M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SMG/KRC (firma)"

Kraj, 1 marca 2013

Wawel z nowością przedświąteczną

Skórka pomarańczy w czekoladzie powiększa portfolio.

Kraj, 6 marca 2012

GfK zbada dla TVP osobowości telewizyjne

Instytut wygrał przetarg nadawcy publicznego.

Kraj, 8 marca 2010

Badania digital signage mogą kosztować 1 mln zł; Pentor ma największe szanse na realizację

Od 500 tys. do 1 mln zł mają kosztować badania nośników digital signage, a czas realizacji projektu ma wynieść 6-10...

Kraj, 3 marca 2010

GG (Open FM) uważa, że PBI wprowadza w błąd

GG Network, wydawca platformy radiowej Open FM, uważa, że dane PBI dotyczące popularności radia internetowego wprowadzają w błąd. W przesłanym...

Kraj, 23 lutego 2010

Barbara Krug odpowiada za rozwój badań w Gemiusie

Do Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych Grupy Gemius dołączyła Barbara Krug, która objęła nowo utworzone stanowisko business development directora. Zajmuje się...

Kraj, 7 lutego 2006

Philip Morris o 20 proc. obniża cenę papierosów L&M

Philip Morris Polska zdecydował się o blisko 20 proc. obniżyć cenę detaliczną papierosów L&M - z 5,85 do 4,85 zł...

Kraj, 3 listopada 2005

Anna Giza-Poleszczuk i Anna Dyjas-Pokorska wróciły do Millward Brown SMG/KRC

Anna Giza-Poleszczuk rozpoczęła ponownie pracę w instytucie Millward Brown SMG/KRC. Kieruje obecnie w ścisłej współpracy z MB SMG/KRC autonomicznym instytutem...

Przetargi, 25 sierpnia 2005

Demo Effective Launching zwycięzcą przetargu Sokpolu

Sokpol, producent soków i nektarów, rozstrzygnął przetarg kreatywny. Wygrała agencja Demo Effective Launching, która w drugim etapie konkursu pokonała agencje...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Ruszyła prywatna kampania społeczna "Zakończyć, by ocalić"

W związku z obchodami 25. rocznicy wydarzeń sierpniowych, których efektem było utworzenie NSZZ "Solidarność", na billboardach i citylightach w całym...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Relaunch Soplicy - Bols chce być liderem segmentu mainstream wódek w Polsce

Bols Polska Sp. z o.o., jeden z wiodących producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych w Polsce, przygotował relaunch wódki Soplica i...

Kraj, 5 sierpnia 2005

Portal Interia.pl zmienił logo

Portal Interia.pl wprowadził nowe logo. Celem projektu było zdynamizowanie i unowocześnienie wyglądu strony głównej portalu. Jednocześnie logotyp, zaprojektowany przez dział...

Kraj, 29 marca 2005

Marta Marczak konsultantem w Stratosferze

Marta Marczak dołączyła do zespołu firmy marketingowego doradztwa strategicznego Stratosfera na stanowisko konsultanta. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji badawczej SMG/KRC,...

Kraj, 28 lutego 2005

Gorący motyw "listy" w kampanii RMF-u

RMF FM skorzystał w kampanii z nośnego ostatnio motywu "listy". W czwartkowych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Faktu" i "Super Expressu" pojawiły...

Kraj, 13 grudnia 2004

ARBOmedia sprzedaje reklamy na monitorach LCD na stacjach Shella

Broker reklamy ARBOmedia Polska rozpoczął sprzedaż powierzchni reklamowej w sieci monitorów LCD na stacjach benzynowych Shell (na mocy umowy z...

Kraj, 22 listopada 2004

CCC SA promuje swoją ofertę publiczną

CCC SA, właściciel sieci sprzedaży obuwia, prowadzi kampanię wspierającą ofertę publiczną, w ramach której w najbliższych dniach przeprowadzone zostaną zapisy...

Kraj, 16 września 2004

List do redakcji DS "MMP": Stanowisko Trade Press w sprawie IWP i RMT

Trade Press, wydawca prasy handlowej, nadesłał swoje stanowisko w związku z publikacją tekstu Macieja Hoffmana, dyrektora generalnego Izby Wydawców Prasy...

Kraj, 14 września 2004

List do redakcji DS "MMP" w sprawie udziału IWP w powstaniu RMT

Maciej Hoffman, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy (IWP), przesłał do redakcji DS "MMP" komunikat następującej treści: "Jak się dowiedzieliśmy, w...

Kraj, 16 czerwca 2004

Streetcom, nowa firma na rynku, będzie się specjalizować w marketingu młodzieżowym

Na polskim rynku debiutuje firma Streetcom. "Zamierzamy specjalizować się w marketingu młodzieżowym, wykorzystując "world of mouth", czyli innymi słowy marketing...

