M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SMG/KRC Poland Media (firma)"

Kraj, 5 lipca 2004

Sławomir Szparaga odpowiedzialny za kluczowych klientów w AS Kontakt

Sławomir Szparaga objął stanowisko senior account managera w firmie Axel Springer Kontakt. Będzie odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami firmy...

Kraj, 4 grudnia 2002

Geronia Poland kupiło licencję na wydawanie magazynu "Cinema"

Geronia Poland, wydawca polskiej edycji magazynu "Hustler", przejęło wydawanie miesięcznika "Cinema". Poprzednim wydawcą była spółka Film Publishing Poland. Magazyn ukazuje...

Kraj, 24 września 2002

RRM i Ad.point tworzą pakiet sprzedażowy Radiostacji i Radia Planeta

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, oraz grupa radiowa Ad.point, należąca do CR Mediów, tworzą wspólnie pakiet sprzedażowy dla...

Kraj, 24 września 2002

"Gazeta Wyborcza" przygotowała specjalne wydanie sekcji gospodarczej

Z okazji pierwszej rocznicy wprowadzenia nowego layoutu i szaty graficznej stron gospodarczych "Gazety Wyborczej" przygotowano specjalne 16-stronicowe wydanie sekcji gospodarczej...

Kraj, 19 września 2002

Kampania reklamowa radiowej Trójki stanęła pod znakiem zapytania

Zapowiadana od wiosny br. kampania reklamowa Trójki (Programu III Polskiego Radia SA) może się nie odbyć. Wczoraj komisja przetargowa Polskiego...

Kraj, 19 września 2002

SMG/KRC Poland połączył się ze strukturami Millward Brown Group

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami między polskimi udziałowcami SMG/KRC Poland i przedstawicielami Millward Brown Group - główną siecią badawczą The...

Kraj, 18 września 2002

SMG/KRC Poland Media sprzedana w całości grupie Kantar Media Research

Jak wynika z nieoficjalnych informacji, firma badawacza SMG/KRC Poland- Media SA odsprzedała 53 proc. akcji, które należały do 11 polskich...

Kraj, 17 września 2002

Wydawnictwo Bauer zapowiada zmiany w swoich pismach telewizyjnych

Wydawnictwo Bauer zapowiada wprowadzenie zmian edytorskich w swoich pismach telewizyjnych. Zmiany będą dotyczyć tytułów: "Tele Tydzień", "Imperium TV" i "Tele...

Kraj, 2 września 2002

TP Ditel SA rozpoczyna drugi etap kampanii książek telefonicznych "tel"

Firma TP Ditel SA rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej książek telefonicznych "tel" na terenie Warszawy i Mazowsza. Kampania podobnie jak...

Kraj, 29 sierpnia 2002

Komunikator Tlen.pl wprowadza do oferty billboard reklamowy

Komunikator Tlen.pl wprowadza do oferty nową formę reklamy - duży banner o wymiarach 468x100 pikseli. Został on nazwany mianem billboardu...

Kraj, 27 sierpnia 2002

Agencja reklamowa PZL rozpoczyna współpracę z "Gazetą Wyborczą"

Agencja reklamowa PZL rozpocznie prawdopodobnie współpracę z "Gazetą Wyborczą", wydawaną przez Agorę SA. Do końca tego tygodnia powinna zostać podpisana...

Kraj, 27 sierpnia 2002

Regionalne stacje Polskiego Radia SA wypromują wspólny program

Siedemnaście regionalnych rozgłośni Polskiego Radia (PR) SA, tworzących spółkę Audytorium 17, rozpocznie 13 września br. emisję wspólnego programu zatytułowanego "Zemsta...

Kraj, 23 sierpnia 2002

SMG/KRC Poland Media uważa, że ZFPR naruszył prawo

Przedstawiciele firmy SMG/KRC Poland Media SA uważają, że badanie opinii specjalistów public relations na temat dziennikarzy przeprowadzone na zlecenie Związku...

Kraj, 23 sierpnia 2002

Radiostacja zmieniła ramówkę i rozstała się z blisko 10 pracownikami

Radiostacja, sieć rozgłośni radiowych należąca do Eurozetu, wprowadziła nową jesienną ramówkę. Sławomir Assendi, dyr. zarządzający Radiostacji, nie ujawnił szczegółów zmian,...

Kraj, 22 sierpnia 2002

"Życie Warszawy" wyda 2,5 mln zł na kampanię promocyjną

Warszawski dziennik "Życie Warszawy", wydawany przez spółkę Dom Prasowy, przeznaczy 2,5 mln zł na kampanię reklamową, która rozpocznie się we...

Kraj, 21 sierpnia 2002

Broker FM podnosi ceny reklam w Radiu RMF FM

Broker FM, należący do Holdingu FM dom sprzedaży Radia RMF FM, podnosi średnio o 6,5 proc. ceny reklam w Radiu...

