M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Smyk (firma)"

Kraj, 19 listopada 2014

Sodexo reklamuje świąteczne bony dla pracowników

Kampania potrwa do grudnia i obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i internecie, a przygotowały ją Peppermint i Mindshare.

Kraj, 8 stycznia 2014

Z mobilnych płatności PKO BP korzysta już 100 tys. osób

Bank powołał spółkę Polski Standard Płatności. Po uzyskaniu zgody od UOKiK dołączy do niej kolejnych pięć banków.

Kraj, 29 listopada 2013

Smyk w salonikach prasowych

W salonach prasowych dostępne będą specjalne karty podarunkowe sklepów z akcesoriami i zabawkami dla dzieci.

Kraj, 20 września 2013

Payback zachęca uczestników programu, by intensywniej z niego korzystali

Kampanię wspierającą akcję przygotowały agencje: Ogilvy Action, Kiss Digital, Performance Media i MediaVest.

Kraj, 22 sierpnia 2013

Empik.com z kampanią TV

Pierwsza w historii kampania telewizyjna marki.

Kraj, 18 czerwca 2013

Payback promuje się, pomnażając punkty

Im więcej osób przystąpi do promocji, tym więcej punktów otrzyma.

Kraj, 5 kwietnia 2013

Zielone światło dla Świtalskiego i jego Czerwonej Torebki na przejęcie Merlina

UOKiK daje zgodę na transakcję.

Kraj, 5 lutego 2013

Link4 w programie Payback

Premium Club, główny konkurent Paybacka, traci jednego z trzech kluczowych partnerów.

Kraj, 25 stycznia 2013

Payback chce być fair wobec swoich użytkowników

Menedżerowie programu wyciągnęli nauczkę z doświadczeń m.in. Orange Polska i nie chcą zrażać konsumentów.

Kraj, 11 grudnia 2012

Unilever najbardziej pożądanym pracodawcą wśród marketrów FMCG

Firma Antal opublikowała wyniki trzeciego badania "Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów".

Kraj, 6 września 2012

Ogilvy Action pracuje dla Loyalty Partner Polska

Akcja ma zwiększyć wartość koszyka zakupowego i częstotliwość zakupów w punktach partnerskich Payback.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Tomasz Karolak menedżerem sprzedaży w Zanoksie

Odpowiada za sprzedaż usług w Europie Środkowej i Wschodniej.

Kraj, 13 grudnia 2011

OS3 dla Hasbro Polska

Agencja odpowiada za odświeżenie serwisu akcji "Wieczór gier rodzinnych", stworzenie kreacji reklam internetowych i prowadzenie konkursów towarzyszących kampanii reklamowej.

Kraj, 25 października 2011

Salony Empik w ofercie ARBO

ARBOmedia Active Advertising odpowiada za sprzedaż, realizację i serwis działań reklamowych w sieci Empik.

Kraj, 5 października 2011

Empik i Smyk dołączają do programu Payback

Sieci dysponujące 240 sklepami weszły do programu lojalnościowego Payback.

Kraj, 18 maja 2011

"Na Wspólnej" z Piccolo

Działania promocyjne marki potrwają do Dnia Dziecka.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Łapiński odsprzedaje Star Advertising

Twórca grupy Star One odsprzedał swoje udziały w agencji i koncentruje się na mediach.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Lindt wspiera sprzedaż marek Bunny i Lindor

Marketer realizuje projekt związany ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi.

Przetargi, 24 lutego 2011

Publicis rezygnuje ze Smyka

W przetargu zostały McCann Erickson i Euro RSCG.

Kraj, 7 lutego 2011

UOKiK mówi nie przejęciu Merlina przez Empik

Urząd obawia się nadmiernej koncentracji na rynku sprzedaży książek i płyt z muzyką. Właściciel Empiku rozważa odwołanie się od tej decyzji.

Kraj, 20 sierpnia 2010

Ciekawy ambient dla "Jak ukraść księżyc"

Do kin wchodzi animacja 3D pt. "Jak ukraść księżyc", której towarzyszy multimedialna kampania.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Storck poszerza brand Nimm2 o lizaki

Euro RSCG 4D realizuje kampanię wprowadzającą nowy produkt pod marką Nimm2.

