M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SMG/KRC Millward Brown Company (firma)"

Kraj, 26 stycznia 2005

KPMG zatwierdziło listę nominacji do nagrody Impactor Roku 2004

Spółka KPMG Audyt po podliczeniu głosów oddanych w ramach plebiscytu Impactor Roku 2004 przedstawiła listę nominowanych do tej nagrody w...

Kraj, 23 listopada 2004

Agnieszka Urbaniak i Jan Kunkowski zostali managerami w IQS and Quant Group

Agnieszka Urbaniak objęła funkcję research managera w zespole badań jakościowych firmy IQS and Quant Group. Z branżą badawczą związana jest...

Kraj, 4 listopada 2004

Mediaedge:cia przygotował kampanię kremów czekoladowych Terravita

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa kremów czekoladowych marki Terravita produkowanych przez firmę Eurovita. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom...

Kraj, 3 listopada 2004

21 firm badawczych dostało certyfikaty jakości

W wyniku kontroli w ramach III edycji audytu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów przyznane zostały certyfikaty jakości 21 firmom. Program...

Kraj, 1 października 2004

SMG/KRC rysuje sylwetkę polskiego konsumenta

SMG/KRC Millward Brown Company opracowała raport opisujący trendy konsumenckie w Polsce. Zestawiono 15 światowych trendów przedstawionych w "The Popcorn Report"...

Kraj, 30 września 2004

RMF FM rozpoczyna kampanię i konkurs dla słuchaczy

Radio RMF FM rozpocznie 1 października br. kampanię reklamową w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Hasło kampanii brzmi "Jak...

Kraj, 29 września 2004

Domy mediowe opracowują stanowisko w sprawie badań czytelnictwa

Domy mediowe należące do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) wypracowują wspólne stanowisko w sprawie swoich oczekiwań w stosunku do badań czytelnictwa....

Kraj, 16 września 2004

List do redakcji DS "MMP": Wyjaśnienie SMG/KRC w sprawie IWP i RMT

Izabella Anuszewska, press research director SMG/KRC Millward Brown Company, przesłała wyjaśnienie następującej treści: "W odpowiedzi na list dyrektora generalnego Izby...

Kraj, 10 września 2004

SMG/KRC wygrało przetarg i nadal będzie prowadzić badania radiowe

SMG/KRC Millward Brown Company nadal będzie prowadzić badania radiowe. Taką decyzję podjął Komitet Badań Radiowych (KBR), do którego należą: Broker...

Kraj, 8 września 2004

V&P przygotowała dla IAA pierwsze spoty projektu "Przedsiębiorczość"

Agencja reklamowa V&P zrealizowała pierwsze dwa filmy reklamowe oraz projekty kreatywne reklam w innych mediach, które zostaną wykorzystane w najnowszej...

Kraj, 1 września 2004

Rozstrzygnięcie przetargu na dostarczanie badań radiowych opóźni się

Komitet Badań Radiowych (KBR), do którego należą: Broker FM (Radio RMF FM), Eurozet (Radio Zet, Radiostacja), Agora SA (Złote Przeboje),...

Kraj, 25 sierpnia 2004

RRM podnosi ceny dla Radiostacji, Eski i Radia Zet i redukuje liczbę pakietów

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, poinformował domy mediowe o zmianach, jakie wprowadzi do cennika 1 września br. Ceny...

Kraj, 5 sierpnia 2004

DDB Warszawa zrealizuje badania jakościowe polskiego konsumenta

Zespół działu planowania strategicznego agencji reklamowej DDB Warszawa zamierza wespół z firmą badawczą SMG/KRC Millward Brown Company przeprowadzić badania jakościowe...

Kraj, 12 lipca 2004

Upstairs Y&R przeprowadził kolejną edycję analiz BrandAsset Valuator

Sieć agencji reklamowych Young & Rubicam (Y&R) udostępniła najnowsze wyniki badania marek BrandAsset Valuator (BAV), w tym analiz polskiego rynku....

Kraj, 6 lipca 2004

SMG/KRC Millward Brown Co. otwiera nowe laboratoria badawcze

Instytut badawczy SMG/KRC Millward Brown Company dysponuje już dwoma nowymi laboratoriami do badań jakościowych w Warszawie. Nowe laboratoria są standardowo...

Kraj, 23 czerwca 2004

Link4 podkreśla dostępność swoich usług w nowej kampanii

Pod hasłem 'Tak jak lubisz" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości...

