M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SMG/KRC Millward Brown Co. (firma)"

Kraj, 15 maja 2007

Patrycja Venulet strategic consultantem w Stratosfera Added Value

Patrycja Venulet rozpoczęła pracę na stanowisku strategic consultant w firmie marketingowego doradztwa strategicznego Stratosfera Added Value. Wcześniej przez osiem lat...

Kraj, 29 czerwca 2006

Weber Shandwick rozpoczęła działania związane z "Raportem Feminatalu N" firmy Merck

Agencja Weber Shandwick rozpoczęła pierwszy etap działań związanych z "Raportem Feminatalu N" firmy farmaceutycznej Merck. Raport zawiera wyniki badania stylów...

Kraj, 14 września 2005

Małgorzata Falkowska została konsultantem w Stratosferze

Małgorzata Falkowska została konsultantem w Stratosfera Strategic Marketing Consultancy. Od ponad 10 lat zajmuje się badaniami rynkowymi. Przez ostatnie cztery...

Zagranica, 6 maja 2005

Gisby zastąpi Hazlitta na stanowisku dyr. zarządzającego Yahoo!

Jon Gisby zostanie nowym dyrektorem zarządzającym Yahoo! UK & Ireland i wiceprezesem firmy ds. mediów na Europę. Zastąpi on Fru...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Członkowie IGRZ mogą wrócić do prac nad standardem badań outdooru

Członkowie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) prawdopodobnie podejmą kolejną próbę stworzenia standardu badań efektywności outdooru. - Nic nie jest przesądzone,...

Kraj, 5 kwietnia 2005

Cztery nowe stacje dołączą do pakietu miejskiego RRM

Cztery nowe lokalne rozgłośnie przyłączą się do pakietu miejskiego sprzedawanego przez RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji. Do pakietu...

Kraj, 4 kwietnia 2005

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek wkrótce z "Rzeczpospolitą"

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek ukaże się 1 czerwca br. w formie kolorowego dodatku do dziennika "Rzeczpospolita" (Presspublica). Będzie to druga...

Kraj, 31 marca 2005

Time planuje 20-proc. wzrost wpływów z reklam, zakupił software Atelier

Jak powiedział Jacek Nieckarz, wiceprezes spółki Time, grupa radiowa Time, do której należą sieci Eska i Gold FM, planuje w...

Kraj, 24 marca 2005

Radiowa Trójka rozpocznie w maju kampanię reklamową w telewizji

Agencja reklamowa Martis odpowiada za kreację kampanii reklamowej Programu III Polskiego Radia SA (Trójki). Kampania zaplanowana jest na maj i...

Kraj, 28 lutego 2005

SMG/KRC ma 20 proc. udziałów PBO

Spółka Cavendish, właściciel instytutu badawczego SMG/KRC Millward Brown Co., kupiła 20 proc. udziałów spółki Polskie Badania Outdooru (PBO). Wartości transakcji...

Kraj, 25 stycznia 2005

PBH SA zamierza repozycjonować odzieżową markę Quiosque

Firma PBH SA prowadzi prace nad zmianą strategii marketingowej, której celem jest repozycjonowanie marki odzieży Quiosque. Według badań, jakie przeprowadził...

Przetargi, 24 stycznia 2005

KP SA bada propozycje agencji reklamowych w przetargu na piwo Redd's

Kompania Piwowarska SA skierowała do badań propozycje strategiczno-kreatywne agencji reklamowych, które biorą udział w przetargu na obsługę reklamową piwa Redd's....

Kraj, 5 stycznia 2005

Czajka i Szymczak przechodzą z CASE do TNS OBOP

Firma badawcza TNS OBOP powiększyła zespół o Artura Czajkę i Adama Szymczaka, dotychczas związanych z agencją badawczą CASE (Consumer Attitudes...

Kraj, 27 grudnia 2004

SMG/KRC ma zostać udziałowcem w Polskich Badaniach Outdooru

Firma badawcza SMG/KRC Millward Brown Co. zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami ma zostać udziałowcem w spółce Polskie Badania Outdooru, która zajmuje...

Kraj, 23 grudnia 2004

Polskie Badania Outdooru rozpoczną analizy nośników citylight poster

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO), której udziałowcami są dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland, ukończyła prace...

Kraj, 15 grudnia 2004

PBC testuje software do badań czytelnictwa

Firma Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) prowadzi testy oprogramowania do obsługi (przeglądania danych, optymalizacji i planowania kampanii prasowych) danych z badania...

Kraj, 14 grudnia 2004

"Detal Dzisiaj" ma największy zasięg wśród detalistów w badaniach RMT

Są wyniki kolejnej, czwartej, fali badania Retail Media Track (RMT) pomiaru czytelnictwa prasy FMCG realizowanego przez instytut SMG/KRC Millward Brown...