Kraj, 25 stycznia 2010

Han Bright uruchamia nowe projekty internetowe i tworzy Zero10Media

Agencja Han Bright specjalizująca się w przygotowywaniu projektów internetowych dla dzieci i rodziców uruchamia dwa nowe portale tematyczne o charakterze...

Kraj, 18 stycznia 2010

MasterCard rozpoczyna dwuletni program promocyjny

MasterCard rozpoczyna dwuletni program promocyjny dla posiadaczy kart MasterCard i Maestro. Ma on skłonić konsumentów do częstszego używania karty. Projekt...

Kraj, 4 grudnia 2009

Sodova realizuje międzynarodowy projekt dla Smyka

Pod hasłem "Magiczne królestwo prezentów" prowadzona jest międzynarodowa świąteczna kampania reklamowa sieci sklepów dla najmłodszych Smyk. Strategię komunikacji oraz kreację...

Kraj, 11 września 2009

Sodova w aliansie z brytyjskim 77Creative; Trent Payne dyrektorem kreatywnym

Agencja reklamowa Sodova rozwija współpracę z brytyjskim butikiem kreatywnym 77Creative. Za kreację w polskiej agencji odpowiada Trent Payne, założyciel 77Creative....

Kraj, 20 lipca 2009

McDonald's po zamknięciu lokalu w Smyku szuka miejsca na flagową restaurację w Warszawie

McDonald's po zamknięciu lokalu w Smyku szuka miejsca na flagową restaurację w Warszawie. W związku z wygaśnięciem umowy najmu jeden...

Przetargi, 19 czerwca 2009

Sodova wygrywa przetargi Empiku i Smyka

Agencja reklamowa Sodova wygrała dwa przetargi na obsługę projektów reklamowych sieci sklepów Empik i Smyk. Szczegóły zaplanowanych działań i przeprowadzonych...

Kraj, 24 marca 2009

Konrad Galiński i Piotr Garlej jako nowy team kreatywny w agencji Wizard

Dział kreacji agencji reklamowej Wizard został uzupełniony o nowy team w składzie Konrad Galiński (art director) i Piotr Garlej (copywriter)....

Kraj, 16 grudnia 2008

Felicjańska Media poszerza zakres działalności; Kabata-Piekarz nowym dyr. zarządzającym

Felicjańska Media, agencja produkcyjno-reklamowa, poszerza zakres usług. Dotychczas specjalizowała się w organizacji eventów i pokazów mediów. Teraz jej oferta wzbogaciła...

Kraj, 22 lipca 2008

GonnaBe autorem nowych opakowań Piccolo

Agencja reklamowa GonnaBe przygotowała nowe projekty dla marki Piccolo, produktu z portfolio firmy Ambra SA. Zakres prac obejmował stworzenie projektów...

Przetargi, 3 lipca 2008

Gaspol po raz kolejny wybrał agencję GonnaBe

Agencja GonnaBe po raz drugi z rzędu wygrała przetarg na roczną obsługę firmy Gaspol. Szczegóły na temat konkursu nie zostały...

Przetargi, 26 czerwca 2008

GonnaBe przygotowuje projekty BTL dla Bristol-Myers Squibb

Do grona klientów agencji GonnaBe dołączyła firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb. GonnaBe odpowiada za kompleksową obsługę BTL dwóch leków z działu...

Kraj, 20 czerwca 2008

Nowe osoby w obsłudze klienta i kreacji GonnaBe

Do działu obsługi klienta agencji reklamowej GonnaBe dołączyli Andrzej Peszek jako account director i Mateusz Białobrzeski jako account executive. Peszek...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Smyk rozpoczyna kampanię społeczno-eduakcyjną "Rosnę zdrowo"

Sklepy Smyk rozpoczęły kampanię społeczno-edukacyjną "Rosnę zdrowo", której celem jest uświadomienie rodzicom, jak ważne jest regularne mierzenie wzrostu ich dzieci...

