M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SMB (firma)"

Kraj, 16 sierpnia 2012

Rynek call center wart jest 800 mln zł

Grupa Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oszacowała podstawowe wskaźniki branży.

Kraj, 27 czerwca 2012

Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow

Podczas wczorajszej gali poznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.

Kraj, 7 maja 2012

Jury VII edycji konkursu Golden Arrow w komplecie

Obradom jury przewodniczyć będzie Monika Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH.

Kraj, 16 stycznia 2012

Piotr Pokrzywa ponownie redaktorem naczelnym "MMP"

Osoba od 20 lat związana z rynkiem komunikacji marketingowej i były redaktor naczelny tytułu wraca na stanowisko.

Kraj, 26 listopada 2010

Poczta Polska ponownie w SMB

Po trzech latach negocjacji do członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego dołączyła Poczta Polska - jeden z członków założycieli stowarzyszenia.

Kraj, 30 września 2010

Tailor & Baker debiutuje na rynku reklamy

Aleksandra i Paweł Trochimiukowie rozwijają nowy projekt na rynku usług marketingowych.

Kraj, 2 września 2010

SMB chce ograniczyć agresję promocji SMS-owych

Grupa interaktywna działająca w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego rozważa możliwość wprowadzenia kodeksu regulującego promocje SMS-owe.

Kraj, 29 czerwca 2009

Grand prix Golden Arrow dla Tequili i Netizens

Nagrodę grand prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje Tequila/Polska i Netizens. Aby wziąć...

Kraj, 16 czerwca 2009

Grand prix, 11 statuetek i 26 wyróżnień w konkursie Golden Arrow

Grand prix, 11 statuetek i 26 wyróżnień przyznało po wczorajszych obradach jury w konkursie Golden Arrow. Łącznie nominowano 58 prac....

Kraj, 1 kwietnia 2009

Polski rynek e-commerce był wart ponad 11 mld zł w ub.r.

Polski rynek e-commerce w 2008 roku był wart ponad 11 mld zł, czyli o 36 proc. więcej niż w 2007...

Kraj, 1 grudnia 2006

Ruszyła ogólnoświatowa zintegrowana kampania wizerunkowa Acxiomu

Rusza zintegrowana kampania marketingowa Acxiomu odświeżająca wizerunek korporacji na wszystkich rynkach działania firmy. Działania wizerunkowe pod hasłem "We make information...

Kraj, 22 czerwca 2001

SMB NIE CHCE ŚMIECIĆ NA KLATKACH SCHODOWYCH

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego uzupełniło swój Kodeks Etyczny o przepis regulujący zasady dystrybucji masowej. Nowe przepisy wprowadzone do kodeksu 20 czerwca...