Przetargi, 30 listopada 2004

Bols bada cztery koncepty obsługi marki Carlo Rossi

Firma Bols ma ogłosić zwycięzcę przetargu reklamowego dotyczącego konceptu strategii i kreacji marki win stołowych Carlo Rossi w grudniu br....

Kraj, 30 listopada 2004

Bejgier przechodzi z SMG/KRC Millward Brown Co. do Call Center Poland

Aneta Bejgier rozpoczęła pracę jako konsultant w dziale telecom solutions Call Center Poland. Będzie odpowiedzialna za doradztwo i przygotowywanie dla...

Kraj, 26 listopada 2004

Polacy dostrzegają problem ukrytej reklamy w mediach

Polacy dostrzegają problem ukrytej reklamy w mediach - wynika z badania przeprowadzonego przez SMG/KRC Millward Brown Co. na potrzeby kampanii...

Kraj, 23 listopada 2004

RRM zamierza podnieść ceny reklam w Radiostacji i Pakiecie Miejskim

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, zamierza w najbliższym czasie o kilkanaście procent podnieść ceny reklamy w sieci Radiostacja....

Kraj, 9 listopada 2004

Radio RMF FM wciąż najchętniej słuchaną stacją według SMG/KRC

Ostatnie wyniki badań SMG/KRC Millward Brown potwierdzają, że RMF FM jest najchętniej słuchaną stacją radiową w Polsce. Na drugim miejscu...

Kraj, 5 listopada 2004

"Raport Czterech" - inicjatywa czterech mediów prezentująca badania SMG/KRC o nastrojach Polaków

Dziś rozpoczyna się cykl spotkań i dyskusji organizowanych przez "Rzeczpospolitą", "Newsweek Polska", telewizję Polsat i Radio Zet w ramach tzw....

Przetargi, 5 listopada 2004

Axel Springer Polska prowadzi przetarg na obsługę tytułu "Forbes"

Wydawnictwo Axel Springer Polska rozpoczęło procedury związane z przetargiem na obsługę reklamową magazynu "Forbes", dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Michał Fijoł, rzecznik...

Kraj, 4 listopada 2004

Polacy nie mają zdania na temat zmian jakości produktów i usług

Znaczna część Polaków nie ma wyrobionej opinii na temat zmiany jakości produktów i usług. 35 proc. nie wie, czy jakość...

Kraj, 3 listopada 2004

Bezpłatne "Metro" Agory wprowadza codzienne wydanie krajowe

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, od 15 listopada br. zwiększa zasięg i będzie się ukazywać codziennie, od poniedziałku do piątku,...

Kraj, 29 października 2004

"Harvard Business Review" o przywództwie w dwukrotnie wyższym nakładzie

Wydanie grudniowe "Harvard Business Review Polska" ("HBRP") będzie mieć specjalny charakter. Zostanie poświęcony w całości tematowi przywództwa (leadership). Polska edycja...

Kraj, 28 października 2004

PBC podpisało aneks z SMG/KRC - w przetargu na badanie czytelnictwa pozostały trzy instytuty

Rada nadzorcza Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) zdecydowała o przedłużeniu do końca marca 2005 r. dotychczasowej umowy na realizację badania czytelnictwa...

Kraj, 15 października 2004

RMF FM rozpoczęło kolejny etap kampanii "Jak zawsze RMF FM"

Radio RMF FM rozpoczęło dziś kolejny etap rocznej kampanii reklamowej pod hasłem "Jak zawsze RMF FM". Działania reklamowe poprzedzają obchody...

Kraj, 13 października 2004

"Dzień dobry" co piątek w 25 miastach w nakładzie ok. 800 tys. egz.

"Dzień dobry", bezpłatna gazeta wydawnictwa DD Media, już na stałe zwiększy zasięg. Od 5 listopada br. w każdy piątek będzie...

Kraj, 28 września 2004

Hortex Holding będzie promował soki Vitaminka

Hortex Holding SA przeprowadzi kampanię reklamową linii soków Vitaminka. Kampania rozpocznie się na początku października br., będzie skierowana do kobiet...

Kraj, 22 września 2004

UOKiK został patronem akcji "Czyste informacje" prowadzonej pod egidą ZFPR

Związek Firm Public Relations (ZFPR) zainicjował akcję pod hasłem "Czyste informacje" mającą przeciwdziałać zjawisku kryptoreklamy, kupowania publikacji, advertoriali oraz innych...

Kraj, 20 września 2004

Radiostacja wprowadziła zmiany w ramówce

Sieć Radiostacja, należąca do holdingu Eurozet, wprowadziła zmiany do swojej ramówki. Monika Dąbrowska i Łukasz Szmel poprowadzą w paśmie między...

