Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.
Działania potrwają do końca grudnia.
Agencja będzie realizowała kluczowy dla marki projekt wizerunkowy.
Polska spółka koncernu skorzysta z globalnego porozumienia z portalem społecznościowym.
Stanowisko piastuje teraz Aleksandra Klaudzińska, która zastąpiła Krystynę Lewenfisz-Kuleszę.
JWT Warszawa wygrała przetarg na obsługę tegorocznej kampanii reklamowej marki Smirnoff Black.
Diageo szuka agencji do kompleksowej obsługi marki Smirnoff Black.
Radosław Pancewicz dołączył do działu obsługi klienta agencji i objął stanowisko account managera.
Pod hasłem "Gwiazdy na gwiazdkę. Najlepsze pod choinkę!" Diageo Polska prowadzi kampanię wspierającą sprzedaż swoich produktów w okresie przedświątecznym. W...
Diageo Polska odświeża wizerunek swojej najważniejszej marki w segmencie wódki - Smirnoff Vladimir. Jest to produkowana w Polsce odmiana Smirnoffa...
Do agencji Twenty Four Seven PR dołączyły Magdalena Jeziorowska i Irmina Dzyr. Magdalena Jeziorowska objęła funkcję senior account managera i...
Małgorzata Kwilosz objęła stanowisko consumer & trade marketing directora w Diageo Polska. Tym samym po ok. 10 latach wróciła do...
Diageo przeprowadzi w Wielkiej Brytanii relaunch wódki Smirnoff Black. Celem projektu jest wyeksponowanie faktu, że produkt jest destylowany w małych...