Kraj, 21 maja 2004

Agencja Carre Noir odświeżyła etykiety wód Żywiec Zdrój

Agencja Carre Noir specjalizująca się w strategicznym designie odświeżyła wizerunek wód marki Żywiec Zdrój. Agencja przygotowała nowe etykiety całego portfela...

Przetargi, 27 kwietnia 2004

PZL i SMG/KRC wśród konsorcjów, które zajmą się przygotowaniem kampanii na rzecz używania pasów bezpieczeństwa

Agencja PZL razem z agencją badawczą SMG/KRC i Fundacją Komunikacji Społecznej tworzą konsorcjum, które zakwalifikowało się na short-listę przetargu organizowanego...

Kraj, 27 stycznia 2004

Nominacje do Impactorów ogłoszone

Znane są już nominacje do nagrody Impactory Roku 2003 w następujących kategoriach: agencja reklamowa (Corporate Profiles DDB, Leo Burnett, PZL),...

Kraj, 21 stycznia 2004

"Mój Piękny Ogród" Burdy bardziej praktyczny i rozbudowany

Od numeru marcowego wzrośnie znaczenie praktyczne miesięcznika "Mój Piękny Ogród" wydawnictwa Burda Polska. Dotychczas krótkie tematyczne informacje ilustrowane małymi zdjęciami...

Kraj, 20 stycznia 2004

Media Tak przygotowało mapę czytelnictwa dzienników w powiatach

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, przygotował szczegółową, opracowaną na poziomie powiatów mapę czytelnictwa dzienników w Polsce. Wypływa z niej...

Kraj, 16 stycznia 2004

Rusza nowa kampania reklamowa "Panoramy Firm"

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", rozpoczął nową kampanię reklamową. Prowadzona jest ona głównie na nośnikach...

Kraj, 3 września 2003

"Tele Magazyn" - w nowym layoucie, z dodatkowymi formatami reklam

3 października startuje nowy "Tele Magazyn" - największy dodatek telewizyjny, dodawany do 14 dzienników regionalnych. Zmienia się layout i koncepcja...

Kraj, 30 lipca 2003

"Gala" informuje o swoich najnowszych wynikach

Tygodnik "Gala", który obchodzi w lipcu drugą rocznicę istnienia na rynku, odnotowuje ciągły wzrost czytelnictwa. W krótkim czasie uplasował się...

Kraj, 25 lipca 2003

Puchalska została nowym szefem reklamy w Egmont Polska

Katarzyna Puchalska została nowym szefem biura reklamy wydawnictwa Egmont Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Krzywińską, której dalsze plany zawodowe...

Kraj, 14 lipca 2003

"Wróżka" zmienia profil, wygląd i planuje wakacyjną akcję promocyjną

Magazyn "Wróżka" (wydawnictwo Te-Jot) szykuje się do sporych zmian merytorycznych i graficznych. Nowa strategia związana jest z przeprowadzonymi niedawno badaniami...

Kraj, 16 czerwca 2003

Powołano jury Effie i mEffie 2003; zatwierdzono nowy regulamin konkursu

Komitet organizacyjny Effie 2003, konkursu efektywności reklamowej, powołał i zatwierdził tegoroczne jury konkursu. Podobnie jak w latach ubiegłych większość w...

Kraj, 11 czerwca 2003

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna "Daruj nam życie"

Z inicjatywy Fundacji Moja Afryka rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna "Daruj nam życie" na rzecz pomocy mieszkańcom Afryki. Głównym celem...

Kraj, 29 maja 2003

"Marie Claire" zmieni szatę graficzną i typografię

"Marie Claire" od numeru lipcowego (na rynku ok. 10 czerwca) w pewnym stopniu zmieni szatę graficzną i typografię. Przeobrażenia są...

Kraj, 27 maja 2003

Więcej prasy do poczytania w McDonald's

Sieć McDonald's poszerzyła ofertę tytułów prasowych do poczytania w restauracajch. Oprócz "Gazety Wyborczej" od I kwartału br. osoby odwiedzające McDonald's...

Kraj, 22 maja 2003

Bahlsen Sweet odświeża markę Hit i planuje kampanię

Firma Bahlsen Sweet odświeżyła opakowania swoich markiz Hit i planuje kampanię promocyjną. Wszystkie smaki produktów Hit mają teraz czerwone opakowania,...

Kraj, 22 maja 2003

Niemal połowa Polski zna kampanię "Pij mleko, będziesz wielki!"

Kolejne badania SMG/KRC potwierdzają siłę i skuteczność oddziaływania kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki!" prowadzonej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA)...

Kraj, 30 kwietnia 2003

Starcom zatrudnia Piotra Szczepańskiego i Tomasza Ramzę

Dom mediowy Starcom należący do grupy Publicis powiększy się od 5 maja br. o dwóch nowych pracowników - Piotra Szczepańskiego,...