Kraj, 6 marca 2008

ARBOmedia Polska ma wyłączność na niektóre nośniki reklamowe w Smykach

ARBOmedia Polska, firma zajmująca się sprzedażą mediów oraz doradztwem i wykonawstwem w zakresie reklamy i sponsoringu, ma wyłączność na sprzedaż...

Kraj, 4 października 2007

"Mamo, to ja" prowadzi ogólnopolską akcję zdrowotną dla dzieci

Miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) w najbliższy weekend przeprowadzi ogólnopolską akcję, której celem jest profilaktyka, wykrywanie i leczenie alergii...

Kraj, 21 marca 2007

Agencja reklamowa GonnaBe autorem nowego wystroju sieci Smyk

Agencja reklamowa GonnaBe przygotowała kreację witryn sieci sklepów Smyk. Firma jest także autorem plakatów promujących markę odzieżową CoolClub rozmieszczonych na...

Kraj, 9 listopada 2006

New Look Advertising przygotowała dla Edipresse akcję promocyjną dla kolekcji Disneya

Agencja New Look Advertising na zlecenie wydawnictwa Edipresse Polska przygotowała niestandardową kampanię reklamową "Magicznej kolekcji Disneya", nowej kolekcji wydawcy. Dołączono...

Przetargi, 5 października 2006

Smyk prowadzi przetarg reklamowy w zakresie ATL

Smyk, ogólnopolska sieć sklepów z artykułami dziecięcymi, prowadzi przetarg kreatywny. W konkursie bierze udział agencja dotychczas obsługująca firmę - GonnaBe,...

Kraj, 14 września 2006

DD Media wydaje nowy tytuł w segmencie customer publishing

Dwumiesięcznik "Cały dla małych" to nowy tytuł DD Media, wydawcy "Dzień dobry", w segmencie customer publishing. Tytuł przygotowany jest dla...

Kraj, 28 sierpnia 2006

Empik i Smyk, marki grupy EM&F, wchodzą na rynek ukraiński

Kosztem ponad 11 milionów dolarów dwie spółki zależne grupy EM&F, Empik Sp. z o.o. i Smyk Sp. z o.o., przejmą...

Kraj, 9 sierpnia 2006

GonnaBe będzie pracować dla wybranych marek receptowych Polpharmy

Firma farmaceutyczna Polpharma powierzyła agencji reklamowej GonnaBe obsługę leków dostępnych na receptę, a stosowanych w psychiatrii, m.in. Zotralu (preparatu stosowanego...

Kraj, 30 listopada 2005

Marka kawiarni Coffeeheaven może się pojawić w salonach Empiku

NFI Empik Media & Fashion kupił 9,45 proc. akcji firmy Coffeeheaven International PLC. Kwota transakcji wyniosła1,1 mln funtów brytyjskich. Spółka...

Kraj, 13 września 2005

Monika Sobieszewska zastąpiła Jacka Biskupskiego w Gonnabe

Monika Sobieszewska została nowym art directorem w agencji reklamowej Gonnabe. Zastąpiła na tym stanowisku Jacka Biskupskiego, który rozstał się z...

Kraj, 11 sierpnia 2004

NFI Hetman SA zmienia nazwę na NFI Empik Media & Fashion SA

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie NFI Hetman SA zdecydowało o zmianie nazwy funduszu na Narodowy Fundusz Inwestycyjny "Empik Media & Fashion" SA....

Kraj, 29 sierpnia 2003

"Mamo, to ja" wyraźnie eksponuje i poszerza współpracę ze Smykiem

"Mamo, to ja", miesięcznik dla młodych rodziców Edipresse Polska, wyraźnie eksponuje swoją współpracę z siecią sklepów z artykułami dla dzieci...

Kraj, 16 grudnia 2002

Wspólna akcja Radia Pogoda i Smyka

Radio Pogoda zorganizowało wspólnie z domem handlowym Smyk świąteczny konkurs. Od poniedziałku 16 grudnia do piątku 20 grudnia 2002 roku...