M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SMG/KRC Poland (firma)"

Kraj, 3 stycznia 2013

Millward Brown w Polsce przyjmuje światowy branding

Instytut badawczy bez SMG/KRC w nazwie.

Kraj, 24 marca 2005

Internet Designers przygotowała serwis internetowy Leroy Merlin

Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała serwis internetowy marketów Leroy Merlin. Na budowę stron www klient zdecydował się, mimo że badania...

Kraj, 16 grudnia 2002

SMG/KRC inwestuje w CAPI

Od 1 stycznia 2003 roku SMG/KRC Poland wprowadza technikę CAPI (wspomaganego komputerem wywiadu ankieterskiego) jako podstawowe narzędzie badawcze do większości...

Kraj, 12 grudnia 2002

Artur Puszkiewicz został strategy managerem w Euro RSCG Dialog

Artur Puszkiewicz objął stanowisko strategy managera w agencji marketing services Euro RSCG Dialog. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach...

Kraj, 12 grudnia 2002

Artur Puszkiewicz został strategy managerem w Euro RSCG Dialog

Artur Puszkiewicz objął stanowisko strategy managera w agencji marketing services Euro RSCG Dialog. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach...

Kraj, 2 października 2002

Migut Media startuje z magazynem dla mężczyzn "Mix"

Wydawnictwo Migut Media zamierza w listopadzie br. wypuścić na rynek bezpłatny miesięcznik dla mężczyzn "Mix". "Zdecydowaliśmy się stanąć w opozycji...

Kraj, 27 września 2002

Vogel Burda Communications rozstrzygnęło przetarg na badania

Wydawnictwo Vogel Burda Communications rozstrzygnęło przetarg na badania czytelników magazynu "Chip". Przetarg na organizację badań wygrała firma badawcza AC Nielsen....

Kraj, 25 września 2002

PBRZ czeka na decyzje współudziałowców spółki w sprawie badań

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ), która zajmuje się wprowadzeniem na rynek analiz efektywności reklamy zewnętrznej, wstrzymuje decyzję o prezentacji...

Kraj, 19 września 2002

Puls Biznesu - prognozy finansowe i plany dotyczące Gazel Biznesu

Waldemar Tevnell, prezes wydawnictwa Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu", zapowiada, że firma zakończy bieżący rok stratą dwukrotnie niższą od...

Kraj, 19 września 2002

SMG/KRC Poland połączył się ze strukturami Millward Brown Group

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami między polskimi udziałowcami SMG/KRC Poland i przedstawicielami Millward Brown Group - główną siecią badawczą The...

Kraj, 3 września 2002

Polski oddział IAA rozpoczął mleczną kampanię społeczną

Wystartowała pierwsza społeczna kampania przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce, realizowana w ramach akcji "Marketing dla przyszłości",...

Kraj, 27 sierpnia 2002

ZFPR sprzeciwia się zarzutom SMG/KRC w sprawie badań o dziennikarzach

Związek Firm Public Relations (ZFPR) nie zgadza się z zarzutami firmy badawczej SMG/KRC Poland, która uważa, że ZFPR złamał przepisy...

Kraj, 26 sierpnia 2002

"Dzień dobry" przygotowało dodatek magazynowy na nowy rok szkolny

DD Media Sp. z o.o., wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry", przygotowało na piątek 23 sierpnia specjalny dodatek magazynowy "Dzień dobry,...

Kraj, 21 sierpnia 2002

ZFPR przedstawił wyniki badania opinii specjalistów PR o dziennikarzach

Związek Firm Public Relations przedstawił wyniki badania opinii specjalistów public relations na temat dziennikarzy zrealizowanego przez firmę badawczą ARC Rynek...

Kraj, 19 sierpnia 2002

Kolejne wydania specjalne "Vity" rozszerzają markę magazynu

"Vita", miesięcznik o zdrowiu wydawnictwa Edipresse Polska, rozszerza swoją markę. Wydaje kolejne wydania specjalne pod swoim logo. Jeszcze w tym...

Kraj, 29 lipca 2002

Kayah i Linda promują picie mleka w kampanii polskiego oddziału IAA

"Pij mleko, będziesz wielki" - pod takim hasłem przebiegać będzie pierwsza z realizowanych przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Oddział w...