Kraj, 16 kwietnia 2003

G+J wydał specjalną edycję "Claudii" z okazji 10. urodzin tego magazynu

Na rynku ukazała się urodzinowa edycja magazynu "Claudia" wydawanego przez G+J Polska. Do magazynu dołączono urodzinowe dodatki - specjalną edycję...

Kraj, 21 stycznia 2003

Sukces "Vivy!" w 2002 r.

Jak podaje Edipresse Polska SA, wydawca "Vivy!", pismo odnotowało w 2002 r. wyraźny wzrost czytelnictwa, przyrost sprzedaży oraz wzrost udziału...

Kraj, 13 stycznia 2003

Marcin Bełza i Sylwia Szuła w firmie marketingowej MS Media

Marcin Bełza objął stanowisko dyrektora działu obsługi klienta w agencji marketingowej MS Media. Wcześniej pracował w Galposter Sp. z o.o....

Kraj, 3 grudnia 2002

"Maxim" zapowiada wprowadzenie poważnych zmian do profilu pisma

Hachette Filipacchi Polska, wydawca "Maxima", planuje na wiosnę 2003 r. zmiany w zawartości magazynu. Tomasz Cichoń, redaktor naczelny "Maxima" zapowiada...

Kraj, 29 listopada 2002

Finał "Olivia Kosmetyk Roku 2002"

Pierwsza edycja konkursu "Olivia Kosmetyk Roku 2002" została rozstrzygnięta. Podczas uroczystego finału okaże się, który kosmetyk czytelniczki miesięcznika uznały za...

Kraj, 26 listopada 2002

Hachette planuje zmiany w zawartości "Maxima", na razie zmiana naczelnego

Hachette Filipacchi Polska planuje wprowadzienie zmian w zawartości magazynu "Maxim". W związku z tym doszło do zmian personalnych na stanowisku...

Kraj, 7 listopada 2002

Kolejne działania poszerzające markę "Auto Moto" Wydawnictwa Bauer

"Auto Moto", miesięcznik motoryzacyjny Wydawnictwa Bauer, rozszerza markę. Pod jego szyldem wkrótce ukażą się dwa wydania specjalne skierowane do miłośników...

Kraj, 15 października 2002

"Gazeta Olsztyńska" wprowadza nowe dodatki i organizuje promocje

"Gazeta Olsztyńska", najlepiej czytany dziennik regionu olsztyńskiego, podnosi atrakcyjność czytelniczą poprzez dołączanie dodatków i akcje promocyjne. Przez trzy wydania, w...

Kraj, 11 października 2002

Nowa makieta i więcej praktycznych porad w najbliższym "Jestem"

Realizuje się zapowiedź zmian w miesięczniku "Jestem". Jego wydawca - Wydawnictwo Murator - poinformował, że efekt końcowy przeobrażeń przyniesie numer...

Kraj, 7 października 2002

Akcja "Dziennika Bałtyckiego" dla najmłodszych czytelników

"Dziennik Bałtycki" przeprowadza kolejne długoterminowe akcje, których celem jest przywiązanie do tytułu kilku pokoleń czytelników. Gazeta dołącza od początku miesiąca...

Kraj, 27 września 2002

"Metropol" umacnia pozycję na rynku warszawskim

Z najnowszych danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że sierpień 2002 r. okazał się kolejnym, dwunastym już z kolei miesiącem, w...

Kraj, 23 września 2002

Kolejna akcja marketingowa aktywnych w tym roku "Super Nowości"

"Super Nowości", dziennik Podkarpacia, wykazuje w tym roku dużą kreatywność w uatrakcyjnianiu swej zawartości. Planuje wprowadzić wkrótce nową akcję "Tanie...

Kraj, 20 września 2002

"Auto Bazar" stał się częścią tygodnika "Auto Świat"

Axel Springer Polska połączył dwa ze swoich trzech tytułów motoryzacyjnych. Samodzielnie przestał się ukazywać dwutygodnik z ofertą rynku samochodów używanych...

Kraj, 16 września 2002

"Autosalon" - nowy dodatek tematyczny "Giełdy Samochodowej"

"Giełda Samochodowa", ogólnopolski dziennik poświęcony rynkowi motoryzacyjnemu (ukazuje się dwa razy w tygodniu: we wtorki i w piątki), poszerza markę....

Kraj, 20 sierpnia 2002

Marquard Sport Media rozbudowuje "Skarb Kibica" i planuje magazyn

Przygotowanie samodzielnego magazynu sportowego jest bieżącym celem wydawnictwa Marquard Sport Media. Pomocna w pracach okazuje się rozbudowa "Skarbów Kibica", tj....