyotę iQ. Jak mówi Robert...

Zagranica, 3 marca 2009

Mark Langenbrinck odpowiada za markę Smart w Europie

Mark Langenbrinck został nowym marketing directorem samochodów marki Smart w Europie. W strukturach firmy Daimler Mercedes-Benz zastąpi Andersa Sundta Jensona,...

Kraj, 24 września 2008

Time wspiera Eskę kampanią wizerunkową

Grupa Radiowa "Time" wspiera Radio Eska kampanią wizerunkową. Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, TVP), prasę ("Playboy", "Cosmopolitan", "Avanti", "Logo",...

Kraj, 29 sierpnia 2008

Cezary Rejsel odszedł z pionu czasopism Agory

Cezary Rejsel, product manager magazynów "Logo", "Smart" i "Świat Motocykli", odszedł z pionu czasopism Agory. Z wydawnictwem związany był od...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Małgorzata Bochniak general managerem firmy A2 Media

Małgorzata Bochniak objęła stanowisko general managera firmy A2 Media. Wcześniej była dyrektorem działu reklamy w firmie VFP Communications (wydawca m.in....

Kraj, 4 sierpnia 2008

Loteriada promowana także wśród urlopowiczów

Specjalne działania wspierają kampanię reklamową Loteriady organizowanej przez Totalizator Sportowy. Celem akcji jest dotarcie do osób, które podczas wakacji nie...

Kraj, 28 maja 2008

Samsung rusza z jedną z największych kampanii reklamowych telefonów

Samsung Electronics Polska rusza z szeroką kampanią wspierającą wprowadzony niedawno telefon Samsung Soul, który ma być flagowym modelem producenta w...

Kraj, 6 marca 2008

"Smart" Agory zwiększa format

Miesięcznik dla mężczyzn "Smart" Agory, który wszedł na rynek kilka miesięcy temu w charakterystycznym małym formacie, zwiększył go. - Większy...

Kraj, 30 stycznia 2008

DaimlerChrysler Leasing Polska zmienił nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska

Spółka DaimlerChrysler Leasing Polska zmieniła nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. Zmiana jest konsekwencją uchwały podjętej podczas nadzwyczajnego...

Kraj, 2 października 2007

"Smart" zadebiutuje w 120-tysięcznym nakładzie

"Smart", nowy miesięcznik Agory SA, ukaże się na rynku za kilka dni w 120-tysięcznym nakładzie. Magazyn jest skierowany do mężczyzn...

Kraj, 10 sierpnia 2007

Agora planuje wydanie magazynu "Smart" dla mężczyzn

Agora SA planuje wkrótce wydanie nowego pisma dla mężczyzn, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Prawdopodobnie będzie miał tytuł "Smart". Ma to być...

Kraj, 20 września 2006

Communication Unlimited pracuje dla Factory Wrocław - nowe pozycjonowanie firmy

Agencja Communication Unlimited całościowo obsłuży budżet marketingowy kampanii launchowej drugiego w Polsce outletu Factory (Neinver Polska), którego otwarcie nastąpi 3...

Kraj, 19 czerwca 2006

ContactPoint będzie obsługiwał infolinię marki Dodge

Firma telemarketingowa ContactPoint będzie obsługiwała infolinię marki Dodge, która właśnie debiutuje na polskim rynku. Już od roku ContactPoint jest odpowiedzialny...

Kraj, 1 czerwca 2006

Arc Worldwide realizuje projekt reklamowy dla LG Electronics

Firma LG Electronics rozpoczyna kampanię reklamową nowych telefonów komórkowych z serii Butterfly. Działania reklamowe potrwają do końca czerwca br. Strategię...

Kraj, 21 listopada 2005

Kompania Piwowarska reklamuje piwo Redd's na smartach

Kompania Piwowarska reklamuje piwo Redd's na samochodach marki Smart - nośniku oferowanym przez agencję A2 Advertising & Marketing. Kreację do...

Kraj, 18 listopada 2005

Kompania Piwowarska buduje wizerunek Redd's w wielokanałowej kampanii

Kompania Piwowarska rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową piwa Redd's. Jej celem jest mocne związanie brandu z klimatem wieczornego spotkania z przyjaciółmi...

Kraj, 11 października 2005

Wiśniewski został kierownikiem sprzedaży agencyjnej w Glob Media

Marcin Wiśniewski dołączył do zespołu sprzedaży w firmie ambient-mediowej Glob Media, gdzie objął stanowisko kierownika sprzedaży agencyjnej. Wcześniej pracował w...

Kraj, 11 października 2005

BTL Point Group realizuje działania samplingowe dla Kinder Bueno

Agencja marketing services BTL Point Group realizuje animacje samplingowe połączone z konkursem SMS-owym dla marki Kinder Bueno. Działania prowadzone są...