Kraj, 11 lipca 2002

"Gazeta Finansowa" ruszyła z kampanią reklamową

Na początku lipca br. wystartowała zaplanowana na dwa miesiące kampania reklamowa "Gazety Finansowej" Wydawnictwa Ekonomicznego Bachurski MediaCorp. Obejmuje reklamę zewnętrzną...

Kraj, 8 lipca 2002

Wortal sports.pl zarobił na mundialu 40 tys. zł netto

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002 przyniosły 40 tys. zł netto przychodu wortalowi sports.pl wydawnictwa Marquard Sport Media (MSM),...

Kraj, 15 maja 2002

Go & Goal pracuje nad badaniami sponsoringu sportowego

Firma Go & Goal pracuje nad realizacją badań dotyczących efektywności sponsoringu sportowego. Badania będą dostępne jesienią br. "Będzie to próba...

Kraj, 8 maja 2002

Dziennik "Rzeczpospolita" najchętniej czytany przez menedżerów

Są już wyniki trzeciej edycji badania czytelnictwa prasy wśród menedżerów o nazwie PRO. Poprzednie dwie edycje odbyły się w kwietniu...

Kraj, 7 maja 2002

Andersen prowadzi proces rotacji zatrudnienia

Firma audytorska Andersen Polska, która 1 lipca br. ostatecznie połączy się z Ernst & Young, tworząc jedną strukturę, zamierza zwolnić...

Kraj, 30 kwietnia 2002

Upstairs Young & Rubicam wprowadza nową usługę konsultingową

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam wprowadziła do opracowań konsultingowych nowe narzędzie analityczne, wykorzystywane do zarządzania markami, o nazwie BrandAsset...

Kraj, 10 kwietnia 2002

Piłkarze kadry narodowej promują Eurokonto Pekao SA za 1 mln zł

Bank Pekao SA rozpoczął Promocję Mundialową, nawiązującą do nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w Korei Płd....

Kraj, 5 kwietnia 2002

Cadbury Wedel rozbudowuje portfolio czekolad z dodatkami

Cadbury Wedel wzmacnia pozycję w segmencie czekolad z dodatkami, wprowadzając do sprzedaży trzy nowe produkty. Są to czekolady o nazwach:...

Kraj, 28 marca 2002

Firmy reklamy zewnętrznej porządkują sieci billboardów

Czterech największych operatorów sieci klasycznych tablic reklamowych (format 5,04x2,38 m) podjęło wspólną decyzję o realizacji planu podniesienia ich jakości. Celem...

Kraj, 22 marca 2002

Rynek badań odnotował w 2001 r. 5,2-proc. wzrost obrotów

Rynek badań nieznacznie wzrasta, coraz mniej na badania wydają firmy internetowe, prasa oraz agencje reklamowe i agencje public relations -...

Kraj, 11 lutego 2002

Mini Media wprowadzają badania do swojej oferty

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media, dysponująca w Polsce siecią tzw. miniboardów (tablice o formacie 252 x 119 cm), zaczęła wykorzystywać...

Kraj, 20 grudnia 2001

Sprostowanie

W Dziennym Serwisie "Media i Marketing Polska" z 18.12 br. błędnie napisaliśmy, że badania prasy handlowej Retail Media Track, których...

Kraj, 18 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej nie porozumieli się w sprawie standardu badań

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej, które odbyło się 14 grudnia br. w Poznaniu, nie przyniosło...

Kraj, 12 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej spotkają się w sprawie badań czytelnictwa

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej odbędzie się 14 grudnia br. w Poznaniu. Podczas spotkania omawiana...

Kraj, 10 grudnia 2001

Startrack - nowy wymiar planowania mediów

Dom mediowy Starcom we współpracy ze swoimi klientami (m.in. Coca-Cola Poland Services Ltd., Kraft Jacobs Suchard) zrealizował ilościowe badanie zachowań...

Kraj, 6 grudnia 2001

Grupa Stroer zamierza zainwestować w badania reklamy zewnętrznej 3 mln zł

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Stroer zamierza zainwestować w badania ilościowe i jakościowe sieci nośników tego medium kwotę ok. 3 mln...

Kraj, 23 października 2001

Art FM poprowadzi kampanię Radia Blue FM i Pomorskiej Stacji Radiowej

Agencja reklamowa Art FM przeprowadzi w listopadzie br. kampanię reklamową krakowskiego Radia Blue FM i Pomorskiej Stacji Radiowej (PSR). "Kampania...

