M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Smirnoff (marka)"

Kraj, 9 grudnia 2015

Pierwsza od lat kampania marki Guinness

Carlsberg Polska, który przejął od Grupy Żywiec dystrybucję piwa tej marki, zdecydował się na jej pierwsze od wielu lat wsparcie reklamowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, kreację przygotował Diageo.

Zagranica, 30 stycznia 2015

Słabe półrocze Diageo

Koncern alkoholowy Diageo ogłosił wyniki za I półrocze zakończone 31 grudnia ub.r. Niemal we wszystkich obszarach są one słabsze od okresu poprzedzającego - zysk netto spadł o 18 proc., do pułapu 1,97 mld dolarów.

Zagranica, 4 listopada 2014

Diageo wymienia się brandami z Jose Cuervo

Koncern Diageo sfinalizował proces wzajemnego przejęcia brandów z firmą Jose Cuervo. Na mocy porozumienia Diageo w pełni będzie odpowiadać za produkcję i dystrybucję tequili Don Julio, natomiast do Jose Cuervo na analogicznych zasadach trafi whiskey Bushmills.

Zagranica, 1 sierpnia 2014

Diageo odnotowuje wzrosty na Wyspach

Firma uważa, że kluczowe są innowacje.

Zagranica, 14 lipca 2014

Smirnoff chce być mniej elitarny

W swojej komunikacji związanej ze sponsoringiem Formuły 1 marka chce być mniej elitarna i bardziej otwarta na potrzeby masowego konsumenta.

Zagranica, 10 czerwca 2014

Smirnoff wprowadza wódkę narodzoną w lodzie

Smirnoff White z portfolio Diageo jako produkt premium debiutuje na rynku.

Zagranica, 15 kwietnia 2014

Smirnoff wraca do "demokratycznych" korzeni wódki [wideo]

Marka rozpoczęła w USA kampanię pod hasłem "Exclusively for Everybody".

Kraj, 17 września 2013

Smirnoff w dwóch, unikatowych smakach

Diageo wprowadza na krajowy rynek wódkę o smaku Espresso i Lime & Mint.

Zagranica, 8 sierpnia 2013

Smirnoff po 13 latach zmienia agencję

Marka Diageo zrezygnowała z globalnej obsługi JWT na rzecz 72andSunny.

Zagranica, 11 czerwca 2013

Diageo jednak poszukuje agencji dla Smirnoffa

Koncern Diageo wbrew wcześniejszym zapewnieniom, które składał zaledwie dwa miesiące temu, ogłosił globalny przetarg reklamowy na obsługę jednego ze swych wiodących brandów, czyli Smirnoffa.

Zagranica, 7 czerwca 2013

Syl Saller nowym CMO Diageo

Dziennikarka "Marketing Week" zajmuje nowe stanowisko.

Zagranica, 5 czerwca 2013

Smirnoff w muzycznym projekcie z osobami niepełnosprawnymi

Firma realizuje artystyczny projekt Mindtunes.

Kraj, 20 lutego 2013

Diageo reorganizuje consumer marketing w regionie CEEMEA

Marketer wprowadza trzy kluczowe funkcje: country marketing operations, category strategy development i center of marketing expertise.

Kraj, 15 lutego 2013

Tomasz Beszterda awansuje w Diageo

Polak objął funkcję white spirits category managera Russia & Eastern Europe.

Zagranica, 20 sierpnia 2012

Madonna może reklamować alkohol, bo ma starych fanów

ASA oddaliła skargę konsumenta, który twierdził, że spot Smirnoffa namawia nieletnich do picia.

Zagranica, 26 marca 2012

Smirnoff oferuje najnowszą płytę Madonny przez FB

Smirnoff kontynuuje współpracę z Madonną i umożliwi zakup jej najnowszego albumu poprzez swoją stronę w Facebooku.

Kraj, 14 lutego 2012

Awans w S4

Kamil Janikowski awansował w strukturach S4, objął stanowisko account managera. Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Kurowska, PR specialist.

Zagranica, 10 lutego 2012

Smirnoff w teledysku Madonny

Muzyczna i energetyczna reklama Diageo.

Kraj, 5 stycznia 2012

Tomasz Beszterda zwiększa kompetencje w Diageo

Będzie teraz odpowiadać także za rynek rosyjski.

Kraj, 4 stycznia 2012

Adrianna Wisińska w Diageo

Zajmie się markami white spirits w regionie.

Zagranica, 20 grudnia 2011

Amber Rose w nowej reklamie Smirnoffa

Popularna modelka wystąpiła w najnowszej, kompletnie "odjechanej" reklamie wódki zrealizowanej przez jednego z uczniów Andy'ego Warhola.

Zagranica, 21 września 2011

Diageo zacieśnia współpracę z Facebookiem

Właściciel wielu globalnych marek alkoholi chce coraz więcej wydawać na reklamę w mediach społecznościowych.

Zagranica, 19 sierpnia 2011

Madonna twarzą projektu Smirnoffa

Artystka firmuje działania związane z Nightlife Exchange 2011. W konkursie będącym częścią akcji wybierze tancerza do swojej ekipy koncertowej.

Kraj, 17 sierpnia 2011

Martini wchodzi na rynek RTD

Na półki trafia Martini Soda.

Kraj, 29 lipca 2011

Diageo promuje domowe drinki

Firma chce nauczyć Polaków, jak robić koktajle.

Kraj, 5 lipca 2011

Brown-Forman wchodzi w premiksy

Marketer rozpoczął sprzedaż gotowych drinków na bazie whisky Jack Daniel's.

Zagranica, 17 marca 2011

Profero obsłuży globalnie Smirnoffa

Diageo wybiera agencję interaktywną Profero do obsługi wódki Smirnoff.