Kraj, 16 września 2004

AMS wprowadza nowe narzędzie do planowania kampanii outdoorowych

AMS SA, firma reklamy zewnętrznej należąca do Agory SA, wprowadziła nowe narzędzie do planowania kampanii outdoorowych. Jak powiedziała Grażyna Gołębiowska,...

Kraj, 10 września 2004

SMG/KRC przygotowuje czwartą falę badania prasy handlowej

Instytut badawczy SMG/KRC Millward Brown Co. rozpoczął przygotowania do realizacji kolejnej fali pomiaru Retail Media Track (RMT), czyli badania czytelnictwa...

Kraj, 8 września 2004

Cztery firmy badawcze w kolejnym etapie przetargu Polskich Badań Czytelnictwa

Spółka Polskie Badania Czytelnictwa wybrała cztery firmy badawcze spośród siedmiu zgłoszonych do dalszego etapu przetargu. Są to: Ipsos, Pentor SA,...

Kraj, 3 września 2004

"Gazeta Prawna" z informacjami społ.-polit. i rozbudowaną gospodarką

"Gazeta Prawna", dziennik prawno-gospodarczy Wydawnictwa Infor, wyraźnie się zmienia. Pierwszy numer nowej "Gazety Prawnej" ukaże się w poniedziałek 6 września...

Kraj, 27 sierpnia 2004

ZFPR otrzymał poparcie trzech instytucji dla inicjatywy przeciwdziałania ukrytej reklamie

Związek Firm Public Relations pozyskał trzy instytucje, którą chcą zaangażować się w projekt, którego celem jest przeciwdziałanie zjawisku ukrytej reklamy...

Kraj, 27 sierpnia 2004

Polskie Badania Outdooru rozpoczną współpracę z firmą Synergy

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozstrzygnęła konkurs, którego celem było nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie doradztwa strategicznego. Wygrała...

Kraj, 26 sierpnia 2004

Egmont liderem w badaniu Maluchy dotyczącym czytelnictwa wśród dzieci

Egmont Polska, wydawca prasy dla dzieci, jest liderem najnowszej fali badania czytelnictwa prasy o nazwie Maluchy przeprowadzanego wśród dzieci w...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Kurs akcji Brokera FM spadł o 3,7 proc. w dniu ogłoszenia wyników za II kw.

2 mln zł wyniósł w I półroczu br. zysk netto grupy Broker FM, do której należą m.in. Radio RMF FM,...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Grupa radiowa Time zwiększa udział w rynku słuchalności

Należąca do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych grupa radiowa Time (sieci Eska i Gold FM) licząca 26 rozgłośni lokalnych zwiększyła udział w...

Kraj, 10 sierpnia 2004

Anna Przybylska będzie twarzą marki Astor

Koncern Coty Polska podpisał umowę z aktorką Anną Przybylską, na mocy której Przybylska będzie twarzą marki Astor. Kontrakt został podpisany...

Kraj, 20 lipca 2004

Polskie Badania Outdooru rozważają opcję współpracy z firmą doradczą

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozważa opcję nawiązania współpracy z firmą doradztwa strategicznego. Chodzi o opracowanie założeń strategicznych i pozycjonowania...

Kraj, 16 lipca 2004

Radio WAWa planuje na jesień intensywną wizerunkową kampanię reklamową

Na jesień zaplanowana jest intensywna kampania reklamowa związana ze zmianą muzycznego wizerunku Radia WAWa. Obecnie prowadzony jest przegląd agencji reklamowych....

Kraj, 16 lipca 2004

Pięć z siedmiu zaproszonych insytutów przystąpi do przetargu KBR-u

Prawdopodobnie pięć instytutów badawczych z siedmiu zaproszonych złoży dzisiaj swoje oferty w przetargu na dostarczanie badań audytorium radiowego od 2005...

Przetargi, 7 lipca 2004

Polskie Badania Outdooru poszukuje firmy do obsługi strategicznej

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozpisała konkurs, którego celem jest nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie strategii. Brief konkursowy...

Kraj, 6 lipca 2004

DDB Warszawa utworzyła dwie struktury obsługi klienta

Agencja reklamowa DDB Warszawa rozpoczęła realizację programu zmian strukturalnych firmy. W ramach spółki dojdzie do wydzielenia dwóch niezależnych zespołów, które...

Przetargi, 5 lipca 2004

PBC oficjalnie ogłasza przetarg na wykonawcę badań czytelnictwa

Spółka Polskie Badania Czytelnictwa rozpoczęła procedurę przetargową, której celem jest wyłonienie instytutu badawczego odpowiedzialnego za prowadzenie ogólnopolskich badań czytelnictwa prasy....

Kraj, 18 czerwca 2004

Powołano skład jury tegorocznej edycji konkursu Effie 2004

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz komitet organizacyjny konkursu efektywności reklamowej Effie wyłonił grono jurorów tegorocznej edycji konkursu Effie 2004. Nieoficjalnie...