Kraj, 14 sierpnia 2002

Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę kampanii "Życia Warszawy"

Dom mediowy Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę najbliższej kampanii reklamowej dziennika "Życie Warszawy" wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o....

Kraj, 13 sierpnia 2002

"Świat Filmu" zamierza konkurować z "Filmem" i "Cinemą"

Pierwszy numer nowego magazynu "Świat Filmu", którego wydawcą jest BF Press Sp. z o.o., ukaże się w październiku br. Wydawca...

Kraj, 12 sierpnia 2002

Media Monitoring - pomiar wydatków reklamowych planowany na jesień

Debiut nowego pomiaru wydatków reklamowych w mediach o nazwie Media Monitoring przygotowywany jest na tegoroczną jesień. Taki termin podaje instytut...

Kraj, 8 sierpnia 2002

"Życie Warszawy" rozpocznie we wrześniu br. kampanię wizerunkową

Dziennik "Życie Warszawy", wydawany przez Dom Prasowy Sp. z o.o., rozpocznie we wrześniu br. wizerunkową kampanię reklamową. "Kampania, którą planujemy,...

Kraj, 2 sierpnia 2002

Kampania telewizyjna zmienionych "Pani" i "Urody" ruszy we wrześniu

Magazyny "Pani" i "Uroda", wydawane przez Edipresse Polska, rozpoczną telewizyjną kampanię reklamową we wrześniu br. Kreację spotów telewizyjnych dla obu...

Kraj, 2 sierpnia 2002

Piotr Metz nie planuje odejścia z Radiostacji

Piotr Metz, dyr. programowy Radiostacji (sieci rozgłośni radiowych należących do Eurozetu), nie planuje odejścia z Radiostacji, jak zasugerował jeden z...

Kraj, 1 sierpnia 2002

Sieć radiowa Eska przystąpi do Komitetu Badań Radiowych

Time & Space Media House, dom sprzedaży sieci radiowej Eska, należący do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych, podpisał list intencyjny w sprawie...

Kraj, 1 sierpnia 2002

Nowa akcja "Mamo, to ja" - wybór najlepszych gabinetów ginekologicznych

"Mamo, to ja", magazyn dla rodziców wydawnictwa Edipresse Polska, zainaugurował swoją nową ogólnopolską akcję. Jej celem jest wybranie i wyróżnienie...

Kraj, 1 sierpnia 2002

Poranny program "Gość Radia Zet" znika w sierpniu z ramówki Radia Zet

Radio Zet nie będzie nadawało porannego programu "Gość Radia Zet" od 5 do 30 sierpnia br. Zmiana w ramówce została...

Kraj, 31 lipca 2002

Tygodnik "Przegląd" planuje na wrzesień br. kampanię reklamową

Tygodnik "Przegląd", wydawany przez Agencję Wydawniczo-Reklamową "Aratus SA", planuje na wrzesień br. sześciotygodniową kampanię reklamową. Kampania będzie miała charakter wizerunkowy,...

Kraj, 26 lipca 2002

Kampania Radia Kolor 103 fm nie wpłynęła dotąd na słuchalność stacji

Majowa kampania reklamowa warszawskiego Radia Kolor 103 fm, która miała na celu pozyskanie nowych słuchaczy w grupie docelowej osób w...

Kraj, 25 lipca 2002

Dodatki sponsorowane nową ofertą biura reklamy "Pulsu Biznesu"

Biuro reklamy "Pulsu Biznesu" oferuje nowy produkt - dodatki sponsorowane. W całości, zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym, przygotowywane...

Kraj, 25 lipca 2002

PBRZ uzależnia prezentację badań od wyboru nowych władz AMS SA

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zwleka z prezentacją wyników badań efektywności tego medium z powodu trwających zmian własnościowych w...

Kraj, 25 lipca 2002

Transmisje z mundialu podniosły słuchalność Programu I PR

Według najnowszych wyników badania Radio Track SMG/KRC Poland Media udział Programu I Polskiego Radia SA w rynku słuchalności radia w...

Kraj, 19 lipca 2002

Twoje Radio Wałbrzych i Radio Blue FM zaskarżą decyzje KRRiTV do NSA

Na wczorajszym posiedzeniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) jej członkowie odrzucili wnioski o reasumpcję głosowań w sprawie ponownego rozpatrzenia...

Kraj, 10 lipca 2002

RMF FM ma coraz lepsze wyniki słuchalności

Dystans między Radiem RMF FM i Radiem Zet pod względem udziałów w rynku słuchalności w grupie 15 + powiększył się...

Kraj, 8 lipca 2002

Rośnie popularność komunikatora Gadu-Gadu

Komunikator Gadu-Gadu jest pod względem popularności czwartym miejscem w polskim internecie - zaraz po wielkiej trójce portali - wynika z...