Kraj, 21 września 2005

MM Communications organizuje premierę Mercedesa klasy S

Agencja MM Communications organizuje dla DaimlerChrysler Automotive Polska imprezę premierową Mercedesa klasy S. Jest to kolejne wspólne przedsięwzięcie MM Communications...

Kraj, 11 sierpnia 2005

TP SA reklamuje Neostradę na smartach agencji a2

Telekomunikacja Polska SA reklamuje usługę Neostrada 6 Mb/s na samochodach marki Smart, nowym nośniku z portfolio agencji a2. Kampania rozpoczęła...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Robbie Williams będzie gwiazdą kolejnej kampanii reklamowej Radia Zet

Megagwiazda brytyjskiej muzyki pop Robbie Williams wystąpi w najbliższej kampanii reklamowej Radia Zet należącego do holdingu Eurozet, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 14 lipca 2005

Firma a2 oferuje reklamę na samochodach Smart

Firma a2, właściciel powierzchni indoorowych m.in. w szkołach i na uczelniach, poszerzyła portfolio o reklamę na samochodach marki Smart. Obecnie...

Kraj, 16 września 2004

Era uruchomiła loterię z okazji ósmych urodzin, przez miesiąc rozdaje codziennie m.in. auta Smart

Z okazji ósmych urodzin Era (Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.) rozpoczęła wczoraj loterię, w której codziennie losowany będzie samochód...

Zagranica, 27 sierpnia 2004

Toyota wejdzie w rynek mikrosamochodów z modelem Aygo

Aygo zostanie zaprezentowany w marcu na Geneva Motor Show, jest skierowany do młodych odbiorców. Toyota ma ambicje, aby stał się...

Kraj, 5 lipca 2004

DaimlerChrysler będzie w komunikacji wykorzystywał marketing miejsca

DaimlerChrysler Automotive Polska zamierza budynek swojej nowej centrali przy ul. Gottlieba Daimlera 1 (gdzie mieści się także duży salon sprzedaży)...

Kraj, 8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

Kraj, 4 lutego 2004

Polski DaimlerChrysler bierze udział w European Owner Loyalty Program

DaimlerChrysler Automotive Polska bierze udział w pilotażowym programie koncernu pod nazwą European Owner Loyalty Program. Celem jest zbudowanie efektywnego programu...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 28 października 2003

DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego. Dotychczas samochody osobowe były w jednym dziale marketingowym z samochodami dostawczymi, a...

Kraj, 28 października 2003

DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego. Dotychczas samochody osobowe były w jednym dziale marketingowym z samochodami dostawczymi, a...

Kraj, 21 października 2003

Sprostowanie: Ad Fabrika/FCB dalej obsługuje auta osobowe DaimlerChrysler Automotive Polska

W nawiązaniu do opublikowanej wczoraj w DS "MMP" informacji o przejęciu przez agencję reklamową Scholz & Friends Warszawa budżetu reklamowego...

Zagranica, 25 lipca 2003

Niemiecka firma wysyłkowa Quelle rozpoczęła sprzedaż aut przez internet

Quelle, jedna z wiodących na niemieckim rynku firm sprzedaży wysyłkowej, rozpoczęła sprzedaż nowych samochodów przez internet. Oferta firmy obejmuje samochody...

Kraj, 7 maja 2003

Ad Fabrika/FCB przygotowała reklamę wizerunkową samochodów Smart

W maju br. ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa samochodów marki Smart, która została wprowadzona na polski rynek w październiku 2002 roku....

Kraj, 20 marca 2003

Ad Fabrika FCB przygotuje pierwszą kampanię reklamową Smarta

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB zajmie się przygotowaniem kreacji na potrzeby pierwszej kampanii reklamowej samochodu Smart sprzedawanego przez koncern DaimlerChrysler...

Kraj, 19 marca 2003

Wysyłka Lowe GGK zachwala samochody Smart

Agencja reklamowa Lowe GGK przygotowała mailing promujący samochody marki Smart należącej do DaimlerChrysler Automotive. Wysyłka adresowana jest do firm, które...

Zagranica, 16 grudnia 2002

Lowe People będzie pracować dla Mercedesa w Szwecji

Firma Mercedes-Benz należąca do koncernu DaimlerChrysler przekazała swój budżet reklamowy przeznaczony dla rynku szwedzkiego nowo powstałej agencji Lowe People będącej...

Zagranica, 7 października 2002

Swatch szuka nowej agencji reklamowej

Szwajcarski producent zegarków Swatch Group poszukuje agencji, która będzie obsługiwać jego globalny budżet reklamowy. Obecnie budżet ten obsługiwany jest przez...

Zagranica, 22 stycznia 2001

AGENCJA RMG ZAJMIE SIĘ MARKETINGIEM MODELU SMART

MCC, podległa spółka DaimlerChrysler we Frankfurcie, zdecydowała, że obsługą programów CRM dla marki Smart zajmie się należąca do WPP agencja...