Kraj, 8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

Kraj, 14 maja 2004

Zenith Media pracuje nad projektem badawczym Media DNA

Dom mediowy Zenith Media zamierza w tym roku uruchomić w Polsce sieciowe badanie mediów i marek pod nazwą Media DNA....

Kraj, 23 kwietnia 2004

Eska apeluje o zdjęcie z anten komunikatów promujących stacje w Radio Tracku

Radio Eska należące do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych wystosowało otwarty apel do nadawców radiowych dotyczący zdjęcia z anten przez rozgłośnie spotów...

Kraj, 20 kwietnia 2004

Radio Zet podnosi ceny średnio o 7,2 proc. i wprowadza nowe produkty

Radio Zet należące do spółki Eurozet podniesie od 30 kwietnia br. ceny reklam. Podwyżka wyniesie średnio 7,2 proc. Uzasadnieniem dla...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Tygodnik "Przekrój" otrzymał Grand Prix Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera"

Tygodnik "Przekrój" otrzymał Grand Prix drugiej edycji Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera". Zdaniem jurorów obecna formuła tego tygodnika z tradycjami jest...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Polskie Badania Outdooru uruchomiły Platformę Autoryzacyjną

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) uruchomiła wczoraj Platformę Autoryzacyjną. Szczegółowe założenia projektu badawczego PBO opisywaliśmy już w DS "MMP" 12...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Jury Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera" rozpoczyna obrady

Dziś rozpoczynają się obrady jury Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera". Tegoroczna, druga edycja jest otwarta dla magazynów i dzienników z Europy...

Kraj, 12 marca 2004

PBO przedstawia założenia projektu badawczego i liczy na przyłączenie się innych firm outdoorowych

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) przedstawiła szczegóły dotyczące jej projektu badawczego. PBO powstała w lutym i jej udziałowcami są firmy...

Kraj, 18 lutego 2004

Clear Channel Poland zamierza zainwestować w 2004 r. ok. 12 mln zł

Plany inwestycyjne firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) na rok 2004 r. przewidują wydatki rzędu 12 mln zł. "Budżet...

Kraj, 5 lutego 2004

II edycja konkursu Chimera o międzynarodowym zasięgu

VFP Communications rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera". Tegoroczna edycja pod nazwą Chimera - New Europe...

Kraj, 3 lutego 2004

Oświadczenie zarządu Axel Springer Polska

Axel Springer Polska jako jeden z największych wydawców od lat działa na rzecz wprowadzania przejrzystych reguł rządzących polskim rynkiem prasowym....

Kraj, 26 stycznia 2004

Murator obudowuje markę "Dobre Wnętrze" i rozszerza formułę pisma

Wydawnictwo Murator będzie w br. obudowywać markę miesięcznika "Dobre Wnętrze". Działania będą wychodziły poza dołączanie dodatków tematycznych jak dotychczas, choć...

Kraj, 26 stycznia 2004

Murator obudowuje markę "Dobre Wnętrze" i rozszerza formułę pisma

Wydawnictwo Murator będzie w br. obudowywać markę miesięcznika "Dobre Wnętrze". Działania będą wychodziły poza dołączanie dodatków tematycznych jak dotychczas, choć...

Kraj, 20 stycznia 2004

RMF FM rozpoczęło sześciomiesięczną kampanię reklamową

Wystartowała sześciomiesięczna kampania reklamowa Radia RMF FM pod hasłem "Najlepsza muzyka. Do usłyszenia w RMF FM". Wysokość budżetu kampanii nie...

Kraj, 6 stycznia 2004

Przyszli udziałowcy Polskich Badań Outdooru czekają na zgodę UOKiK

Przyszli udziałowcy formującej się spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) złożyli wniosek o wyrażenie zgody na jej powstanie do Urzędu Ochrony...

Kraj, 4 grudnia 2003

Radio Zet oskarża Eskę o bezprawne posługiwanie się sloganem "Nr 1 w Warszawie"

Radio Zet należące do holdingu Eurozet złożyło wniosek do Rady Reklamy o opinię w sporze z warszawskim Radiem Eska należącym...

Kraj, 2 grudnia 2003

Ströer zarzuca firmom konkurencyjnym blokowanie rozwoju w Polsce

Według firmy reklamy zewnętrznej Ströer fiasko fuzji badań efektywności tego medium metodą Oscar i analiz spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej...

Kraj, 1 grudnia 2003

AMS SA opracowała nowy model planowania, który wprowadzi w 2004 r.

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA przygotowała nowy model planowania kampanii. Jego wstępny wariant zostanie zaprezentowany na początku 2004 r. -...