Kraj, 14 czerwca 2002

Sieć Eska wciąż rozważa uruchomienie nowych badań radiowych

Mariusz Woźniczka, dyr. ds. public relations projektu radiowego ZPR (sieć Eska), powiedział, że Eska jest zaskoczona decyzją grupy radiowej Agory...

Kraj, 14 czerwca 2002

CATI-Ekspres

Instytut SMG/KRC Poland Media wprowadził nową usługę badawczą pod nazwą CATI-Ekspres. Nowe badanie stanowi kolejny krok w rozwoju badań telefonicznych...

Kraj, 13 czerwca 2002

Sławomir Assendi został dyrektorem generalnym sieci Radiostacja

Sławomir Assendi został nowym dyrektorem zarządzającym sieci rozgłośni radiowych Radiostacja, należącej do Eurozetu. Jest to już druga zmiana na stanowisku...

Kraj, 13 czerwca 2002

Grupa radiowa Ad.point powiększyła się o stację Las Vegas z Ciechocinka

Grupa radiowa Ad.point, należąca do CR Mediów, powiększyła się o Radio Las Vegas z Ciechocinka. Ad.point odkupił 100 proc. udziałów...

Kraj, 13 czerwca 2002

Instytut SMG/KRC wprowadził nową usługę badawczą CATI-Ekspres

Instytut SMG/KRC Poland Media wprowadził w wczoraj nową usługę badawczą pod nazwą CATI-Ekspres. Nowe badanie stanowi kolejny krok w rozwoju...

Kraj, 3 czerwca 2002

Komitet Techniczny 2001 zgadza się łączyć badania radia 2001 i 2002

Po trwających cztery miesiące dyskusjach Komitet Techniczny 2001, czyli współwłaściciele zeszłorocznego badania Radio Track, wyraził zgodę na połączenie danych z...

Kraj, 24 maja 2002

Program I PR będzie reklamował transmisje z Mistrzostw Świata

Program I Polskiego Radia SA (PR SA) rozpocznie w przyszłym tygodniu kampanię reklamową informującą o tym, że na antenie tej...

Kraj, 9 maja 2002

Radio Zet będzie promować swoje pasmo poranne

W czerwcu i lipcu br. Radio Zet będzie promować swoje pasmo poranne "Dzień dobry bardzo" emitowane między godz. 6 a...

Kraj, 29 kwietnia 2002

Sieć Eska powiększyła się o kolejną rozgłośnię w Toruniu

Sieć stacji radiowych Eska należąca do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR) powiększyła się o rozgłośnię Eska Toruń. Jest to druga po...

Kraj, 26 kwietnia 2002

Radio Alfa i Radio Wanda wprowadziły ten sam format

Dwie krakowskie stacje - Radio Wanda (należące do grupy radiowej Agory SA) i Radio Alfa - wprowadziły jednocześnie ten sam...

Kraj, 24 kwietnia 2002

Radio Kolor 103 FM zmienia wizerunek i koryguje format muzyczny

Warszawskie Radio Kolor 103 FM zmienia założenia programowe. Skorygowany format muzyczny Koloru ma bardziej odpowiadać zapotrzebowaniom lokalnego rynku. Celem tych...

Kraj, 19 kwietnia 2002

Program III wprowadza kolejne zmiany w swojej ramówce

Tygodniowa ramówka Programu III Polskiego Radia zmienia się od najbliższego poniedziałku 22 kwietnia br. Na antenie pojawią się nowe programy...

Kraj, 11 kwietnia 2002

Oświadczenie

W nawiązaniu do informacji zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MiMP" z 9 kwietnia br. firma CR Media nadesłała oświadczenie następującej treści:...

Kraj, 9 kwietnia 2002

RRM i RMS Polska potwierdziły zgodność systemów planerskich obu firm

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji należący do holdingu Eurozet, oraz RMS Polska, broker reklamy radiowej, potwierdziły na podstawie...

Kraj, 5 kwietnia 2002

KBR zaproponował arbitraż SAR w sprawie metodologii badań radiowych

Komitet Badań Radiowych (KBR) zaproponował nadawcom lokalnym i brokerom radiowym arbitraż Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) w spornych kwestiach dotyczących metodologii...

Kraj, 3 kwietnia 2002

Radio Plus Katowice wystąpiło z Porozumienia Programowego "Plus"

Radio Plus Katowice wystąpiło z katolickiej sieci rozgłośni Porozumienia Programowego "Plus" i zmieniło nazwę na Radio eM. Przedstawiciele stacji odmówili...

Kraj, 3 kwietnia 2002

Radio Flash wspiera kampanią reklamową zmiany formatu i wizerunku

Rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa wspierająca nowy format i wizerunek Radia Flash z Katowic, wchodzącego w skład grupy radiowej Ad.point,...