Kraj, 15 marca 2011

Żołądkowa Gorzka w rodzinie ze Smirnoffem i Johnnie Walkerem?

Koncern alkoholowy Diageo chce przejąć Stock Spirits.

Zagranica, 9 grudnia 2010

Surrealny futbol w kampanii Smirnoffa

Flagowa marka wódki z portfolio Diageo prowadzi kampanię, w której trzy gwiazdy Manchester United grają w piłkę nad i pod wodą.

Kraj, 21 października 2010

Anna Mucha w projekcie dla wódki Smirnoff

Projekt "The Night is in Your Hands" ma sprawić, że Smirnoff Black z marki kupowanej w prezencie stanie się wódką na sobotnią imprezę.

Zagranica, 5 października 2010

Diageo powierzył budżet mediowy sieci Carat

Carat z Nowego Jorku będzie obsługiwał marketera w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 14 września 2010

Smirnoff stawia na światowe życie nocne

Diageo rusza z kolejnym międzynarodowym projektem dla swojej flagowej marki.

Zagranica, 4 sierpnia 2010

Diageo szykuje przetarg mediowy w USA

Koncern alkoholowy zamierza przeprowadzić przetarg na obsługę budżetu mediowego wartego 130 mln dol.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Diageo testuje premiksy

Do oferty firmy trafią cztery popularne koktajle, które będą sprzedawane pod znanymi markami.

Kraj, 18 czerwca 2010

Krzysztof Michalski pokieruje Diageo

Topowy menedżer firmy Procter & Gamble przechodzi do branży alkoholowej.

Zagranica, 8 czerwca 2010

BBH zajmie się marką likieru Baileys

Diageo przeniósł globalny budżet jednej ze swoich flagowych marek, którego wartość szacuje się na ok. 40 mln funtów.

Zagranica, 11 maja 2010

Smirnoff najbardziej wartościową marką

Popularny brand wódki obronił swoją swoją pozycję sprzed roku w zestawieniu The Power 100.

Zagranica, 11 marca 2010

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują koktajle

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują na rynku brytyjskim koktajle w kampanii wartej 4 mln funtów. Projekt obejmuje zarówno bary, jak...

Zagranica, 16 lutego 2010

Diageo zwiększy tegoroczne wydatki na marketing

Koncern alkoholowy Diageo chce zwiększyć inwestycje w marketing w drugiej połowie 2010 r. W ostatnim roku finansowym marketer ograniczył wydatki...

Zagranica, 13 stycznia 2010

Diageo krytykuje pomysły ograniczenia reklam alkoholu

Koncern alkoholowy Diageo, właściciel m.in. marek Smirnoff, Guinness, oraz Advertising Standards Authority (ASA) skrytykowały propozycje brytyjskich parlamentarzystów wprowadzenia bardziej restrykcyjnych...

Zagranica, 4 listopada 2009

Według Diageo ostentacyjna konsumpcja to przeszłość

Ostentacyjna konsumpcja to przeszłość - twierdzi Paul Walsh, CEO koncernu alkoholowego Diageo. Jego zdaniem poprawia się klimat ekonomiczny na świecie, ale...

Zagranica, 3 listopada 2009

Smirnoff coraz więcej wydaje na e-marketing

Koncern alkoholowy Diageo coraz silniej akcentuje funkcjonowanie marki wódki Smirnoff w internecie. W Wielkiej Brytanii już 20 proc. budżetu marketingowego...

Kraj, 22 września 2009

Byli menedżerowie TBWA i Leo Burnett rozwijają projekt Artelime

Adam Ciepłowski i Rafał Cholewczyński rozwijają działalność nowej na rynku agencji reklamowej o nazwie Artelime. Ciepłowski pełni w niej funkcję...

Kraj, 4 września 2009

Stock Polska wprowadzi na rynek nową markę wódki - Stock Prestige

Stock Polska (d. Polmos Lublin) wprowadzi niebawem na rynek nową markę wódki premium Stock Prestige. Firma sprzedaje w Polsce brandy...

Zagranica, 28 sierpnia 2009

Diageo tnie o 14 proc. wydatki marketingowe w Europie

Diageo tnie o 14 proc. wydatki marketingowe w Europie. Jest to związane ze spadkiem sprzedaży na kontynencie wynoszącym 5 proc....

Kraj, 20 lipca 2009

Wyborowa w nowej komunikacji podkreśla globalny charakter marki

Wódka Wyborowa (Wyborowa SA) w nowej komunikacji podkreśla globalny charakter marki. Na nowy projekt komunikacyjny o roboczej nazwie "Splash" składają...

Kraj, 9 lipca 2009

Diageo dzieli struktury marketingowe - Mark Sandys odpowiada za consumer marketing

Firma Diageo Polska zmieniła struktury marketingowe. Dotychczasowy dział marketingu został podzielony i zastąpiony działami consumer marketingu (działania adresowane do konsumentów)...

Zagranica, 1 lipca 2009

Smirnoff skupia się na towarzystwie, a nie na czystości wódki

Smirnoff z portfolio koncernu Diageo zmienia swoją strategię komunikacyjną. Do tej pory marka mówiła głównie o czystości trunku, teraz skupi...

Kraj, 25 maja 2009

Budżet marketingowy Diageo będzie adekwatny do potencjału polskiego rynku

Budżet marketingowy Diageo będzie adekwatny do potencjału polskiego rynku - mówi Małgorzata Kwilosz, dyr. marketingu Diageo Polska. Kilka dni temu...

Zagranica, 23 kwietnia 2009

Diageo chce przejąć gros udziałów w LVMH

Diageo zaoferował 12 mld euro za 66 proc. udziałów w należącej do LVMH winno-spirytusowej dywizji Moet Hennessy, która ma w...