M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sobieski (marka)"

Kraj, 26 czerwca 2015

Sobieski wznosi "Toast za sukces"

Marka wódki doda do butelków trunku kieliszki i rozda je w liczbie miliona sztuk.

Kraj, 31 stycznia 2013

Sobieski chwali się dobrymi wynikami w grudniu

Do 20 marca francuski sąd ma podjąć decyzję w sprawie ewentualnej sprzedaży aktywów grupy.

Kraj, 21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

Kraj, 1 czerwca 2012

Wyborowa chce zdominować rynek premium

Marketer na wsparcie marketingowe odświeżonej marki wyda najwięcej od poprzedniego relaunchu w 2005 r.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 15 marca 2012

CEDC potwierdza negocjacje z Russian Standard

Jeśli firmy osiągną porozumienie, jeden z największych producentów wódki w Rosji uzyska ponad jedną czwartą udziałów w CEDC i wpływ na zarządzanie spółką.

Kraj, 23 listopada 2011

Sobieski wprowadza dwie nowe marki

Marketer wprowadza równolegle aż dwie nowe marki w różnych segmentach cenowych.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Polska w rankingu marek narodowych

Jaki jest wizerunek naszego kraju? Najnowszy ranking Country Brand Index 2011 komentuje Jarosław Filipek, prezes zarządu Codes Strategie.

Kraj, 8 września 2011

Lubię To coraz aktywniejsza na rynku

Agencja socialmediowa zdobyła dwa nowe budżety, walczy o siedem kolejnych. Szuka 10 osób do różnych działów i chce wejść na kolejne rynki europejskie.

Kraj, 13 czerwca 2011

Menedżerowie Tippingpoint chcą opatentować technikę produkcji wódki

Produkt wytwarzany tą techniką ma być smaczniejszy niż wódki powszechnie dostępne w sprzedaży i ma otwierać nowe możliwości w komunikacji z konsumentami.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Aplikacje facebookowe nakręcają fanów

Można powiedzieć, że internet to samonapędzająca się maszyna. Przez własny rozwój przyczynia się do popularyzacji wszystkich inicjatyw z nim związanych, w tym aplikacji - pisze Agnieszka Rzemińska, PR specialist z VanguardPR.

Kraj, 2 grudnia 2010

Karolina Karolczak odpowiada za marketing napojów FoodCare w Polsce i za granicą

Objęła funkcję international category brand managera.

Kraj, 14 października 2010

Sobieski w filmie "Red"

Marka polskiej wódki pojawi się w hollywoodzkiej superprodukcji.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Stefan Tautscher odpowiada za marki BAT Polska

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska ma nowego head of brands.

Kraj, 9 lipca 2010

Firma się myli, a dziennikarze nie sprawdzają...

Wyborowa mylnie podała dane o sukcesie, a dziennikarze szeregu redakcji bez sprawdzenia informację tę powielili.

Artykuły weekendowe, 25 czerwca 2010

Odsiecz starogardzka

Bruce Willis we wtorek i środę bawił w naszym kraju na zaproszenie producenta wódki Sobieski.

Kraj, 10 czerwca 2010

Bruce Willis będzie kręcił w Polsce reklamę

Producent wódki Sobieski zorganizował europejskie tournee gwiazdora, które zaczyna się w Polsce.

Kraj, 15 marca 2010

BAT Polska będzie szukać nowego szefa marketingu

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British...

Kraj, 5 marca 2010

Fashion TV wprowadza wódkę pod marką F Vodka

Stacja telewizyjna o modzie Fashion TV nawiązała współpracę z Fabryką Wódek "Kopernik" w Toruniu, która będzie wytwarzać wódkę pod marką...

Kraj, 15 lutego 2010

Bruce Willis będzie reklamował Sobieskiego w nowych butelkach

Firma alkoholowa Grupa Belvedere wprowadza nową szatę graficzną butelek swojej sztandarowej marki wódki Sobieski. Producent chce w ten sposób podkreślić...

Kraj, 23 grudnia 2009

Sobieski wzmacnia współpracę z Bruce'em Willisem

Grupa Belvedere, producent m.in. wódki marki Sobieski, rozszerza współpracę z aktorem Bruce'em Willisem. Marketer podpisał z nim kolejny kontrakt reklamowy....

Kraj, 4 września 2009

Stock Polska wprowadzi na rynek nową markę wódki - Stock Prestige

Stock Polska (d. Polmos Lublin) wprowadzi niebawem na rynek nową markę wódki premium Stock Prestige. Firma sprzedaje w Polsce brandy...

Kraj, 27 maja 2009

CEDC lokuje Palace Vodka na wyższej półce

Firma CEDC przeprowadzi relaunch marki Palace Vodka. Produkt ma nowe, stylowe opakowanie, w którym tradycyjny motyw marki - bramę pałacową...

Kraj, 11 maja 2009

Belvedere broni umowy reklamowej z Willisem - pozwie do sądu grupę inwestorów

Spółka Belvedere SA (d. Sobieski) pozwie do sądu grupę inwestorów z tzw. Komitetu Sterującego za to, że jej zdaniem rozpowszechniają...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Bruce Willis ambasadorem wódki Sobieski

Grupa Belvedere, właściciel marki wódki Sobieski, nawiązała współpracę z Bruce'em Willisem, aktorem znanym m.in. z filmu "Szklana pułapka". Będzie on...

Kraj, 19 września 2008

CEDC przeprowadzi relaunch marki Bols

Koncern alkoholowy Central European Distribution Corporation (CEDC) przygotował relaunch swojej najważniejszej marki w kategorii wódek premium - Bols. Już niebawem...