Kraj, 1 grudnia 2003

Radio eM 107,6 FM kończy wprowadzanie zmian programowych

Katowickie radio eM 107,6 FM zakończyło ostatni etap wprowadzania istotnych zmian programowych. Na jego antenie pojawiły się nowe propozycje: "Droga...

Kraj, 29 października 2003

PBRZ finalizuje prace nad wdrożeniem standardu badań outdooru

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) prawdopodobnie w listopadzie br. zakończy prace nad wspólnym projektem badań efektywności reklamy zewnętrznej. Waldemar...

Kraj, 27 października 2003

"Rzeczpospolita" patronuje akcji Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży

(SMG/KRC Millward Brown Company) Dziennik "Rzeczpospolita" patronuje zorganizowanej przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży akcji "Godzina równych szans". Współtwórcami akcji...

Kraj, 20 października 2003

Więcej CATI i CAPI w SMG/KRC Millward Brown Company

(SMG/KRC Millward Brown Company) W 2003 roku gwałtownie wzrosła liczba realizowanych w SMG/KRC wywiadów wspomaganych komputerowo. Od początku roku do...

Kraj, 3 października 2003

Aster City zmienia nazwę, logo i startuje z kampanią w Warszawie

Aster City, sieć telewizji kablowej i internetowej w Warszawie, zmienia nazwę na Aster i wprowadza nowy logotyp. Nowy znak przygotował...

Kraj, 12 września 2003

Rekordową liczbę prac - 56 - zgłoszono do tegorocznego konkursu Effie

W tegorocznej czwartej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2003 zgłoszono rekordową liczbę prac - 56. 46 kampanii zgłoszono w...

Kraj, 12 września 2003

Radio Zet odnotowało w ciągu roku 9,9-proc. wzrost słuchalności

Ostatnie 12 miesięcy to dynamiczny wzrost Radia Zet. W ujęciu rocznym Radio Zet uzyskuje największą dynamikę wzrostu wśród stacji ogólnopolskich...

Kraj, 5 września 2003

Mateusz Kirstain zostanie dyrektorem programowym Radiostacji

Mateusz Kirstain obejmie stanowisko dyrektora programowego sieci Radiostacji należącej do holdingu Eurozet. Dotychczas Kirstain był asystentem Rafała Olejniczaka, dyrektora programowego...

Kraj, 5 września 2003

Wydawcy prasy handlowej nawiążą współpracę z SMG/KRC

W wyniku ponadczteromiesięcznej dyskusji wśród wydawców prasy handlowej w końcu sierpnia podjęta została przez tę grupę decyzja o wskazaniu na...

Kraj, 3 września 2003

W Radiostacji powołany zostanie samodzielny dyrektor programowy

W sieci Radiostacja należącej do holdingu Eurozet utworzone zostanie nowe stanowisko - dyrektora programowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ani Sławomir Assendi,...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Dwusetne wydanie "Cogito"

Wydawnictwo Aga-Press odlicza już dni do wydania dwusetnego numeru dwutygodnika młodzieżowego "Cogito". Jubileusz zbiega się z dwunastoleciem istnienia firmy. Pismo...

Kraj, 11 lipca 2003

Firma badawcza SMG/KRC została uhonorowana nagrodą Gazela Biznesu

Instytut badawczy SMG/KRC Millward Brown Company został zakwalifikowany do klubu Gazel Biznesu zrzeszającego najdynamiczniej rozwijające się firmy w Polsce. Ranking...

Kraj, 7 lipca 2003

SMG/KRC promuje analizy wydatków reklamowych Media Monitoring

SMG/KRC Millward Brown Company promuje analizy z nowego projektu monitoringu wydatków reklamowych Media Monitoring. Są one aktualnie rozsyłane z wynikami...

Kraj, 24 czerwca 2003

Analitycy podjęli pierwsze próby stworzenia standardu badań outdooru

Przedstawiciele firmy badawczej SMG/KRC Millward Brown Company, spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) oraz firmy reklamy zewnętrznej Ströer podjęli pierwsze...

Kraj, 30 maja 2003

Waldemar Kruk został prezesem Polskich Badań Reklamy Zewnętrznej

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) powołała na stanowisko prezesa zarządu Waldemara Kruka (o jego kandydaturze pisaliśmy w...

Kraj, 22 maja 2003

Instytut badawczy ma zostać udziałowcem spółki badającej outdoor

W nowej spółce, która ma zostać powołana w celu wprowadzenia na rynek standardu badań efektywności badań reklamy zewnętrznej, udziałowcem ma...