Kraj, 23 października 2001

Ruszyła pierwsza fala badania prasy handlowej - RMT

Retail Media Track (RMT), czyli badanie czytelnictwa prasy handlowej, jest faktem dokonanym. Ruszyła pierwsza fala badania. Jej wyniki dotrą do...

Kraj, 11 października 2001

AMS SA WDROŻYŁ SYSTEM SPRZEDAŻY NOŚNIKÓW ONLINE

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zakończyła proces wdrażania oprogramowania systemu informatycznego służącego do obsługi kampanii reklamowych w tym medium. System...

Kraj, 9 października 2001

GFK POLONIA, PENTOR I PBS WSPÓLNIE W KONKURSIE NA BADANIA RADIOWE W 2002 R.

Instytuty badawcze Pentor, Pracownia Badań Społecznych Sopot (PBS Sopot) i GfK Polonia przystąpiły do konkursu na badania radiowe jako jedno...

Kraj, 28 września 2001

INSTYTUT ODPOWIEDZIALNY ZA BADANIA RADIOWE W 2002 R. ZOSTANIE WYŁONIONY DO KOŃCA PAŹDZIERNIKA BR.

Porozumienie Nadawców rozesłało do ośmiu instytutów badawczych zapytania kunkursowe dotyczące przyszłorocznych badań radiowych. Termin składania ofert mija 4 października br....

Kraj, 27 września 2001

RMF FM ROZPOCZYNA EMISJĘ ZABAWY ANTENOWEJ "CZUŁE SŁÓWKA"

Od 1 października br. Radio RMF FM rozpoczyna zabawę antenową dla słuchaczy "Czułe słówka". Program nie będzie wspierany zewnętrzną kampanią...

Kraj, 20 września 2001

EUROPLAKAT POLSKA PRZYSTĘPUJE DO SPÓŁKI POLSKIE BADANIA REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ

Firma reklamy zewnętrznej Europlakat Polska objęła 12,7 proc. udziałów w spółce Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ). Jednocześnie w skład jej...

Kraj, 17 września 2001

JAN ZARĘBA ODCHODZI Z SMG/KRC POLAND

Jan Zaręba, TGI sales manager SMG/KRC Poland, odchodzi z firmy. Od dzisiaj Zaręba rozpoczyna pracę w Cussons Uroda, gdzie będzie...

Kraj, 11 września 2001

MEDIA TAK PRZESTANIE BYĆ BROKEREM RADIOWYM

Media Tak, dom sprzedaży mediów regionalnych, specjalizujący się w zakupie i planowaniu kampanii reklamowych w lokalnej prasie, sprzedał dział zajmujący...

Kraj, 28 sierpnia 2001

PROMOCJA ODNOWIONEGO "ŻYCIA WARSZAWY"

Dziennik stołeczny "Życie Warszawy" ma nową szatę graficzną. Wyraźnie zmienił się wygląd pierwszej strony: mniejsza winieta, czytelniejszy tytuł czołówki, fotograficzne...

Kraj, 4 lipca 2001

SMG/KRC POLAND I SAGRA WYDAŁY RAPORT POLSKA 2000 + TGI

Światło dzienne ujrzał wspólny projekt instytutu badawczego SMG/KRC Poland i firmy Sagra, na który składają się dane Głównego Urzędu Statystycznego...

Kraj, 15 marca 2001

SMG/KRC POLAND SPRZEDAŁO SWOJE USŁUGI ZA PONAD 55 MLN ZŁ

Zdecydowanym liderem na rynku usług badawczych w Polsce jest spółka SMG/KRC Poland, której wartość sprzedaży w ub.r. wyniosła 55,8 mln...

Kraj, 14 lutego 2001

ZMIANY PERSONALNE W SMG/KRC POLAND

Grzegorz Kowalczyk zajął stanowisko senior project managera w firmie badawczej SMG/KRC Poland i będzie kierował pracami zespołu, w którym pracował...

Kraj, 8 lutego 2001

SMG/KRC POLAND OPRACOWUJE WYNIKI NOWYCH BADAŃ RADIOWYCH

Instytut badawczy SMG/KRC Poland przygotowuje pierwszy raport dotyczący badań słuchalności radia przeprowadzonych według nowego standardu. Wykorzystano w nim metodę pomiaru...