Kraj, 22 sierpnia 2008

"Żeglarskie" motywy będą wspierały Bolsa przynajmniej do końca roku

Central European Distribution Corporation (CEDC), producent m.in. wódki marki Bols, zamierza wykorzystywać linię kreatywną opartą na motywach żeglarskich (mężczyźni na...

Kraj, 6 sierpnia 2008

Robert Kabot rozwija projekty trademarketingowe w Sobieskim

Robert Kabot objął stanowisko trade marketing managera w firmie Sobieski. Pracuje nad nowymi projektami trademarketingowymi - spółka inwestuje w nowe...

Kraj, 20 maja 2008

Wyborowa najszybciej rosnącą marką premium na świecie

Wyborowa była najszybciej na świecie rosnącą marką alkoholu premium w ub.r. - wynika z danych firmy Impact Databank. Globalny przyrost...

Kraj, 16 maja 2008

Luksusowa dzięki kampanii chce o połowę zwiększyć udziały

Marka wódki Luksusowa z portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra chce dzięki nowej kampanii o połowę zwiększyć udziały rynkowe. Obecnie produkt...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Sobieski chce, aby wódka Danzka stała się kluczową marką kategorii top premium

Firma Sobieski należąca do francuskiej Grupy Belvedere, która w połowie 2006 r. przejęła od szwedzkiej grupy Vin & Sprit duńską...

Kraj, 31 stycznia 2008

Sobieski zainwestował 1,4 mln dol. w reklamę wódki w USA i Wlk. Brytanii

Firma Sobieski na kampanie reklamowe swojej sztandarowej marki wódki Sobieski w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii wydała w ub.r. ok....

Kraj, 9 stycznia 2008

Andrzej Zemło pokieruje marketingiem firmy Sobieski

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Andrzej Zemło prawdopodobnie pokieruje marketingiem firmy Sobieski Sp. z o.o. (d. Sobieski Dystrybucja), czołowego producenta i...

Kraj, 6 grudnia 2007

Grupa Sobieski powierzyła obsługę PR agencji Sigma

Grupa Sobieski, producent i dystrybutor wysokoprocentowych napojów alkoholowych i win, powierzyła kompleksową obsługę komunikacyjną agencji Sigma International (Poland) Ltd. Sigma...

Kraj, 22 czerwca 2007

Sobieski najszybciej rosnącą marką wśród alkoholi na świecie

Sobieski jest najszybciej rosnącą marką wódki na świecie według najnowszego raportu magazynu branżowego "Drinks International". Aby znaleźć się w rankingu...

Kraj, 4 grudnia 2006

Po roku od relaunchu Wyborowa poprawiła udziały o ponad 60 proc., pojawi się wariant super premium

Po roku od relaunchu wódka marki Wyborowa poprawiła udziały ilościowe o ponad 60 proc. W chwili rozpoczęcia operacji - w...

Kraj, 6 września 2006

Trzy polskie wódki wśród 15 najsilniejszych marek premium na świecie

Amerykański magazyn "Impact" przygotował ranking najlepiej sprzedających się marek wódek premium na świecie. W pierwszej 15 znalazły się trzy marki...

Kraj, 25 maja 2006

CEDC odwołuje się od decyzji UOKiK w sprawie Polmosu Lublin

Central European Distribution Corporation (CEDC) złożyła odwołanie od decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) blokującej przejęcie spółki Jabłonna, a...

Kraj, 2 lutego 2006

Według Acxiom spada konsumpcja wódki w Polsce

Spada konsumpcja wódki, rośnie whisky - wynika z badania firmy Acxiom. Wódka pozostaje jednak najpopularniejszym trunkiem w Polsce. Jej kupowanie...

Kraj, 10 stycznia 2006

V&S chce przekroczyć poziom 5 proc. udziałów rynkowych wódki Luksusowej

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra planuje, że do końca br. marka Luksusowa osiągnie 5 proc. udziałów w rynku. Obecnie wódka...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Relaunch Soplicy - Bols chce być liderem segmentu mainstream wódek w Polsce

Bols Polska Sp. z o.o., jeden z wiodących producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych w Polsce, przygotował relaunch wódki Soplica i...

Kraj, 25 maja 2005

Smalt Brno dostarczy Grupie Żywiec ok. 280 tys. emaliowanych reklam

Czeska firma Smalt Brno specjalizująca się w produkcji emaliowanych reklam podpisała z Grupą Żywiec umowę na dostarczenie ponad 280 tys....

Kraj, 8 września 2004

Opakowania papierosów BAT zgodne z normami UE

British American Tobacco (BAT) wprowadza do sprzedaży swoje czołowe marki w zmienionych opakowaniach zgodnych z wymogami prawnymi dostosowanymi do dyrektyw...

Kraj, 20 sierpnia 2004

Wódka Luksusowa wykorzystuje w komunikacji zdobyte laury

Wódka Luksusowa (V&S Luksusowa Zielona Góra), która w ostatnich tygodniach zdobyła dwie prestiżowe nagrody za jakość - International Wine and...

Kraj, 8 grudnia 2003

Dziekowski nie jest już dyr. marketingu Sobieski Dystrybucja

Z firmą Sobieski Dystrybucja rozstał się dyr. marketingu Maciej Dziekowski. Na razie nie ma jeszcze jego następcy, a obowiązki szefa...

Kraj, 12 września 2003

Reemtsma atakuje średni segment nową promocją marki Route 66

Reemtsma Polska chce umocnić swoją pozycję w średnim segmencie papierosów przez wprowadzenie limitowanej edycji i promocję konsumencką marki Route 66....